Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #132099 üzenetére
+1
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz runner 125 #132099 üzenetére
Az új Auris már nem olyan gáz, mint az előző generáció?
Amúgy +1 a Ceed, Civic párosra.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
F-ECT$
titán
válasz runner 125 #132099 üzenetére
Nem feltétlenül kell új, szóba jöhet használt, jobb felszereltséggel is.
Azt elfelejtettem, hogy Opelt és francia autót nem szeretne.
Ami eszembe jutott még: Ford Focus, ebben látom már van 1.0 motor is, gondolom az kicsit alulméretezett, de van 1.5, 1.6 motorral is.
Skoda Ocatvia - bár ez lehet már túl nagy. (Rapid / Fabia?)
Golf? (Nem ismerem az újabb generációkat.)
@focvis: hallotta, hogy én is keresgélek, és ezért elkezdtünk dumálni, de mivel neki nincs ide regisztrációja, így én kérdezek helyette, Elképzelése van, de gondolta meghallgat pár tippet.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
veterán
válasz werszomjas #132105 üzenetére
Vagy Okti? [link]
Nemtom milyen lehet az új 1.0 TSI 3 hengerrel. Amúgy nem túl nagy autó, a csomagtartó ellenben hatalmas.
Golf kombi is van ebben az árban új, szo-szó felszereltséggel, nekem speciel nem tetszik a kombija.[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #132108 üzenetére
Vagy már a 712i, nem?
kornelka & runner 125: valóban szép. Ugyanakkor - h a károgókat ismételjem, ekkora futásban már nem bízunk (különben de)
MOD: *szép a bele. Jobban megnézve az első lökös nem illeszkedik szépen (tán a színe is érdekes - lehet csak a szürke csap be) és az első lámpa mattul is
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz F-ECT$ #132109 üzenetére
Nincs személyes tapasztalatom egyetlen 1 literes turbóval sem. Az újságírók szinte kivétel nélkül dicsérik az Opel és a Ford 1.0T motorját; a VAG-nál (VW, Seat, Skoda...) még csak most jelent meg.
Amit biztosan tudok, hogy az 1.4 TSI minden józan igényt kielégít már 122 lóval, ez az 1.0 pedig 115 ló, de csak 3 henger :-(
-
-
w333
félisten
válasz F-ECT$ #132109 üzenetére
Az - az 1.0 TSi nagyon gyenge, de még az 1.4TSi sem egy versenyautó ami szerintem számodra is elfogathatóbb lenne az a 1.6 CRDi ami már elég nyomatékos hogy ne érezd azt hogy gyenge az autó, különben pedig én személy szerint biztosan inkább egy 2.0 CRDi -t vennék, ezek már nagyon jók !
Városi szaladgálósnak pedig egy fullos ... Kia Ceed, múltkorában már írtam róla tapasztalatot + véleményt, engem teljesen lenyűgözött ez az autó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #132116 üzenetére
Szerintem is, más kérdés, hogy az aktuális Focus szerintem méretéhez képest szűk, gyerek(ek)kel én nem azt nézegetném a helyében, a C'eed-i30-Auris trió viszont jó tipp, utóbbinál azért vagy beleszeret az ember vagy nem, mert a belső tér sajátos. Más épkézláb kombi nem jut eszembe.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
footy
addikt
válasz focvis #132103 üzenetére
Nekem az unalom a Golfrol jut eszembe. Nem mintha egy Kia Ceed jobb lenne, de mar csak azert is azt vennek, mert legalabb mas. Nem begyepesedett german.
(#132104) F-ECT$
+1 A Focusra es az Astrara. Az 1.0 motor 125 loval szerintem eleg bele es eleg tartos konstrukcio.
A Ceedet es I30-at csak azert vetnem el mert az 1.6 szivo az 1.0 turbo utan sokkal gyengebbnek fog tunni.A rapidot/fabiat felejtsd el.
Esetleg egy vitara?(#132105) werszomjas
A reference az rettenetesen fapad. Az ulesek is fosok benne.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz focvis #132120 üzenetére
Nekem most 2. Golfom van es nem tudom elkepzelni hogy megint azt vegyek
Egyebkent bajban leszek ha autocserere kerul a sor. A kovetkezo autonak egy csendes diesel automatat szeretnek, de mivel duplakuplungosat nem akarok igy nem sok gyarto marad kepben.
VW csoport egy az egyben kiesik, de a koreaiak is. Ha jol emlekszem akkor a Honda is elkezdte ezt a duplakuplungos buzeriat, ugyhogy talan a volvo,bmw, mercedes trio marad. Viszont a V60 csomagtartoja kisebb mint a G6 variante ugyhogy az sem optimalis, az S60-at szar pakolni, a V70 meg nehez igy a fogyasztasa is magasabb. A BMW draga es annyira nem jon be, a merci bejonne, de 2009 ota Delphi injektorai vannak es annak a felujitasara nem nagyon talaltam 100%-os megoldast. Szoval nem egyszeru ha az ember hasznalt automatat akar venni 13-15e euro korul ugy hogy azert az auto ne legyen tul idos.[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz footy #132122 üzenetére
Ráncfelvarrás előtti i30/c'eed még bolygóműves automatával van. Persze azok már most 2-3 évesek.
Amúgy miért nem akarsz dupla-kuplungost?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Mágus2
Közösségépítő
1.6TDI ??? Az is rettenetesen gyenge. Ekkora csomagtartóval nem szabad nyomatékszegény autót venni, mert ha arra fogod használni, amire kitalálták, akkor az előzést el is lehet felejteni. 2.0TDI vagy 1.4TSI már jól mozgatják ezt a bódét.
Az 1.6TDI 4.-ben 4 emberrel a fedélzetén padlógázzal sem indul meg. Nem történik semmi. A gyengébbik kétliteres dízel is 320Nm 1700-2700 fodtulaton. Azzal már lehet előzni is, ha kell. Nekem ez a gyengébbik van. Nem tudom úgy megrakni, hogy a motorerőn érezni lehessen a súlyát. Pedig vittem már vele 650kg csempét. A futómű az más kérdés, ennyire nem szabad megrakni.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #132125 üzenetére
1.6 CR max. 2 ember kevés csomaggal, Cégessel egyszer kiutaztunk 600km-t 4en. Csomagtér fullon.
Németbe autóúton ahol 100as tábla van, kamionok 80-90-el mennek. Megelőzni igazi kihívás. 3.ba vissza, és legalább 4e ig leforgatni. Egyébként chip tuning segíthet rajta, de a 4ember+csomagok felállást azzal sem ajánlom.Az embereknek fáj az igazság!
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #132123 üzenetére
Ha most vennek valoszinuleg V50 D5 geartronic lenne tetocsomagtartoval.
(#132124) Atlantis
Az I30/Ceedet neztem, de azok picit zajosabbak mint szeretnem. Az I40 passzolna ilyen szempontbol, csak az meg mar kicsit tul nagy. Az a valto pedig annyira nem takarekos ahogy nezegettem 7L nehez jarni vele orszagut+palya komboban is.A dupla kuplungossal az a bajom hogy abban is van 2 kuplung ami az ujabb tipusokban nem olajban fut(a Kia Hyundait valtojanak a felepitesere nem keresetem ra, ez olajos lenne?), tehat legalabb annyira kopik mint a kezi valto kuplungja. Van bennuk kettos tomegu lendkerek is mint a hagyomanyos kezi valtokban. Azokban a tipusokban amiket nezek kb 120-160 ezer van aminel mar belathato idon belul szamolni kell a kuplung+lendkerek cserejevel, ami kb 300-350e Huf. Erre meg rajohet a mechatronika hibaja ami megint kb 150-250ezres tetel. Raadasul a hatramenetet mindegyik lassan rakja es nem valtanak olyan finoman mint a hagyomanyos automatak, sot a szarazkuplungosak visszavaltaskor rantanak is.
A hagyomanyos(hidropneumatikus) valtora konnyebben talalni szakit, ha nem sporoltak az olajcseren akkor 3-400ezerig nem nagyon kell hozzanyulni es ha megis egy kozepes javitas megvan 200korul.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
az 1.4TSi sem egy versenyautó
Ezzel azért vitába szállnék. 1: Aki száguldozni akar vegyen sportkocsit. 2: az 1.4 TSI Octavia egy kifejezetten dinamikus autó (0-100: 8.4s) szóval ha taposod akkor megy az. Egyébként pedig lentről húz mint egy jobb dízel csak a tsi fent sem fogy el, emellett sokkal halkabb és kulturáltabban is jár. Ja, és alig 1literrel fogyaszt többet mint az 1.6 TDI ami mellesleg gyengébb lassabb hangosabb és nem utolsó sorban drágább is. Világ életemben dízel párti voltam de jelen esetben én biztosan a benzinest venném.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Atlantis
veterán
válasz footy #132128 üzenetére
Értem, van benne igazság. A Kia magazinban mintha azt olvastam volna anno, hogy az övüké is száraz kuplungos. Nem lesz akkor egyszerű dolgod, mert mivel kedvezőbb a fogyasztása, mint a bolygóműnek, ezért ezt a megoldást fogja használni mindenki a kommersz kategóriában....vagy pár gyártó esetleg CVT-t. Sokáig én is automatát akartam, de letettem róla egyelőre. Egyrészt jobb, ha nem szokok hozzá, mert a céges autók mind manuálisak, asszonyéknál nem különben, másrészt újan nem éri meg nekem a felárat, használtan meg hasonló dilemma merült fel, mint nálad.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
rbalint88
addikt
válasz footy #132128 üzenetére
azt látom, hogy összegtől függetlenül valamiért mindenki többet szeretne, mint amit a pénzéért reálisan jó állapotban meg tudna venni. vagy km vagy életkor vagy felszereltség tekintetében kell engedni, kitárulnak a lehetőségek, sőt, még akár marad a zsebben is egy szemmel jól látható összeg.
pl neked ha a v50 szóba jön, akkor mondanám az alfa 159-ből 2.4 jtd automata kombót, 2011-2012 a vége a típusnak, akkori fullost tudsz venni 3,5 millióból, a keretedből bármit és mindent rendbe lehet rajta rakni, ami a következő 5 évben előjöhet. mondjuk 7 literből azzal is nehéz eljárni, de 200-240(chipelve) lóhoz szerintem 8 liter sem sok, ebbe még 30% városozás is belefér, ahol az automaták a 10-et gond nélkül bekapják. (asszony öccse most vett egy pdtdi passatot tiptroniccal, helyi lötyögésben az is 8+ kajál, de az újabb dsg-snek is lecsúszik ennyi legalább, ahogy Qru írta.
egyébként v50-ből szintén 2010 utáni d3 geartronicot néznék, az már az újabb 2.0 5hengeres, gyárilag 150 v 163 ló (v60-ban pl), csipszelés után 180+, bőven elég. esetleg d4, az 177 nyihaha. -
-
nagyúr
Rám még várni kell, olyan számokat mondanak a klímára, fűtésre és komplett konyha/fürdőre, hogy kettőt szédültem és 3x elestem... Most az autó nagyon sokadik projekt lett Pedig de szeretnék váltani...
pork: SUV nem lesz, kvadrága rá egy gumi/felni szett, és még nem akkora a család, hogy legyen értelme, bár az új Tucson pl. nagyon tetszik, de olyanra vagy akár egy Kia optimára sincs sok esély anyagi szempontból
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Atlantis
veterán
válasz F-ECT$ #132133 üzenetére
Legtöbbje közvetlen befecskendezéses, emiatt kokszosodásra hajlamos. Plusz ugye itt is turbó és tartozékai jelen vannak, továbbá valószínűleg a kettős tömegű is, mint veszélyforrás...maga a technológia már nem sokkal egyszerűbb, mint a CR dízel.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #132133 üzenetére
Lehetnek ezzel is bajok, de mint írták, nem feltétlen ezekkel van tele minden szerviz, ugye. Ismerősnek van ilyen, meg tudom kérdezni, hogy a lassan 1 év alatt mi van a kocsival. Én 2x vezettem rövid távon, de engem megvett kilóra az 1.4TSI DSG, és a kényelemért cserébe letojnám, hogy kicsit többe kerül, mint egy sima szívó kéziváltós. Mert annál milliószor jobb (számomra).
Vili: Az asszonnyal ezt akkor Te beszéled meg, jó? Én addig hívom a halottaskocsit
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
w333
félisten
Mit meséljek róla ... 1.0TSi 3 henger szerintem gyenge
Az 1.4TSi már jobb de nekem még ez sem az igazi, nagyon gyorsan kipörög 1 másodperces élmény aztán már váltani kell, egy komolyabb 1.8i szívó benzines ami alulról is jól húz nekem jobban bejön, az meg hogy egy turbóval helyettesítik a nagyobb lökettérfogatot csak + 1 hibalehetőség ami elromolhat !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
válasz Tsebacsi #132147 üzenetére
(#132147) Tsebacsi és (#132148) [rvilike]
Kérdés hogy milyen autóban van ez az 1.4 TSi mert oké hogy egy Golf vagy A3 -al szépen muzsikál ... na de egy kombi Octavia -al egy lomhaság !
Oké hogy jól gyorsul ... na de az-az erő nagyon gyorsan elfogy !
(#132149) Mágus2
Bimmer 118i ... A3
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen monitort vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- OLED TV topic
- LEGO klub
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen