- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
Egy Landy valakinek?
rip and tear, until it is done
-
w333
félisten
válasz gooool #131251 üzenetére
Egyetértek ... Volvo benzinest már úgyis ismered a Lagunából !
És inkább manuális váltóval !
Én is gondolkodom az S60 -n de ilyen 700-800 körüli 2.4 szívó benzines vajon milyen lehet ? azon kívül hogy van benne csilliárd km ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
őstag
válasz Mágus2 #131248 üzenetére
A bizonyítási teher iránya itt a fő kérdés (Ptk. 6: 158. §). Kereskedőnek kell bizonyítania 6 hónapon belül hogy a fel nem ismert hiba a teljesítés időpontjában nem volt meg. Magánszemélynél fordítva...
Én kereskedőt ezen az alapon már fizetési meghagyással megkínáltam (nem mondott ellent, gondolom rájött hogy elég reménytelen, jogerős lett). Nem mintha pénzemhez jutottam volna (végrehajtás alatt van)
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Hova tartósabbat, ha ez is elmegy 600+ ezret?
Amúgy még ez a hármas Laguna piszkálja a csőröm, ugyanis a 2.0dCi egy marha jó motor és van automatában, csak kérdés, hogy ami hozzá van rakva 6 gangos Jatco automata az milyen szerkezet...
Lentebb linkeltem már, mert ha sima automata, amiben nincs kettőstömegű, se duplakuplung, akkor megyek is érte.w333:
Na igen, kicsit lusta, de megölhetetlen szerkezet.
Még gondolkodom, hogy maradjak-e manuális vonalon vagy áttérjek automatára. Most ennek a Lagunának kell utánajárnom, hogy milyen az automatája, aztán ha jó, akkor dönt a piac és a pénztárca, hogy mi fér bele és melyik a legszebb, legjobb vétel.
Tudtommal a 2,4-es szívó is legendásan jó szerkezet, 500-at minden gond nélkül lefut, karbantartással a dupláját is.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Handball94
aktív tag
[link] 424.094 volt benne februárban..
-
TaaT
nagyúr
válasz Handball94 #131258 üzenetére
És 205e-re tekerték vissza? Amatőr hiba, min 170-180-ra kellett volna.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
válasz Handball94 #131260 üzenetére
Engem még mindig az bosszant hogy ebbe az adatbázisba lehet az előzőnél kisebb értéket is megadni. Biztos nagy meló lenne úgy átírni hogy ez ne történjen meg.
"érdemes volt.."
Abszolút.
Give them hell Ukraine!
-
-
őstag
válasz akos727 #131257 üzenetére
Bizonyítási eljárásban fénykép az elég nehézkes szerintem (mivel val hitelesítve a dátum stb.). Lehet hogy leírtad, de azt nem értem hogy lehet rendszám ilyen kis eu-s matrica nélkül... Én inkább a hivatalos eljárás irányából fejteném vissza (hogy is kapott rendszámot). Ha az az irány nem megy, akkor a fénykép már elég gyenge bizonyíték.
Én szakvizsgázott jogász vagyok, de nem ügyvéd. Általában figyelembe kell vennie a haszon/költség együtthatót egy jogi eljárásnál (az időd és az idegeid is bele kell számolni!). Neked eljáráshoz ügyvéd kell, villámgyorsan több lesz az mint a jelenlegi bukta (mely csak akkor jön vissza ha nyersz).
Szóval ha az újrarendszámozás költsége a bukta, én aa helyedben biztos nem próbálkoznék, max egy tértivevényes felszólítással (bár én avval sem, nálam elv ha kilátásba helyezek egy jogi eljárást, akkor az be is következik nem megfelelő reakció esetén).
Úgy venném hogy hibáztam, ennyi a tanulópénz.
-
-
akos727
senior tag
válasz Tom1939 #131264 üzenetére
Kicsereltek a szelvedot es nem kertek uj matricat. Nem az a 8-9000-es osszeg, ami miatt irok, ez csak a hab a tortan. Az auto masnap megallt, majd sikerult eletet lehelni bele. Aztan 4 napnyi allas utan 1500 volt a max fordulat, de most mar annyi sem, beindul es leall. All in all 80 km. Plusz olyan megoldasok vannak a motorban, hogy az egesz egy idozitett bomba (ami mar lehet fel is robbant). Ez a matricas-ujra rendszamozos dolog egy vonal amibe bele kapaszkodnank, ha lehetseges. Az egesz auto osszege nem nagy, de leirhatatlanul bosszantoak a tortentek (foleg, hogy egy barat ismerosetol lett veve a kocsi, aki mint kiderult egy gerinctelen nem irom le mi.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz akos727 #131267 üzenetére
Érdemes küön kezelni a kettőt. Ha a hiba olyan jellegű ami már felveti a rejtett hiba lehetőségét, akkor lehet kérni bírósági úton az eredeti állapot visszaállítását. Ami attól függetlenül, hogy nehezen de elérhető, nem garantálja hogy visszakapod a pénzed. Az eladóval próbáltál már megegyezni valamilyen formában? Vagy mindentől elzárkózik?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
mycso
veterán
válasz gooool #131235 üzenetére
Szia, bennem is nemrég merült fel az automata laguna3, de nem sok infó van róla. Akiknek ilyen van, azok elégedettek.
Amúgy elvileg Aisin Warner TF-80SC a pontos típus. Sok más autóba is rakják: [link]
Illetve, az újabbakban az általad említett Jatco AJ0 (JF613e) van, ami egy az egyben az előbb említett váltó.
Amit most pár nap alatt összegugliztam, hogy tök átlagosnak mondják és olyan 150k-200k km-t mondanak átlagos, hiba mentes futásnak.
Kis francia szösszenet: [link]Az, hogy mibe melyik van pontosan, picit összefolyik, nem egyértelmű. Viszont a 2 váltó egy és ugyan az más néven.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
fi:zi'k
nagyúr
Azt hiszem ez Tsebacsinak is megfelelne.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
akos727
senior tag
válasz bitpork #131268 üzenetére
Persze hogy próbáltam. 400e-ért lett véve az autó, azt mondta, hogy 150ért visszavenné így. (hogy lehet vkinek ennyi bőr a képén?) De hogy ő amúgy sem, már elköltötte a pénzt (hozzátenném h kertben áll a vadi új 5-ös bmw olyan görgőkön, miből pontosan 3x kijön a szóban forgó autó) meg, hogy ő nem tudja, hogy én hogyan használtam (75 km alatt??...padlogázon is kikéne bírnia...én eleve nem olyan vagyok, ki így közlekedik vele, így végképp nevetségesnek tartom a feltételezést..)
Tom: Ügyvéd egy viszonylag közeli ismerősünk, így nem egyből merül fel bármi költség. Először meg szeretném említeni emberünknek, hogy ha ő így viselkedik, akkor mi is tudunk hasonlóan kedvesek lenni. Csak kíváncsi vagyok, hogy ti hogyan vélekedtek, mik a tapasztalatok, mik a lehetőségeim.
-
Handball94
aktív tag
Feladom, hogy 500k-ból (csak az autóra költve) találjak épkézláb G Astrát.
Megane marad, de most azt sem látok nagyon egyben lévőt.
Esetleg 323 Mazda.
Valami más ebben az árkategóriában? Jó lenne minél nagyobb és 2000-es évjárat körüli, klímával. Kombiról már letettem, sajnos ennyiért az sem lesz normális állapotú. Punto túl kicsi.
Szerk: Akár 550 is belefér.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Handball94 #131274 üzenetére
Egy jol felszerelt F astra kombi kijon a keretbol. Vagy esetleg egy honda civic aerodeck, de abbol jot nem lesz egyszeru talalni.
-
akos727
senior tag
válasz Mágus2 #131273 üzenetére
Hiba nem lett pontosan megállapítva, valószínüleg adagoló. 1.9tdi a motor, mindenhonnan csöpörészik belőle a gázolaj, hűtővíz. Az autó elég erős nagy turbo, verseny csucsok, villany adagolo, pd belső, erő is van/volt benne bőven. Át lett nézve az autó, undorító megoldások vannak benne (mosogép vízcső pl a felhasznált eszközök között van, ami persze utólag derült ki), de ezt persze "így használta". Minden viszonylag alacsony költségű hibaforrás átnézve, megcsinálva, de semmi, beindul és megáll. Na most ugye adagolós ránéz és összerakja egyből 40k és akkor semmi nem lett benne kicserélve, etc. Autó azért lett megvéve, mert megbíztam/tunk az eladóban, mert mégis egy jó barátom ismerőse. Hittem, hogy tényleg üzembiztos, mint ahogy azt ő mondta, 2 év műszakival.
Mikor mondtam, h át kell rendszámozni (érdekesen fejből tudtam mennyibe kerül), akkor is ment, hogy menj el ide-oda van ismerős, oda telefonálok. Mondtam, hogy nekem ilyen megoldjuk okosba dolgok nem kellennek és nagyon nem tartom fairnek ezt az egeszet, amit csinal (tudom, hogy nem hat meg senkit).
Még ma beszél vele a barátom, hogy most ez mégis mi...aztán meglátjuk.
Hab a tortán, hogy ápr 6-ai az adas-veteli, így át kell iratni. (szerencsémre ügyintéző nagyon együtt érző volt, mert már 2-odjára vagyok nála 2 napon belül, és elmondta, hogy csúszok pár napot, nem fognak büntetést kiszabni.)
Bármi tippetek van, mi a jó mondóka irányába, hogy tudnám neki prezentálni ezt az egész dolgot, hogy nem mondta el a hibáit, nagyon szivesen fogadom.
És mindenkinek köszönöm az eddigi segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz Handball94 #131277 üzenetére
2000 koruli autok kozul ritka az olyan tipus ami nem rohad. Nyilvan korbe kell jarni rendesen, alanezni, de szerintem letezik az orszagban olyan f astra ami nem rozsdaboglya 323 is rohad, de a civic is, e36 is, punto is...
-
nagyúr
-
Kornel
veterán
Nem az első ilyen 400-ért keresünk jó autót, de a végén szart kapunk eset mostanában itt a topicokban.
Szerintem azt kellene belátni, hogy 400k-ért nagy valószínűséggel nem fog jó autót kapni senki.
Ez jelenleg az az összeg a jelenlegi magyar használt piacon, amiből jellemzően lepukkant, műszakin okosba áttolt, a lelküket éppen ki nem lehelő példányok futnak a "komolyabb" autókból.
Egy jó feliciat, vagy swiftet, stb. ki lehet fogni ennyiért, de sokkal többet nem.
persze van ellenpélda is biztos, de egyre több ilyet olvasni itt is, és máshol is. -
válasz Kornel #131284 üzenetére
Ez akár mehetne is a TIRbe. Lassan fejleszteni kellene, mert sok az azonos tapasztalat.
MOD
Javasolnám minden gyártói topikban a legaktívabbaknak egy kis feladat keretében, hogy csináljanak egy ilyen listát amin pár százezres nagyságrendenként vannak ajánlások topiktapasztalatok alapján ebbe a TIRbe.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #131285 üzenetére
Muszáj lenne valahogy felhívni a leendő tulajok figyelmét, hogy mennyi pénzért mire számíthatnak.
Viszont innentől jó lenne figyelni rá, ha valakinek az ársáv alján lévő gépeket ajánlgatnak, ami amúgy jó eséllyel nem véletlen van ott, akkor legalább valaki felhívja a veszélyekre a figyelmet.
Ez egy tizenX, inkább húsz felé közeledő autónál még hatványozottabban igaz.Vannak jó poénok, amikor 500-600-ért 750i-t ajánlanak itt poénból, szerintem ez se vicces, ha egy valaki komolyan veszi, akkora rollerre ül fel, hogy az tényleg vicces lesz, csak nem az illetőnek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz aero. #131283 üzenetére
ST, hogy nézzen ki, mint egy alapgolf? A VW-t ne hozzuk ide, ők konzervatívak, a Golf GTI közel ugyanolyan, mint egy mezei, az Octáv se sokban tér el, ezen legalább rögtön látszik, hogy kihaénnem kocsi
Ha másért nem is, hát EZÉRT
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
aero.
veterán
válasz Tsebacsi #131288 üzenetére
ST-nek ST, de ne legyen középen kipufogója meg stb. Ez akkor ciki mikor a kerületi képviselős 2.0 tdi mellől nem lehet lelépni. Szerintem, mondjuk én inkább a teljesítmény-visszafogott külső híve vagyok, nem vagyunk egyformák.
A benzines verzió okés, szeretem a dízeleket, de ez nekem sok.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Bocsi srácok, egyszer már kérdeztem tudom, de w333 kollegán kívül más nem válaszolt.
Megnéztem ma ezt az autót, gyönyörű kívül-belül, minden okénak tűnt a próbakör alatt is, de csak bennem van az alfapara.
Mennyire betegágy? -
trassher
addikt
válasz Handball94 #131274 üzenetére
Jó állapotú g astra évjárattól függetlenül 700-800K között indul jelenleg. 500K-s keretből szép f astra van.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Morris #131293 üzenetére
Nem ismerem a jogi hátterét a dolognak de akkor mi van ha nem rakták vissza? Ha elcsapok egy őzet és az utastérbe hullik még a betlehemi csillag is akkor visszarakják a ki tudja milyen állapotú matricát? Eredetvizsgára úgyis mennie kell az autónak, ott nem tudnak kérni rá újat ha nem lopott az autó és az alvázszám passzol?
TaaT: És ha nem maradt belőle semmi mint jelen esetben? Akkor eredetvizsga és adják az újat nem?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Integrale
veterán
válasz máyköl #131290 üzenetére
Futomu kenyes, az ECO motor kevesbe. Nagy tuzet ne varj tole, cserebe a vezerlesmodosito +50e Ft-os tetelet meguszod, de viszonylag szepen megy meg igy is.
Kuszobok vegeit nezd at, illetve belul a padlolemez es a kuszob talalkozasanal is, ha jon a rozsda, akkor ott, mashol nem jellemzo.En az 1.4 TS-sel, szinten 105 le, elmegyek egy tankbol 6-700km kozott, autopalyan sokat forog 130-nal 4500, de ott sem hangos, csak mar torkos, vegyes hasznalattal 6.5-8 kozott (147 nem tudom, hogy mennyit forog, de nem eszik tobbet az sem)
A km allas akar meg valos is lehet, nagyon patent a belseje, az elso ami kikopik az uleseken, az az elen vegigfuto muanyag hurka, ami be van vonva textillel (jol korbe irtam, fingom sincs, hogy mi a neve).
Elektromos nyugog 90%-a kontak problema, egy Alfas szaki csukott szemmel megmondja, hogy mit es hol takarits ki, fujj be. (Vagohid utca D.Z, es Tarnok (Erd) Grosz Ferenc)Olajra erzekeny a motor, gyakori cseret meghalalja, ahogy a figyelmes hasznalatot is, en pl megyek vele 10km-t, ugy, hogy a garazsban, kiallas elott meg jaratom fel-1 percet, utana mar lehet dundizni.
X idonkent erdemes az olajteknoben levo szurokosarat kitakaritani, foleg ha ritkabban lett cserelve az olaj, vagy gagyi szart kapott.Ingadozo alapjarat szokott meg elojonni, ez az esetek tobbsegeben filleres problema, elkoszolodik a pillangoszelep, es folyton korrigalja magat, erdemes idoben foglalkozni vele ha ilyet tapasztalsz, kulonben a sok ingas miatt cseres is lehet. Ez nem Alfa specifikus jelenseg.
Gyertyabol 8 kell, 100e km az intervalluma, 20-40e Ft-os tetel.
Felni nem kell tole, csak ne ess abba a hibaba, hogy megveszed a legolcsobbat, mert, dejo mar ennyiert is van, mert azokra a gatyad is ra tudod kolteni.
Amit linkeltel nem tunik ilyennek.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#16514048
törölt tag
válasz máyköl #131290 üzenetére
Nem kifejezetten betegágy, bár az 1.6-os TS motort nem nagyon szokták ajánlani, inkább a 1.8 (ami mondjuk tudtommal nincs 147-ban), vagy a dízelek. Azt mondják, hogy a futóművük kényes kicsit, meg apróbb elektronikai problémák előfordulhatnak...
De ha benned van az "alfapara", akkor inkább hagyd, mert fenntartási költség és megbízhatóság szempontjából azért nem egy régi Swift. Ez azoknak való, akik szerelemből vesznek autót és képesek elnézni a hibáit.
A TC-s Vályi Pista vett pár éve egy 156-ost, ráadásul 1.8-ast, ami a legmegbízhatóbb a benzinesek közül. Igazából nem volt baja, de mégis eladta, mert nem bízott benne. Érdemes elolvasni: [link]
Tehát kár megvenni, ha benned is ez a para lenne végig.
De látom közben Integrale már írt egy ettől sokkal hasznosabb hsz-t.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #131290 üzenetére
Alfapara ne legyen. Rozsdára NAGYON nézd át, ezen a mechanikával nem nagyon tudsz beszopódni, ha az alap dolgok rendben vannak. Mondanám, hogy vidd el szerelőhöz, de nem specifikushoz nem nagyon érdemes, specifikushoz meg egy hét legalább, mire időpontot kapsz, addigra meg elviszi valami beleszerelmesedő tudatlan. Vízben ne legyen olaj, olajban ne legyen víz, ne égjen a dzsinn (de ne azért, mert kiszedték az izzót), futóműben ne ropogjon-kopogjon semmi. kb ennyi.
-
Integrale
veterán
válasz #16514048 #131298 üzenetére
Az 1.6-ot azert nem ajanljak, mert nem eszik jelentosen tobbet az 1.8, de 40 loerovel erosebb, ami erezheto a temperamentuman.
Valyi felt az autotol, kezdetektol fogva bizalmatlan volt.
Fenntartasi koltseg persze, hogy tobb, igenyesebb is minden szempontbol, eleg megnezni a futomuvet,
nem szabad osszevetni egy Swifttel, de meg egy Golf 4-gyel is."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest