Hirdetés

Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz phaet0n #38604 üzenetére

    Elmondom a tapasztalatom mióta megvettem (2009 augusztus):
    - 7,2liter átlagfogy 100km-en főút város kb 60:40 de ezt 5fővel és csomagokkal javarészt, mikor városban használtam akkor meg ilyen kisebb 5-7km-es etapokon ment az autó a fogyasztása így lett ennyi 1.4 16V. (város 50-60km/h, országút 90-100km/h, autópálya 130km/h. Autópályán kicsit zavaró is ettől gyorsabban menni már 130nál is 3800rpm-et fordul a főtengely) és zajos is ilyen tempónál.
    - az autón eddig cseréltem hátul jobb oldali rendszámtáblavilágítást és kapott új ablaktörlőket.
    - vásárlás után olajcsere + olajszűrő + légszűrő + üzemanyagszűrő szakemberrel cseréltetve megállt ~20.000Ft-ban. Első kellemes meglepetés a sok Opeles csereszabatos alkatrész.
    lassan közeledünk a 100e kmhez de az autó egyenlőre nem akar szétesni, mindene funkcionál. Hátsó kipufogódob szeret lerohadni róla .. a gyári. Típushibái vannak, de amik most használtpiacon vannak autók azokon ezeknek a java része már orvosolva lett még garanciában. Chevrolet klubon utánuk tudsz olvasni.
    Futóműve tetszik de nem száguldom, fékjei elég jók, váltó az mézescsupor effektus, pláne télen (csak elindulásnál hidegen), kuplungja kiválóan adagolható(értsd: nagyon egyenletesen kezd el fogni, akár alapjáratról is el lehet indítani az autót (de minek :DDD ). A gézpedál elektromos, és kicsit laggos is, gázelvételnél mintha 3-500ms ot késne kb. Pontosan nem tudom mennyit, de kevesebb mint 1 secet. Váltásnál kicsit idegesítő, hogy elveszed a gázt, kuplung és mikor a következő fokozatba teszed a váltót addigra esik oda vissza a fordulatszám ahol elvetted a gázt. Cserébe ha úgy ugrasz le a kuplungról mint ahogy kurva lelép a sezlonyról nem ránt nagyot. . . ennek ellenére engem zavart eleinte.

    Ami kis idegesítő fassága még, hogy a középkonzolon lehet kapcsolni a klímát, belső levegő kergetést és hátsó szélvédő fűtést. Ez a panel néha nem kapcsolható, valószínű kontakthibás, csak lusta vagyok befeküdni és megnézni.

    Belső tér kifejezetten tágas elöl, hátul meg pláne, nem vicc. Cserébe az 5 ajtós csomagtere szerény a kategóriatársaihoz képest.

    Anyagválasztásról nem tudok semmit mondani, egy Ford Escortból ültem át .. ég és föld :D. Az ülés kényelmes, de azért 3-4 óránál többet nem szívesen vezetem megállás nélkül.

    -- end of transmission --

Aktív témák