Hirdetés
Aktív témák
-
-
#16741888
törölt tag
Elkezdtem nézegetni a 2006körüli 325i BMWket, iszonyat tetszenek, privát autónak simán el tudnám képzelni. Nézegettem hasznaltauton, egyet mondjon el valaki, miért gyártják a legtöbb ilyet 4 kerékhajtással? Ha négykerékhajtást akarok akkor veszek egy quattrot... elég érdekes.
-
tibi666
senior tag
fasza, elmászott picit a hátulja, azért akad a csomagtérajtó. ez minimum egy százas, ha meg akarom csináltatni, de lehet, hogy lökös csere. szerencsére a tolatóradar nem sérült.
lehet, hogy csak kihúzatom, hogy szépen záródjon, az új tulajnak meg odaadom olcsóbban, ha akarja, csináltassa meg.
-
milomi
tag
Sziasztok.. felmerült bennem a kérdés érdemes -e vennem autót ? nemis ez a lényeg itt....2 hónapja gondolkozon rajta mien autó lenne számomra a megfelelő, Gyorsulási versenyekre eljárnék persze hisz tetszik , ne fogyasszon túl sokat
csak anyit kb mint a GSI szépen járba 7-10 közt , nelegyen nehéz , és 2000 köbcenti vagy alatta, kb 2,5 milláig. mit érdemes venni .. néztem már Leont, 206 Rc-t , Civic Type-r , Honda Civic Vti , MEgane RS , CLIO RS , Golf V GTI , Calica Ts.. de az nem egy hires.... ültem már párszor Celica TS ben..... de szerintem nem az igazi ...... akinek volt már hasonló autója.. tipekket és autókat várnék ki mit javasolna... mert már fogalmam nincs
köszi a választ ..... ja és persze 1998 évjáratól öregebb nelegyen.. a Gsi 1993 as szal lassan eladóvá válik szegényke
-
tibi666
senior tag
felhívtam a biztosítót, megmondták ők is, hogy ezt cseszhetem.
folyton rám jár a rúd mostanában. nem tudom mi legyen. csináltassam meg a lökhárítót is, meg a csomagtérajtót is, vagy csak állíttassak a záron/húzassam meg, hogy ne akadjon.ez megalapozta a kedvem egy időre.
-
tibi666
senior tag
ha megütötték az autómat, de nem tudom mikor és hol, az illető pedig nem hagyott telefonszámot, se semmit, akkor szopás és fizethetem saját pénzből a javítást, ugye?
casco nincs.este még ép volt a hátulja, ma reggel többfelé jártam, most vettem észre, hogy a lökhárító horzsolva van, a csomagtérajtó egy picit behorpadva, de ami az igazi gond, hogy nem nyílik szépen finoman, hanem akad .és erősebben kell emelni.
-
Mobi28
tag
-
csaba54
tag
válasz
Tothgera30 #34681 üzenetére
egyetértek
-
-
lsc
nagyúr
A mögöttes tulajdonlás különösebben nem érdekel, a hírben a spyker van, akit érdekel a cég háttere az meg utánanéz.
-
csaba54
tag
válasz
Dare2Live #34667 üzenetére
vettem egyet az elsőt,mint minden rendes ember (4.9 TransAm Turbo targa)
ez kigyulladt az Erzsébet híd feljárójánál
mindenkinek ki lett adva,ha lát egy ilyet valahol azonnal szóljon
jött a telefon Illés utcai kereskedőnél van egy
ott áll egy 3rd generációs cabrió,(2.8V6)köze nem volt az enyémhez,de olyan szomorú volt ott a zsigulik között,hát elhoztam
aztán úgy megtetszett,hogy egy bonyolultabb előzmény után hajnali kettőkor a Randevú bár előtt enyém lett egy 5.0 szintén 3rd generációs targa
és akkor jött egy újabb füles,zuglóban áll a hőn szeretett kedvenc csak épp ez fehér
ezt végképp nem hagyhattam ott,így visszatért a 4.9 turbó is és lettek hárman
megszokottabb ha gyerekből van 3,nekem így alakult,de ezeket is lehet szeretni -
tibi666
senior tag
-
Dare2Live
félisten
válasz
joshua7 #34639 üzenetére
Azért megnézném a chiptuningos hölgyet....
Ezen a sportos vonalon praktikumot figyelembe véve nekem a 150Le Bravok tetszenek. pl [link]
szvsz a bordó + "piros varásos" sportlineban a legszebb abból mondjuk most csak dízelt hirdetnek. Bár az is 150Le ami dizelben azért mégdurvább. [link]
csaba54: Hjaj amikor meghallok egy ilyen V8at..... Amúgy az 5db súlyos lelki torzulásokra utal...
-
aero.
veterán
válasz
Khelben #34658 üzenetére
Volt ilyen GPS alapú gyorsulásmérő telefonra, azzal. Nem teljesen hiteles, simán benne van akár több tized eltérés is, nem kizárt.
De szerintem be lehet menni vele 10 alá.
Én amúgy azt tapasztaltam, hogy ugyan fogyasztásban lefelé csalnak, de gyorsulásba rosszabb értékeket adnak meg. Pl. Az Opel Vivaro 1.9DTi 15,5 gyárilag, de ha jól emlékszem valahol 12,5-13,5 között mértük, de inkább az utóbbi. 100 ezer km után amúgy 0,2-0,3 tized másodperc javulás is tapasztalható a kisebb motorral szerelt kocsiknál is.
-
Mobi28
tag
válasz
tibi666 #34653 üzenetére
Az usában biztosan 4.0 -nál kezdődik a nagy ccm de ez itt magyarország.
Joshua7: Mini Cooper S? Egy hajszállal a teljesítményadó határ alatt marad, szépen szedi a lábát (kanyarvadász kis dög), jól is néz ki, az általad megadott keretbe pedig pont befér. Ja és viszonylag kis kaszni. -
aero.
veterán
válasz
anjani182 #34654 üzenetére
Igen, mondjuk ez fura, de nem elfogultságból mondtam az adatot, én sem szeretem a suzukikat. Ennyi jött ki, nem akarok se fényezni, se kamuzni.
A start-stop vagy mia fene meg egy színvonal alatti műsör, úgymint az autománia.
Van a neten amúgy 11,7 másodperces adat is, ez viszont tuti kamu.
-
anjani182
őstag
válasz
Khelben #34649 üzenetére
1500ccm, 102 ló amúgy, megnéztem a Suzuki honalpján, és kb 1000-1060kg.
Ez kb akkora mese, mint amit tegnap olvastam az egyik autós honlap tesztjében...az Euro5-ös start-stopos új 2.0 Mazda3 gyári gyorsulása 10,4, de ők 9,2s-t mentek vele
Vagy akkor szar motor van a kocsimban, mert a buzuki ~9,9kg/LE aránya jobb, mint az enyém ~8,3KG/1LE aránya?! (és az enyém van fenn 8,9s alatt 100-on)
-
aero.
veterán
válasz
_Voyage_ #34623 üzenetére
Erről kérlek szépen én tudok neked nyilatkozni, mivel itt áll egy 1.5-ös hátul. 105 ló, 9s százra, a dinamikájával semmi gond, ülésfűtés, minden, kormányon gombok, csak az automata hiányzik belőle. A gumija nem az a virsli, jóval vastagabb.
Hátul kicsi a hely, és nem valami jó a felfüggesztés ( nagyot üt bukkanónál ). A kesztyűtartó illesztése sem valami ragyogó egy idő után. Itt van már 4 éve, 11x.000km-rel, semmi baj nincs vele. Ettől függetlenül nem szeretem a suzukikat. -
joshua7
veterán
válasz
Tothgera30 #34641 üzenetére
Nem rossz tipp, néztem is ilyesmit, de ettől azért újabb kellene. Fontos az ár, de azért 2-3 millió beleférne.
tibi666: miben is megy nálad chip-elve? Amúgy nekem gyári állapotban is megtenné akármi, nincs igényem ilyenre.
-
tibi666
senior tag
válasz
joshua7 #34642 üzenetére
egy jó programmal semmi gond nincs. csak mivel már ezt is csinálják minden sarkon, ezért vigyázni kell. az enyém kb 200 ezret futott a chippelés óta, motorikus hiba nélkül. ausztriában készült a program, nálunk akkoriban még nem volt annyira divat ez a chiptuning.
az új kocsit is oda fogom vinni.
-
-
joshua7
veterán
Erről vélemény?
Golf V 1.4TSI/Swift Sport árkategóriában mit ajánlotok még? Nem egy kategória, én is tudom, de nálam ezek vannak képben jelenleg. Nagyköbcenti, 20 éves bálnaMerci stb. nem érdekel.Max. alsóközép. méret, elfogadható fogyasztás, sportosság a lényeg. Opel/francia/olasz kizárva (kivéve GPunto/Bravo T-Jet
).
-
Mobi28
tag
Kész röhej ez az egész hibridautós erölködés. Parasztvakítás az egész. Nemrég olvastam egy cikket amiben tesztelték az új S mercit hibrid és dízel kivitelben (S400Hybrid vs S400CDI). Mit ne mondjak nem a hibridet hozták ki győztesnek.
lomhább is, többet is fogyaszt plusz a tönkrement akku is veszélyes hulladéknak minősül. A szuper hibrid autó.
-
Rick4
félisten
Hogy is van ez: [link] 10KW-os elektromos motor csak azért, hogy rá lehessen fogni, ez egy hibrid?
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #34633 üzenetére
lol
(helyesen: a VW a VAG konszern által fejlesztett motorokat használja)
-
-
csaba54
tag
válasz
hobizoli #34631 üzenetére
én elfogadtam az érvelést,már fentebb is
én a régi vasak tapasztalta fogyasztás alapján beszéltem
a 2.8-as firebirdöm többet evett mint az5ezres, mert jobban kellet neki nyomogatnom,hogy ugyan úgy menjen
de a w116-os 2.8-as meg a 4.5-ös mercinél is ugyanez volt a helyzet -
hobizoli
nagyúr
válasz
csaba54 #34619 üzenetére
A fordulatszammal romlik a toltescsere hatekonysaga es no a surlodas, plusz az eppen szivo utemben levo henger fekezi a forgast, ami megint csak egy veszteseg. Turbos motornal viszont toltesen jobb a toltescsere -raadasul az azonos kimeneti teljesitmenyt eleve alacsonyabb fordulaton is hozza-, ami miatt kisebb a surlodasa (is), es toltesben nem kell szivni sem -nem lassit a "szivo utem"-, tobbek kozott ezekert lesz jobb a rendszer eredo hatasfoka -> kevesebb uzemanyagbol allit elo azonos kimeneti teljesitmenyt. Persze ez nyilvan azonos felhasznalast feltetelez, mert ha kinyomod a padlolemezt, akkor nyilvan eszik, mert azert a lovak zabbal mennek, kell az az AFR
De a turbos motornal meg kisebb a CR, igy szivo uzemben vmivel gyengebb a szivonal, de ezert kell jol megvalasztani a csigat, hogy ne csak 4000-tol rezduljon meg, mert addig egy hulla lesz, az meg nem annyira jo, a cel, hogy minnel tobbet legyen a jo hatasfoku savban, mert akkor barhol is all a fordulat, odalepsz es elindul. Ha megnezed a gyartok is arra gyurnak, hogy mar 2000rpm korul toljon, meglegyen a nyomatekcsucs, pl a 150LE-s Bravo 1.4TJET 1750-tol tud 230Nm-t, a gyari Abarth buzera utan meg 270Nm-t, azert ez mar kb egy 3 literes V6-s szivo motor nyomateka, az már bír huzni egy akkora bódét
A manapsag gyartoknal divatossa valt 1.4T motor kevesebbet eszik atlagban, mint a vele ~azonos teljesitmenyu szivo 2.0-s egyseg. Ha nyomod, ugyanugy megy, mint az, ha allsz a lampanal akkor meg csak a kis ccm-s szivomotor az is. Amolyan 2in1. Az 1.4T motor a 2.2-s szivo nyomatekat tudja, a 2.0 erejet, mindezt 1.8-s atlagfogyasztassal, de megis csak 1.4ccm-bol dolgozik, es meg az emisszioja is tarthato.... sot
Ezert allnak at a gyartok sorban erre, lasd ev autoja lett Polo 1.2TSI is ezt az elvet koveti.
A regi 1.6 8v motort valtja, csucsban ~ugyanannyi az ereje (102 vs 105LE), ha vki csak ez neti akkor az esik le, hogy cöö nem egy nagy vmi, de reszterhelesen biztos jobban megy, mert alul az egy 1.8-s szivo motor nyomatekat tudja (175 vs 150Nm). Es azert ez meg messze nincs kihegyezve, 200Nm-t ez rohogve fog tudni barmelyik nevesebb tuningceg csak stage1 kit-jevel is, az meg mar egy 2 literes motor nyomateka. Egymasra teszed a ket gorbet, ahol a 1.2 TSI nyomatekgorbejenak vonala van feljebb, ott az megy jobban, az meg csucsba kiegyenlitodik az mar semmit nem jelent. Ulj bele mindkettobe es probald ki."Horsepower sells the car, torque wins the race" (Caroll Shelby)
hobizoli
-
anjani182
őstag
válasz
#16741888 #34622 üzenetére
Nekem is megvolt az okom rá, hogy miért nem Aurist vettem, szerintem a belső összkép szebb mint az előd Corollájé (sőt végre európaibb), de szerintem az előd Corolla belső anyagai jobbak!
Ettől függetlenül nem kinézet/motorizáltság bajom volt az Aurissal! (inkább felszereltség)
Ettől függetlenül jól mondja Dare2Live, 4M-ért biztos, hogy a Golfot választanám MOST, ha 100 ló körüli kocsi kellene és elég lenne egy szerényebb felszereltségű.
-
Mobi28
tag
válasz
_Voyage_ #34623 üzenetére
A MAK -nál sok 1.3 8v Suzuki Swift Van-t használtak anno. Egy 2001 körüli Auto Motor -ban volt egy hoszabb írás erről, a legstrapabíróbb autók voltak a cég történetében. De manapság is van jópár "sárga angyal" Ignisük. Szerintem az új Swift minden szempontból rendben van. A Splash szintén. Amire kitalálták arra tökéletesen megfelel. A Suzukinál végre elkezdtek autó formájú
autókat gyártani. És ez jó.
tibi: köszi.
-
Dare2Live
félisten
válasz
_Voyage_ #34623 üzenetére
Ez tavaly február volt amikor hihetetlen akciók voltak mindenhol pl Ceed SWt kaptam volna 3ért (most 3.8). Egy ilyen fapad GC most újonnan 3.1 1évesen 2.2 azaz ha tavaly ilyet veszek 1év használat után most többért tudom eladni mint amennyiért megvettem! Azért ilyen nem sokszor volt a történelemben.
Aztán maradt a Yaris annak az előéletét ismertem és csak 1misi volt szintén kemény kedvezménnyel.Amúgy amikor 4.0ért 1.2TSIs Trendline Golfot kapsz nehéz megérteni vki mért vesz 4.0ért hasonló felszereltségű SX4et, vagy épp Aurist. De lehet rá indok.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Dare2Live #34621 üzenetére
Így már el lehet viselni, de egy full fapad verzióban borzalmasan gáz minden. Még a sokat szidott G astrában is jobb minőségű anyagok vannak. Csomagtartó sem nagy, nem is kényelmes egyáltalán, lábtér elöl se túl nagy, csak a 3 ajtósban, hátul meg szintén semmiség. Akinek arra kell, hogy 1 évben egyszer elmenjen nyaralni, kimenjen vele a sarki boltba, arra tökéletes. Bár ennyi pénzért van jobb választás is. Aki egy picit is többet használja, legalább évi 10-15.000km+, annak megéri mást választani.
Nem hiába ritka nagyobb cégeknél a suzuki flotta autóként, és nem hiába veszik inkább az opelt, fordot, vw-t, stb-t.Egy ideig utolsó hsz-em a topikban, ha valakinek ugatni támad kedve, priviben várom, itt senkivel nem vitázok többet.
PumPi: Régi corolla, illetve régebben a Toyota is sokkal jobb volt. Auris óta minden egyes autójában hatalmasat esett a minőség, az ár viszont tovább emelkedett.
-
#16741888
törölt tag
válasz
anjani182 #34615 üzenetére
Nem a kérdésemre válaszoltál, mi alapján állítod azt amit állítasz a Swiftről?
Én szubjektív véleményem az hogy az Auris otromba, lomha, alulmotorizált, tele van olcsó, kopogós és rossz minőségű műanyagokkal, amikor átülök a Swiftbe a komfortérzetem egy hangyányit sem emelkedik. Ettől függetlenül szeretem mert elvisz oda ahova kell, egy korrekt autó.
-
Dare2Live
félisten
válasz
hobizoli #34607 üzenetére
Nem értem mi ez a Suzuki szar mánia. Csillió jár körülöttem és mindel meg vannak elégedve. Az új meg már 4*os és persze izlésfüggő de sztem kivülről szép is. És ha vki 10évig Swiftezett és semmi gondja nem volt vele elvitte minden nap munkába és nyáron nyaralni az nem csodálom ha újra Suzukit vesz.
Én is nézegettem annó az új Swifteket egy nagy bajom volt vele: Hátul jóval szükebb még a Yarisnál is... Néztem aztán új SX4eket is és lehet azt kellett volna vennem akkor egy SX4 GC légkondival 1.950.000Ft-lett volna. (+100.000Ft lett volna a metál, +utólagos központizár+ablakemelő=~,150.000Ft) 2.3lett volna a vége....
-
Dare2Live
félisten
válasz
hobizoli #34607 üzenetére
"Mert amikor allsz a lampanal akkor az 1.4-sbe 25%-l kevesebbet benzin kell a jo AFR-hez, mint pl az 1.8-snal. A benzint az egesterbe kerult levegomennyiseghez kell adni, ezert vannak szenzorok, pl a legmennyisegmero es a MAP, es korrekciora a homerseklet szenzorok meg a lambda szonda, az 1.8-s motor meg nyilvan tobbet sziv be, igy tobb benzin is kell hozza. Az, hogy utana, ha elindul, a valtoattetelek miatt mennyit forog x sebessegnel, mar megint masik kerdes. De ha megnezed a nagyobb ccm-s motoru autok varosban szallnak el fogyasztasban, orszaguton nem sokkal esznek tobbet, mert rendszerint azonos sebessegnel kevesbe forog a motoruk, igy kisebbek a vesztesegek is es jobb a toltescsere hatekonysaga is"
Mondjuk mostanra már 1.33as Yaris is 6os váltóval jön az se forog sokat pályán.
-
Mobi28
tag
Egy televíziós műsorban volt szó anno arról hogy az ilyen nyílt árverésen mik mennek. Rejtett kamerával filmeztek. A szünetben bizonyos csoporthoz tartozó kigyúrt bőrdzsekis fuxos fiatalemberek enyhe fenyegető hangnemben egyértelműen a beépített ember tudtára adták, hogy amire épp licitálna gyorsan felejtse el mert az az övék lesz. Namost mióta ezek az árverések online mennek nem tudom mi a helyzet de régen minden valamire való autót végül ehhez a csoporthoz tartózó emberek vittek el.
#34616: borzasztó.
Esetleg a gázüzeműre alakított autó lehet hosszútávú "megoldás" erre.
-
lsc
nagyúr
-
anjani182
őstag
válasz
#16741888 #34611 üzenetére
Attól, hogy nem alap az Auris, mi változik a komfortérzeten kívül? (hacsak nem a D-CAT, minden más verzió egyforma technikai paraméterekben)
Mert milyen az Auris?! (vezettem már, majdnem azt vettem)
Csak nem azt akarod mondani, hogy a Suzuki közel áll hozzá minőségben
-
Uzmany
őstag
válasz
Tothgera30 #34562 üzenetére
Köszönöm az összefoglalót
Van egy suzuki dealer cimborám, aki nagyon jó áron rám akar beszélni egy Grand Vitara-t.
Úgy néz ki, nemsokára a VW adja bele a diesel motorokat. -
-
#16741888
törölt tag
válasz
anjani182 #34565 üzenetére
Miért gondolod úgy hogy a Swift2 bármivel is rosszabb mint a Yaris vagy a hasonló kategóriás kisautó? Mire alapozva mondod ezt?
Azért kérdezem mert nekem a cégesem egy nem alap Auris, mellette járok egy Swifttel is mert a családba az van, és én nem ezt tapasztaltam, egyszerűen kíváncsi vagyok. Az Auris meg a Swift nem egy kategória, ez igaz, viszont ha 1 magasabb kategóriás Toyota ilyen akkor érdekes lehet az alacsonyabb kategóriás.
-
SpeedR
őstag
válasz
Tothgera30 #34608 üzenetére
A swift1-nek egy igazán jó tulajdonsága van: olcsó (minden szempontból)
A swift2 ezzel ellentétben minden szempontból megállja a helyét a kategóriájában. -
Khelben
nagyúr
válasz
Tothgera30 #34608 üzenetére
Nem is neked szántam a célzást, hanem a pihenőjét töltő kollégának, aki szerint már csak azért is szar a suzuki, mert sokan veszik
Aztán nem is abból van a legtöbb.
-
Teljesen egyetértek
. Amúgy a régi swift és az új is jó kis autó, ezt több teszt is bizonyítja, és még több boldog tulajdonos
.
Khelben: Erre - Nem, én az Opelről szót sem ejtettem
. De amúgy nálam egy kategóriába mennek az Opelek a Suzikkal
.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
csaba54 #34511 üzenetére
Mert amikor allsz a lampanal akkor az 1.4-sbe 25%-l kevesebbet benzin kell a jo AFR-hez, mint pl az 1.8-snal. A benzint az egesterbe kerult levegomennyiseghez kell adni, ezert vannak szenzorok, pl a legmennyisegmero es a MAP, es korrekciora a homerseklet szenzorok meg a lambda szonda, az 1.8-s motor meg nyilvan tobbet sziv be, igy tobb benzin is kell hozza. Az, hogy utana, ha elindul, a valtoattetelek miatt mennyit forog x sebessegnel, mar megint masik kerdes. De ha megnezed a nagyobb ccm-s motoru autok varosban szallnak el fogyasztasban, orszaguton nem sokkal esznek tobbet, mert rendszerint azonos sebessegnel kevesbe forog a motoruk, igy kisebbek a vesztesegek is es jobb a toltescsere hatekonysaga is
hobizoli
-
Zewa
senior tag
Stift egy szar így, stift egy szar úgy. Ez egy hülyeség, elég primitiv és szűk látókörű vagy ha ezt nem látod be.
Régi swiftnél nincs olcsóbb, ésszerűbb, olcsóbban fenntartható autó.
Új swift szintén olcsó, olcsó fenntartani és annyira nem szar mitn ahogy azt sokan beállítják.
Hallottatok már olyan embert aki Swiftet vett panaszkodni? Nem igen.
Azt kapta a pénzéért amit elvárt. -
raver
aktív tag
válasz
_Voyage_ #34585 üzenetére
Mondasz mindent össze vissza, de tényeket, adatokat nem. Van törésteszt összehasonlításod? Ha nincs miért állítod h egyik kocsiban könnyebben meghalsz mint a másikban? Légyszi adj egy linket, ahol az astra és a swift töréstesztje egymás mellett van! Mert én nem tudom melyik a jobb. Támaszd alá a mondandód légyszi!
Nem biztos hogy te írtad, de majd elolvassa akinek kell. Ugye csípőből jött a swiftes baromság, h mennyire szar. Persze 0-tapasztalat.... Pusztán abból kiindúlni, hogy könnyeb és vékonyabb gumik vannak rajta.... khm
Aztán kiderül hogy egy összehasonlító tesztben amit egyik fórumtárs közzétett link kiderül, hogy a tesztelők szerint nem is olyan rosszNe érts félre nem azt mondom hogy jó autó, de egy corollával szemben nem is rossz.... sőt...
És a corolla sem lesz jobb vagy rosszabb autó attól, hogy mennyi hiteles fut belőle, és attól sem hogy mennyi fut belőlük az utakon.Tények adatok, tesztek, tapasztalatok. ezek kellenek, nem pedig a csípőből nyomott orbitális baromságok!
-
lsc
nagyúr
Aktív témák
Hirdetés
- Asztalos klub
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jövedelem
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Samsung A53 5G 128GB / normál állapotban / 12 hónap jótállással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti / 1TB SSD / 32GB DDR4
- Alcatel TAB 10" 32GB LTE / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- Apple iPad 8gen 32GB Wifi/ Normál állapotban / 12 hónapjótállással
- Samsung S23 128GB / normál állapotban / 12 hónap jótállásal
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest