Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raider79

    csendes tag

    válasz Csepy #35 üzenetére

    Ez teljes mértékben így van.A 3d2001 már nem nérvadó.Valami félreértés történt,mert nem azt mondtam,és senki nem mondta hogy ha egy kari 256bit-en megy akkor dupla teljesítményű lesz,mert ahoz szügség lenne egy dupla sebességű magra is.Csupán arról van szó egy pl:x kari 128bit ennek a keresztmetszete 10gb/s,ugyan ilyen karin egy 256bites memo keresztmetszete 18-20gb/s.Nérvadóbb már a 3d2003,de ott sem azt kell nézni hogy 1000 vagy 1100 pont különbség az adott 2 kari közt.Akkor lenne látványos a dolog ha lenne egy olyan grafikai teszt vagy játék,ami kihasználja a 2 karit és kihasználja teljesen a 256bit adta keresztmetszetet.A kettő külömbsége igencsak hozná a duplát,és még abban sem vagyok biztos hogy nem e a háromszorosát.Mikor már a 128bit nem tud máshonnan táplálkozni,és elkezdi haszálni a rendszer memót,onnan az már halál.Értelmetlen szaggatást eredményez.Lelassúlhat 1-2fps-re,míg egy 256bit-es karin még csordulás határon van akkor lehet hogy szalad 25-30fps-el.Az ok hogy ezek speciális esetek vagy tesztek,de akkor is ennyi a külömbség közte.Egy olyan játéknál ami még a 128bit adta keresztmetszetet sem használja ki a külömbség max 5-10%.Ott érdekes ez mikor már a játszhatóság szintjére lassúl a 128bit,de a 256 még simán hozza a jatszhatósághoz szükséges fps-t.Azért is írtam a fentebbiekben,hogy egy 256bites kari túlélőbb a jövőre nézve.Az újabb és újabb játékok és grafikai motorok,egyre inkább keresztmetszet zabálók,és ez a jövőre nézve csak romlani fog.Lassan értem ezt 1-2év,már ez is kevés lesz.Nézd Ureal engine 3.0.

Új hozzászólás Aktív témák