- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házi hangfal építés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nyaralás előtti hardverszemle
- Kompakt vízhűtés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
CabalX
aktív tag
Örülök hogy megoldódni látszik a problémád.
Tudtam hogy jó a Logitech supportja, de hogy ennyire ügyfélközpontuak arra nem számítottam - kellemes "csalódás".Azért ha ez a kisebb hiba akkor vajon mi lehet a nagy ? Kiég az erősítő ?!
Csak mert világítás nélkül használhatatlan az ST.
Bár az biztos hogy nem épp ritka hiba, sajnos - én is ettől tartottam amikor megvettem a rendszert, de (kopp-kopp) eddig kitünően működik minden téren. -
A garanciavállalás két részből tevődik össze: jótállás, majd azt követi a szavatosság. A kettő között az a különbség, hogy míg a jótállás alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a meghibásodás nem gyártási eredetű, ezáltal nem érvényes a hibára a jótállás, addig a szavatosság során a vásárlót terheli a bizonyítási kötelezettség.
Nálunk a jótállás kifejezés összemosódott a garanciával, és ezért felejtés tárgyát szokta képezni a szavatosság, ami a jótállási időt követi. A jótállás időtartama egy év, míg a szavatosság 2 évig érvényes.
"A jótállási kötelezettségről a 151/2003. Korm. rendelet szól. A rendelet a mellékletében felsorolt termékekre 1 év jótállási kötelezettséget ír elő."
"Szavatossági igénnyel fogyasztói szerződés esetén elsősorban a 2 éves elévülési határidőn belül lehet fellépni. Amennyiben ezen az időn belül a fogyasztó menthető okból nem tudta érvényesíteni igényét - így különösen ha a hiba nem volt felismerhető - a 3 éves jogvesztő határidőn belül érvényesítheti igényét. (A Legfelsőbb Bíróság véleménye alapján ez független attól, hogy tartós használatra rendelt dologról van-e szó)"
Mivel a gyártó tisztában van a hibával, és az valószínűleg az egész sorozatot érintő és gyártási eredetű, ezért automatikusan érvényesítik a szavatossági igényt.
-
CabalX
aktív tag
Valahol volt már a fórumban, de mivel én sem találtam visszaolvasva így rákerestem google-ben: [link]
Nem egyszerű a dolog, tuti kell hozzá elektronikai tapasztalat, de egy próbát megérhet ha már tényleg nem garanciális.
Illetve ha nem akarsz barkácsolni akkor még lehet érdemes lenne felhívni a Logitech-et hátha tudnak mondani valami megoldást...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T590 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF F15 FX506HM Gamer notebook - i5 11400H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD RTX 3060 6GB W10
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R9 5900X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest