- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Házi hangfal építés
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz
radi8tor #279911 üzenetére
Papírkát kaptam (közterestől), csekk majd gondolom később érkezik.
A legszebb az egészben, hogy úgy derült ki, hogy koszos eső esett, így megküldtem szélvédő folyadékkal a szélvédőt, majd látom, hogy valami papírkát visz az ablaktörlő magával.szerk: azért az "gyönyörű", hogy nyaloka.jpg a cetli neve)
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #279780 üzenetére
Igen, ez az, amihez nem tudok megfelelő méretű ajtózsebet.
Feleségem munkájából adódóan kicsit jobban rálát és kiokosított. Annyi maradt meg, hogy kétféle nyomásmérési elv van, az egyik érzékeny a fizkai behatásokra, a másik nem.
Az a klasszikus manométer, amit ismerünk, egy memrán mozgásából számolja a nyomást, mindegy, hogy analóg mutatós, vagy digitális kijelzőre löki-e ki az adatot. Ez a sérülékeny.
A mutatós ezen felül még azt is tudja, ha leejted, vagy csak lekoccolod, a mutató ugrik egy rovátkát és konzevensen egy fix értékkel mér mellé.Amúgy az én Xiaomi példányomat összenéztem a saját nagy kompresszoromon lévő manométerrel és a benzinkútival is. Hibahatáron belül van.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
válasz
radi8tor #279737 üzenetére
Van sok hasznos.
Éppen defektjavító sprayben gondolkodom, itt most 2000 Ft lesz. Annyira nem meggyőző, Mannol - szintén nem prémium cucc- kb. 1500, Dunlop 1400 Ft (csak nem gagyi ha a nevét adja hozzá egy gumigyártó).
Kérdés, hátha valaki már próbálta:
A gyári (Yokohama gyártmányú) defektjavító folyadék szavatossága lejárt, cserélném, de a gyári kb. 20 ezer Ft.
Jó helyette egy bármilyen, pl. Osram (6 ezer Ft)?A gyárit kézzel megemelve bele kell folyatni a gumiba, az Osram készletben viszont olyan pumpa van ami belenyomja a folyadékot is, azaz nem kell folyatni.
Én csak az Osram utántöltőt venném, nem a komplett készletet.
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz
radi8tor #279630 üzenetére
Ezt el nem hiszem egyébként, hogy nem hallja a gumicsikorgást, vagy azt hiszi ékszíj/laposszíj? Pedig nem egy ilyen videó van, bár egy részük szándékos letarolás az gyanítható, de valószínű nem mindegyik. Vagy lehet ordít bent a zene a fülkében mást nem tudok elképzelni. Most már nem csak hátra, hanem előre is fel kell szerelni biztonsági korlátot ami behúzza a féket.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz
radi8tor #279585 üzenetére
[link)xiaomi modena
erre is kiváncsi leszek
Price: With a tentative pricing of around 200,000 yuan ($27,400)
101 kWh ternary battery and an 800-volt electrical architecture.sajnos ameddigre ide ér, addigra az a cca 25k eurós kinai ár lesz vagy 40-50k között európában
-
footy
addikt
válasz
radi8tor #279582 üzenetére
A Topgear bedobta 2 honapja. Erdekes megoldasok vannak benne, szurkolok nekik, de ketlem hogy eljut a tomegtermelesig.
-
gergo5991
őstag
válasz
radi8tor #279582 üzenetére
engem inkább az szomorit el hogy erről [link]Bemutatták a jövő autóit Münchenben egyetlen magyar yt médium se csinált videót, ilyenkor hol van a speedzone vagy a totalcar? inkább egy lada 1500s-ről csinálnak videót? ha van rá igény esetleg egy szlovák videót tudok róla küldeni amiben bemutatják a kocsikat a kiállításról
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #279503 üzenetére
Amíg ezen töprengsz, megszárad magától is.
Amúgy milyen sűrűn mosod a kocsit? Némi plusz munkával jár ugyan, de ha van egy Alza, vagy eMag box a mosónál, akkor rendeld oda, használd, majd csomagold be és küld vissza, hogy nem vált be.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz
radi8tor #279444 üzenetére
Van aki használja a kézit, de nem én vagyok itt az autógyönyörűzők császára, sőt. Munez vagy BBD vagy Bálint a profi, én kézivel lecsapom azt csókolom, nem érek rá szárazolni se.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
diegho
nagyúr
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #279022 üzenetére
Egyenletes tempóhoz az 1500 rpm kiváló.
Ez 6.-ban pont országút.
Mágus írta a VAG topikba, hogy dízelt 1500 rpm alatt még motorfék üzemben sem. A Passattal megszoktam, a Kiával igyekszem tartani. Nyilván nem várom el, hogy lentről ugyanúgy húzzon, nekem nem fáj visszakapcsolni.
Azért fura, hogy GPS 130-nál 6.-ban forog 2200-at, a Passat 2700-2800 környékén volt.Ami viszont nem tetszik, az a hosszú 2. fokozat. 50 alatt picivel már 1500 alatt van, 40-nél már már kb 1300. Az meg, hogy 50-nél már a 4.-et kéri a műszerfalon...
Qru: ehhez a motorhoz a manuális váltót egytömegű lendkerékkel illesztették.
-secret-: honnan indul? Csak nehogy találkozzam vele...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
Szoszo94
őstag
válasz
radi8tor #278464 üzenetére
Megjött az email.
Részletezték, mire mennyit ajánlottak, a korrekt tételek:
- Lakatos munkadíj 26,5k
- Fényezés kb. 40k
Ami kevésbé korrekt, alkatrész: 16,5kQru: mivel minimal casco, így nincs besorolás
Úgyhogy nem ugrik a bónusz, de négy év alatt nem is nőtt
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
brumi1024
veterán
válasz
radi8tor #278390 üzenetére
Sok van amúgy, főleg Oslon kívül, de újabb modellek (pl Golf 8) nem igazán, valószínűleg nem nagyon régi az ilyen mértékű büntetőadó. Dízel személyautó az, ami nem igazán van, napi 2-3-at látok 6+ óra vezetések mellett.
Tesla a népautó, több van belőle mint a cseheknél Skoda, Taycanból meg érzésre közel annyi van, mint otthon Teslából. VW villanyok, etronok (SUV) viszonylag gyakoriak, Ioniq 6 is van pár, EV6 viszonylag ritka, Enyaq-ot meg pl nem is láttam.
Kis villany szinte nincs, egyszerűen nem éri meg (ki vesz 11-12 millióért elektromos 208-at, ha 12 egy Model 3), a városok meg jobban meg vannak tervezve, nincs szükség városi autóra.
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
veterán
válasz
radi8tor #278184 üzenetére
Véleménye mindekinek lehet, de tekintve hogy Almássy volt Tarlós egyik közlekedési főembere fura lett volna ha bármi pozitívumot is talál a mostani helyzetben.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
tomszli11
tag
válasz
radi8tor #278131 üzenetére
Néztem a tárcsákat és a felni kupak alatt, de nem melegszik egyik se jobban mint a másik (lézeres hőmérővel is néztem).
Autót megemeltem és próbáltam tolni húzni a kereket de nem kluttyog. Viszont a jobb oldali kicsit jobban fog kevésbé forog, mintha a fék fogna be. Ez is utalhat csapágyra? -
diegho
nagyúr
válasz
radi8tor #278178 üzenetére
Nekem eddig jó a normál ülés, igaz 2 óránál többet nem ültem még benne egyszerre.
A zörgés nálam is néha van, néha nincs, de megnézzük majd pontosan honnan jön és jelzem is majd a szervizben.
Amit az előbb észrevettem, amikor messziről láttam az autót, hogy középen valami lóg lefelé az alján, majd megnézem mi az, mert messziről nagyon szabályos négyzetet láttam.Amire nem jöttem még rá, hogy ha meleg van az autóban, beülök, elindítom, akkor miért kapcsol klímát? Van ennek valami beállítása?
-
válasz
radi8tor #278178 üzenetére
Menetzaj?? Ugyan már! Alacsony fogyi mindenek felett!
grizlisandor: Jogos a felháborodásod, én a héten egyszer már felba**tam ezen az agyam!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
válasz
radi8tor #278176 üzenetére
Jaja, akkor hajrá! Nekem egészségügyi okokból sarkalatos pont az ülés minősége, próbálom mindig a lehető legjobbat választani. A jelenlegi autómban is komfortülés van, nem a legszebb az Audi kínálatában, viszont a legkényelmesebb.
Szerk.: 90%-ban én is egyedül utazom.
"Akár ki is kaphatnám a többi ülést hogy kevesebb legyen a fogyi.
" - jó ötlet! Hátsó sor is kukázható!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
-
Snoop-y
veterán
válasz
radi8tor #278146 üzenetére
En is most megyek a jobb elsovel. Tavasszal volt cserelve a bal. Meg kerdeztem is miert nem csereljuk le a masikat is? Ahh csapagyat nem kell parban cserelni mondtak.
Hat a masik ki is birt +4 honapot…New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
6030D
őstag
válasz
radi8tor #278104 üzenetére
Persze éles helyzetben okozhat meglepetéseket a tükörből tolatás/parkolás,
Öcsémék cégénél volt, hogy az egyik szervizes a dobozos Dokkerrel lassan kezdett tolatni tükörből egy szupermarket parkolójában, majd hallott valami kopogást. Megállt. A kopogás abba maradt. Elindult lassan, megint kopog. Megáll. Nem kopog. Azt hitte, valami bójára, vagy dobozra ment rá, kiszállt megnézni, és egy néni állt a kocsi mögött, bottal a kezében. Amikor közeledett a kocsi, akkor kocogtatta az ajtót, hogy álljon meg. A kérdésre, miért áll a kocsi mögött (az úton), és miért nem áll félre, az volt a válasz, hogy mindjárt jön a papa, és felveszi, itt beszélték meg a találkozót.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #277973 üzenetére
Én csak ilyen visszafogottabb gargalizálást akartam volna, de a gyári katalizátor megléte miatt nem ajánlották LA-chipék. De igazából nem is baj az eddigi műszaki vizsgás tapasztalataim alapján, hogy így alakult.
-
-
-
bandus
veterán
válasz
radi8tor #277823 üzenetére
ugyanmár, és hogy kapod el? leszorítod? meg hogy bizonyítod, hogy pont ő verte fel a kavicsot és nincs ott a felverődés két hete
én csúnyán körberöhögnélek, ha ezzel kopogtatnál be az ablakomon a pirosnál
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology NAS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ukrajnai háború
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest