- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen házat vegyek?
- Apple asztali gépek
- Hobby elektronika
-
PROHARDVER!
A Linux Mint bemutatása
Új hozzászólás Aktív témák
-
Schatt
tag
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget! kezdő vagyok mint cinnamon téren 1-2 saját gépre feltettem már, de belefutottam ma egy grub hibába. Lehet hogy a win10 kavart be ennél a gépnél:
ebben is a második ssd-ről töröltem a régi win10-et (már régen a másikról fut) formáztam majd meghagytam adatnak zsugorítva egy helyet, a maradékra feltettem a Mint-et ami létrehozott még 2 partíciot, le is futott a telepítés majd ujraindításnál jött a :Minimal BASH like line editing is supported probléma.
ezen sikerült felülkerekednem egy live alatti boot repair -el ami után el is indult szépen.
sajnos rátettem ezután a grub-customizer-t és beállítottam a sorrendnek a grubban a win10 managert elsőnek. (még ne haljanak bele a kollégáim az ismeretlenbe
na ezzel ismét nyakoncsaptam a grub-ot ismét a Bash hiba, gondoltam megoldom a javítással de most már a boot repair sem segített, nem tölt be a grub. Mivel csak lelkes amatör vagyook IT téren nem hiszem hogy a terminal parancsait el tudnám gyorsan sajátítani. Ti is úgy gondoljátok hogy egyszerűbb lenne formázni a linux particiókat és újratelepíteni? a grub is törlődik ha törlöm a linuxot? ha nem tudok belépni lehet uninstall valahogy? Köszi előre is az infókat
Új hozzászólás Aktív témák
A topik célja: Segítségnyújtás a Linux Mint-et használó kezdők és haladók valamint a még csak azzal ismerkedők számára.
Kérdés előtt olvasd el a topik összefoglalóját! -> [link]
- Új, bontatlan World of Warcraft gyűjtői kiadások
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office