- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Ez már a középkategória: teszten a GeForce RTX 5070
- Házi hangfal építés
-
PROHARDVER!
Linux kezdőknek - érdemes beleolvasni, mielőtt kérdezel
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flowtation
őstag
Szia!
Bár én csak kezdő vagyok, de ha csak a fent említettekre szeretnéd használni a laptopot, akkor én ajánlanám az OpenMediaVault-ot is. Debian alapú, jól konfigurálható webguiból, tud plexet, samba, nfs, torrentkliens, meg egy csomó minden mást is. Én most mélyedtem bele jobban, nekem egy jó régi desktopon van, 1 gb ram, athlon x2 5600+ procival. Kicsit szopacs volt a beállítás, de tanúsítom, hogy mind user error volt.Szerintem egy próbát megér!
-
Vladi
nagyúr
Linuxos fájlrendszert válassz, ext4 tipikusan biztos jó. Ha ntfs-re torrentezel, az egy 4 éves cput is képes megzabálni egy idő után.
Az 1x beállítás lehet, hogy 1 hónapot jelent (
) de utána vagy 5 évig hozzá se kell nyúlni. Írj egy listát, hogy mit kell megcsinálni és minden feladathoz olvass egy dokist. Ha kész, akkor telepítsd fel és cisnáld végig. Lehet, hogy 1/2 nap lesz csak és minden kész.
-
King Unique
titán
Egyébként az USB 3.0 vége ~ 450 MB/s, az USB 2.0 meg tud akár 35-4x MB/s körül is. Persze a megfelelő szoftveres / hardveres környezet kell hozzá.
Torrentezésnél a programban be kell állítani, hogy előre foglalja le a fájlt (példa) és akkor kevésbé töredezik a fájlrendszer. Amúgy Linux alatt az exFAT támogatást beállítani kb. semeddig nem tart:
sudo apt-get install exfat-fuse exfat-utils
De újabb disztrók, mint pl. a Mint már natívan támogatják, legalábbis a 18-as verzió igen. Illetve utóbbi is Ubuntu 16.04 alapú és szvsz inkább használhatóbb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés