Új hozzászólás Aktív témák

  • Vision

    veterán

    válasz #41635072 #24072 üzenetére

    mert értem én hogy 10 éve bagóért megvett lakásokban most nagyon nagy az arca mindenkinek

    Látod! Már megint a pitiáner irigységed az, ami elvakít. Tételesen leírtam, hogy MINDENKI fizet a behajtásért, MINDENKI fizet a parkolásért, és ingyenes, nagy P+R parkolók állnak rendelkezésre közlekedési csomópontoknál. Nyugaton ez megoldott az élhető városokban, itt sincs ennek alternatívája. Nemrég vettem egy beállót 7+ millióért Óbudán, ugyanez a belvárosban 10+ millió. Ennyibe kerül valójában, ha az autódat tárolni akarod. Miközben az utcán bagóért teheted kerületi lakosként a közterület kárára. Ez nonszensz.

    plusz akkor már autópályákért is mondjuk 10000/alkalom, mert ne tessenek már hétvégén dugítani a vidék útjait.

    Csak szólok, hogy EU-s célkitűzés a megtett út arányos pályadíj bevezetése, szóval ne lepődj meg, ha pár éven belül szépen ez lesz mindenhol. BTW egy autópálya azért épült, hogy közlekedj rajta gyorsan, nagy távokra. Egy város nem azért épült, hogy autóparkoló legyen. :)

    #24075axioma

    Te is tudod, hogy nem így van :) . Egyértelműen az ingázók okozzák a dugókat, ezért dugul be a város reggeltől-estig. Nem pár futár miatt van tele a Szentendrei, a Váci, a Szerémi, az M3, a Bécsi út, és még sorolhatnám. Arról van szó, hogy az agglobol ingázók magasabb életszínvonalra vágynak (kertes ház), mint amit meg tudnának fizetni a városban. A különbözet ára pedig szétporlad a teljes lakosság között emisszióban, dugóban elvesztegetett időben, elveszett zöldterületben, stb. Napnál világosabb dolgokat kell magyarázni? Az agglos nem azért költözik oda, mert a XII neki derogálna, hanem mert arra van pénze. Több kerületi parkolási engedély van kiadva a belvárosban, mint ahány parkolóhely van kijelölve. Szerintem innentől egyértelmű a képlet.

    A város megtelt, reggeltől-estig dugó van. MINDENKI tudja, hogy ez fenntarthatatlan, és az eredmény kényelmetlen lesz. És hja, az összegek csak példák voltak, nyilván fokozatosan kell bevezetni folyamatos fejlesztések mellett, de az a lényege ennek, hogy fájjon. Mert az autó 100x kényelmesebb, mint a tömegközlekedés. Azt kell elérni, hogy ezt a kényelmet feladják az emberek, ahhoz pedig nagyon meg kell drágítani a dolgot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák