Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz zsocy #324874 üzenetére

    Köszi, büszke vagyok a lányomra :)

    Némileg félreérthető voltam :)

    -Ez inkább ősmonti. Van ugye rendes hegyikecském (60) meg fitnessem (32) is, ez a 48x622-vel kellett középre.

    -Amíg lassan gurulok, elmegy light és közepes terepen is. Lassna kb bármi elmegy bárhol. Börzsöny Ringen az a kis földutas még teljesen jó volt a 37(35) gumival, de arra még a 30-32es fitness is - ellenben utána a fos durva széterodált aszfaltra még ez is zavart.
    Megoldottam a környékbeli földutakat anno 28 milivel, aztán 32vel (mérve 29), aztán a Courierral új kerékkel 37 (mérve 35) milissel is. Ezzel próbáltam tempót menni gravelos, köves utakon, de pár napos csuklófájás jelezte, hiába a 2,3/2,5bar, azért ez még ide kevés. A Pilisringet is megéreztem a fitnessel; amíg ugyanezzel a Balatonkör 2 barral magasabb nyomáson sem volt gáz.

    A környéken szinten minden utat leterítenek durvább kövekkel (közel a bánya).

    Tegnapi teszten mentem egy szegmenst is, ahol próbáltam felkerülni a top10be, ami átlagsebességbe már 20-25 közötti, és ilyenkor már pattogok 1,7-1,9baron, legalább úgy mint kislányom a videón (övéből is lehetne még engedni, ha direkt terepezni megyünk, még kicsit engedek is).

    Igazából annyi a lényeg a korábbi hszből, hogy reméltem hogy a tempósabb haladás is ezzel a 1,8-2bar környékével ilyen utakon már egész fasza lesz, de nem annyira mint tippeltem. Tudom, a hintaló az 1,35/1,5baral amit megszoktam, nem is ehhez mérem, de ha már nem csak andalgok, hanem edzek, vagy szegmenseken próbálok minél jobb helyezést elérni, akkor a környékbeli graveles szegmensek is inkább montival teljesítendőek.

    Mire gyorsabb lesz kislányom (6 helyett mondjuk 10+, és ha akkor még szeretne tekerni) akkor már montival fogom kísérni, de amíg a város körül megyünk, és majdnem mindig megállunk valami bolt/cuki/stb-nél is, hótziher hogy nem megyek a Spark RC-vel, addig ez pont jó.

Új hozzászólás Aktív témák