Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- PC-karbantartás havonta: 5 lépés, amit ne hagyj ki!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple asztali gépek
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
addikt
válasz
Hasaggymeg #249697 üzenetére
Majd ilyen pólóba fog járni. Max nem én leszek rajta.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
Fall-N #249694 üzenetére
én mondjuk ezt a 29/30mm-es tengely dolgot sem értem már, az minek jó, amellett hogy kell kötnöd egy rakás kompromisszumot ha olyan szabványos bb házba akarod beleerőltetni ami amúgy 24 millis tengelyhez volt méretezve. főleg ha még aluminium is a tengely, na az aztán full katasztrófa
-
Fall-N
veterán
válasz
Fall-N #249694 üzenetére
Az lemaradt, hogy a BSA külső csapágyaknál is lehet kicsi Q-faktor, például az én Funn hajtóművemnek nagyon kicsi, nem sok hely van a váz láncvillája és a hajtókar között. Sőt kisebb is sokkal a régi 3 tányéros hajtásnál a Q-faktora, meg is kellett szoknom, hogy nem kell annyira "terpeszben" tekernem.
A könnyű otthoni szerelés meg mindennél többet ér.
-
6030D
addikt
válasz
Csokicsibesz #249686 üzenetére
Remélem a zöldet rendelted
Hasaggymeg: már 2,5 éve megvan a karbon.
-
Fall-N
veterán
válasz
MPowerPH #249688 üzenetére
Nem tudom, nekem valószínűleg szárazon van. Ahogy megjött a váz az eladótól nem bántottam a fület. Csak azért furcsállom, mert szerelős videókban is szárazon láttam felrakni.
FireKeeper: Én elhiszem, hogy mérnöki szemmel jobb lehet a PressFit, de elvileg azért találták fel az elődjét (BB30) hogy lehessen növelni a csapágyház átmérőjét és a 24 helyett beférjen a 30 mm. Később érdekes módon a SRAM a DUB szabvánnyal meg tudta oldani, hogy a 28,99 mm-es tengely elfér bármilyen vázzal, lehet az menetes is. Igen BSA-nál kívül van a csapágy, de ez egyben előny is a szélesebb felfekvés miatt (azaz távolabb vannak a csapágyak egymástól). Nem profi szinten viszont szerintem nem sokat számít sem a menetes váz, sem a "csak" 24 mm-es tengely.
Másrészt ott a menetes T47 is, amit még nem nagyon látni, bár ha ennyi csapnivaló PF váz van, lehet előbb - utóbb lesz az is több.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #249682 üzenetére
Low exp. purhabot neki, nem fog kotyogni.
-
Friczy
senior tag
válasz
féldekás #249564 üzenetére
A pofát rögzítő csavart meglazítva a fékpofa gyakorlatilag minden irányban állítható, türelemjáték, de be lehet állítani.
(ezt a részt mindig utáltam a V-fékben, sokat kell vele játszani, emiatt általában olyan fékpofát vettem, ahol a betétet külön ki lehet tolni cserénél, így nem kell cser után újra állítgatni) -
FireKeeper
nagyúr
válasz
Fall-N #249662 üzenetére
lehet nem fogalmaztam egyértelműen: teljesítmény szempontjából jobb a pressfit HA jól van implementálva. nagyobb pontosságot tud mint a menetes, könnyebb, merevebb. persze ehhez az kell hogy jó legyen a váz, ugye általában ez megy félre. meg a két kupakos, műanyag középső elemmel összekötött BB sem ideális konstrukció, lásd hambini féle 1-részes BB-k.
nekem BSA van, direkt ilyet akartam mindenképp, én már nem bízom egyik vázgyártóban sem hogy képes legyen megfelelően kifúrni egy lyukat (TIME-ra meg nem telik
), és a menetest ugye nagyon könnyű otthon is szerelni.
-
Friczy
senior tag
válasz
Mezga Aladár #249606 üzenetére
Nem csak síkon, bár mostanában kevésbé voltam hegyekben, de előfordult jó pár Pilis (Paprét, Királykúti nyereg, Kakashegy), illetve a gödöllői dombság.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Fall-N #249678 üzenetére
De, kell oda, nem jo ha szaraz, pont e miatt. Recseghet tole a hajtas, ahogy feszul a valto. Nekem csont szaraz volt, gyarilag nem raktak oda zsirt. Kapott egy keves koszt, es bumm.
Egyebkent innen a topikbol, raadasul szervizestol kaptam a tanacsot, hogy nezzem meg, mert okozhat hasonlot.
-
Csokicsibesz
tag
A héten van akció a Canyon-nál, a Lux 10%-al olcsóbb, ami hála a magyar ÁFÁ-nak nálunk -350 EUR-t jelent.
-
flash-
veterán
válasz
fulton #249652 üzenetére
egyébként esetek nagy részében valóban elég lehetne a 48/34 még síkon is gyors haladásra( amatőr bringásoknak, de még az elég erőseknek is 11-25 el mondjuk ) még a 48 as tányér a 14 es hátsó fogaskerékkel is kb 35kmh lenne síkon 80as pedálfordulattal,de lejtön se biztos hogy éreznénk a "hátrányait" viszont a semi kompaktot meg sokan dicsérik a kompaktkhoz képest hogy első váltásnál nincs akkora hirtelen különbség,bár ez nekem sose volt gond automatikusan a hátsóval ilyenkor utánváltok gyorsan. mindenesetre a 34 es kistányér miatt is lényegesen jobb nekem az 50/34 mint az 52/36 . inkább elől legyen kisebb a kis tányér hogy hátul ne kelljen akkora átfogást használni ugye minél nagyobb átfogású a hátsó sor annál több a haladosabb tekerésre használt fogaskerekeknél a kimaradt fogaskerekek-nagyobbak az ugrások ott a 14-16os hátsó fogaskerék körnéykén.
én úgy szoktam dönteni hogy kinézem mi a fő cél
(PR emelkedőn, 1-2 óráig minél nagyobb átlagot tudjak síkon, vagy pedig kényelmesebb tekerés)
és azt nézem meg hogy azon az adott felhasználási módon jelenleg kb milyen áttételben tekerek és hogy a két szomszédos fogaskerék hátul nem hoz e nagy ugrást magyarán olyan sort választok amivel hátul ott van a kisebb köz a fogaskerekek között ahol az számomra a legjobban szempont -
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #249674 üzenetére
feliratkozom, mint olyan, aki kicserélte, de nem az bizonyult a ludasnak, hanem szintén váltótartó fül. megvan a régi csapágy is, de az egyik műanyag porvédőt eltörtem szerelésnél
. Mondjuk mintha láttam volna olyan sapkát külön is..
Amúgy azért IS jött létre ennyi szabvány, mert a széles gummák, meg a karbon középrész ducisága (outinál is) igényelték a több helyet, a menetes meg mint tudjuk külső csészékkel oldotta meg az integrált hajtókarokat, de azok extra helyet foglalnak. Van valami T47 szabvány is, az pl. menetes + nagy egyszerre, úgy rémlik, az jónak mondott.
Ja, meg juteszembe, a Ninerembe kínai összecsavarós csapágyat vettem a PF42, vagy milyen házhoz, az is elkezdett nyöszörögni, de legalább könnyű cserélni. A csapágyat is külön lehet benne, csak maga a BB30 elég elcseszett, hogy a hajtókar tengelyen fekszik fel a csapágy belseje közvetlenül..
Eddig a régi menetesből a HT2, és a DUB (mint hajtókar-szabvány, amihez mindenféle csapágy létezik) tetszik. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
jjeahh #249675 üzenetére
Így már jobb, ugyanakkor az Orbea-nak talán tényleg jobban áll a világos.
Pressfit...na majd meglátjuk, én magamnak tervezek cserélni, már egyszer neki is lendültem, de még jónak ítéltem az immár 2,5 éves egyik oldalon hangyányit kotyogó csapágyat így töröltem, kívülről zsíroztam és még maradt...már meg van a szerszám és a csapágy is hozzá, és elsőre kizárólag zsírral tervezem összerakni.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz
6030D #249677 üzenetére
Pár hónapos volt az outim és akkor kezdett kattogni, be lett "ragasztva" úgyis kattogott, majd 1 hét múlva csapágycsere lett, az is ragasztva, azóta jó (2018)
Montim is pf-es azzal sincs ilyen gond évek óta, és van használva rendesen, igaz sárba nem, de ott nem is akarok vele menni.
Jó móka fűrészlappal vágni (meghasítani) a ragasztott csapágyat, hogy ne vágj bele a karbonvázba. -
Bullitt
csendes tag
Sziasztok!
A munkahelynél hozzánk vágtak némi pénzt biciklizésre és úgy döntöttem ideje végre beruházni egy rendesre.
Kinéztem egy Cube Nature Allroadot, viszont a méretemben (m/54cm) csak a bike-discount.de-n találtam olyat ami tetszik is (és amúgy még szállítással is tűrhető az ár a jelenlegi árfolyamon).
Esetleg van aki rendelt már innen teljes bringát? Milyenek a tapasztalatok a szállítással? Gondolom utólag magamnak kellene összeszerelnem az egészet?Köszönöm előre is
-
Fall-N
veterán
válasz
6030D #249677 üzenetére
Szerintem sok gyártó maga is menetrögzítővel szereli be, így nincs tünet az első cseréig.
De sajnos igen, rengeteg ismerős, szerelő cimbik tapasztalata és a szerelős/bringás csoportok is tele vannak nyekergős PF középrész miatti panasszal. Testbike fórumán is vannak ilyen kérdések.
Persze ez nem jelenti azt hogy az összes szar, gondolom minél igényesebben van legyártva a váz és a középrész is minél minőségibb annál kisebb az esélye hogy rossz legyen az egész. Hosszú távon nem tudom, hogy tud-e romlani, ez kiderül úgyis idővel.
Az viszont biztos, ha van rá lehetőség akkor kerülöm a PF-et.
MPowerH: "valtotarto alatti zsir hiany"
Oda elvileg nem is feltétlenül kell zsír.Nem azt mondom, hogy feltétlenül baj, de vannak olyan pontok ahol el tud emiatt mozogni, aminek nem kellene. Ezért nem szabad például a félintegrált kormánycsapágynál a csésze és a váz közé zsírt rakni. Elkezd a nagy erők miatt mozogni a csésze és kitágítja a fészket.
-
6030D
addikt
válasz
Hasaggymeg #249674 üzenetére
Mennyit számít, ha leguggolsz, és onnan fotózod, nem fentről, mi?
De a színe is jobb a stock fotón.
Pressfit: nekem nincs, de a környezetemben sok embernek, és mindenki "szopik" vele. Legfőképp a kattogással, amire a helyi mágus szerelő valami ragasztót, vagy mit használ, de az se mindig tuti. Zoliwrc mesélte talán pont még pár éve, hogy csapágycserénél ragasztotta neki az outit, nem lett jó, újra ragasztva meg igen.
Néha nézegetem, mit vennék a Merida után, és az a baj, hogy a 2-3 éves montikból szinte mind pf. -
MPowerPH
félisten
válasz
Hasaggymeg #249674 üzenetére
Nekem mint kiderult, egyszer sem a kozepcsapaggyal volt problema, szoval en kihuzhato vagyok. Eloszor a valtotarto alatti zsir hiany okozott recsegest, aztan a freehub -ba rakott rossz zsir.
Ettol meg utalom, hogy nem tudom szerelni. -
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #249674 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
jjeahh #249672 üzenetére
Kis gnómnak tűnik ez mellett.
...de lehet csak a beállítások miatt.
Pressfit...most már összeírhatnánk hányunknak van ilyen és abból mennyien tapasztaltunk problémát vele.🤔
-
Fall-N
veterán
válasz
bardi #249666 üzenetére
Dehogynem. A PF30 elődje volt a BB30, aminek század milliméteres (!) tűrése volt a csapágy felfekvő felületnél. Ebbe ment bele közvetlenül a csapágy és a 24 vagy 30 mm-es tengelyt fogadta. Ezen enyhített a PF30, mert nem kell ekkora pontosság, mivel a váz és a csapágy között ott a műanyag adapter. Ezt kell bepréselni, majd megy bele a csapágy. Olcsóbb gyártani. Utána való igaz a többi szabvány (BB86, BB386, BB386EVO, BB92 stb.) már műanyag adaptert használ, mert olcsóbb használni, mint pontos vázat gyártani. Azt hogy ennél még gyengébb vázakat is gyártanak az a gyártók szégyene. Az is biztos, hogy fölösleges volt ennyi szabványt rittyenteni, főleg hogy széles körben úgysem használja senki őket.
Ez az elmélet, de a gyakorlatban meg rengeteg ember panaszkodik, hogy nyekereg a műanyag adapter. Ragasztani lehet, de rohadtul nem egészséges és feleslegessé teszi az egész préselősdit. Magam részéről inkább örülök ha egy váz nem PF-es, mert mindig ott az esély, hogy szar és csak szív vele az ember. A menetes legalább "igénytelen" ilyen téren. Alu váznál meg nem gond.
Karbon váznál is van jó megoldás, hogy menetes legyen, de ritka.
-
bardi
senior tag
válasz
Ringman #249667 üzenetére
Ezeket a döntéseket nem a mérnökök, hanem a salesek hozzák meg, ők meg 2 euro/dollár centért bármelyik családtagjukat teherbe ejtenék. Egy autónál, ha kellően nagy a garanciális költsége egy ilyen dolognak, akkor meglépik, de biciklinél le fogják szarni. Csak itt a topikból, hány ember vitt vissza vázat cseréltetni, mert a középcsapágy nyikorog a szar megmunkálás miatt? Ha jól sejtem 0, nem éri meg a cégnek, minek költsön el vázanként 10 dollárt, ha az semmi hasznot nem fog hozni?
-
Ringman
félisten
válasz
bardi #249666 üzenetére
hambiniék valami pár dolláros (vagy 10?) költséget becsültek, ennyi lenne darabonként kiegyengetni a karbon vázakat.
helyette ott tartunk, hogy karbonból (!) csinálnak menetes vázat. (a beragasztott alu menettel is van probléma - pl az eltérő hőtágulás miatt)
szerelni persze egyszerűbb otthon, ez előny (de hányan szerelnek középrészt otthon - főleg nyugaton, közép/felsőkat. vázakban?)
-
bardi
senior tag
válasz
Fall-N #249662 üzenetére
Pont, hogy a pressfitnél nem tudsz nagyobb tűrést megengedni, emiatt nyikorog sok váz, meg döglik meg a csapágy benne, mert egy igénytelenül legyártott szar a középrész, az egytengelyűséget messziről sem ismerve.
A menetes az, ahol annyi alkatrész meg deformáció van, hogy a szarul legyártott vázzal sem lesz gondod. A menetes perselybe, amit betekersz a vázba, szerinted hogyan van rakva a csapágy? Megsúgom, bele van préselve, aka pressfit.
És az igazság az, hogy a pressfit a jobb műszaki megoldás, kb mindenhol így használják a csapágyakat, ahol nem a taiwani gyárakban történő fillérbaszás az elsődleges szempont.
Egy előnye van a gyártás közbeni igénytelenség elviselésén kívül a menetesnek, hogy otthon egyszerűbb szerelni, ami vázban vezetett bowdeneknél nagy előny lehet. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZolkoW #249664 üzenetére
Hát persze, egyetlen komoly csapágyazás (autóipar, gépipar, repülőgépipar stb.) sem menettel van rögzítve, csak hát a kerékpérváz gyártók nehezen tartanak lépést ezzel a pontossággal ami itt szükségeltetik...képzelj el a kerékagyban, vagy az össztelósok forgáspontjainál menetes csapágyrögzítéseket.
-
ZolkoW
őstag
válasz
Fall-N #249662 üzenetére
gépészeink már rámutattak, hogy a menet nem illeszt rendesen, meg ilyenek, persze aztán kijött, hogy még így is van előnye (a trehány pressfites vázak mellet aztán főleg), én is jobban örülök, ha egy kulccsal ki tudom tekerni, nem kell püfölni, meg préselni..
Nem néztem utána, de szerintem az összes hidrós fékemnek kerámia dugattyúja volt, ahol gumigyűrű tömít (?), az MT400-astól az XT-ig, de legalábbis biztos, hogy az SLX-nek és az XT-nek az van. Nem a kötözködés miatt, csak nem olyan extra ez. -
Fall-N
veterán
válasz
Hasaggymeg #249588 üzenetére
Az a baj a több lánctányérral, hogy sosem lehet olyan gyorsan váltani elől, mint hátul, így megtöri a lendületet. Egy jól megválasztott sorral hátul ki is lehet váltani simán a kisebb tányért. Nekem nem is hiányzik egyáltalán, elég egy tányér bőven. Nem volt hülye aki kitalálta, hogy el kell hagyni az első váltót. Mostani 11-50-es fogaskoszorúval szépen le van festve az áttételskála. Nekem még sok is lenne a 12s az Alföldön, így elég az 1x8.
-
Fall-N
veterán
válasz
FireKeeper #249572 üzenetére
Az az igazság, hogy a PressFit egyáltalán nem jobb megoldás. Miben lenne ugyan jobb? Ha egy menetes váz normálisan van megcsinálva, azaz kizárható hogy hibás, akkor ha a középcsapágy nem rohad bele (karbantartás hiánya), akkor örök élet. Nem mocorog benne semmi, nem kell beragasztani a csészéket, hogy ne mozogjon. Inkább azt hallani, hogy sokan szívnak a PF-tel, hogy mozog benne az egész középrész és nyikorog, hosszú távon tönkre is tudja tenni a vázat és tényleg csak beragasztani lehet utána.
Egyébként sokkal több szabvány jött létre a középrészre, csak a gyártók ragadtak le a a PressFitnél. Na nem azért, mert ez a legjobb, hanem itt több tűrést meg lehet engedni a gyártásban és olcsóbb így. Persze karbon vázaknál már adja magát, hogy ne menetes legyen, de alapból sem olcsó gyártani őket egy BB386 vagy más szabvány még dobna rajta.
Ringman: Attól még hogy síkba csiszolják, a menet benne lehet ferde és ugyanúgy szar lesz az egész. Valószínűleg meg van tekeredve a Post Mount/Flat Mount, így akkor sem lesz jó. Sablon alapján gyártják így kisebb az esélye, hogy a síkja rossz, inkább a hőkezelés során csavarodott meg.
-
Fall-N
veterán
válasz
fulton #249562 üzenetére
Na ezt fejezd be! Jó a tárcsafék, csak nem ócska minőségűt kell venni. Nem is érdemes mert olcsón kapni már normális minőségűt.
Mechanikus téren a az Avid BB5 vagy BB7, ami bevált. Tévhitekkel ellentétben van fékerő, beállítás és kábelezés kérdése. Ugyanilyen jó a Shimano Altus BR-M375, ez van nekem is. Fele annyi, mint az Avid, de nem rosszabb. Én úgy nem vagyok elégedve vele, erős a fék, egyáltalán nem jobb nála semmilyen V-fék.
Hidraulikus terén az alap szint egy Shimano MT200 vagy egy MT400. A legoptimálisabb egy Deore legalább. SRAM Level szériája is jó, vagy a Magura MT7 vagy MT8. Innentől ízlés kérdése, hogy kinek melyik jön be.
Tartósság szempontjából állítólag a Magura jobb, sok Shimano és SRAM dugattyúival van idővel hiba. Én ebbe nem mélyedtem bele. Állítólag a Shimano gumi alkatrésze, ami kinyomja a dugattyút, öregszik el. XTR nem érintett, mert abban kerámia van (abból az első széria szintén rossz, elkoptatja az alu házat a kerámia, később javították). SRAM dugattyúja meg be tud dagadni, olyankor alig mozog. Facebookon mutatta egy szerelő, képekkel a tipushibákat.
Ezek a hibák sem rögtön jönnek elő, hanem évek múltán és könnyen lehet javítani. Egyébként bármi kisebb hiba ellenére a tárcsafék a jelen és a jövő, egyértelműen ki fog kopni a felnifék.
-
Fall-N
veterán
válasz
FireKeeper #249558 üzenetére
Villa csere. Egyik szerviz sem fog vele szarakodni. Amúgy sem könnyű utólag korrigálni és senki sem vállalna érte felelősséget, ha nem is sikerülne a művelet. Sajnos ez ilyen.
Szívtam én is már meg használt Bontrager kerékszettel. A 6 csavaros agy tárcsa fogadó felülete nem volt síkban és emiatt ferde lett a tárcsa. Emiatt cseréltem le új szettre és meg is fogadtam, hogy soha többet nem veszek használtan semmilyen alkatrészt. Az újra legalább van garancia, ha rossz. Legalább a hátsó kereket el tudtam adni, egy srác vitte el görgőzni.
Másik "fogadalom", hogy noname kínai alkatrészt sem veszek meg. Van egy színt, ami alá nem megyek. Például hajtás terén ott van nekem a bevált SunRace (lánc, koszorú), hajtóműből meg inkább drágábbat vettem (Funn). Karbon villát szeretnék majd később, itt lesz is rizikó, mert itthon vagy az EU-ban nem nagyon kapni, így ott marad a kínai. De itt is vannak ismertebb gyártók.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #249656 üzenetére
Így van, ilyen rövid próbán nem derült ki semmi. Ugyanakkor azt hittem, hogy a bringák annyit fejlődtek már, hogy ha ráülök egy jóféle downcountry-ra, azonnal leesik az állam
-
Ringman
félisten
hardtail - fast vs fun - ugyanaz a váz, csak 2féle kiépítés, kerékátmérő, stb (előszó -. lesz még 1-2 videó erről)
jjeahh?
-
fulton
addikt
válasz
fulton #249652 üzenetére
Annyi h én a lancvonalat is így korogaltam(most legutóbb középcsapágy cserenél) bar nem hiszem hogy sokat segitettem a lancon de azert elég határon volt ha hatul 36T mellett ha lementem 12t re. Meg van egy nagy előnye, nagyon sokat eddig is es most is a 12t használom, így az kopik el míg a többi fogak rendben vannak. Azt meg a 11t lehet magába cserelni ami potom 1800 ft, így 1 sor 2 lanc vagy akar tőbb is.
-
fulton
addikt
válasz
flash- #249639 üzenetére
Sztem komfortosabb lenne 34/48. lennenek szerelve pl az endu gépek. Agresszív geonal mehet az 50T. Ez csak amolyan velemény.
Nekem sztem hiányozna a 3 tányér, ez a 26/36/48 lehető legjobb előre.
26T maszásnál jól jöhet.
36T mindenes szép átmenettel..varosban es haladósban is.
Elég olyan (12t-vel)35km/h-ig jólesően, de 38 ig is mehet rövid ideig.. picit belenyalva akár a 40be is(peak)...ha nagyon tolhatnék van szélcsend/hátszél/lejtő kigyorsítás akkor jöhet a 48T/14t(leginkább) - 48T/12T es meg van oldva a haladós.ha kell vissza váltok 48T/16 ra, ott van az átmenet(nem kell elől dobálni). Olyankor 29-30 alá am sem megyek csak rövid ideig.
Elől a 3 tányer miatt nekem jó lenne sztem a 11-28 is. Maszásnál szerintem elég lenne a 26T/28 max. Városban meg finomabban lehetne adagolni, bár fene tudja ezzel is tök jól vagyok. Majd pudingpróbazom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- PC-karbantartás havonta: 5 lépés, amit ne hagyj ki!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- GTA VI
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Tuningold PC-det most! Szupergyors G.SKILL RAM AKCIÓ Kèszleten!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- ShieldUp Fóliavágógép tartozékaival
- BESZÁMÍTÁS! ASRock AB350 R5 1600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 6GB Rampage SHIVA Corsair 450W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest