Hirdetés
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- Vezetékes FEJhallgatók
- Új tokozással jön az Arrow Lake utódja?
- SSD kibeszélő
- OLED monitor topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsohi
őstag
válasz
Zsohi #126882 üzenetére
Elkészültem a kerekekkel és a narancs NS is újra testet öltött, már csak a tavasznak kellene megérkeznie...
Egy hikomat kukabúvár megtudná építeni ezeket a szénszálas felniket, hihetetlenül masszívak.
Azonban sikerült jó alaposan megnehezíteni a munkámat a DT Competition küllőkkel, úgy tekerednek mint a főtt spagettitészta és akkor sikerült még ezt is megfejelnem a Squorx anyákkal, igazán rühellem ezeket a thread lock-kal ellátott csodákat, még olajjal is problémásak. Azonban két délután alatt sikerült valami igazán jót kihoznom belőlük, radiálisan és laterálisan is sikerült 0,5mm-es hibahatáron belül maradni szinte teljesen megegyező küllőfeszesség mellett, Cushcore is a helyére ment hátul, szóval bódóg' vagyok.
A vas is teljes elkészült, SLX hajtást kapott a már meglévő Zee hajtókarokkal karöltve, egy Sunrace CSMX8 fogaskoszorúval hátul ami nem mellesleg nem éppen B kategóriás, mint ahogy arra számítottam volna az SLX váltókarral egyetemben, ami legalább 15x jobb érzésre, mint a papíron magasabban jegyzett M8000-es XT... Az M7000 jóval simábban és finomabban vált, míg az XT durván és nehezen jár amint totál nem tudok hova tenni.
Majd elfelejtettem: az első kerék 822g lett, míg hátul 940g, D-light küllőkkel, alu anyákkal, alátététek nélkül és könnyebb kerékagyakkal ebből még szépen lehetne faragni, de azért így se lettek rosszak.
A másik, a DH gép is kapott egy kis TLC-t.
Új felnik, új ESI markolat és egy új pár csapágy a fő forgásponton megfejelve egy szett SKF szimeringgel a villában. Természetesen szét is lett bombázva minden eleme, megzsírozva és megtisztítva minden elemében.
Néhány szót ez az új SKF tömítésszett is megérdemel. A villában eredetileg a régi típusú szürke tömítések voltak amik a port kint az olajat bent tartották, szóval tették a dolgukat. A villát korábban már többször is szétszedtem, de komolyabb figyelmet sose szenteltem ezekre a tömítésekre, így fel se tűnt, hogy milyen komolyan akadályozzák a villaszárak mozgását, most azonban a cserével realizálódott a dolog bennem és hát ez a zöld szett legalább 4x drágább, de legalább 40x jobb is. Erősen ajánlom mindenkinek a cserét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Politika
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Hardcore café
- A konzolok, a GTA VI és az új Switch húzzák előre a játékipart
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Beszámítás! Xiaomi Redmi Note 10 Pro mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest