Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
raziel01
veterán
Mistralra emlékszik valaki? Kb ugyan így járt. Jó árakkal dolgoztak sokszor nagyon jóval. Mondjuk ez 20 éves sztori:
[link] Razzia a PC-s kiskereskedések egykori fellegváránál -
tomgabor
senior tag
Ez ilyen kis saroki bolt volt mielőtt 2-3szor elköltözött, nem?
Még jó, hogy nem náluk vettem cpu-t(80k) meg hogy azt tanácsolták inkább alzánál vegyem a videókártyát(420k), pedig az a model csak náluk volt.
Amúgy az ilyen kis boltoktól max kábelt rendelnék. ha drága cucc kell inkább Aqua, Ipon meg Alza mert ezek nagy boltok, megengedhetik maguknak ha a Nav élcsapat rájuk.
Több mint 10éve volt, hogy kizárólag a Nav a Konzolok Szervizét [link] de utána újra kinyitott, igaz már más néven de mai napig még működnek.
-
Tikakukac
titán
Mármint miért nem olvastad azt, hogy xyz cég tutira ÁFA csalós vagy okosított cuccokat árul?
Ugye most szórakozol
Emag pl. a negatív értékeléseket konstans törli az oldaláról, vagyis ki sem engedi.
Itt a PH hasábjain pedig már nem 1-2 cég keresett meg priviben embereket, hogy akkor hsz. le vagy 1-2-3 millás sérelemdíj és megy a per. Csak nekem van 2 üzletből és 2 disztritől ilyenem.
Volt amikor tudtuk es ügyfél mesélte, hogy nem tudott a bolt mit kezdeni a csereutalvánnyal, mert ugye szlovák laptopokat okosított be szürkén. És 2 óra múlva jött az ügyvédtől a levél, hogy akkor helyzet vagy srác. De magyar disztri helyi vezetője is szedetett le velem innen hsz.-t, amikor megemlítettem egy Asus hír alatt, hogy amúgy van egy kis (nagy) gond.
Úgyhogy ennek elég egyszerű az oka
-
ShadowGuy
csendes tag
válasz
Maddrive321 #291 üzenetére
Én ezt értem, és nagyon is sajnálom, mert a Te helyzeted még rosszabb is. Viszont jelenleg semmi ötletem sincs már több, mit lehetne csinálni. Csütörtökön rendőrségre elmegyek, feljelentés legalább meglesz - ha értelme sincs semmi - és ennyit tudtam tenni. Annyit azért megkérdek a nyomozótól, hogy ha NAV-os móka van a dologban, akkor a NAV-nál érdemes-e bármit is csinálnom, vagy csak üljek és lessek ki a fejemből.
Saját nevemben meg csak levontam a tanulságot. Ne haragudj, nem akartalak megsérteni.
-
szecska24
tag
Én ma kaptam az infót az egyik disztribútoromtól. Rákerestem, feldobta ezt a fórumot, végigolvastam, gondoltam beírom, amit én látok a paicból. Előtte, mivel nem kerestem rá a Kazyra, nem láttam ezt a fórumot.
Nem mellesleg sosem tuti. Gyanúsnak gyanús, de nem tuti. De mivel van rizikó, ezért írtam, hogy ne utaljanak az emberek előre.
-
Maddrive321
tag
-
ShadowGuy
csendes tag
Így ráaludva a dologra sajnos nagyon rámentem erre az egészre. Nem kellett volna utalnom, úgy abszolúte se.
Elnézést kérek a múltkori kiakadt/aggresszív kommentemért, csak szar belátni, hogy én is bőven hibás voltam abban, hogy ebbe belefutottam (úgy, hogy gépeket építek mellékesbe). Tényleg büdösnek kellett volna lenni az árazásnak is, a gyanúsan egykaptafán érkező (még időben is egymás után) árukeresős értékelések is jelzőértékűek lehettek volna, meg a random felkeresés is, hogy fizetni kéne a felét, mert nagyértékű a rendelés is büdös lehetett volna de úgy nagyon.
Feltápászkodom effektíve gyorsan ebből az anyagi megvágásból, aztán a felpótolt pénzmaggal vagy elkullogok egy értelmesebb bolthoz (pcx, aqua, merlin vagy oázis - BÁR fogadnék ezzel kapcsolatban is véleményt ezek után) vagy Hardveraprón bevásárolok szépen.
Természetesen ezek után személyes átvétellel, személyes fizetéssel, és soha a büdös *urva életben többet nem utalok előre.
-
szimacs
újonc
Tudjátok csak azt nem értem, hogy ha mindig is tudni lehetett, hogy gyanús a cég, és tutira áfát csalnak, és nem szabad tőlük rendelni, akkor az itteni sok okos véleményt miért nem olvastam, amikor rákerestem a cégre?
-
Halo
senior tag
Üdv!
Nekem is van "beragadásom".
Tavaly ősszel is rendeltem tőlük, minden ok volt. Árakkal is, kiszolgálással is. A csapat odatette magát.
Tették a dolgukat - nem az én tisztem megítélni, mit tud egy alkalmazott és mit nem, és igazából ez már nem is releváns.Erste bankkal beszéltem: a Chargeback azért problémás, mert a másik fél beleeggyezése is szükséges ahhoz, hogy a visszautalás teljesüljön.
Egyfelől, ha ezt a másik oldal figyelmen kívül hagyja, hoppon maradsz. Ha a másik fél számláját zárolták, akkor ha még akarna, akkor sem tud utalni, hoppon maradsz.
Ráadásul ennek a folyamatnak még banki díja is van. Az az 5k körüli összeg lenne a legkevesebb, ha tuti lenne a dolog: de így nincs semmiféle garancia a visszatérésre.Megyek NAV. Hátha mondanak valami okosat. Okosabbat.
-
Qtya123
őstag
Na igen, ott a versenynek vége. Lehet, hogy x év után borul a bili, de addig tönkremegy jó néhány tisztességes is...
És ugye ez nagyon nagyon sok területre igaz. Cukor, sajt, zöldségek, gyümölcsök, étolaj... Csak hogy kapásból említsek pár igen komoly áfázást a közelmúltból. -
Brekk
addikt
Pont így van ahogy írod, de a legtöbben nem foglalkoznak ezekkel a dolgokkal.
És van még egy másik oldala is ennek. Hány kisebb bolt kényszerülhetett bezárásra, mert az ő árképzésük miatt nem vásároltak tőlük. Az nem verseny, ha valaki az áfacsalásra épít vállalkozást... -
omfgk
veterán
Ipon-nál sincs raktárkészlet. De hazai nagykerekből megoldják aznap délutánra, ha talán reggel 6-ig leadja az ember a rendelést.
Itt az volt az elgondolkodtató ,hogy minden 2 hét volt. De tényleg minden.
Persze így utólag már értelmet nyer ,hogy a 4 ezer forintos ventilátor is miért külföldről érkezett. -
Nagyjából hasonló a helyzet amit írtál, mint a Hardveraprón lévő árusok közül sokan, akik már egyébként évek óta árusítanak ott, több száz pozitív visszajelzéssel. De ugye amikor a garival kapcsolatban ezt olvasom, hogy "a garancia hozzám szól", vagy valami hasonlókat, akkor én is elkezdem keresgélni a raktárban a vörös zászlót, hogy vajon felhúzzam e a zászlótartó rúdra.
-
phanzetomox
őstag
Én pont azért vásároltam tőlük mert megbízhatóak voltak. Kb. 4-5 rendelésem volt az elmúlt 5 évben, gariztatás is rendben ment, emailekre 1 napon belül választ kaptam mindig.
Ehhez képest emag-os rendeléseknél ki van írva, hogy 3 nap múlva nálam lesz és 1,5 hónapot vártam rá, vagy alzásokkal sokszor volt gond hogy bontott terméket kaptam új helyett, vagy egyszer ramnál más típust kaptam, mint ami a termékleírásban szerepelt...Szóval jah sosem lehet tudni ki a megbízható cég. Azt viszont tényleg megbántam hogy utaltam legközelebb csak kártyás. -
Qtya123
őstag
Pontosan. Nálam ez volt a legerősebb red flag, hogy ők mindig külföldről hozós dologgal nyomták, miközben mindenütt feltöltött raktárkészletek voltak. A legolcsóbb ár csak másodlagos red flag volt. Pedig mindig nagyon csábító volt ak-t nézve az ár, de az egy dolog.
Amúgy időről-időre felröppent róluk feltételezés korábban is, hogy áfáznak, úgy voltam vele, ha még nem is igaz, nincs szükségem erre a kintről behozott, szürkeimportos dologra, mert garinál lehet, hogy baj lesz.
Azért nem egy kg kenyeret vesz az ember, ekkora összegeknél 2x meg kell gondolni, hogy kitől vásárolsz. Lehet máshol 30e-e drágább lesz, de én azt mondom, ha már teszem azt 700e Ft-ot kiadok valamire, akkor megér a kisebb rizikó +1-2-3 tízezer felárat.Hozzáteszem sokáig sok ember gond nélkül tudott tőlük rendelni és a mai napig használják a kedvező áron vett termékeket, azokat sajnálom, akiknek pont akkora balszerencséjük volt, hogy most, a bedőlés előtt rendeltek. De általában ezek az áfázások így működnek. Idő míg kiderül, míg felderítik a cégláncolatokat, nagy nehezen elérik a hajléktalan, ukrán, román, c type strómanokat, stb... Pár évig kitart általában 1-1 ilyen buli.
Hasonló buli a járulékot bevallom, de nem fizetem, majd sok-sok-sok dobós cégen húzom át az alkalmazottakat sztori. Legfertőzöttebb területek az őrzésvédelem+takarítók voltak, jó kis munkaerő kölcsönzéssel megspékelve. Nem tudom ma ezen a téren jobb-e már a helyzet.Mint mindenből, ebből is le kell vonni a tanulságot. Csodák és ingyen ebéd nincs, ha valami túl szép, ott legtöbbször a háttérben valami sz@ros, az az egyénen múlik, hogy bevállalja-e ezt a kockázatot vagy sem.
-
AK47M4R
újonc
válasz
Öcsielvtárs #274 üzenetére
Utánna nézel látod hogy a cég bankja fogja visszafizetni az összeget a cégnek a reklamáláson kívül más beleszólása nincsen. De mivel senki nem kapott semmilyen terméket és kommunikáció se volt többszöri próbálkozásra se (mivel szerintetek sitten van) és valszeg nem is lesz a bank fele se, így nagy az esélyünk h visszakapjuk. Zárolt számlával IS.
-
válasz
Öcsielvtárs #274 üzenetére
A saját bankodtól kell visszakapnod, ez a kettőtök közti jogi eljárás, semmi köze a NAV eljáráshoz, ahogy én is írtam fentebb.
-
BB9000
senior tag
válasz
Öcsielvtárs #274 üzenetére
A banktól! Írok majd, ha lezárult a vizsgálat, és visszakaptam. Ha nem, akkor is jelzem. 30 nap max! Addigis Peace!
-
Öcsielvtárs
aktív tag
-
BB9000
senior tag
-
AK47M4R
újonc
Kb ez a folyamata igen és elmondtam mindent nekik de nem volt semmi kizáró tényező. Chargeback eljárást mondtam azt így annyira nem ismerte föl a hölgy
de utánna már tudta miről beszélek. Vakon nem reménykedek a pénzemben de nekem ez a navos sztori is olyan hogy valaki felhívott valakit és amiatt ne is reménykedjek... Inkább megpróbálom
-
dundani
újonc
Én bankártyás előreutalással fizettem barion keresztül most bemegyek a bankba (OTP) és ot érdeklődök melyik púthoz kellene menni és mikor fogadnak csak annyit mondok nekik hogy rendeltem innen mikor mit és hogy szeretnék elálni a vásárlástól és ennyi ők még próbálkoznak kb ez a folyamat ?
-
Gaboris
újonc
Komolyan nem hiszem el mekkora balszerencsém van ezzel az egésszel.
Hónapok óta láttam az oldalt és végül több mint egy hétig csak az oldalt meg a termékeket bújtam mire múlt héten megrendeltem amire szükségem van. Imádtam az oldal egész szerkezetét mert a PCX és lassan az iPon is már egyre használhatatlanabb és erre PONT beleszaladok egy NAV razziába... Csak 1-2 vacak nap kellett volna, hogy legalább a GLS-nek átadják, vagy valami...
Na jó, gondolom várok egy hetet bármiféle kommunikációra az előreutalásommal kapcsolatban és utána érdeklődöm a bankomnál.
Köszönet mindenkinek aki így felfedte a helyzetet. Nekem ezeket napokig tartott volna egyedül kisilabizálnom.
-
Öcsielvtárs
aktív tag
A chargeback nem csodafegyver. Zárolt számlán nincs pénzmozgás. De mivel ezt most még nem tudni, jobb ha mindenki (aki kártyával interneten fizetett, mert ha személyesen az is bukta) meglátogatja a pénzintézetét. De a chargeback kérelmet alá kell támasztani valami ténnyel is. Aztán a bank próbálkozik. De nem fogja Kazy helyett visszafizetni...
-
intuicio
aktív tag
-
b0077
tag
Én mondhatni nem igazán vagyok érintett szerencsére, de tanulópénzről csak annyit, hogy soha nem lehetsz elég óvatos. Amikor először több 100e Ft-ért rendeltem tőlük utánanéztem amennyire tudtam ennek és más webáruházaknak is. Fórumokon még nagyobb, nevesebb webáruházról is állították, hogy nehézkes a gariztatás, panaszkezelés, amibe nem futsz bele csak egy sikeres rendeléskor. Róluk nem találtam ilyen rémhírt. Átlag vásárlóként, ha nem vagy tisztában az árrésekkel, a kedvező, de nem még nem feltűnen olcsó árakon nem parázol be. Főleg nem egy 7 éve létező kft esetében, akik nem egy garázsból működnek, hanem látszólag komoly üzlettel és telephellyel rendelkeznek. Én pl. ezeket az árakat betudtam annak, hogy sok minden külföldről jött, várni kellett 1-2 hetet.
Mindig utánvéttel rendelek, főleg nagyobb tételek esetén, viszont pont 2 hete érkezett meg egy tőlük vásárolt 200e Ft-os monitor, ami ha nagyon nem válik be vagy pixelhibás visszaküldtem volna 14 napos elállással (nem tudom mennyire kezelték volna pozitívan a dolgot). A visszaküldéssel nagy valószínűsággel se monotorom sem pénzem nem lenne nekem sem, hiába utávéttel rendeltem. Így csak a garijaim ugrottak vagy legalábbis nehézkesebb lesz majd az esetleges gariztatás. Nyilván én nagyon olcsón megúsztam, de beleszadhattam volna nagyobb pofonba is hiába rendeltem utánvéttel és néztem utána az üzletnek. -
Köszi az infót srácok, akkor nincs elveszve a garancia.
-
Baluhh
újonc
-580k egye fene, máskor jobban oda kell figyelnem
-
Graphics
Jómunkásember
-
Ahogy írták is, azért a te esetedben nincs gond. Általában minden gyártó honlapján lehet regisztrálni, és azon belül az adott terméket szintén, és onnan megoldható a garancia, sőt még lehet, hogy rövidebb ideig is tart, mintha annak a cégnek küldenéd vissza, ahol vetted.
-
Szomorúan olvasom, hogy mi történt a bolttal, és sajnálom a károsultakat.
Én bő másfél hónapja vásároltam tőlük egy 5070Ti kártyát, amit már megkaptam természetesen, és gond nélkül működik, csak kb. a garancia ugrott a levesbe így.
Hát ez van...
Kitartást nektek! -
-
szimacs
újonc
Ebben a listában kellene szerepelniük ha eljárást folytat ellenük a NAV?
https://nav.gov.hu/adatbazisok/adoslista/vegrehajtas_alattiak -
Mint általában minden, ez sem csak fehér, vagy fekete. Számos ilyen profilú üzlet árul például komplex, kész gépeket, előretelepített op. rendszerrel, stb., mert az érintett delikvens nem akar, vagy épp nem ért ahhoz, hogy gépösszerakással kínlódjon, neki ez így, jobban járható út.
Mondjuk egy ilyen kész gép legyen 700 ezer Ft., ott hogy fogod 200 ezres részletekben kifizetni ? Utánvéttel, meg aligha fog egyetlen cég is kiszállítani, egy ekkora értékű gépet, rizikózva azt, hogy vagy átveszi a delikvens, vagy nem, mert esetleg menetközben meggondolja magát. Érthető, hogy a cégek is szeretnék bebiztosítani magukat.
Szóval, én személy szerint nem törnék pálcát azok felett, akik most bajba kerültek.
Azért a Kazy, nem egy-két éve van a piacon, és több ezer pozitív visszajelzése volt eddig az Árukeresőn. Nyilván más lenne a helyzet, ha egy olyan cégről beszélnénk, akiknek alig 50-60 értékelésük lenne csak, és mondjuk egy éve tűntek fel. -
Ez a teljesen ismeretlen bolt azért közel tíz éve jelen volt a piacon, és egyáltalán nem biztos, hogy mindenki először vásárolt náluk. GLS, meg utánvét, stb., na ezek az okosságok amik így utólag tényleg nem segítenek, és hidd el, ma már mindenki így csinálná. De esetleg ha leírtad volna ezt ide egy héttel ezelőtt...
-
AK47M4R
újonc
Igen említettem, igen így is fojtatják az eljárást és igen így is azt mondták nagy eséllyel vissza lesz vonva a tranzakció. Jegyzőkönyvbe beleírták és így is kapott iktatószámot tehát hivatalos az ügy. Nyilván nem 100% de inkább meg se próbáljam mert van 20% esély rá h bukom az ügyet? Ingyen van a szolgáltatás és kb 15 percbe került a hétfőmből. Nekem ennyit megért. És a többieknek is azt javaslom a bank irányában kéne megpróbálni mert így juthat vissza a pénz legnagyobb eséllyel. Persze ha barionos/google payes vásárlás volt és nem pedig utalás. De nyilván mindenki úgy csinálja ahogy akarja. Én csak 130Kt buktam ami nem vág földhöz de csak utánna járok hogy lehet vissza szerezni mert azért az is pénz.
-
-
-
szimacs
újonc
Bocs tényleg, nézd el nekem, én is elég ideges vagyok már, de szerinted mostanra nem jöttünk rá, hogy máshogy kellett volna rendelni?
Lehetne hogy most már többen nem oktattok ki, hogy mit kellett volna másképp csinálni? És csak praktikus infókat írtok, ami segitség lehet, nem legközelebbre, hanem most.
Nagyon köszi. -
Nem akarok ismét lelombozni senkit, de amúgy akik beszéltek a bankkal azok azt említették, hogy úgy tudni a NAV eljárást folytat ellenük?
Mert nem mindegy, hogy szimpla csalásnak kezeli a bank, vagy pedig az adott cég ellen ugye nyomozás, és ezt követően büntetőeljárás fog zajlani. Mert ha ezt elfelejtették megemlíteni elképzelhető, hogy csak sima üzleti csalásként tekintenek a dologra és azért mondták, hogy visszatérítik a lóvét.
Isten ments, hogy ne így legyen, sőt remélhetőleg mindenki visszakapja, csak azért érdekes ez mert ha a NAV zárolta a számlákat (ami mostanra szinte 110%) akkor a bank, hogy fogja visszautalni az adott pénzt amíg nem lesz lezárva az ügy? -
válasz
#234 üzenetére
Na meg ha zárolták a számláikat, akkor bizony hiába állnak el a vásárlástól a vevők, nem fogják tudni visszautalni a pénzt.
-
Varázslóó
senior tag
válasz
pendre54 #226 üzenetére
Szerintem meg ismered milyen az orszàg. Akkor van esélyed ha bank segít, vagy rendőri papírod van. Akkor húzodni fog ha nem jelezték időben. Mert lehet 5ev múlva keresnek meg. Mert lefoglalt érték nem elegendő. Akkor nem zárják le az ügyet csak úgy. 5evig nyitva marad legalább. Azt nézheted hol a pénzed. Ki tudja mi lesz 5ev múlva.
-
Menyus01
csendes tag
Update Revolutosoknak: Kb hó végére jósoltak nekem megoldást, felvették a kapcsolatot a partner bankkal (ebben az esetben gondolom OTP) és megpróbálják visszatéríteni az összeget.
-
válasz
whitemetal33 #222 üzenetére
Már egyszer írtam ide azzal kapcsolatban, hogy ha a céggel szemben a NAV hatósági eljárást folytat, ahhoz egyelőre a rendőrségnek semmi köze. Ezért egyelőre szerintem, teljesen felesleges ebben a szakaszban feljelentésekkel bombázni a rendőrséget.
Nem lenne meglepő, ha a rendőrség, 30 nap után, egy nyomozást megtagadó, vagy megszüntető határozattal zárná le a feljelentést.
Ha viszont, a NAV-os eljárás során, valóban olyan bizonyítékok is felmerülnek, amik már a BTK. hatálya alá tartoznak, akkor NAV úgyis hivatalból átadja azt a részét a rendőrségnek, ügyészségnek, akkor lehet majd esetleg értelme a feljelentésnek, de erről majd szerintem lesz tájékoztató akkor, ha valóban ez bekövetkezik. -
Magánvéleményem, de én biztosan nem várnék jövő hétig a banki látogatással, és mindenkinek azt ajánlom, mielőbb menjen be, mondja el, hogy járt, és kérjen tanácsot, hogy mik a lehetőségek. Semmilyen okot nem tudnék felhozni, hogy miért is várjak jövő hétig.
-
whitemetal33
tag
válasz
#221 üzenetére
Hát az se túl megnyugtató dolog. Én is most írtam emailt. A rendőrség igazából saját tapasztalataim alapján főleg dísznek van nekünk halandók számára, úgyhogy bennük se bízok túlzottan. Én 22-én rendeltem tőlük. Kb. fél misi értékben. Nem azt mondom hogy éhen fogok halni de azért nem kellemes a tudat, ha ennyi pénzt buknék csak úgy. Azért kicsit reménykedek hogy lesz belőle vmi valamikor.
-
whitemetal33
tag
Sziasztok!
Ezzel kapcsolatban kicsit zanzásítva akkor, bárki aki rendelt tőlük bármit mostanában és utalt, az bukta a pénzét és többé nem is fogja látni? Még ha nagyobb összegről is van szó?
Kicsit hihetetlen és szomorú a számomra. -
Varázslóó
senior tag
válasz
Elementgamer #198 üzenetére
2024 szeptemberben kezdtek botozni a Kazy nàl mert annyi volt a negatív.
-
válasz
marko0604 #211 üzenetére
Amit írsz, azt senki nem vitatja, az ottani alkalmazottak valóban maximális hozzáértéssel tették a dolgokat. Nekik, mint beosztottaknak, viszont semmi közük, a tulajdonos/tulajdonosok esetleges stiklijeire, nem is igazán tudtak volna bármit is tenni, ha történetesen tisztában is voltak vele, hogy mi zajlik a háttérben, maximum annyit, hogy lelépnek a cégtől.
Az nem életszerű, hogy ott dolgozik valaki tisztességes megélhetést biztosító fizetésért, és közben meg feljelentést tesz a NAV felé ÁFA csalásért.
Szóval, eddig sem az alkalmazottak voltak a hunyók, akikkel a vevők közvetlenül kapcsolatba kerültek. -
AK47M4R
újonc
Na voltam bankban (otp) kivizsgálják az ügyet max 30 nap és elvileg vissza fogják utalni az összeget. Működik ez a dolog csak az a feltétele h webshopon volt a kártyás fizetés nem pedig utalva. Én is barionon google payyel fizettem. Akárhogy is lesz egy próbát megért.
-
Tikakukac
titán
válasz
marko0604 #211 üzenetére
A boltnak a működése es tisztasága 2 teljesen különböző dolog, ismétlem, lehet ringatni álmokat, csak minek
Én konkrétan tudom, hogy a teljes készletünk legális volt. Mégis ment a lecsóba 6 komplett üzlet. Mert a színfalak mögött viszont volt par száz milla ami meg nem
-
GordonSamway
aktív tag
válasz
marko0604 #211 üzenetére
Én is pont ilyen véleménnyel vagyok/voltam róluk nagyon sokszor rendeltem tőlük, mert nagyon jó árik voltak. Most csak annyi a bajom, hogy rendeltem a múlt héten egy MSI kontrollert és azt akartam vissza küldeni, de vissza hozta a GLS. Kár nem ért majd felteszem a polcra.
-
marko0604
újonc
Én még mindig reménykedem, hogy rendeződnek a dolgok hamarosan és nem zár be az üzlet. Kár lenne értük, nekem csak jó véleményem van a srácokról. Az elmúlt évek alatt több, mint egy tucat gépet raktam össze, szinte minden alkatrészet náluk vettem és soha nem volt semmilyen problémám. Ha garanciáztatni kellett, az is gyorsan és zökkenőmentesen ment minden alkalommal.
-
stewenwolf
újonc
Egyetlen nagy szerencsém ebben a szerencsétlenségben, hogy bankkártyával, barion-on keresztül fizettem nekik, így megyek is holnapután a bankba személyesen reklamálni.
-
Baluhh
újonc
Weboldal teljesen megszűnt. Lehet valaki írta már de most láttam meg
-
arnoldito
senior tag
Egyébként ehhez nem lehet köze a Kazynak? Simán benne van, hogy ők is benne voltak...
[NAV it adócsalás] -
slevin95
újonc
Aki járt már náluk személyesen, meg tudná mondani hogy hol van az üzlet? Valóban Székesfehérvár , Levendula utca?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lexus, Toyota topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Gumi és felni topik
- Háztartási gépek
- Mikrotik routerek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro