Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Lortech
#1127
üzenetére
van két osztályom (a harmadik nem érdekes):
SPRITECANVAS.JAVA
import javax.microedition.midlet.*;
import javax.microedition.lcdui.*;
import javax.microedition.lcdui.game.*;
import java.util.*;public class SpriteCanvas extends GameCanvas{
public Command exitCommand;
public Sprite1 sprite;BackgroundLayer bgLayer;
LayerManager lm;public SpriteCanvas() throws java.io.IOException {
super(false);exitCommand=new Command("Kilépés",Command.EXIT,0);
addCommand(exitCommand);sprite=new Sprite1();
sprite.setPosition(25,50);
bgLayer=new BackgroundLayer();
lm=new LayerManager();
lm.append(sprite);
lm.append(bgLayer);
}void render(){
Graphics g=getGraphics();g.setColor(255,255,255);
g.fillRect(0,0,getWidth(),getHeight());int dx=0,dy=0;
int[] tomb1={25,85,145,25,85,145,25,85,145};
int[] tomb2={50,50,50,110,110,110,170,170,170};
Random rnd=new Random();
int veletlen=rnd.nextInt(8);
dx=tomb1[veletlen];
dy=tomb2[veletlen];
sprite.next(dx,dy,getWidth(),getHeight(),veletlen);lm.paint(g,0,0);
flushGraphics();}
}SPRITE1.JAVA
import javax.microedition.midlet.*;
import javax.microedition.lcdui.*;
import javax.microedition.lcdui.game.*;
import java.util.*;public class Sprite1 extends Sprite{
static final int width=60;
static final int height=60;public int mode=0;
static Random rnd=new Random();
static int[] frame_sequence_1={0,1,2,3,4,5,6,7,8};int framecount=0;
public Sprite1() throws java.io.IOException{
super(Image.createImage("/hello/gomb2.png"),width,height);
setFrameSequence(frame_sequence_1);
}public void next(int dx, int dy, int maxX, int maxY, int randomize){
setPosition(dx,dy);
setFrame(randomize);
}
}A lényeg az lenne, hogy a render vagy next hivások között legyen monjuk egy másodpercnyi idő, amíg a lenyomott gombot (még nincs deklarálva) meg tudom vizsgálni, hogy mi volt az. Apropó létezik olyan függvény, amely a lenyomott gomb kódját adja vissza integerben? Mert keyPressed(int number) függvény van, csak az akkor fut le, ha az adott gombot nyomom meg, nekem meg pont fordítva kéne, hogy lenyomás után el tudjam dönteni, hogy melyik számú (49-57 [KEY_NUM1-KEY_NUM9]) gomb volt az és ennek megfelelően csinálni egy szép nagy case elágazást.
A MainMidlet osztályban az egyik menüponthoz hozzárendeltem ezt az eseményt:
try{
spritecanvas=new SpriteCanvas();
spritecanvas.setCommandListener(this);
Display.getDisplay(this).setCurrent(spritecanvas);
thread=new Thread(this);
thread.start();
} catch (IOException E){
destroyApp(true);
}A Runnable interfész miatt kell bele még egy Run metódus is, ezt a Midlet legvégére szúrtam be és így néz ki:
public void run(){
try{
while((thread.isAlive())&&(spritecanvas!=null)){
spritecanvas.render();
thread.sleep(1000);}
} catch (InterruptedException E1){}
}
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- 9800x3d félkonfig
- Dell Latitude 7390 / i7 8650U / 16GB DDR4 / 256GB Nvme / Vill. Eu bill / Jó akku
- Dell Latitude 5440 / i5 1345U / 16GB DDR4 / 512GB SSD / Excelent akku / Magyar bill
- Bomba ár! HP ProBook 450 G8 - i5-1135G7 I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! HP ProBook 440 G8 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT OC 8GB GameMax STORM Antec 550W
- Apple iPhone 16 Pro Max Desert Titanium 256 GB Használt, megkímélt 93% akku 2026. 02. 27-ig
- Bontatlan iPhone 17 Pro (256 GB) (rendelhető)
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch OLED 64GB +256GB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- RAKTÁRKISÖPRÉS! Eladó szerverek!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


