Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz KROK640 #7622 üzenetére

    Kiegészíteném azzal hogy két procist csak akkor ha a program fel van rá készítve.
    Két vagy több processzor esetén számítani kell arra hogy a memória bár kiegészítve több csatornán fut de ha az adatot a másik ramvezérlőből kell kiszedni akkor az jóval lassabb.
    Azaz 2x4 mag nem biztos hogy gyorsabb lesz mint 1x8, hiába van saját 4 csatornája mindegyiknek.
    Rosszabb esetben lassulás is lehet vagy igen erős hatékonyságvesztés. Játszottam 12 magon StarCitizent és lassult ha a második procihoz is hozzá kellett férnie. (2x 2643v3)
    Fun ugyan de nem hatékony. Csak akkor van értelme ha úgy osztod el a feladatokat, pl gyorsul ha mondjuk kettő tömörítés fut egyszerre és a windows is úgy pakolgatja az szálakat hogy ideális legyen. Szóval ha kihasználod akkor lehet gyorsabb a két külön IMC-s azonos magszámú konfig, de ez tényleg már inkább speckó terhelésre jó.
    Ha igazán jó kell és mindenképpen két proci akkor turbo hack, HT off, Dual 2696v3 és akkor megmarad arányaiban jó egyszálú teljesítmény (nem pakolja át a második procira sem a játékot) de ha kell akkor HT-t bekapcsolva mehetnek a nagyon sok magot igénylő dolgok is. Ez pont jó lenne hogy tömörítés megy a második procin 18 maggal bőven jó, az első proci meg kezel játékot és marad sávszél is...talán hátránya hogy kell egy bazi nagy táp ami ezt elviszi.

    DarthSun
    Bizony, ccd zen is hasonló miatt szenved bár nem annyira jelentős mint két procis esetén de jelen van.

Új hozzászólás Aktív témák