Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolthee

    senior tag

    válasz B-L-A-C-K #27750 üzenetére

    Nem akarom megint védőszárnyak alá venni a szervizeket, de nem tehetnek róla, hogy ilyen hosszú ideig tart egy javítás. Mindegyik szervizpartner egy azon alkatrész disztribútortól rendeli az alkatrészeket. Ők pedig 2-4 hetet szoktak mindig mondani. Sajnos azt mutatja a gyakorlat, hogy tényleg ennyi, vagy néha több is. A miértjét nem tudom, biztos valamit nagyon elszúrnak a logisztikán, passz. Lényeg, hogy az esetek nagyon kevés százalékába van az, hogy pár napon itt van az alkatrész. Ilyenkor valószínűleg van az európai raktár(ak)ban. A gyártó egyébként nem engedi a szervizeknek, hogy a hibákat javítsák, minden esetben alkatrész cserét írnak elő.
    Hogy én is beálljak a sorba: már aug.24 óta várok egy 8540p-hez való magyar billentyűzetre. Fizetős a sztori, nincs garancia. Mégis várnom kell. :F
    Ha a hiba jellege megengedi és szükség van rá, akkor el lehet hozni a szervizből a gépet amíg nem érkezik meg az alkatrész.
    Régebben bizonyos gyártóknál volt olyan, hogy ha nem tudta a szerviz X napon belül megjavítani a gépet, csere utalványt állíttatott ki velük amit a kedves user beválthatott egy hasonló árkategóriában lévő - ugyan olyan gyártmányú - laptopra a vásárlás helyén. Felhasználó boldog (ez a lényeg), szerviz leboxolja a gyártóval a javítást, kereskedés is elszámolja az összeget a gyártó felé.
    Én törvényben kötelezném egyébként a gyártókat ilyenekre. Persze, csak ha otthoni felhasználásra vásárolt gépről van szó.

Új hozzászólás Aktív témák