Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz dptrsk #23263 üzenetére

    Felesleges ez a vita, mert te teljesen más irányba viszed el ezt...

    Nem a bank a hibás, mert bemehetett volna személyesen telefonos visszaigazolás nélkül is, hivatkozva arra, hogy foglalt időpontot.
    És így valószínűleg nem azért nem hívták vissza mert nem értek rá, hanem azért, mert lehet nem kapták meg a foglalást, vagy nem volt idejük telefonálni 1 nap alatt.

    Tehát az ügyfél, ha a foglalási e-mailben található szöveget követi, akkor bemehetett volna telefonos visszaigazolás hiányában is. Azért mert nem ment be, és meg sem próbálta nem a bank a hibás. :U

    A foglalásnál írt "személyes találkozó részleteinek pontosítása" csak az 1 órás időintervallum szűkítése miatt lehet fontos, de mivel ezt követően olyan e-mailt kapott, amiben azt írták, hogy várják, ezért nincs min vitázni.

    Most mi lesz a következő, hogy azt írja nem is kapott e-mailt :F

    Nem a bank a hibás! ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák