Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
istvan170
aktív tag
válasz
rootkiller #1450 üzenetére
Én a solot vettem. Csak dac-nak kell. Ez volt versenyben meg az Apogee duet. Emellett döntöttem. Nagyon elégedett vagyok a hangjával, nekem a duet nem volt ennyire szimpatikus. A thunderbolt, a külső és a belső felépítés is sokkal komolyabb technikának tűnik.
-
rootkiller
őstag
válasz
istvan170 #1451 üzenetére
Volt Duetem, imádtam a hangját. Az van vele hogy belefér a szükséges elektronika egy akkora dobozba, viszont a csatlakozók nagyok, ezért a breakout kábel hozzá.
Olcsón, 300€-ért jutottam egy használt Duet for iPad & Mac-hez. Aztán jött egy ember akinek Apolloja volt és nem használta ki, mert ahogy ő használja a dolgokat nem realtime a processing. Elcseréltük. Azóta vettem fel vele dobot úgy hogy 8 csatorna jött ADAT bejáraton egy Yamaha 01V96 keverőből és így 10 csatornát rögzítettem. Eléggé kihasználom az UAD plugineket, a 1176 szinte minden csatornán ott figyel.
A Thunderbolt csatlakozás egyébként csak az UAD magok miatt kell, amúgy abszolut elég lenne az USB. A Duetnek egyébként prezenszesebb hangja van és az is egy igen robusztus és nehéz eszköz, ráadásul Made in USA. Nekem az Apollo Twin mindenképp jobb, de kicsit néha hiányolom, szerettem.
Artengo TR 990 Pro
-
istvan170
aktív tag
válasz
rootkiller #1452 üzenetére
Biztos, hogy leginkább arra való, amire te használod. Viszont amikor én kezdtem a "dacolást", akkor USB-ből pedig még nem nagyon lehetett jó hangot kicsikarni emberi áron. Ment a mindenféle FireWire-rel való ügyködés PC alatt, mert MAC-re persze nem volt pénz.
Azóta persze már USB-ből is ki lehet hozni bármit. Mindenesetre én még a Sound Devices USB pre2-n kívül nekem tetsző hangot nem hallottam USB-n, de ez legyen az én bajom.
Fél éve viszont meghalt az Impact Twin hangkártyám, ami elég jó volt, de már csak átalakítóval ment az új Mac-ről, mert ugye közben az Apple is feladta a FW-t. Maradt az USB meg a TB lehetőség az új kártyánál.
Aztán sok külföldi fórum böngészgetése után mindig az Apollo-hoz lyukadtam ki meg az Apogee-hoz. Itthon mindenki inkább a Duett-et ajánlgatja, kint pedig inkább a Twin/Solo eszközt. Sok olyan véleménybe futottam bele, ahol Apollora cserélték a Duett-et, ahogy te is. Mindenhonnan egyértelműen az jött le, hogy nincs gond a váltással, érdemes cserélni.
-
rootkiller
őstag
válasz
istvan170 #1453 üzenetére
Az Apolloba egyébként analóg hangerőszabályzás van, valamint lehet állítani +14 és +20 dBu között a maximális kimeneti jelszintet, a Duetnél fix +20. Nekem a Duetet -22dBFS-ig lehetett tekerni hogy ne peakeljen a hangfal, ugye ez 32 biten digitálisan szabályoz, egyébként a legalacsonyabb -65dBFS állásnál "pornónéző hangerőn" igencsak zajos volt már. Elvileg mint DAC a technikai paraméterei jobbak a Duetnek, hallani nem sok mindent lehet, mert ez is nagyon jó!
Artengo TR 990 Pro
-
istvan170
aktív tag
válasz
rootkiller #1454 üzenetére
Nekem amikor promózták a Duett-et a boltban, azt mondták, hogy annak is analóg hangerőszabályzása van.
Az Apollo-nál a +14-+20 dbu között nincs is hangminőségbeli különbség? Technikailag mindegy, hogy mire állítom?
Meg ezek a ráhúzható pluginek mennyire rombolják a hangminőséget sima zenehallgatáskor?
Érdemes mondjuk egy szobakorrekciót megcsinálni vele? Ilyenre ugyanis nagyon el tudnám képzelni.Illetve még mindig nem tudom, hogy ez mire jó, és mikor kell beírni?
UAD Registration Coupon (code: “123456789”)
Ezt írtad, hogy valami kedvezmény majdani vásárláskor: Price Shifter (code: “PRICESHIFTER”)
Ez meg egy ajándék plugin: Free Helios 69 Coupon (code: “123456789”) -
rootkiller
őstag
válasz
istvan170 #1455 üzenetére
Az a 14/20 nagyjából arra való hogy a monitorod bemeneti érzékenységéhez tudd hangolni a hangkártya kimenetét. Nem hiszem hogy bármilyen különbség lenne a kettő között, inkább ott van jelentősége hogy amikor szabályzod (csökkented a maximumhoz képest) a hangerőt akkor mennyit veszel el belőle. Mivel ez passzív hangerőszabályzás így változik a kimeneti impedancia is valamekkora mértékben így változnak hangzásbeli dolgok is.
Ezek az UAD pluginek teljesen arra valók hogy zenéket készíts vele, nincsen olyan jellegű EQ benne mint mondjuk a Martin Audio DX2 rendszervezérlőnkben ami arra való hogy meghajtsuk vele a PAnkat, tehát eszközöljük a ládáink karakteréhez szükséges hangszínkorrekciót, késleltetést, limitálást, jelszint beállítást.
Artengo TR 990 Pro
-
istvan170
aktív tag
válasz
rootkiller #1456 üzenetére
Tehát minél jobban ki tudom vezérelni a hangkártyát, elvileg annál jobban szól? Mert ugye annál közelebb vagyok a 0 db-hez.
Sőt, a monitoraimon van -10, -20 db level kapcsoló, azokkal is játszhatok.
Ugyanis azon a hangerőn, amin én zenét hallgatok nagy általánosságban kb.: negyedig van feltekerve a hangkártya hangerő szabályzója. Ha leveszem a monitorokat -20 db-re, meg az Apollo-t 14 db-re állítom, akkor már sokkal jobban feltekerhetem.
Gyakorlatilag ilyenkor közelebb kerülök az ideális hangzáshoz?[ Szerkesztve ]
-
gesztenye84
csendes tag
válasz
istvan170 #1457 üzenetére
Ha jól tudom sok hangkártya amikor lehalkítod bitsűrűségből is vesz el, de lehet hogy nem így van .
Tehát javasolnám a 0 db-t a gép hangerőjében és a hangkártya kimenetén, és a hangrendszert halkítanám lejjebb. DE! A monitor hangfalak hangja is eltérhet más-más hangerő tartományban. Ha nem akarsz megsüketülni sztem jobb a kisebb közeltéri hangfal, ha van helyed és nem az arcodban van közvetlenül akkor lehet nagyobb. Nem mindegy mekkora térben mekkora ládákon hallgatsz vissza -
rootkiller
őstag
válasz
istvan170 #1457 üzenetére
A monitor pad kapcsolóját elfelejteném, azok olyan olyan esetre valók amikor nincs ennyire jó hangerőszabályzás mint az Apollon.
Ha megfigyeled nem lineáris a hangerőszabályzó. Teljesen kitekert állásban nem csillapít semmit, aztán -17dB-ig fél dB-s állásokkal megy lefelé (kb 11 óránál), onnan -18 a következő, majd 2dB léptékkel -28-ig, majd 2.5 aztán 3dB a lépték. A nagyobb kimeneti jelszint lehetősége egyébként pont azért kell, mert munka közben 1-1 dolgot egyenként állítva simán van hogy -20dBFS a sáv jelszintje, egy mixingnél is van hogy -6-10 körül van a peak level és kell a lehetőség hogy megfelelő hangerőn hallgathasd. Majd a monitor limitere megfogja ha túl nagy az a jel...
A monitorodon ha van bemeneti jelszint állítási lehetőség akkor az legyen +4dBu lehetőség szerint.
Én egyébként -14dB-ig tudom feltekerni egy 0dBFS-re masterelt anyagnál, utána kezd peakelni a monitorom.
Neked milyen monitorod van?gesztenye84: alapesetben igazad lenne, de ennek a hangkártyának analóg hangerő szabályzású monitorkimenete van ami a D/A konverter után történik meg.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
istvan170
aktív tag
válasz
rootkiller #1459 üzenetére
Genelec m040. Ez egy viszonylag új széria. Egy hangmérnök barátom ajánlotta kimondottan otthoni zenehallgatásra. Bár a gyártó a profba sorolja a weboldalán, bár ez marketing is lehet. Ebben D osztályú erősítő van már és van egy level kapcsolója, -10, -20 db, mint írtam. Meg a szokásosnak mondható basszus kompenzációra is van 2 switcher. Arra gondoltam, ha a levelt visszaveszem, akkor jobban kivezérelhetem a hangkarit. Persze ez csak játék, mert egyébként bődületesen jó hangú cucc, az Apollo meg még rá is tett egy lapáttal
-
gesztenye84
csendes tag
válasz
rootkiller #1459 üzenetére
Igen ezt hagytam ki, hogy ebben az esetben nincs bitsűrűség romlás pl nekem a 2 tascam is ilyen
-
istvan170
aktív tag
Illetve még azon agyalok, mint említettem korábban, hogy ezt az eq plugint beállítgatom a nappalihoz. Bemérem, aztán ha van nagyobb anomália esetleg a hallgatói pozicióban, azt tudnám vele kompenzálni. Ha már egyszer van. Kicsit utánanéztem és alkalmas erre, még ha nem is erre való elsősorban. Régebben volt külön vezérelhető aktív dsp-s rendszerem, jó dolgokat lehetett kihozni belőle. Végül is nem nagyobb szentségtörés, mint a nappaliba studio cuccot telepíteni hifire meg mozira
Nekem ezek jönnek be, évek óta aktív rendszereket hallgatok és sokkal boldogabb vagyok velük, mint a mindenféle hifinek mondott borzadványokkal.
-
PapaMaci
őstag
válasz
rootkiller #1464 üzenetére
Nagyon sok monitorban D osztály van. Jó a hatásfokuk, nem melegszenek. D osztály van a telefonok fejhallgató erősítőjében is. Már az alu tojásokba is D osztályt épített a Genelec.
...mint az közismert...
-
istvan170
aktív tag
válasz
rootkiller #1464 üzenetére
PapaMacinak igaza van. Volt szerencsém hallani sokszor Genelecet. A régiek ugye AB osztályban játszanak. Nagyon magas szintre hozták a saját D osztályukat, ez a jövő. Egyébként hallgasd meg, ha van rá lehetőséged.
-
PapaMaci
őstag
válasz
istvan170 #1466 üzenetére
Én a magam részéről nem estem hanyadt az m040-től, az viszont tény, hogy árban elég jó. Bár ha lenne annyi pénzem, inkább várnék használtan egy 8030-ast! Anno a pár 8020-as páromat 110-ért vettem. tpkéletss állapotban. Az meg pláne verhetetlen!
...mint az közismert...
-
PapaMaci
őstag
Korábban már bepötyögtem pár dolgot, csak a telefonom megtréfált, és nem küldte el...
Minden esetre leírom mégegyszer, hogy az én hitem szerint hangerőt inkább analógban érdemes állítani! A konverter legyen minél jobban kivezérelve!
A másik, az USB-s interfészek védelméden:
Tapasztalatom szerint régebben egyszerüen csak nem építettek jó konvertereket USB-s eszközökbe. Van pl egy hangkártyám, ami rendelkezik optikai, és koax spdif ki/bejáratokkal. Analogban nincs neki egetrengető hangja, viszont "külső" konverterrel (esetemben valami high-end CD játékossal) igen komoly hangot lehetett előcsalni belőle!
Most már persze az RME is ontja az USB-s eszközöket, azok meg már elég komolyak!...mint az közismert...
-
istvan170
aktív tag
válasz
PapaMaci #1467 üzenetére
Kinek a pap, kinek a papné. Én 8040-re sem cserélném el, szerintem annál is jobb. Ahelyett is ajánlották, 8030 szóba sem jött. 8050-re már igen, de ugye az cirka kétszer ennyi, messze nem éri meg a különbséget. Úgyhogy pontosan arról van szó, amit írtál, ár-érték arányban számít nagyon jónak. Csodálkozom, hogy nem tetszett, nálam egy Universal Audio daccal, előtte pedig egy Tc Impact twinnel, meg egy Presonussal is nagyon domborított. Méretét meghazudtoló mélyek vannak, szemben a 80-as széria középkiemelésével.
-
gesztenye84
csendes tag
A legszebb amikor megcsinálsz valamit egy drága monitoron, aztán a zenekar hazaviszi és 20 perc múlva 128kbs mp3-ban landol a youtube-on
Felesleges milliókat áldozni kis stúdiókba hiszen a legtöbb ember ócska tesco-s bluetooth hangfalon vagy laptopon hallgat zenét vagy telefonon.Még mielőtt leírná valaki. Igen legyen otthon jó monitor mert jó hangot adj ki a kezedből ez igaz. De egy jó fülessel is lehet masterelni sztem.
-
PapaMaci
őstag
válasz
gesztenye84 #1470 üzenetére
Én nem nagyon tudok fülesben dolgozni. Nem érzem a teret. Ok, felvételnél rendben van, de utómunkát, mastert, csak dobozon.
Én már rég megideologizáltam, miért költöm a rengeteg pénzt. Hi-Fi-zek itthon. Muszáj, hogy jól szóljon. És csak is magam miatt, mert amit Te is írtál, úgy is 128-as mp3 lesz belőle, meg PC szpíkeren hallgatja majd a felhasználók 80%-a.
De még is leírom
Ha bármi problémája van a lehallgatásodnak, annak lenyomata lesz az elkészült anyagon. Szóval csak ezért (meg hogy ne rajtam röhögjön az egész szakma), muszáj jót csinálni!...mint az közismert...
-
SunMount3r
nagyúr
Hello!
Eljött ismét az idő, amikor komolyabban foglalkoztat egy PC-s belépő interface/hangkártya vásárlása. A Focusrite 2i2 lenne az alap favorit, de a Roland Duo Capture is képben van.
Korábban már írtam itt is, hogy főleg elektromos gitár+ének felvételére lenne használva mint interface, de az is meghatározó, hogy hangkártyaként zenelejátszáshoz milyen hangminőséget produkál.
A kettő közül melyiket ajánlanátok, ill. esetleg más alternatívát a 40K körüli mezőben?
-
rootkiller
őstag
válasz
SunMount3r #1478 üzenetére
Szevasz!
Nekem volt Roland Quad Capture-m. Rossz, gyenge nagyon a D/A konvertere, semmivel se jobb mint a macemé. Gondolom Duo Capture EX-re gondoltál, az annak a butított verziója. Felejtsd el.
A Scarlet 2i2 annyiban jobb hogy külön szabályozható a fejhallgató kimenet és a monitor, ami komoly előny. Ennek ellenére ezt sem ajánlom, mert nem jó.
Ezért meg fognak kövezni de Behringer U-Phoria UMC202HD (semmiképp se az UMC22, az 16 bites, viszont 44€ a thomannál). Járt itt egy kolléga nálunk, UMC 404-el és nagyon dicsérte, azt mondta összehasonlították a Scarlet-el és az sehol nincsen. Tulajdonképpen ez az X32 keverőpultjuk egy kis darabja ami hangra már nem a régi Behringert idézi. Én ezt venném ha szükségem lenne egy hurcibálós kártyára, és úgy mondom hogy nekem egy Universal Audio Apollo Twin van.
Üdv.
Artengo TR 990 Pro
-
SunMount3r
nagyúr
válasz
rootkiller #1479 üzenetére
Én is olvastam nem régiben, hogy új Behringer cuccok már kezdenek jobbak lenni, de mivel az ellenkezőjét is így óvatos volnék. Ennek az UMC202HD-nek is felhasználói kézikönyvéből próbáltam kiokumlálni, hogy mennyi a Max input level-je, de pont ennél a típusnál csak n/a jelzés szerepel (saját kézikönyve nincs is csak valami ömlesztett). Szóval elég lutri, bírja e peak nélkül rendesen a gitárt. De a többihez is csak +3dBu-t ír, ami elég gyenge. De mégis "miben" jobb a UMC202HD mint a Focusrite Solo vagy a 2i2 konkrétan, erről tudnál valamit? Illetve mitől volt olyan "rossz" az DC EX?!
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
válasz
SunMount3r #1480 üzenetére
Azt nem tudom hogy a behringer mennyivel jobb mint a 2i2, de általában az olcsó focusrite-t szidni szokták, ugye azért ők egy elég nívós cég.
A Quad Captureval konkrétan az volt a tapasztalat hogy havernak volt egy FA-66, és fűztem hogy vegye meg a Quad Capture-t miután nekem meglett az Apogee Duet. Elvittem, összedugtuk és sokkal de sokkal szarabbul szólalt meg mint az FA-66. Akkor meg is haragudtam a Rolandra.Ezt a gitáros dolgot írd le részletesen
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
SunMount3r
nagyúr
válasz
rootkiller #1481 üzenetére
FA-66 mellett minek kellett egy DC EX?!
Gitár: felvenni a Hi-Z (instrument) bemeneten. A 2i2 és 2i4 és híres arról, hogy nem bírja még alacsonyra tekert hangerőn sem a gitár input-ot és elkezd pirosba peak-elni. Ezért azokhoz kell még egy DI-Box is, ami +10K, hogy mic-re változtassa a jelet és akkor már XLR-el kell összekötni az interface-el. Ami megoldható, de kicsit költségesebb és a legjobb az lenne, ha az interface Jack-bemenetére lehetne kötni közvetlen a girárt és úgy sem peak-elne, egy kicsit sem. A gyártók meg össze-vissza adják meg az erre vonatkozó adatokat, nem lehet tudni mi az igazság és össze sem lehet hasonlítani őket. Annyi biztos, hogy a Solo-nál a MAx Input Level-hez (elvileg ennek van köze hozzá) 15dB-szerepel, a 2i2-nél csak 2dBu és a Solo-ról nem is írták még, hogy peak-elne, de biztosra akarok menni. A Roland-nál és a Behringer-nél megint nem találni, hogy akkor hol is lenne ez az adat.
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem a tisztelt fórumtársakhoz. Bontásból került hozzám egy Waveterminal 2496 hangkártya. Nem ilyen szép csilli-villi, mint ami a linken látható, de az alkatrészek típusában és elrendezésében egy az egyben ugyanaz.
Aranyozott csatlakozók, igényes kidolgozás, szóval az biztos, hogy nem egy himbilimbi kártyáról van szó!
Az "Analog in L" csati sérült, ezt cserélni kell, igény esetén ezt meg is csinálom rajta. A kérdésem, hogy szerintetek mennyit érhet, illetve van-e még légjogosultsága mondjuk egy home-stúdióban?
Így néz ki:
###
###
Köszi a segítséget előre is!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
istvan170
aktív tag
válasz
csabyka666 #1483 üzenetére
Hang szempontjából nem ismerem. Viszont számítástechnikai szempontból, ha valóban xp alá van az utolsó drivere, akkor szerintem értéktelen.
-
rootkiller
őstag
válasz
SunMount3r #1482 üzenetére
Nem érted! Quad Capture-ről van szó aminek a DC EX a kistesója. Az volt a szándékom vele hogy mivel újabb és USB-s havernak legyen tovább jó a cucc. Aztán ez be is igazolódott. Win7 Home volt neki, aztán amikor vett még 16GB ramot a gépbe az nem támogatta. Jól van, rakjuk fel az ingyenes Win10-et, minden ment neki csak az FA-66 meg a midibillentyűzete nem. Vett is egy új hangkártyát.
A Scarlet mizériáról én is hallottam gitár ügyben. Ha hangerő helyett gain-t használsz akkor kapásból megértem mire gondolsz.
Igazából én kizárnám az összes Scarlet kártyát és a Roland DC EX/QC-t is. A solo-n ciki az aszimmetrikus RCA kimenet. Számomra még mindig a Behringer tűnik a legjobbnak.
Artengo TR 990 Pro
-
gesztenye84
csendes tag
válasz
csabyka666 #1485 üzenetére
Ha régi cuccokhoz szeretnél drivert win7-re, akkor próbáld meg a vista driver-t vagy kompatibilitás módot, vagy guru3d oldalon vannak driverek. Én is itt találtam drivert az Xfi Platinum Fatal1ty champion kártyámhoz.
-
rootkiller
őstag
válasz
gesztenye84 #1487 üzenetére
Volt az Audigy 2 ZS-hez is valami csinált csak a hangerőszabályzás ment furcsán.
Artengo TR 990 Pro
-
Tim82
nagyúr
válasz
rootkiller #1488 üzenetére
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
csabyka666
addikt
válasz
gesztenye84 #1487 üzenetére
Attól tartok, XP-nél megállt a fejlesztés.
Gyakran szokott az történni, hogy ami XP-nél elfogy, azt nem lehet ráerőltetni a 7-esre. Vista driverek jóeséllyel szoktak menni 7-en, de köszi, guru3d nem is jutott eszembe! Ha tesztelem a kártyát, megnézem ott is.Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
rootkiller
őstag
válasz
SunMount3r #1482 üzenetére
Azt mondja a kolléga akinek UMC404HD van hogy Smaart-tal megmértek egy RME, egy Scarlet kártyát meg a Behringert fázistolás/átvitel fronton és a Behri jobb volt mint a Scarlet. Azt mondja volt Scarlet-je és beszart az egyik csatornája csak úgy.
Artengo TR 990 Pro
-
bazsi345
csendes tag
Sziasztok!
vettem egy erősítőt meg egy pár hangszórót, van egy keverőm az lenne a problémám, h lejátszókról keverőn keresztül masterról szól mind a két hangszóró, de ha az erősítő a géppel van összekötve csak az egyik hangszóró szól, vagy éppen a másik már az is előfordult, azt h nem tudom, de csak az egyik szól, ha keverő géppel van össze kötve ugyan ez a helyzet, illetve csak egyik chanel-t érzékeli, ha valaki tudna segíteni ebben megköszönném, vagy h mi lehet egyáltalán a probléma! Rca, jack-re átalakítóval van csatlakoztatva géphez egyértelműen!
Előre is köszönöm
-
rootkiller
őstag
válasz
bazsi345 #1493 üzenetére
Rendbe kell rakni a kábelezést. PC out kontakt? kábel? keverő in?
Dugj a gép kimenetébe egy fejhallgatót. Szól mindkét oldala? Menjünk tovább. Jó a kábel? Másik kábellel mi a helyzet? Próbáld meg! Dugd máshova a keverőn.
Ha ezt végigjátszottad mindjárt többet tudunk.
Artengo TR 990 Pro
-
gesztenye84
csendes tag
válasz
bazsi345 #1493 üzenetére
Így ahogy rootkiller leírta. Annyit fűznék hozzá, hogy akármilyen jack/rca átalakítót veszel kuka az összes.
Ha pc-t kötsz a keverőre a legtöbbnél ami zenekari, az utolsó csatornákon van direkt rca bemenet.(bár ez sokszor ugye EQ nélkül van ami nem mindig jó)
Próbáld meg azt hogy ha egy csatorna megszólal a keverőn akkor a másik kábelt is abba dugjad bele ami szól.
Nem árt megnézni az adott csatornák balance-át, hátha az a baj. Sok minden lehetséges. Azért a keverő típusát nem volna rossz tudni. -
PapaMaci
őstag
válasz
gesztenye84 #1495 üzenetére
A legtöbb keverőnél az RCA bemenetet csak monitorozni tudod.
...mint az közismert...
-
rootkiller
őstag
válasz
gesztenye84 #1495 üzenetére
Kell venni Klotz kisjack-2nagyjack kábelt, ilyen 2500 körül van, azzal kötni be amit lehet
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
istvan170
aktív tag
Szerintetek van értelme egy Genelec M040-hez valami normális tápkábelnek? Azt se értem, hogy miért lett borotva csatlakozós.
Vagy tudják a mérnökök, hogy mit csinálnak, és nincs szerepe a hangban annak, hogy ezek a digitális erősítők milyen táplálást kapnak?
A másik a jelkábel. Most Klotzot használok. Gondoltam beruházok egy Mogami kábel szettbe, több külföldi fórumon is azt ajánlgatják, bár a Klotz-ot is dicsérik. Van ezeknek értelme az aktív eszközöknél, vagy engedjem el ezt a témát? -
PapaMaci
őstag
válasz
istvan170 #1498 üzenetére
Jó reggelt!
Én magam részéről nem hiszek a tápkábel mizériában. Menjen át rajta a megfelelő mennyiségű Coulomb, és kész!
A borotva csatit pl magyarázhatja a műanyag ház. Nincs érintésvédelmi szerepe egy védőföldnek.
A jelkábel már annál fontosabb!
Melyik Klotz-ot használod? Az my206 egy túlárazott hulladék. Viszont itthon lecseréltem hasonló ajánlásokra MC5000-re a jelkábeleket, és egy másik környezetben találtam magam. Nem szeretnék HiFi-s szakkifejezésekkel élni, de sokkal jobb lett!
Előtte sem voltak rossz kábelek. Egész konkrétan teflonos ezüstözött Habia volt, de tényleg rengeteget változott az MC5000-rel.
A Mogami, Van Damme kábelekkel nem lehet nagyon mellényúlni. De más árfekvésben vannak.És mi a digitális az M040-ben?
[ Szerkesztve ]
...mint az közismert...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: KIFÜ
Város: Budapest
Cég: Servergarden Kft
Város: Budapest