Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Powerbank topik
- Vaskos ventilátort villantott a Seasonic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen széket vegyek?
- PLC programozás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Dave Crank #2291 üzenetére
Köszi! 25k szép ár.
Hát a SES-be is ez fog jönni, azt mondták ujjlenyomat barát. De akkor lehet megpróbálom csak a sima fóliát a Spigennél, ha már a gyári számomra nem jött össze. -
iFixit
tag
Szia,én onnan rendeltem,bolti átvétellel, ezt az infót kaptam" Elnézésed kérjük a felmerült kellemetlenségért! Január 31 és február 3 között leltároztuk a készletet, melynek okán pár napos csúszással teljesülnek a rendelések. Amint megérkezik üzletünkbe csomagod, munkatársaink értesíteni fognak. Türelmed kérjük ennek megtörténtéig!"
-
Reaper
őstag
válasz
BusinessGuy #2285 üzenetére
Azt elfogadom, hogy sárgul, de sok év után kivételesen fehéret vettem, szeretném látni
Teal'C: Köszi, akkor megveszem a két darabosat, bár nekem mindig kerül szösz alá, nem szeretem én felrakni, jobb lenne valami üzletben, aki ért hozzá.
A tokból akkor ha jól értem a sima, rugalmasabb ajánlottabb, jobb a fogása? Eddig szilikon tokok voltak az előzőeken, azok védték és nem volt csúszós. Nem hátrány.
sylex1: Igen, az ultra az hajlított, gondolom nem olyan egyszerű. -
Teal'C
veterán
válasz
BusinessGuy #2285 üzenetére
Az elsőt ajánlom s22+ rá tettem. Egyszerűen láthatatlan és full minőségi. Aplikátorral így nem csúszik el.
A tokból az első háta is szilikon, a másiknak műanyag. Ez gázosabb mert ha por szemcse megy mögé akkor karcolhat.
-
Reaper
őstag
Tokot vadásznék, lehetőleg átlátszót, tudjátok esetleg, hogy mi a különbség a Spigen Liquid Crystal és a Spigen Ultra Hybrid között. Nekem kb ugyanúgy néznek ki. Egyik jobban védi talán? Innen: [link]
Fóliából szintén, van ez: [Spigen "Glas.tR SLIM EZ Fit" Samsung Galaxy S23 Tempered kijelzővédő fólia (2db)] és van ez: [Spigen "Glas.tR Slim HD" Samsung Galaxy S23 Tempered kijelzővédő fólia]
Melyik lehet jobb, tartósabb, jobban védő?
Persze más is jöhet, ha van bevált -
GaS-
aktív tag
válasz
ForRedGlory #2275 üzenetére
Galériában nézd meg a beállításokban az engedélyeket.
-
FіkuszKukіsz
őstag
válasz
ForRedGlory #2275 üzenetére
Az app engedélye rendben van?
-
PeteePeti
őstag
válasz
arpivw81 #2269 üzenetére
Szerintem csak azokat zavarja ez, akik nem tudták olcsósítva venni a telefont és ez baromira b.ssza a csőrüket!
Én 549-re tudtam csak levinni, de nálam szoba sem jött a diák százalék!
Azt sajnálom, hogy én nem tudtam lejjebb vinni, de egyáltalán nem zavar, ha másnak ez sikerült!
A készüléket meg teljes megelégedettséggel használom hétfő óta!Ennyi!
-
ForRedGlory
félisten
Istenem... rég voltam androidon és ezt nem értem (nem kiröhögni
): ha gyári kamrával fotózok, akkor miért csak a Google fotókban jelenik meg a kép, illetve a Galériában miért nincs ott? Ez valami beállítási para vagy bug?
-
gery14
senior tag
válasz
ForRedGlory #2265 üzenetére
Hát én írtam egy baba mailt nekik.. említve a tavalyi szivatásokat pár torvényt meg mindent. Megrendeltem 494 ért is de ha kihozzák a jóárusitottat nekem nem kell 2... Most neztem rá a bugos rendeles nincs torolve tényleg..
-
TheMartin03
aktív tag
Sajnálom az ügyfélszolgálatosokat, mert semmiről nem tehetnek, mégis rajtuk keresztül problémázik most mindenki, és ahogy hallottam a háttérből beszűrődő zajokat, ott is áll a bál, és még hozzátette, hogy jelenleg ennyi információval szolgálhatnak, és értesítenek ha valami plusz van... Szóval itt még bármi is lehet szerintem
-
autotaxmo
őstag
válasz
ForRedGlory #2265 üzenetére
Biztos olvassak itt a forumot es mar lazasan egyeztetnek a jogi osztallyal, hogy mi tevok legyenek
-
ForRedGlory
félisten
Ez hülyeség, mármint az indok. Tegnap még érdekes módon azokat is törölni szerették volna. Elképzelem, ahogy a Samsung jogászok izzadnak és naponta változik a véleményük, mert mindig találnak egy jogszabályt, ami alapján mégsem jó, amit kitörpöltek. Ezt a felét törlöm felét nem, egy nagy bullshit. Vagy mindenkinek adják oda vagy senkinek.
Megjegyzem, nem véletlen nem küldték még el senkinek tudtommal a törlésről a levelet és nem véletlen nincs még törölt státusza a megrendeléseknek a fiókban. Nem lehetnek túl biztosak a dolgukban... Szerintem csak próbálgatják az emberek türelmét aztán végül kiküldik mindet szép sorban.
-
gery14
senior tag
válasz
ForRedGlory #2261 üzenetére
Hat én direkt utánvétel kértem a céges kartya volt csak nalam. Bugos Diák volt de ha kikuldik akik kifizeték akkor tuti elbeszélgetek az ugyfélszolgálattal... viccnek a teteje tavaly elore utaltam és 1 honpra ra kaptam meg GG..
-
válasz
ForRedGlory #2261 üzenetére
Nekem is ezt mondták épp most a telefonban. Mivel nem fizettem előre így törölték. ( De csak azért nem fizettem előr mert tavaly is szívattak vele ha előre kifizettem, jóval később hozták ki, mint amit utánvétellel vettem)
Rendszer hiba volt, de most már meg tudom újra rendelni a javított áron. Hát mondom köszi -
válasz
ForRedGlory #2261 üzenetére
Azzal indokolják, hogy a termék vételárának teljesítésével létrejött a vásárlási szerződés, így kénytelenek kiküldeni.
-
ForRedGlory
félisten
Azért ez már genyóság és hátrányos megkülönbözetetés, ami sérti az esélyegyenlőséget, hogy különbséget tesznek a fizetési mód között (2003. évi CXXV. törvény az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról). Persze engem nem zavar, ha valaki olcsóbban megkapja, de ez biztosan jogszabályellenes.
-
Pythoncobra
tag
válasz
autotaxmo #2244 üzenetére
Elképesztő, hogy egyesek nem képesek lejönni arról, hogy több 10 millió embernek meg fogja érni ennyiért is megvenni.
Az, hogy van a világon egy halom kis jövedelmű, akiknek csak a nyála csorog egy drága lakás, autó, yacht, nyaralás után, és kvázi lehülyézik azt, akinek megéri Simontornya helyett Barbadoson nyaralni, és Dacia helyett BMW-t venni, ha igénye van rá és meg tudja fizetni, az az emberi irgység megnyilvánulása, "tudatos fogyasztói" köntösbe álcázva -- persze tisztelet a kivételnek, mert valóban vannak, akik röhögve megtehetnék, hogy többet költenek, de nem teszik, hanem pl adakoznak. -
Az előre kifizetett elárazott rendeléseket kiküldi a Samsung, most jött az e-mail.
-
GaS-
aktív tag
Vodafone -tól rendelt valaki?
-
bigdigit
addikt
Van valaki aki tegnap újra vagy először rendelt? Semmi mozgás ugyanúgy áll mint a szög pont mint a törölt rendelésem. Pedig már fizetve is van. Igaz 14:30-kor adtam le.
-
nVIPER
senior tag
válasz
Juhaszatti #2251 üzenetére
Vegyétek, vigyétek. Ezt most összerakták szoftveresen is. Pedig annyi bug volt a korábbiakban is, hogy nem győztem kivárni, amíg javítják. Remélem későbbi updatekkel max. a kamerát babrálják, a többit ne basszák el.
-
Dave Crank
senior tag
válasz
autotaxmo #2248 üzenetére
Annyit mondtam, hogy örülök, hogy annyiért meg tudtam venni, amennyiért.
Az alapárhoz képest jobb ár, tavalyi modellek árához képest drágább.
Az alapáron nem lettem volna hajlandó megvenni.Semmivel nem kérkedtem, de akik itt verték a nyálukat, hogy mekkora diákkedvezménnyel vették, azok nem kérkedtek?
Egyébként nem csak az S23U lett drága, hanem mindennek felment az ára, minden mögött ott a marketing, nem csak a samsungnál.Egyébként, ez továbbra sem alanyi jogon járó dolog, vagy létszükségletet fenntartó, ne csináljunk úgy, mintha az lenne.
-
#72042496
törölt tag
válasz
autotaxmo #2249 üzenetére
120 Hz igen, adaptív fényerő is (este lejjebb húzom, mert nekem túl világosra állítja). Ha a világos mód az alapértelmezett, fehér hátterű téma, akkor úgy használom, igen. Location bekapcsolva, de navigációt egyáltalán nem használtam. Nappalra az AOD is bekapcsolva, de az a Smart View Wallet tok ablakában látszik csak.
Főleg böngésztem, telefon dolgait nézegettem, nagyon keveset fotóztam, ment a Netflix, és Plexen is próbáltam filmet nézni. (Érdekes, hogy utóbbi pl. most pár másodpercenként akad és tölt, pedig az S10-ről ugyanitt jól ment - Babylon 4K HDR direct play. Több anyaggal is meg kéne néznem, de lehet szerver, vagy hálózati dolog is, majd próbálgatom.)
-
autotaxmo
őstag
válasz
TheMartin03 #2245 üzenetére
Az lehet, de ne mondjuk mar azt hogy kva jo ar meg hogy igy is megeri, legalabb ne kerkedjunk màr vele. En is megvehetnem de legalabb van realis fogalmam a penz ertekerol (ami mar egyre kevesebbet er sajnos itthon) de akkor sem bofogom tele a forumot hogy jajj de jo hogy csak ennyibe kerul es milyen akcios ez az ar.
-
#72042496
törölt tag
S23 256 GB, két SIM kártyával (4G-n) és viszonylag gyenge vétellel falun, 31 órája töltöttem fel, szűk 5 óra SOT, és 20%-on áll. Számomra az S10 után ez már-már szürreális, azt ilyen használattal legalább kétszer töltenem kellett.
Ez nem is melegszik, jó gyors, bugokat nem láttam, hozza amiért fizettem. Maradjon is így.
-
autotaxmo
őstag
válasz
Dave Crank #2234 üzenetére
Azert az agymosas mukodik a Samunal is nem csak az applenel. Egy alap felk*rt listaarbol eladjak neked annyiert ami még mindig irrealisan sok penz es haszon a Samunal, de ezert csodalatos a marketing.
atyauristen tenyleg milyen vilagot elunk amikor egyesek azt mondjak, milyen jo aron van fel millioert egy mobiltelefon, ez minden csak nem jo ar
bar ha ugy nezzuk, ugyanez megy az Iphone topikokban amikor 7-800 ezres telefonokra azt mondjak hogy instant get es baromira megeri
-
nVIPER
senior tag
Az S23 wifi nélküli, csak 4G hálózati teszt eddig 5ó13p SOT-ot hozott és még van 24% benne.
Talán azt tudom mondani, hogy nagyon minimálisan csökken a SOT, és a készenléti idő, de a mindennapok során észrevehetetlen, hogy wifi vagy esetleg mobilnetről megy a dolog.Eddig azt tudom mondani, hogy dual simmel, agyonhasználva, fotózva, videót nézve, ég és föld az S21 után ez a telefon. A használati szokásaimhoz mérten én olyan +30%-ot saccolok üzemidőben és készenlétben. Az S21 átlag használati szokások mellett kb. átlag 3ó30p és 4 óra közötti SOT-ot hozott. Az S23 sokkal többet nyomkodva, teszteket futtatva 5ó30p SOT felett van / napi töltési ciklusok mellett. Hívásminőség baromi jó, térerőben is röhögve túltesz az elődön, a melegedést ne is nézzük. A hangszórón is csiszoltak valamit, bár nem tudom s22 milyen volt ebben, de itt több a basszus, és a magas tartományok is szebben szólnak. A kijelző elvileg azonos, viszont HDR videók esetén itt jobban kijönnek a részletek. A fényerő napfénynél eszméletlen jó, éjszaka még alacsonyabbra is vehető mint az s21 társnál.
Kamera: Kicsit túlélesít szerintem, sokkal több a részlet ez tény, de a zaj is nagyobb. A videók részletgazdagabbak, az már már iphone szintre saccolom. Széleslátószögnél a videón leesett az állam, ott nagyon sokat javult a minőség.
A rendszer fluid, stabil, sehol egy döccenés, lag. Hálózat dualsim esetén stabil, jól kezeli a hálózatokat, nem dobálja a térerőt.
Komolyabb játékokat nem futtattam, egyedül a forge of empires-t tolom már vagy 10 éve, ott semmi melegedés nincs.
Egyelőre kellemes csalódás. -
mjani1172
addikt
válasz
ForRedGlory #2228 üzenetére
1.Nem üti.
2.Nincs ilyen jogszabály.
3.Elfogadtad az ÁSZF-et.
4.A bíróság nem fog a Samsung ellen ítélni, mert nem hirdették ennyiért sehol, nem csaptak be senkit, nem károsítottak meg senkit, pláne nem szándékosan, láthatóan egy bug miatt van, ez tiszta sor.
Ha elmész a bíróságra és megkérdezik:
-hol láttad a hirdetést, hogy ennyiért megszerezheted? Mire hivatkozol? hogy fórumpista látta bónuszbrigádon?
-És következő kérdés:mégis, milyen károd származott?
-És akkor még hol vannak a kamu diákigazolványos dolgok......De lezártam.Úgyis mindig a hőbörgőknek lesz itt igaza.
-
Teal'C
veterán
válasz
Dave Crank #2234 üzenetére
Szerintem tuti van erre is egy topik ahol aztán nyugodtan ki lehet vesézni ezt, talán még tanács is van az ügyben
Másrészt ha van itt moderátor?!?
-
Kaba
veterán
Ez egy parttalan vita. A webáruházak nem szokták kiszállítani az elárazott termékeket.
A Samsung korábban minden elárazást kiszállított. A mostani helyzet vélhetően, nem az elárazás miatt nem lesz kiszállítva, hanem sok diákfiók ipari méretű jogtalan használata miatt.
-
Dave Crank
senior tag
Gyerekek, nem akarjátok abbahagyni ezt a huza-vonát....
Biztos engem is zavarna, ha 1 nappal korábban sikeresen be tudtam volna regisztrálni a saját diákigazolványommal a studentbeans-re, és 417eFt-ért meg tudtam volna rendelni, aztán törlik a rendelésem.
De ez már kezd unalmas lenni, ami itt megy, nem erről kellene szóljon a topic.
Én örülök neki, hogy 494-ért is sikerült egyáltalán megrendelni, na meg hogy nem jártunk úgy, mint tavaly az S22U előrendelésénél, hogy kb 1 hónapot kellett várni egyáltalán, hogy küldjék a telefont (most rendelést követő másnapra itt volt).
Azért lássuk be, az alap 690eFt helyett a 494eFt is, -200eFt.... -
xhege
veterán
válasz
BusinessGuy #2232 üzenetére
És mi van ha úgyis teljesít? Vagyis kiküldik, átveszed. Onnantól szerintem már nem nagyon ugrálhat a Samsung.
-
BusinessGuy
őstag
válasz
autotaxmo #2209 üzenetére
Ez egy vicc. Pont hogy nem kötelesek sőt, meg alap áras megrendelésedet is lemondhatják nemhogy az egyértelműen hibás akcióval lehozottat. Kikeresem majd a 1080ti-al kapcsolatos mailem ha meg megvan fogyvédtől. Simán le van benne a hivatalos jogszabály aminek a lényege hogy ha a kirakott ár/akciós ár erősen az aktuális piaci ár alatt van akkor akkor a józan gondolkodású vevőnek is sejthető hogy hiba van, a webáruhaz pedig nem köteles teljesíteni a rendelést.
-
ForRedGlory
félisten
-
soko70
aktív tag
Köszönöm, már elég unalmas volt , inkább a készülékkel foglalkozzunk. Várjuk a tapasztalatokat.
-
Tin
veterán
válasz
gyuri81 #2220 üzenetére
Köszi, akkor visszafogom a használatot.
Azért kíváncsi lennék, hogy a 3 csoportból melyikbe hányan tartoznak:
1. Diák, és diákkedvezménnyel vette, magának, mert erre vágyott.
2. Nem diák, magyarul csalt a diákkedvezménnyel és/vagy szétkuponozta.
3. Még csak nem vett telefont, de unatkozik, és gerjeszti a feszkót. -
Taci
addikt
Ilyen esetekre bevédték magukat a webshopok az ÁSZF-ben. A Samsung.com-ét hirtelen most nem találom, de a Samsung Experience Store így oldotta meg:
https://ses.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
3.4. Amennyiben a vállalkozás minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a vállalkozás nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A weboldalon megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.Viszont amúgy a mostani esetből talán az látszik, hogy a tavaly nyári kuponhalmozós sztori talán nem véletlen volt, hiszen rengetegen rendeltünk telefont kvázi töredék áron. Azokat szépen kiszállították, pedig jó pár százezer Ft "bukás" volt 1-1 készüléken is - ezt most viszont törölték. (Lehet, már mások az illetékesek azóta.
)
-
Szerintetek kb. mikorra várható, hogy ez a gyűlölettel teli, fröcsögős hozzászóláscunami véget ér, amit a diákigazolvány-károsultak és nem is rendelő, de rájuk kontrázó jogomvan-emberek folytatnak?
1 hét még biztosan
A fő topic úgy is az lesz, amin a S23U teszt kijön a Mobilarénán.
-
mjani1172
addikt
És bárhonnan egy ászf-ből:
15. Eljárás hibás ár esetén
Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt - hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között. -
Tin
veterán
Szerintetek kb. mikorra várható, hogy ez a gyűlölettel teli, fröcsögős hozzászóláscunami véget ér, amit a diákigazolvány-károsultak és nem is rendelő, de rájuk kontrázó jogomvan-emberek folytatnak?
Érdekelnek a telefonról a tapasztalatok, de 5 gyűlölet-adagra jut 1 hasznos infó, és semmi kedvem tönkretenni a napjaimat azzal, hogy ezt olvasgatom. Inkább visszajövök, amikor lecseng.
-
mjani1172
addikt
Panasz
Nemcsak a vállalkozás felé vannak azonban elvárások, hanem a fogyasztók irányába is, hiszen ha feltűnő értékaránytalanságról van szó, gyanús, hogy az árazással probléma van, annak a fogyasztó számára is fel kell tűnnie, ahogy az az elnevezésből is következik. Lényeges, hogy a kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki észszerűen, tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el, figyelembe véve az adott kereskedelmi gyakorlat, illetve áru nyelvi, kulturális és szociális vonatkozásait is. Fontos azonban megjegyeznünk azt is, hogy a vállalkozás köteles a termék vételárát pontosan feltüntetni, hiba esetén pedig azt haladéktalanul korrigálni, illetve annak felfedezését követően nyomban tájékoztatni a fogyasztót. -
autotaxmo
őstag
válasz
mjani1172 #2211 üzenetére
Latom megfogtad a lenyeget, de amugy nem is csodalkozom ezen. Azert tartunk itt mert pont ez a mentalitas, emberek akik nincsenek tisztaban a jogaikkal es alkalmazni sem tudjak mert minek es ugyis elverzunk, veszitunk, meg hat nagyobb kutya b*szik elv van es sajnos ez annyira beleivodott a tarsadalomba hogy a biroi gyakorlatok is teljesen elkorcsosultak. Nincs precedens jog gyakorlat
-
mjani1172
addikt
válasz
Janaboy #2208 üzenetére
"a Bónusz Brigád jogásza."
Tehát a Bónusz Brigád hozza magyarországon a törvényt?
[link]
Amikor az ár tévesen van feltüntetve
2018. szeptember 13.Fontos fogyasztóvédelmi előírás, miszerint a megvételre kínált áru vagy szolgáltatás eladási ára tekintetében a fogyasztókat írásban, egyértelműen, könnyen azonosítható és tisztán olvasható módon, Magyarország törvényes fizetőeszközében kifejezve kell tájékoztatni. A termék eladási áraként, a fogyasztó által ténylegesen fizetendő, az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is tartalmazó árat kell feltüntetni. Több eladási ár egyidejű feltüntetése esetén a vállalkozás köteles a feltüntetett legalacsonyabb eladási ár felszámítására.
Ugyancsak hasznos és leleplező információ tud lenni a kötelezően feltüntetendő egységár is, ami a termék egy kilogrammjára, egy literére vagy milliliterére, egy méterére, egy négyzetméterére vagy egy köbméterére vonatkozó ár.
Szankciót von maga után, amennyiben egy kereskedés az árak feltüntetésével próbál meg trükközni. Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül, ha a vállalkozás a terméken, annak csomagolásán, illetve egyéb kommunikációs eszköz útján a termék eladási áraként a ténylegesen fizetendő árnál alacsonyabb árat jelöl meg.
Ilyen esetben a vásárló jogosan követeli a feltüntetett áron történő értékesítést, hiszen az árcédula kihelyezésekor a vállalkozásnak volt módja ellenőrizni azok helyességét.
Más a helyzet webáruházak esetén. Az elektronikus kereskedelmi gyakorlat során ugyanis a vásárló az, aki ajánlatot tesz a megrendeléssel a vásárlásra, de a szerződés csak akkor jön létre, amennyiben azt a webáruház kifejezetten elfogadja. Ez azt is jelenti, hogy az olyan automatikus válaszüzenet, amely szerint a megrendelést elkezdték feldolgozni, még nem feltétlenül jelent elfogadást. Ennek oka az, hogy az informatikai rendszerekben a vállalkozás ráhatása nélkül is előfordulhatnak olyan hibák, amelyek ellenőrzése elengedhetetlen.
Amikor tehát ilyen hiba miatt egy termék ára 1 Ft, akkor a webáruház nem köteles ezen a feltüntetett áron eladni számunkra a terméket. Itt kell megjegyezni, hogy nem csak a vállalkozásokkal, de a fogyasztókkal szemben is van törvényi elvárás. Eszerint a kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki ésszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el, figyelembe véve az adott kereskedelmi gyakorlat, illetve áru nyelvi, kulturális és szociális vonatkozásait is. Ha a kereskedelmi gyakorlat a fogyasztók egy meghatározott csoportjára irányul, az adott csoport tagjaira általánosan jellemző magatartást kell figyelembe venni. -
nfefe90
újonc
válasz
ForRedGlory #2182 üzenetére
Meg tudom erősíteni. Én is bekapcsoltam az alvás módot és az energia takarékos módot és semennyit nem merült az éjszaka folyamán!
-
Janaboy
veterán
válasz
mjani1172 #2207 üzenetére
„Abban az esetben, ha valamely hibának vagy elírásnak köszönhetően alacsonyabb áron tud a vásárló megszerezni egyes terméket/szolgáltatást, úgy a webáruház köteles ezen az áron odaadni az áruját, ugyanis, ha az ár tájékoztatás valótlan információt tartalmaz, az megtévesztő kereskedelmi gyakorlatnak minősül és jogsértés valósul meg" – mondja Tiborcz Attila, a Bónusz Brigád jogásza.
Amúgy nyilván megtagadhatja a kiadását, de polgári peres úton támadható. -
autotaxmo
őstag
válasz
forumpista #2184 üzenetére
+1 hiaba mondod itt a forumozok tobbsegenek, veszett fejsze
-
autotaxmo
őstag
Erre itthon van jogszabaly, hogy ha 500 forint van kiirva egy termek arahoz de az kozben 5.000 forint akkor is koteles az elado/szolgaltato a meghirdetett aron eladni, mint ahogy az indoklas nelkuli 14 napos elallashoz is jogod van. Az hogy a magyar cegek mindig megtalaljak a kiskapukat es ugyesen alkalmazzak lasd ASZF, maris mossak kezuket a sajat balf*szsaguk miatt amit tobbszor is elkovettek. En ugy gondolom, hogy itthon nagyon forditva ulnek a lovon ezek a cegek, de cafoljon meg aki nem igy gondolja, az ugyfel oruljon ha ott hagyhatja a penzet valahol es akar még ki is szolgaljak.
Mi mar ebbe sokszor beletorodtunk es elfogadjuk, hogy jo ez igy nekunk. Aki jar kulfoldon es ott bemegy egy boltba, eg es fold ahogy kiszolgalnak. Erzed hogy meg vagy becsulve mint ugyfel es meg akarnak szerezni es hogy kovetkezo alkalommal is naluk koltsd el a penzed. Ennek errol kene szolnia, itthon meg b*zd meg magad, fizess es kotrodj elv a standard
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Három telefon van idén is: S23, S23+ és S23 Ultra. A külső ismerős, a hátlap alatt nagyobb változás történt.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung S23 128GB / normál állapotban / 12 hónap jótállásal
- Samsung Galaxy S23 FE 5G 128GB Graphite, Szép Állapotú, Grafit Színű, Független, Garanciális
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Sapphire Nitro+ RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest