Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz Lauda #48289 üzenetére

    Mi a ferdítés?
    Nézd meg a Dynaxer 3 HP-t és nézd meg a 4S2 eredményeit. Ha megvan, illeszd be. Mindkettővel vezettem, ezért írtam amit, és rengeteg tesztet néztem, van referencia amihez képest indirekt összemérhetőek. És írtam, fékezésnél nem olyan jó mint a Dynaxer, de oldalirányban meg igen. Összességében (alsó)közepes nyári szintjét jozza, és egy olcsó téli szintjét hozza havas, jeges körülmények között. De ilyen felénk 0-3 nap van egy évben, a linglongos kollégák szintjét így is hozom, sőt.

    ", felesleges ezt túlgondolni és főként olyan példákkal rontani a helyzetet, hogy előtted egy jó gumis, jó reflexű ember csinál valamit akkor mi lesz. "
    1, Volt baleseted? (nekem igen)
    2, Voltál már vezetéstechnikai tréningen (utóbbi tíz évben minden évben voltam).
    Ha igen+igen lenne a választ, árnyaltabban fogalmaznál.
    Blődség olyat állítani, hogy "semmi problémát nem okoz, ha előrelátó vagy és nem vezetsz sportosan". Jó, majd baj esetén nem fogok sportosan fékezni vagy kikerülni :U

    Példa: Megye előtted a Megannal, PremiumContact6-al, te jössz mögöttem a Corsával, téligumival. 90el megyünk, gebasz van, satu. Utolérsz, a kérdés az az, hogy mennyivel. De egy sima céges oktáv is olyat fékez előtted, hogy reccsensz rajta. Minél melegebb van, annál jobban nyílik az olló.

    Négyévszakossal mire megyünk ha esik a hó? Attól függ milyennel. 4S2-vel leírtam részletesen, keresd vissza. A téliesekkel simán jó vagy - azokkal kánikulában nem túl jó az eredmény.

    Télivel járni egész évben a létező legeslegrosszabb kombináció. Nem tudom hol laksz, és felétek meg tudod-e mondani, hogy az elmúlt 3 évben évente hány napot voltak az utak havasak.
    Magyarországon aki egész évben télivel jár, általában évi 362 napra választott rosszabb kompromisszumot, mint ha egy minőségi 4S abronccsal menne!


    "A nyári gumikkal szerelt autó megállásának pillanatában a téli gumis jármű sebessége még mindig 37 km/h. Nyári körülmények között a meghosszabbodó fékút mellett a téli abroncsokkal szerelt autó irányíthatósága is jelentősen romlik, ami különösen a nagy sebességgel végzett elkerülő manővereknél veszélyes.
    Nyári gumiabroncsokkal gond nélkül végrehajtható 80 km/h-s sebességű kikerülési manőver, téli abroncsokon már 70 km/h-s sebesség alatt is kritikus lehet ugyanez nyári körülmények között. "

    Konkrét teszt is akad pár, akit érdekel, keres. Már ha hisz abban, hogy a számok nem hazudnak...

    Ha cserél, ha nem cserél az ember gumit, mind kompromiszummal jár. De tudni kell _pontosan_ mivel, mi vállalható be.

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák