- Több mint 500 millió dollárt spórolt az AI a Microsoftnak
- Ismét 128 és 256 GB-os memóriaszetteket villantott a G.Skill
- Panorámás miditorony jött a Chieftec fémjelzésével
- Ráfordult a célegyenesre a SiPearl első szerverprocesszora
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos fejegységek
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrsza
csendes tag
válasz
cicmanyek #778 üzenetére
Pont benéztem ide és látom azért van élet
Ugyan rég nem vettem részt gpro-s versenyen, így csak remélni tudom hogy nem változtak sokat a dolgok és nem mondok butaságot.
Szóval szerintem a pilótád baja a kevés tapasztalat és koncentráció. Erőnlétből sem árt ha van több, de az elején a magas koncentráció az egyik legfontosabb. Valamikor régen talán joergieval még ki is tárgyaltuk itt fórumban ezt a témát, persze azóta lehet változtak a dolgok, de ebben az esetben valamelyik fórumtárs úgyis javít. -
mrsza
csendes tag
Sziasztok!
Nyáron megkeresett valaki privátban és a neki írt üzenetet gondoltam kiteszem hátha másnak is hasznos infók vannak benne.
"Röviden összefoglalva, amit tanácsolok: Minél előbb csapatba kerülni, mert szezon végén némi extra pénzhez juthatsz.
Az üzemanyag fogyasztás autószintfüggő de még inkább motor szintjétől függ, szintenként 10-20 liter eltéréseket okozhat kb már amenyire emlékszem.
Most ugyan újrakezdtem, de net és idő hiányában, valamint mert csak szezonközben csatlakoztam és a többiek némi előnyt szereztek hozzámképest, jelenleg újra hanyagolom a játékot.
Kockázatokat javaslom emeld feljebb min 10-en legyen mindegyik, de pl olyan pályán ahol könnyű az előzés ott érdemes a védekezést és a támadást is magasabbra venni hogy gyorsabban átgázolj ellenfeleiden mert hiába a jó taktika ha beragadsz valaki mögé.
Én kockázatokra rookieban 10-35 ig javaslom esetleg jobb pilóta esetében mehet a 40 is.Pilóta Rookieban: legfontosabb a koncentráció ez legyen lehetőleg 100 felett. Utána a tapasztalat a második majd a tehetség és az erőnlét. Amire nincs szükség abszolút az a motíváció, mert azt majd megszerzi nálad
. Jah és majd elfelejtettem, a kilók is fontosak: kövér pilóta nem jó pilóta, terheli a gumit és lassítja az autót. Ez annyira nem nagy hátrány egy jó pilóta esetében, de ha csak átlagos pilótát tudsz venni akkor érdemes figyelni már erre. A box taktikánál mindenképpen érdemes a box idejét nézni és hogy hány körből áll a verseny valamint hogy te milyen időt mész kb a gumikon, ezt egy két teszt kör után kb már megtudod saccolni. Pl.: hiába rövid a box utca és ezért csábító a 3-4 kiállás ha csak 5x körös a verseny és csak körönként pár tizeddel vagy gyorsabb a többieknél. + még hozzájön a az előzés könnyűsége. Pl lehet teszt körön gyors vagy de ha nehéz előzni akkor könnyen fent akadhatsz. Persze ha annyira jó vagy hogy top 3 ból indulsz és ki tudsz autózni egy boksz kiállást akkor lazán érdemes bevállalni.
Gyakorlatilag a végtelenségig lehetne írni a kombinációkat és a példákat , de most hirtelen ennyi jutott eszembe."
Kicsit fáradt voltam amikor írtam, de szerintem a lényeg lejön belőle.
Lassan hazamegyek és vége a mobilnetes időszaknak, így ha jön kérdés akkor majd remélhetőleg nem egy 3 hét múlva veszem észre.UI: Kockázatos részhez javításnak mondom haverom csinálta anno nagyon magas értéken és neki bejött már rookie-ban is(bár volt amikor rajtbalesetezett), de én többet szívtam vele szóval próbálkozó kedvűek megkockáztathatják.
Sok sikert mindenkinek.
-
mrsza
csendes tag
Esőben kisebb a fogyasztás. A pálya adatlapján a pályatulajdonság meg amolyan általános dolog, de mivel a legtöbb versenyt szárazon futjuk ezért kialakul bennünk hogy szárazon mit jelentenek. Mondhatni minden viszonyítás kérdése. No de aztán jön az eső ahol át kell gondolni a dolgokat pl kevesebb fogyasztás, szerencsére a kocsi sem romlik nagyon(már amikor) , több megcsúszás(pilótája válogatja) és persze a száraz - vizes beállítás dilemmája a válozó időjárás esetén.
Joey: direkt nem írtam még semmit , mert a pilóta tulajdonságoknál hogy ki mit tart fontosnak az változó, az hogy melyik pilótatudás mit takar azt csask tippeli szerintem mindenki, már csak azért is mert nem ismerjük a képletet.Sok féle véleményt hallottam én már a képességek hatásairól magam sem tudom pontosan melyik miben mennyire játszik szerepet.
Majd leírom eddigi tapasztalataim alapján, melyik csoportba milyen tulajdonságot tartok fontosnak, de az is lehet valamelyik tapasztalt gpro-s majd elöbb megteszi és akkor max véleményt kell mondanom. (Most azért nem írok mert ezt át kell gondolnom, nehogy hülyeséget írjak.)
-
mrsza
csendes tag
Tudom, csak gondoltam újoncoknak kéne egy kis pontosítás ezért is örülök, hogy engem is kijavítottatok, kiegészítettetek. Az utóbbi pár szezonban én ritkán fejlesztettem, ezért csak azt tudtam leírni amire emlékeztem.
Egyéb:
Mindenképpen fontos, hogy pilóta tudásával tisztában legyetek, mert a pilóta a kulcsfigura.
Persze számít a kocsi szintje is, pro-tól már a gumigyártó is, de most ebben a szezonban sikeresen megtapasztaltam hiába volt olyan mikor a kocsim 5. legerősebb autó volt a csoportomban yokomama gumival és még technikai igazgatóm is van, mindezek ellenére sem tudtam normális eredményeket elérni. Szóval pilótaválasztásnál figyelni rendesen. -
mrsza
csendes tag
Egy kis kiegészítés.
Amiket használtam trainingek(lehet párnak már megváltozott a következménye):
yoga : növel: koncentrációt; csökkent: stamina és agresszió
Fitness: növel: stamina; csökkent: weight
Tech: növel: technikai tudást; csökkent: motiváció
Ninja: növel: aggreszivitás , concentráció; csökkent: már nem emlékszem, de anno volt vmi -
mrsza
csendes tag
Emiatt kár bosszankodni. Én is nem egyszer elszámoltam, elszámolom a mai napig a benzint (bár inkább túltankolás fordul elő), pedig ez lesz a 13. szezon amit lehúzok a játékban. Az hogy az ilyen helyzeteket elkerüld érdemes picit ráhagyni, azaz nem pöccre kiszámolni a benzint,mert az nehéz dolog és a fogyasztás is függ pár dologtól, valamint tartalék benzint be kell tenni még 1 kiállásba, ez az amit korábban említettem ennek nem kell soknak lennie. Ez csak arra jó ha mégis vmi miatt nem lenne elég a benzin akkor legalább a kiállás a lehető legrövidebb legyen.
Remélem sikerült jól fogalmazni, helyesen írni már megsem próbálok a héten volt 3 zárthelyim és késő is van szóval nézzétek el nekem
-
mrsza
csendes tag
Esetleg ha valakinek abszolult lövése sincs milyen beállításokkal kezdjen, akkor a pályaleírás alapján meg lehet saccolni kiinduló értékeket, mert ott ír egy két dolgot, pl downforce, suspension rigidity , persze ezek szavak de pl ha az van ott hogy medium akkor érdemes 500 ról indítani. Ezeken kívül érdemes a pálya más tulajdonságait is nézni kör hosszát és körök számát és ezeket is belevenni a kiállások számának meghatározására
-
mrsza
csendes tag
A gumi kopásának az oka több dologtól függ:Hat rá a hőmérséklet, a kockázat, pilóta agresszivitása, pilóta súlya és most már gumi márkája is rendesen beleszól, pontosabban egy adott márka tulajdonságai. (Elméletben még ha feltartanak több körön át az is számíthat , de ez amolyan gyanú) Remélem tudtam segíteni , amennyiben bármiben tévedek nyugodtan szóljatok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Revolut
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- No Man's Sky - Már elérhető a Worlds Part 2 frissítés
- Nyaralás topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Remek áron Lenovo ThinkPad x395 AMD Ryzen 7 pro-3700U/16GB/256 SSD/AMD Radeon Vega 10 Grap/FHD/IPS
- MacBook Air M1 8/256 92% Aksi szép állapotban
- iPhone 12 Pro Max 128GB Újszerű Független/1-3 hónap gar./Akku 86%/p4360
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Apple iPhone 13 Pro , 128GB , Kártyafüggetlen
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest