- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen házat vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrsza
csendes tag
Sziasztok!
Nyáron megkeresett valaki privátban és a neki írt üzenetet gondoltam kiteszem hátha másnak is hasznos infók vannak benne.
"Röviden összefoglalva, amit tanácsolok: Minél előbb csapatba kerülni, mert szezon végén némi extra pénzhez juthatsz.
Az üzemanyag fogyasztás autószintfüggő de még inkább motor szintjétől függ, szintenként 10-20 liter eltéréseket okozhat kb már amenyire emlékszem.
Most ugyan újrakezdtem, de net és idő hiányában, valamint mert csak szezonközben csatlakoztam és a többiek némi előnyt szereztek hozzámképest, jelenleg újra hanyagolom a játékot.
Kockázatokat javaslom emeld feljebb min 10-en legyen mindegyik, de pl olyan pályán ahol könnyű az előzés ott érdemes a védekezést és a támadást is magasabbra venni hogy gyorsabban átgázolj ellenfeleiden mert hiába a jó taktika ha beragadsz valaki mögé.
Én kockázatokra rookieban 10-35 ig javaslom esetleg jobb pilóta esetében mehet a 40 is.Pilóta Rookieban: legfontosabb a koncentráció ez legyen lehetőleg 100 felett. Utána a tapasztalat a második majd a tehetség és az erőnlét. Amire nincs szükség abszolút az a motíváció, mert azt majd megszerzi nálad
. Jah és majd elfelejtettem, a kilók is fontosak: kövér pilóta nem jó pilóta, terheli a gumit és lassítja az autót. Ez annyira nem nagy hátrány egy jó pilóta esetében, de ha csak átlagos pilótát tudsz venni akkor érdemes figyelni már erre. A box taktikánál mindenképpen érdemes a box idejét nézni és hogy hány körből áll a verseny valamint hogy te milyen időt mész kb a gumikon, ezt egy két teszt kör után kb már megtudod saccolni. Pl.: hiába rövid a box utca és ezért csábító a 3-4 kiállás ha csak 5x körös a verseny és csak körönként pár tizeddel vagy gyorsabb a többieknél. + még hozzájön a az előzés könnyűsége. Pl lehet teszt körön gyors vagy de ha nehéz előzni akkor könnyen fent akadhatsz. Persze ha annyira jó vagy hogy top 3 ból indulsz és ki tudsz autózni egy boksz kiállást akkor lazán érdemes bevállalni.
Gyakorlatilag a végtelenségig lehetne írni a kombinációkat és a példákat , de most hirtelen ennyi jutott eszembe."
Kicsit fáradt voltam amikor írtam, de szerintem a lényeg lejön belőle.
Lassan hazamegyek és vége a mobilnetes időszaknak, így ha jön kérdés akkor majd remélhetőleg nem egy 3 hét múlva veszem észre.UI: Kockázatos részhez javításnak mondom haverom csinálta anno nagyon magas értéken és neki bejött már rookie-ban is(bár volt amikor rajtbalesetezett), de én többet szívtam vele szóval próbálkozó kedvűek megkockáztathatják.
Sok sikert mindenkinek.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Netfone
- Apple Watch
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- EAFC 25
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest