Hirdetés
Legfrissebb anyagok
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
PROHARDVER! témák
- Milyen házat vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kompakt vízhűtés
- Apple MacBook
- SSD kibeszélő
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
lortnok
csendes tag
A menetes csomópontokhoz hozzáadtam egy + " mate"-et pontosabban a "distance-t" Így már ki tudom csavarni a csavaros fedelet anélkül, hogy a rajta lévő menetes anyák elkezdenének ki-csavarodni. A következő a kérdésem: Az animáción az összes menetes testet kiszeretném csavarni meg vissza, viszont a csavarodást meggátolja a "distance mate". Hogyan tudom megoldani a legegyszerűbben, hogy amikor kicsavarok egy anyát, vagy a fedőt akkor amit éppen csavarok ott ne legyen "distance mate" de a többinél igen.
Csináljak annyi motion study-t amennyi "srew mate' van és mindegyikből töröljem ki a megfelelő "distance mate-et"?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
- Bontatlan - BATTLEFIELD 1 Collectors Edition - Játékszoftver nélkül
- Védje meg számítógépét a vírusoktól!
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- ESET termékek hivatalos forgalmazója / NOD32 / Internet Security / Android / Server / Mail / stb.
- Game Pass Ultimate előfizetések 4 - 19 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!