- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13429 üzenetére
szervizbe te adtad le. elmesz elkered. elviszed az uzletbe elallsz.
szerviz nem adja, igerget, jutalom, most tuti jo lesz kutyafaxa. ezzel nem fogkalkozol volt ra alkalmuk es idejuk eleg, elhozod.
ha nem adjak akkor panaszkonyvbe beir, mindent reszletez foleg a sok idot es hogy az elallasi jogodat csak az eszkozzel tudod gyakorolni, de ok ebben most akadalyoznak. -
Attix82
addikt
válasz
CartmanPie #13425 üzenetére
Fogyasztóvédelem se tud mit kezdeni, csak jelzi nekik a panaszodat. Én mindenképpen az üzleten keresztül hatnák a szervizre.
-
CartmanPie
csendes tag
válasz
CartmanPie #13425 üzenetére
9 ezer.
-
313313
addikt
válasz
CartmanPie #13423 üzenetére
Ha bent van 1 hónapot és nem találnak hibát, 1 hónappal kevesebb a garancia.
Azzal az idővel nem növekszik a garancia, amit szervizben tölt, de javítani nem javítottak rajta semmit...
Másrészről meg papíron kicserélik a fél gépet, valójában meg megy piacra az új alkatrész a fizetős megrendelőnek, kis mellékes... -
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13418 üzenetére
magyarul soha nem csinaltak semmit csak vartak megunod e. gondolom a nepek jo resze igy jar. elslattyogsz a szervizbe es kikered. ha nem adjak panaszkonyv.
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13407 üzenetére
te a bolttol vetted nem a szerviztol nem az asustol. a boltnal kell jelezni a szandekod veluk qllsz jogviszonyban meg akkor is ha a szervizbe magad viszed.
-
Attix82
addikt
válasz
CartmanPie #13405 üzenetére
1 évig a bolttal állsz szerződésbe. Utána már nem lehet rajta követelni semmit.
Ha 1 éven belül vagy még, akkor én az üzlettel venném fel a kapcsolatot, hogy XY laptop már 4x van javításra leadva a szerviznek. Megadni azok elérhetőségét és munkalapszámot, hogy tegyenek már valamit.
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13239 üzenetére
beirhatod ide szazszor ha te nem akarod es hagyod magad hogy ide oda kuldozgessenek meg varsz a nemtudomenmilyen karpotlasra akkor nem fox elorebb jutni.
-
vasi89
őstag
válasz
CartmanPie #13224 üzenetére
Békéltetőtestület egy baromság. Azért vannak hogy legyen kinek adni az állam pénzét. Volt egy ügyem velük, használt gépet vettem, márkaszervizből garanciával. Amiről később kiderült hogy bele volt öntve valami, szervizbe járkáltam folyamatosan vele és ott derült ki. A békéltetőtestület annyit mondott h mivel nem jött el a másik fél a tárgyalásra így nem tudnak mit kezdeni, vigyem polgári perre illetve annyit nem tudtak felfogni, hogy garanciális gépet vettem ezért volt drágább, magyarul a bolt átvert és amikor rákérdeztem h megtehetem e ugyan ezt az volt a válasz h gyakorlatilag meg. Na ennyit róluk és az igazságszolgáltatásról továbbá erre kellett több mint fél évet várnom. Fogyasztóvédőknél elértem azt, hogyha még egyszer valaki feljelenti a céget akkor súlyos büntetéseket kapnak, de kb 3. alkalomra sikerült csak náluk is elérnem valamit, illetve fellebbezni is pénzért lehet csak... Amúgy tudtommal 3. alkalom után már kötelesek újat adni, nincs szerviz. Egyből új készülék, ez azt hiszem törvényben is le van írva.
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13235 üzenetére
rohadtul nem erdekel(ne) hogy az asus miket irkal, nem tole vetted hanem a kereskedotol. arra meg a joxabalyok vonatkoznak. kicsit turj utana a vasarlas utanai elallasnak, sztem mar siman kimeriti az amit veled muvelnek. termeszetesen hivatalosan irasban kell bonyolitani. egyebkent ezen kivul is van meg adu a kezeben, kerhetsz fuggetlen szakertoi vizsgalatot is, legvegso esetben magad is megjavittathatod az o koltsegukon. persze elotte nem art dokumentalni a dolgokat, peldul a vasarlok konyveben. fontos hogy a javitasi papirokrol a vezetett garipapirokbol nalad legyen az eredeti ne add ki a kezedbol.
-
313313
addikt
válasz
CartmanPie #13232 üzenetére
Arra figyelj, hogy az első évben több jogod/lehetőséged van a kötelező garancia ideje alatt.
-
Attix82
addikt
válasz
CartmanPie #13232 üzenetére
Nem lesz olyan könnyű mivel jogszabályba nincs javítási mennyiségre korlát. Viszont ők hátha tudnak hatni az Asusra , hogy szedjék már össze magukat.
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13228 üzenetére
hat akkor tok egyszeru, elallsz a vasarlastol.
-
313313
addikt
válasz
CartmanPie #13228 üzenetére
Akkor vidd vissza ahol vetted és ott vetesd fel jegyzőkönyvbe, hogy szeretnél elállni a vásárlástól, te már nem bízol a készülékbe, hosszasan ecseteld mikor miről javították.
Ezek után ha nem történik semmi békéltető/bíróság.Szerk.: Írd bele hány napot volt szervizben, gondolom mindenről megvan még a papírod..
-
313313
addikt
válasz
CartmanPie #13224 üzenetére
Milyen idős a készülék?
Ha 1 éven belül vagy, próbálj elállni a vásárlástól, hogy nem bízol a készülékben, ecsetelni, hogy hány és milyen javítás után még mindig fennáll a hiba... -
Attix82
addikt
válasz
CartmanPie #13224 üzenetére
Neten találtál esetleg ennél a típusnál jellemző hibát? Mert ha sűrűn elfordul, akkor ezt a típust ne erőltesd.
-
Attix82
addikt
válasz
CartmanPie #13222 üzenetére
Fogyasztóvédelem semmit nem tud tenni, max odaszól. A békéltető viheti bíróságra ha nincs megegyezés.
Javaslatom egy békéltetővel beszélni és majd Ő beszél velük az ügyedben.
Tableteknél volt ilyen, hogy mintha nyomkodnád. Ott az egész érintőképernyő csere megoldotta.
-
Attix82
addikt
válasz
CartmanPie #13220 üzenetére
Amúgy mi a hiba jelenség?
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13151 üzenetére
vagy egy ajandek sminkkeszlet
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13138 üzenetére
nem tom, erre mondom hogy komolyan mar jogasz kell egy vasarlashoz is. fogyivedoket meg lehetne kerdeni rola.
ja es juteszembe, ez siman gch buktas ugy, hisz itt alatettek a tobbi versenytarsnak az araikkal, aztan utolag azt mondjak hogy bocsesz. ha tobben bejelentitek akkor ebbol ugyet csinalnak es kapnak egy szep buntit. de szemelyesen nem fognak karpotolni, sajana arra a gvh nem jogosit, viszont egy esetleges eljarasnal (per) mar alatamasztokent hat.
van nekem egy munkatarsam, az nem szivbajos, o bejelent minden ilyet es eleg sok buntit kioszottak mar ilyen bejelentesek kapcsan. mas kerdes hogy ugy latszik nem eleget...
-
CartmanPie
csendes tag
válasz
CartmanPie #13138 üzenetére
Megírtam hogy meghaladta a 21 napot a javítás!
Meglátjuk mivel jönnek elő! -
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13134 üzenetére
teged mint vegfelhasznalot hol erdekel hogy nekik van alkatreszuk vagy nincs? meg hogy meddig ul a szerviz rajta? a leadastol az ertesitesig hogy elkeszult atveheto, ki kell szamolni a napokat. ha ez tobb mint 21 akkor kerj egy cseret vagy mit. ha ezt megtagadjak akkor vagy benyeled vagy irsz a panaszkonyvukbe. sztem.
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13131 üzenetére
hat akkor arra hivatkozva kerd a cseret/kartalanitast(barmit jelentsen is az). arra figyelj hogy ez ne arleszallitas legyen mert akkor kvazi elfogadod hogy ertekcsokkent a cuccod es nem fogjak tovabb javitgatni vagy ilyesmi.
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13120 üzenetére
minden lehet, ugyis te szivsz. nincs jobb modszer vissza kell vinni.
-
válasz
CartmanPie #13090 üzenetére
Ha nincs a felajánlásnak írásos nyoma, akkor nem sok esélyed van így utólag a reklamálásra. Esetleg hívd fel őket, hogy azt mondta az egyik kollégájuk, hogy kapsz valamilyen kártérítést a késés miatt, de ez elmaradt.
-
válasz
CartmanPie #13005 üzenetére
Edigital gyári garit ad.
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #13001 üzenetére
de gondolom nem a szerviz adta el neked, igy jogilag a kereskedovel allsz kapcsolatban. hat mindenkeppen nezd meg mit irsz ala.
-
#18379748
törölt tag
válasz
CartmanPie #12997 üzenetére
elso eves vagy kiterjesztett garis?
sztem barmit adnak azt elfogadhatod mivel nem kotelesek semmit se adni. arra figyelj hogy ez ne arleszallitas kereteben tortenjen mert azzal kvazi megveszik azt hogy elfogadod hogy hibas a keszulek es azt a hibat nem javitjak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Ingatlanos topic!
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés elérhető -noblechairs ICON Series Real Leather Gaming Chair - Midnight Blue/Graphite
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 34WK95U-W - 34" NANO IPS - 5120x2160 5K - DCI-P3 98% - HDR 600 - ThunderBolt 3.0/Type-C
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE X570 AORUS ULTRA alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest