Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mini-ITX
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
BB9000 #27595 üzenetére
Legyen a blokkon a termék mellett az ára, amit fizettem érte. Semmi más.
Ez nem feltétlen megvalósítható, mert a blokkra a termékek leolvasási sorrendben kerülnek rá, akár tételenként, akár a végén egyben kerül kinyomtatásra a blokk és ha veszel mondjuk ha négyet veszel akkor -10% mindegyikre akcióban mixelhető termékeket, akkor azt soronkénti nyomtatás esetén mindenképp csak így lehet megcsinálni, hogy
Narancsszörp 799 Ft
Málnaszörp 799 Ft
Almaszörp 799 Ft
Szőlőszörp 799 Ft
...Szörp akció 4*-10% -320 Ft
Összesen 2876 Ft
Mert ugye az első 3 blokkolásánál még nem tudod, hogy lesz egy negyedik is, ami akciót érvényesít. Azt sem, hogy hűségkártyás az ügyfél, amit esetleg csak az utolsó cikk csippantása után mutat be, és akkor csak ezután lehet rádobni a cikkekre az ebből adódó kedvezményt.
De egybennyomtatásnál sem illik szerintem átírni a termék árát.
Ha meg egydarabosra is van akció, ott meg senkinek nem fáj, ha a blokkon is kiveri a szemét, hogy igen, az akciós áron vette, pl:
Pöttyös Túró Rudi 275 Ft
Pöttyös akció -25 FtÉn azért adnék nagyon sok pénzt, ha be lehetne azonosítani a blokkról, hogy mi a f*szt vettem, ez a 12-14 karakterbe próbáljuk belerövidíteni a termék nevét, amikor kétszer akkora szöveg is elférne a blokkon, na engem ezzel lehet a világból kikergetni.
Meg abban is, ha boltok végre megegyeznének, hogy milyen sorrendben írják, hogy pl. hármat vettem valamiből
2x128 Ft
Termék 256 Ftvagy pedig
Termék 256 Ft
2x128 FtÉs mindegyik így alkalmazná, örökre.
-
asdf_
veterán
válasz
BB9000 #27597 üzenetére
Kettőt tudsz venni és akkor az a kettő együtt kerül valamennyibe. Annak az árát kellene kiírni. Teccikérteni?
Nem.
Mert tudsz venni:
Egyet 800-ért
Kettőt 800+400-ért
Hármat 800+400+800-ért
Négyet 800+400+800+400-ért
stb.
Akármennyit vehetsz... Így két árat kell közölni, az egy darabosét, meg a feltételek mentén akciósét.Plusz amúgy csak weben van ilyen hülyén (nézi azt egyáltalán valaki?)
A szórólapban (mind print, mind online) korrekt a megjelenítés: -
BB9000
senior tag
Vagy veszel egyet, vagy veszel többet. "Másodikat" nem tudsz venni, mert "második" termék nincs, nem kapható! Nem lehet csak a másodikat megvenni! Ami nem létezik, tehát nincs, arra árat kiírni megtévesztés.
Kettőt tudsz venni és akkor az a kettő együtt kerül valamennyibe. Annak az árát kellene kiírni. Teccikérteni? -
asdf_
veterán
A kiírás akkor lenne teljesen korrekt, ha az Együtt olcsóbb helyett Együtt olcsóbb minden második lenne kiírva a kedvezményes ár fölé.
Ugyanakkor a -50% a 2. termékre, majd a kiscsillag feloldása is teljes mértékben egyértelműsíti a szitut. Bónusz, hogy csak hűségkártyásoknak él a promóció, ők meg amúgy is tudják, mi a dörgés.
Lehetne jobban, de szerintem ez nem az a halál egyértelmű átkúrás. Teljesen egyértelműen, érthetően, felfoghatóan le van írva, hogy a második megy féláron, a két jelzés (áthúzott áras és a -50% a 2. termékre) egyszerre jelenik meg, így evidens, hogy a kettő összetartozik, együtt értelmezendő és emellé még ott van a szöveges is. Ha csak a 399 Ft-os ár lenne feltüntetve egyedül, akkor lenne gond.
És ilyenkor ugyan a vevő úgy egyszerűsíti magában, hogy ő így 600-ért vette darabját, ténylegesen nem ezt történik, hanem az, amit az akcióban leírtak, hogy vett egyet 800-ért meg egyet 400-ért. A 600-as árnak semmi helye itt, ezt nem is értem miért gondoljuk.
Abból a szempontból viszont valóban félrevezető, hogy az együtt szó mellett a 399-es árat első blikkre úgy értelmezi az agy, hogy ha kettőt/akármennyit veszel, akkor ezekre együttesen érvényes a 399-es ár, tehát azt azért nem mondom, hogy nem megtévesztő. De ez nem a fekete-fehér, hanem a kőkemény szürke. De akit zavar, bejelenti, aztán majd leszoktatják a Lidl-t róla. -
BB9000
senior tag
válasz
looser #27590 üzenetére
Szerintem is megtévesztő. Olyan áron soha nem lehet megvenni,. Ha én törvényeket hozhatnék, akkor erre hoznék egyet, hogy csak olyan árat lehessen kiírni, amiért meg is lehet vásárolni a terméket. Semmit se engednék úgy kiírni, ahogy most teszik! Az a helyes, ha kiírják a 2 db termék árát. 2 db lópikula = 625 Ft. És annyit blokkol be.
Engem is próbáltak már beugratni ilyenbe, még a Profi nevű üzletláncban. A kasszánál szúrtam ki, hogy nem annyiért "vitte a gép", amennyiért ki volt írva a termék. Nem is vettem meg a terméket, és utána nem is mentem többet be abba a boltba.
Még ennél is jobban utálom azt, amikor a blokkon nem lehet látni, hogy mit mennyiért vettem, mert a kedvezményeket összevissza vonja le, és a blokkon az "eredeti" ár van a termék neve mellett, majd a blokk végén valamiket levonnak (vagy nem). A Tesco, a Spar és a Lidli is csinálja. Utálom! Ezt is betiltanám! Legyen a blokkon a termék mellett az ára, amit fizettem érte. Semmi más. Se kedvezmény, se mindenféle zavaró más zagyvaság, se kedvezmények összesített formában alul. Erre is szívesen hoznék törvényt. Attól tartok, hogy akik a törvényeket hozzák, azok pont nem találkoznak hasonló problémás esetekkel. -
-
looser
addikt
Kedvenc kisker láncom a LIDL, ennek ellenére az a fajta akciójuk, amiben minden második termék olcsóbb, kissé félrevezetőnek érzem, de lehet, hogy én értem vagy számolok félre, javítsatok ki nyugodtan. Itt van pl. ez a termék. A címkén (kerekítek) 400 Ft van. Ennyi ugye sohasem lesz egy termék, mivel csak kettesével érvényes az akció, így a két termék együtt 1200 Ft, egyenként meg 600 Ft-ra jön ki bármekkora - páros számú - mennyiség esetén. Ez csak szerintem gáz? :-)
-
válasz
Vismajor01 #27577 üzenetére
Vannak kétségeim, a Computer Imperiumról van szó. Elküldtem nekik minden fotót/videót, de nem válaszolnak, olyan, mintha húznák az időt. Cserébe a törött monitor itt csücsül, mert futárt se küldtek érte.
-
válasz
koby11h #27587 üzenetére
Én egyszer tettem panaszt náluk, mert két egymást követő napon sem vette fel nálam a csomagot a futár, már valami felsőbb vezetővel beszéltem a végén és folyamatosan kitartottak az állításuk mellett, miszerint a futár volt a címen és gps koordináták szerint is megnézte, pedig én végig a címen voltam, de azt mondták nem talált itt.
Mikor rákérdeztem, hogy miért nem hívott telefonon akkor a válasz az volt, hogy a futárnak nem kötelessége felhívni
Innentől kezdve elengedtem a dolgot mert erre már nem tudtam mit mondani. -
koby11h
őstag
válasz
Fox Mulder #27585 üzenetére
A GLS futár tegnap egyetlen telefon vagy csengetés nélkül tette kézbesítés sikertelenre a csomagot, úgy, hogy volt otthon valaki. De kamera szerint nem volt ott autó aznap...
-
Vismajor01
addikt
válasz
Fox Mulder #27585 üzenetére
Nálam most Express One akarja második nap reggel 7kor kiszállítani a csomagot. Emailben van olyan gomb h időpont/cim megváltoztatása, rámegyek hogy átírjam az időpontot, erre csak a telefonszámot lehet
Visszahívtam 8:10kor és "majd holnap hozom"
-
-
S e t h
nagyúr
válasz
BB9000 #27575 üzenetére
Köszi a tanácsot, írtam a gyártónak és azonnal válaszoltak is, és olyan történt amit nehezen tudok megemészteni és akkor még óvatosan fogalmaztam.
A gyártó szerint ők nem kapták vissza a terméket, küldtek egy nyomkövető linket és az alapján azt láttam, hogy vissza érkezett a csomag Magyarországra, fel is hívtam a postát, hogy akkor mi a helyzet és ők közölték, hogy igen, megjött, de mivel hiányos volt a címzés, ezért vissza is küldték a feladónak, ismét.......
Úgy, hogy két panaszom van éppen bent náluk emiatt és háromszor lett közölve velük a helyes cím.
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Fox Mulder #27578 üzenetére
Régebben az edigital nem küldött új tévét... ha azokkal járt így valaki akkor szopóka volt.
-
-
Rendeltem egy monitort, amit a GLS hozott ki. A csomagolás sértetlen volt, de a benne lévő monitor sajnos törött.
A GLS azt mondta, hogy a céggel egyezkedjek, így is tettem. Felhívtam őket, akik azt mondták, hogy fotózzam le a csomagot minden irányból, a tartalmát is, majd küldjem el nekik a fotókat, hogy ők megreklamálhassák a GLS-nél.Véleményem szerint a motyó sz*rul volt becsomagolva és itt elsősorban nem a futárszolgáltatot hibáztatnám, de vajon mi lesz, ha a cég a GLS-re mutogat, míg a GLS pedig visszadobja, hogy a cég hibázott a csomagolásnál? Attól félek, hogy futhatok majd a pénzem után.
Valaki járt már így? Mik a tapasztalatok, mit javasoltok?
-
BB9000
senior tag
válasz
S e t h #27574 üzenetére
A pénzed vissza fogod kapni, nem úszott el. Meg kell várnod, amíg reagál az eladó ügyfélszolgálata. Nem írtad, hogy melyik cégtől vásároltál, de általában normális cégeknek az ügyfélszolgálata is normálisan áll az ügyfelekhez.
Ha maguktól nem akarják visszaadni a pénzt és nem is küldik újra a terméket a jó címre, akkor a kártyakibocsájtó bankodnál tudsz panaszt benyújtani. A kulcsszó: "nem teljesült szolgáltatás"
Be se kell menni, mert telefonon is lehet banki panaszt tenni! Odáig még nem fejlődött a világ, hogy e-mailben lehessen!
A panasz kivizsgálására a banknak egy hónapja van, de ez csak akkor tud teljesülni, ha a bankkártya elfogadás hazai elfogadóhelyen történt. Ha külföldi. abban az esetben 1 év a kivizsgálás végső határideje. (volt már részem ilyenben)
- - - -
A postával együtt kell élni, olyanok, amilyenek. Tehetsz panaszt, de sok értelme nincs, csak magadat fárasztod. Ezer -a tiedhez hasonló- panaszos esetből ezernek az a vége, hogy lerázzák a panaszos ügyfelet. -
S e t h
nagyúr
Sziasztok!
Mivel nem tudom milyen topikban érdeklődhetnék és tudom nem ez az adekvát hely, de megkérdezem itt, hátha vkinek volt már hasonló esete és van tapasztalata a későbbiekről is.Magyar Posta a hunyó.
Terméket rendeltem külföldről, oka egyszerű, csak onnan lehet az adott dolgot beszerezni.
Két-három hét alatt megérkezik az országba, megyeszékhelyemre, majd a csomagküldési státusz kézbesíthetetlenre változik.
Felhívom őket mi a gond, azt mondják hiányos a címzés, megnézem, tényleg, megkeverte a rendszer, mert én bankkártyám adataival, feleségem nevére, munkahely címére kértem és a a rendszer mindig automatikusan az én adataimat akarta mindenhová generálni és sokadik manuális próbálozásra az utcanév kimaradt.A postai ügyintézőnek megadtam a pontos címet, ez egy pénteki napon történt, közölte minden oké, de már csak következő héten postázzák ki a dolgot, mondom rendben.
Erre azt vettem észre, hogy a hétvége során a megyeszékhelyről Budapestre, majd Vecsésre került a csomag, felhívtam őket, hogy wtf, majd közölték, hogy vissza is küldték a csomagot külföldre.
Elnézést kértek és közölték tegyek panaszt.
Azóta jött két email, hogy van 30 napjuk a panasz elbírálására, remélem le is fogják tagadni az ügyfélszolgálatos beszélgetést, én nem rögzítettem.Közben látom, hogy a csomagom merre jár a világban, írtam emailt a gyártónak is, hogy küldjék vissza és tájékoztassanak miként tudnám újra átutalni a futár költséget(a termék ki van fizetve).
Az ügyfélszolgálat nekik sem erősségük, még nem reagáltak két hét alatt, én meg úgy érzem magam, mint akit tökön rúgtak és ha tudtam volna előre, hogy itthon a posta fog kézbesíteni, akkor lehet nem vásároltam volna.Volt már hasonló esetetek?
Azt sem tudom igazán hová fordulhatnék, ha a posta lepattint, lassan elengedem a sztorit, tanulópénznek jó volt. -
Xaels
félisten
válasz
BB9000 #27558 üzenetére
A késlekedés az egy dolog (bizonyos szintig), az ügyfél félretájékoztatása egy másik, illetve a bármilyen tájékoztatás hiánya. Ha figyelmesen elolvastad volna az írásom úgy láthattad volna, hogy nem éppen olyan termékekről van szó amit csak úgy bedobok az autóba és egyedül felcipelek a 3. emeletre. Idő közben még volt egy köröm az ügyfélszolgálattal hiába, másnap megtettem a fogyasztóvédelem felé it kell, érdekes módon megoldódni látszik a gondom.
-
BB9000
senior tag
válasz
Vismajor01 #27570 üzenetére
Sajnos ilyenkor a bosszankodáson kívül sokat nem tudsz tenni.
-
Vismajor01
addikt
Mit lehet tenni, ha a bolt visszaigazolta a rendelést, majd 5 nap után törölte azt?
Előszir visszaigazolta automatikusan, aztán manuálisan is, igazolva h a termék elérhető X áron.
Viszont most törölték h mégse elérhető a termék, bocsi
Ezt igy lehet?
-
BB9000
senior tag
válasz
mokus1 #27568 üzenetére
Nyilván nem kellett volna benne maradnia a tüskének a csatiban. Hogy mégis benne maradt, annak két oka lehet: vagy nem volt megfelelően erősen odaforrasztva az alaplapra, vagy az idő folyamán "összegyógyult" a csatival. Ez olyankor szokott előfordulni, ha az 5V-on folyamatosan nagy terhelést kap. Gondolom, hogy az egyik 5V-os láb ragadt bele.
Megítélés kérdése, hogy elfogadják-e gariban. -
mokus1
addikt
válasz
Fox Mulder #27565 üzenetére
USB 3as... Hát igen az a forrasztás nagyon gyenge...
Köszi
-
válasz
mokus1 #27564 üzenetére
USB 2 vagy 3-as csatlakozó? Meg lehet próbálni a garanciát mert ez forrasztási hibának tűnik, a lényeg, hogy csinálj róla képeket mielőtt visszavinnéd, ha nem látszik sérülés mellette és normális az üzlet hozzáállása akkor jó eséllyel intézik.
Ha nem akkor tudok ajánlani szakit aki megcsinálja neked.Az usb 3.0 alaplapi csatlakozó egy sérülékeny szar már tervezési szakaszában a pokolra kellett volna küldeni de még mindig használják.
-
mokus1
addikt
Sziasztok.
Lehuztam az alaplaprol az USB csatlakozót az alaplaprol és egy tüske benne maradt a csatlakozóban.Ezt gariba érdemes elkuldeni? Vagy úgyis elhajtanak?
-
Üdv!
Szlovák webshopból rendeltem gránit mosogatót, GLS hozta, sértetlennek tűnt a csomagolás, aláírtam, átvettem. Nem kaptam semmilyen papírt a futártól, nem volt hajlandó felbontással átadni, csak elhúzott a 'csába.
Kibontva látom hogy törött a mosogató.Rendeléskor az eladó az emailben közölte az alábbiakat:
"Ha törött vagy sérült csomagolást talál, vagy ha gyanítja, hogy a szállítmány tartalma megsérülhet, javasoljuk, hogy ne fogadja el a szállítmányt (kérjük, ügyeljen különösen a szállítás során sérülésre hajlamos árukra - mosogató, függő WC, konyha mosogató, zuhanyzó stb.).
Alternatív megoldásként, ha az ügyfélnek fel kell vennie az árut, a kárról jegyzőkönyvet kell írni a fuvarozó cég vezetőjével annak bizonyítására, hogy a szállítmányt, amelynek csomagolása megsérült, átvették. Abban az esetben, ha nem biztos benne, és az áru megsérülhet, az aláírásakor adja meg megjegyzését: "fenntartással elfogadom".
A futárszolgálat szereti ezt elkerülni, és nem tájékoztatja az ügyfelet. Az ügyfél minden esetben jogosult a küldemény tartalmának szemrevételezésére, és a futárnak át kell vennie ezt az ellenőrzést az átvétel előtt. Megjegyzendő, hogy a vevő aláírja a küldemény átvételét, és így felelősséget is vállal az árukért."Magyarul egymásra tolják a felelősséget, én meg fogjam be a pofámat.
Ilyenkor mit tudok tenni? Sima elállás gondolom nem működik a törött mosdókagyló miatt, GLS meg széttárja a kezét, mivel a csomagoláson valóban nem látszik sérülés, én pedig mindent aláírtam.
-
run4fun
tag
Sziasztok,
Online Brendonos rendelés hétfőn, amit Gpay-jel fizettem, most pénteken tudnám személyesen átvenni. Le szeretném mondani, változott az igény.
Megtagadhatják a pénz visszatérítését? Korábban volt már rá precedens, hogy "csak Brendon pontokban tudjuk visszaadni" szöveggel jöttek.Köszi!
-
luciferc
őstag
Remélem a következő ilyen esetben már 460millió lesz a bünti, mert hát ha a hülyegyerek nem tanul, akkor így járt. Persze reálisabb, hogy ennek a büntinek a kiszabója már nem dolgozik ott...
-
BB9000
senior tag
A késedelmes kiszállításra a fogyasztóvédelmi jogszabály nem tartalmaz előírásokat, tehát a fogyasztóvédelmi hatóság nem fogja elmarasztalni a MediaMarkt-ot, ha oda fordulsz. A MM
ÁSZF-e szerint kell nekik teljesíteniük. Nem olvastam el, de a saját szabályzatukban nyilván magukat nem szankcionálják ha késik a teljesítés.
Ha sürgős a vásárlás, akkor én a bolti vásárlást szoktam választani. Megnézem a bolti készletet a honlapon és oda megyek, ahol van készleten amit venni akarok. Azt figyeltem meg, hogy nem a bolti készletből szokták kiszolgálni a netes rendeléseket. Sokszor trükközik a MM is és más az ára a termékeknek a neten, mint az áruházban. Ilyenkor megkeresem a managert és megkérdezem, hogy ideadja-e nekem a webáruházas áron a terméket. Régebben általában ideadta, ugyanakkor idén olyan eset is előfordult, hogy lepattantam. Ennek ellenére általánosságban jó véleményem van a MediaMarkt ügyfélkezeléséről. A telefonra nekem még sosem kellett sokat várnom, velem eddig mindig udvariasak voltak és igyekeztek megoldani a problémámat.
A legutóbbi ügyfélkezelési tapasztalatom: elromlott a porszívóm és nem volt meg a számlám se. Az email-eimben visszakerestem, és kiderítettem, hogy MM online vásárlás volt 2022 novemberében. E-mailt írtam a MM ügyfélszolgálatra és kértem a számlapótlást. Két nap telt el és meg is kaptam a számlát e-mailen. Bevittem a porszívót személyesen a kinyomtatott számlával a hozzám legközelebbi MM-ba. Átvették és a garanciális javítás most épp folyamatban van. A garanciális javításra átvételnél voltak döccenők. Úgy tűnt, hogy az ott lévő ügyintézőnek ez lehetett az első ilyen ügye, de volt ott egy gyakorlottabb ügyintéző is aki segített és végül ketten már meg tudták oldani. -
shteer
titán
válasz
rumos XIII #27556 üzenetére
Javítás, csere, visszatérítés. Ez a sorrend.
-
rumos XIII
aktív tag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
rumos XIII #27553 üzenetére
Igen akkor csak a fülesekre, a tokra nem. Bár nem értem ezt hogy sikerült, úgy kellett volna h visszakérik az egészet és kicserélik, most megbontottak egy újat és odaadták belőle a füleseket gondolom...
-
Xaels
félisten
Sziasztok.
MediaMarkt-nál vásároltunk online egy hűtőt, egy mosógépet és egy szárítógépet illetve ezekhez egy összeépítő keretet. Ez volt július 29.-én, banki utalással lett fizetve amiről másnap meg is jött az értesítő. Direkt úgy választottunk, hogy raktáron legyen minden és erre a honlapon azt írta szállítás 1-5 munkanapon belül. Na azóta is várjuk, hogy megjöjjenek az eszközök... Párom 2-szer írt nekik emailt, a maira azt a választ kapta, hogy sajnálják a késlekedést és továbbítják az illetékesek felé. Én már 2-szer hívtam őket, jól fel is cseszett, hogy 10percig kell várni mire felveszi valaki, de érdemi infót nem kaptam csak, hogy volt valami gubanc és még kell pár napot várni, ez volt múlt csütörtökön... Ezekre várunk, hogy el tudjunk költözni. Kommunikáció semmi felőlük, nekünk kell állandóan keresni őket. Voltunk bent a soroksári üzletben de ott az ügyfélszolgálatos semmit nem tudott kezdeni az online rendeléssel. Mit gondoltok érdemes a fogyasztóvédelemmel felvegyem a kapcsolatot? Úgy volt, holnap hívom a MM-ot megint de már nagyon unom és azt sem akarom, hogyha lemondom a vásárlást akkor szívjak hetekig a pénz visszafizetéssel.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
rumos XIII #27550 üzenetére
Cserénél újraindul minden, mintha akkor vásároltad volna (persze csak a törvvényileg meghatározott jótállási időn belül, gyári "garinál" nem).
-
rumos XIII
aktív tag
válasz
rumos XIII #27550 üzenetére
*Alzának küldtem vissza, garanciában
-
rumos XIII
aktív tag
Sziasztok!
Alzán vásároltam egy éve egy AirPods 3 fülest, ami hol halkan, hol recsegve szólt.
Még az apple-hez is garancia volt amikor visszaküldtem, az időközben amíg a szervízben volt, lejárt.
A reklamációs lapon én visszatérítést kértem, de ehelyett kicserélték a kettő darab fülest. Elsőnek mindig a csere játszik?Második kérdésem az lenne, hogy így, hogy kicserélték a kettő fülest, a garancia idő újraindult? Csak az alzás garancia, vagy maga az apple garancia is?
Köszi!
-
Jester01
veterán
válasz
MaxxDamage #27548 üzenetére
Az a kötelező. De egy üzlet kínálhat 14 napos elállást önként is, és ha azt nem jelezték az ÁSZF-ben, hogy csak online van ilyen lehetőség akkor abba azért bele lehet kötni.
-
#91658752
törölt tag
Köszönöm szépen az infókat. Én is erre gondoltam, de sehol nem szerepelt az ÁSZFben az online vásárlás esetén kifejezés. Illetve ő úgy ment oda, hogy ki van írva az ajtón valami olyan szöveg, hogy vidd el a bukót egy órára és ha tetszik vedd meg, ha nem, akkor nézz másikat. Nekem ezért furcsa a csak boltban engedték próbálni eset.
-
arcitec
addikt
válasz
#91658752 #27544 üzenetére
Ha nem NET-es vásárlás, akkor ezt bukta. Ezért kell NET-en megrendelni, oszt majd ha személyesen átveszi lehet próbálni, vagy előtte próba, majd NET-en megrendelni. Főleg nagyobb érték esetén mint ez a sisak is. Szerintem hirdesse meg és adja el.
Azt a boltot felejtse el, majd körültekintve vegyen egy sokkal jobb sisakot... -
#91658752
törölt tag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm vásárolt körülbelül egy hete egy közel 100 ezer Forintos bukósisakot a shox.hu székesfehérvári üzletében.
Offline vásárlás volt. Viszont a próbát csak boltban engedték neki, a szemüvege pedig otthon volt. Most volt rajta egy két órás úton és szemüveggel nagyon nyomja a fejét. Visszavitte, végigvitte a reklamációs folyamatot, de a bolt nem veszi vissza, nem cseréli a terméket. Még úgy sem, rákérdezett, ha minimális értékromlással számolnak.
Mit lehet ilyen esetben csinálni? Itt a honlap ÁSZF-je. [link]
Én még azt sem látom benne, hogy csak online vásárlás esetében van a 14 napos elállás. Bár ez az egész viselkedés nagyon vásárlóbarát. -
kammler
senior tag
válasz
BB9000 #27538 üzenetére
Na igaz. Annyit megtehetek, hogy elballagok egy üzletbe. aztán megkérdem tőlük, hogy hagyjuk, hogy végig fusson ez az egész, vagy ha nem kavarunk be ebbe az egészbe letiltsuk-e. Már csak azért is, hogy a zacskót megmutassam neki. Kíváncsi vagyok milyen fejet vág.
Na most jött egy sms, hogy a vártnál tovább tart a panaszvizsgálat. gondolom ez ilye alap sms. Az iktatószám az persze ki volt hagyva a helye
-
BB9000
senior tag
válasz
Silentfrog #27541 üzenetére
Érdeklődj telefonon, hogy hogy áll a javítás. Szoktak olyat csinálni, hogy kész, de nem szólnak, csak amikor rákérdezel.
Ha nem javították meg, és 30 nap eltelt az igazolt átvételtől, akkor cserélniük kellene. Ha ezt nem tudják megoldani, akkor pénzvissza. -
Silentfrog
veterán
válasz
BB9000 #27539 üzenetére
Tiszta vizes búvárszivattyú. 2 év garanciával adták, az egyik nagyobb számítástechnikai webáruházban. Egy hónapnál több hogy leigazolták hogy megkapták.
Nem jármű, nincs akkumulátor.
Gondolom akkor az tartós fogyasztási cikknek minősül.
Köszi a segítséget, mostanában egyre több a lom ami elromlik nálam, és nem iparkodnak a javítással. -
BB9000
senior tag
válasz
Silentfrog #27537 üzenetére
Attól függ, hogy a termék tartós fogyasztási cikknek minősül-e. Ha az, akkor ez a rá vonatkozó jogszabály:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
"5. § (7) * Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. (8) * Az (5)–(7) bekezdés előírásai az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a motoros vízi járműre nem vonatkoznak." -
BB9000
senior tag
válasz
kammler #27536 üzenetére
A telefonon történt bejelentéseidnek van nyoma. A T-nél is minden telefonbeszélgetést visszakereshető módon tárolnak és vita esetén bizonyíthatja az igazadat. A telefonon történő ügyintézésnél gyorsabb a személyes. Ha van lehetőséged bemenni egy T-pontra, ott azonnal letiltják a kártyát és kapsz cserét is. Ha nincs, akkor telefonálj újra, engedélyezd a hívószámkijelzést a telefonodon. Jegyezd fel a hívásod időpontját és írd fel az ügyintéző nevét is. Tapasztalatom szerint a T-nél korrekt ügyintézés folyik. Az is igaz, hogy nem minden ügyintéző egyformán ügyes náluk se.
-
Silentfrog
veterán
Online vásároltam egy terméket.
Meghibásodott. Visszaküldtem.
A 15 napos törekedni kell a javításon kívül van bármi határidő amikor kötelesek cserélni vagy visszafizetni a termék árát? -
kammler
senior tag
Hi!
Egyáltalán, hogy kell elindítani egy ilyen fogyasztóvédelmi dolgot? Van itt nemzeti minden, de nincs egy olyan oldal, ahol legördülő menükben kiválasztom kit mit akarok panaszolni, miért, azt kész? Igazából semmi komoly, csak bele akarok rúgni a T-be. Vettem egy töltögetős SIM-et. Egyszer hoztak már ilyen módon csere SIM-et, az még csak 3G-s volt, cserélték ingyen 4G-sre. Ez régebben volt, nem volt vele semmi gond. Ez ilyen komoly, kipárnázatlan pár mikron vastag nejzonzacskóban jön. Na. Most vettem most egy másik SIM-et egy tabletba. Ugyanúgy jön a komoly nejlonzacskóba a SIM. Viszem be. Nézem. Mondom ez üres. Nézem jobban. Hát az öntapadós részen rajt a gyári védőpapír, amit ugye lezárásnál levesznek összeragasztják. Utána azt már csak feltépni, vagy felvágni lehet. Ezek feladtak egy üres műanyag zacskót, lezáratlanul. Először nem venni észre, mert össze-vissza gyűrik őket. Ez nem a GLS hibája. Az, ha fel van címkézve rendesen átveszi aztán kész. Tehát még csak nem is sérült csomag volt, hanem lezáratlan. Vagy nem is került bele SIM, vagy az első öt méteren elveszett. Bejelentettem panaszra. Később érdeklődtem cseten. Nem látnak panaszbejelentést. Szó nélkül kilépett a csetből. Hívtam 141-et. Ő nem látja. Felveszi a panaszt. Ja de mégis látja, most feldobta. Mondom neki, nem kéne valamit kapjak róla, hogy oké, vették a bejelentést? Hát őőőő majd, ha feldolgozták, és megszületett az eredmény. Na meg a nagy bds lfszt. Ennyi erővel letagadják. Nem beszélve arról, hogy van valahol a világban egy dominős SIM kártya, igazolvány számom, nevem alatt. Az aktiválásra hárman négy félét mondtak. Az egyik azt mondta, a dominósnál, ha bele van rakva egy telefonba, és és egy hívás van indítva, onnantól már hívható is a SIM, illetve a telefon, tehát aktív. Az elfizetős az más. Azt másképp kell aktiválni. Mikor kérdeztem, most akkor egyikőtök ezt mondja, másikotok azt, akkor hallgatás volt. Tehát. Oké, 30 nap AFSZ. De hogy nincs semmi nyoma nálam arról, hogy vették a bejelentést, ilyen nincs, meg látják a bejelentést, mégse látják. És ha most előfizetéses SIM-et veszek, SIM sehol, meg küldik a számlát, hogy fizessek havdíjat, ha mondjuk kimaxolják a 30 napot?
-
nobiand
aktív tag
Sziasztok!
Ha vásároltam egy terméket 140000 forintért 2022 májusban, elromlott egy év után. Újat kaptam helyette. Most elromlott megint, a garancia a vásárlás napjától számít vagy a cserétől? Köszönöm! -
válasz
Des1gnR #27527 üzenetére
Ezt a tesztet végül nem csináltam meg, nem volt rá időm egy utazás miatt. Az utazás alatt viszont hívott a cég, hogy beszéltek újra a gyártóval és cserélik a sup-ot, valamint kapok ajándékba egy evezőt és egy ülést. Kértem, hogy inkább egy másik sup legyen, ami drágább ugyan, de nem kérem az evezőt és az ülést, szóval így is lett. Másnap feladták és a régit vitte vissza a futár.
Megkaptam közbe a levelet is az online meghallgatásra a békéltetőtől. Ezt még valahogy le kell mondanom, hogy megoldódott az ügy.Valamint a cég kiküldött egy levelet, ami elég általános és biztos nem az én kedvemért szedték össze ilyen szépen, szóval ezt innentől azt gondolom mindenki megkapja.
----
Még a drága és minőségi SUP-ok esetében is előfordulhat, hogy egyes napolajok oldják a festéket. Ennek oka több tényezőre vezethető vissza:
A napolaj és a felfújható SUP festéke közötti vegyi reakciók különböző mechanizmusok mentén alakulhatnak ki, attól függően, hogy milyen összetevőket tartalmaznak a napolajok és a SUP felülete. Íme néhány konkrét példa a lehetséges vegyi reakciókra:
1. Oldószer hatásokIzopropil-alkohol: Sok napvédő krém és napolaj tartalmaz izopropil-alkoholt, amely hatékonyan oldja a zsírokat és olajokat, de egyes műanyagokat és festékeket is oldhat. A műanyag SUP felületeken használt festékek oldódhatnak izopropil-alkohol hatására.
2. UV szűrők és fotokémiai reakciókOxibenzon és oktinoxát: Ezek az UV szűrők napfény hatására szabadgyököket generálhatnak. A szabadgyökök rendkívül reaktív vegyületek, amelyek megtámadhatják a műanyag és festék molekuláit, lebontva azokat és elszíneződést vagy festék károsodást okozva.
3. OktokrilénAz oktokrilén egy másik gyakori UV szűrő, amely oxidatív stresszt okozhat a festék molekuláiban. Az oxidatív stressz hatására a festék molekulák lebomlanak, ami a festék réteg elvékonyodását vagy leválását eredményezheti.
4. Olajok és műanyag lágyítók kölcsönhatásaMinerálolajok és szilikon olajok: Ezek az olajok behatolhatnak a műanyagba és lágyíthatják azt, különösen a polivinilklorid (PVC) alapú anyagok esetében, amelyeket gyakran használnak SUP-ok gyártásához. A lágyulás hatására a festék felülete feloldódhat vagy lepereghet.
5. Hidrolízis reakciókNapvédő termékekben lévő észterek: Az észterek, például az etil-hexil-palmitát, hidrolízis útján vízzel és savakkal reagálhatnak. Ez a reakció destabilizálhatja a festék molekuláit, különösen ha a SUP felülete már ki van téve víznek és hőnek.
Megelőzési javaslatok:Kompatibilis napvédő termékek: Olyan napolajokat válassz, amelyek kevesebb vagy semmilyen agresszív vegyi anyagot nem tartalmaznak. Keresd a bőrbarát, természetes összetevőkből készült termékeket.Védőréteg használata: Alkalmazz védőréteget a SUP felületén, hogy megakadályozd a napolaj közvetlen érintkezését a festékkel.Azonnali tisztítás: Ha napolaj kerül a SUP felületére, azonnal töröld le és tisztítsd meg a területet.Ezek a reakciók és hatások összetettek lehetnek, és a legjobb megelőzés a megfelelő napolaj kiválasztása és a SUP felületének rendszeres karbantartása.
-
luciferc
őstag
válasz
run4fun #27474 üzenetére
1. Így van, garanciális probléma esetén a boltba/szervizbe történő eljuttatás költsége a kereskedőt terheli. Természetesen mint minden jogot, ezt is jóhiszeműen kell gyakorolni. Ez érvényes a közvetlen szervizbe küldésre is, különösen ha azt eleve a bolt javasolta (de ettől függetlenül is)
2. A jogszabályi szöveg alapján a futár általi elszállítástól kezdve ketyeg a 30 nap, ugyanakkor ha a bolt megmondta, hogy ha hozzá küldöd az plusz 1 hét és neked a szervizbe küldés semmi plusz költséget nem jelent, akkor én nem tartanám jóhiszemű joggyakorlásnak, hogy a 30 nap elteltével kéred a cserét, ilyenkor az általános együttműködési kötelezettség alapján szerintem úgy tisztességes, hogy a leírt plusz időt hozzászámítjuk.
-
luciferc
őstag
válasz
Des1gnR #27522 üzenetére
Valószínűleg annyi történt, hogy a gyárban juszuf nem végezte el rendesen a felület előkészítést festés előtt, mert "jól van az úgy" és szépen lejött.
Ja és naptej: ha a naptej ennyire fasza oldószere a festéknek, akkor hogy a francba maradhatott a festék a bőrötökön, ami ugye naptejes volt. Hát le kellett volna onnan is oldania. Seggfej banda.
-
luciferc
őstag
válasz
Des1gnR #27522 üzenetére
Azért a cinizmusnak is van határa basszus. Nagyon kíváncsi vagyok a békéltetőre, számolj majd be. Ha ez elhasal, akkor semmit nem ér az egész.
Esetleg érdeklődj már a Lidl vevőszolgálatánál, hogy mi a franc van a termékükben, mert a sportstore szerint olyan durva a cucc ("nem túl egészségbarát"), hogy leoldja a festéket, és ha ilyen, akkor az komoly fogyasztó- és egészségvédelmi probléma, szóval várod az álláspontjukat. Említsd meg azt is, hogy a probléma miatt a sportstore-szal szemben békéltető testületi eljárás indult, amihez akár tőlük is kérhetnek majd nyilatkozatot.
Ereszd egymásnak a két céget
, nem hiszem, hogy a Lidl boldog lesz. Miközben kizárt, hogy olyan durva anyag van a naptejükben, nem éri meg kockáztatniuk.
-
Tikakukac
titán
válasz
Des1gnR #27522 üzenetére
Azt a rohadt. Na mondjuk itt nyílik a bicska keményen.
Teszem fel a kérdést akkor a boltnak és a gyártónak: mi az a krém ami old egy festéket, de az emberi bőrt nem szedi le csontig? Most eskü ezen agyalok mi az a festék ami nem tempera, de van oldószere ami nem nyírja le a bőrt.
-
válasz
Des1gnR #27485 üzenetére
Ezt a választ kaptam:
Tisztelt Név!A gyártóval egyeztetve, ez a gyári festék nem oldódhat le magától, és nem is jellemző, hogy ilyen előfordulna. A víz egyeltán nem oldja, de ezt az is mutatja, hogy önök sem tudták sem a bőrről sem a ruhából lemosni.
Sajnos valószínűleg olyan anyag-vegyszer került a deszkára ami oldja a festéket. Olyan krém , spray stb amit magukra tesznek az olyan vegyszer ami a festéket is oldhatja. De ez nem gyártási hiba, nem garanciális probléma. Ez használatból eredő hiba.
A deszka a funkcióját betölti. Figyeljenek oda, hogy mit kennek magukra , a testükre, bőrükre, a saját maguk egészségére tekintettel is. Ami old egy gyári festéket nem túl egészségbarát termék lehet.
De , hogy a kellemetlenséget kicsit csökkentsük ezért fel tudunk ajánlani egy egyszeri 20.000.-ft levásárolható összeget.
ÜdvözlettelSportstore.hu Kft -
Silentfrog
veterán
válasz
Tikakukac #27514 üzenetére
Jelenleg is így van nem? Minden terméknél fel van tüntetve a garancia, az elállási idő és a szállítás módja. Ráadásul nem sablon szöveg, van amire más garanciális szabályok más kiszállítási ár vonatkoznak.
Kifejted mire gondolsz?asdf_ .: A chargeback szabályinak utána olvasok.
-
Jester01
veterán
válasz
luciferc #27518 üzenetére
Ráadásul kifejezetten ott van, hogy "az ezen mértéket meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel" tehát még használhatod is jobban csak akkor felszámíthatnak értékcsökkenést. De attól még elállhatsz. Persze akkor majd lehet azon vitatkozni mennyi pénz jár vissza.
-
asdf_
veterán
válasz
luciferc #27518 üzenetére
De miben különbözik egy SUP vízrevitele attól, hogy:
- veszel egy tv-t, összerakod, felállítod, és megy 15 órát, majd aztán állsz el
- veszel egy ülőgarnitúrát, ülsz benne 4 napot, majd elállsz
- veszel egy zsugorba rakott matracot, alszol benne 5-öt, majd elállsz
- veszel egy mosógépet, mosol benne 3-at, majd elállsz
- veszel egy hifit és 3 napig hallgatod rajta a rádiót, cd-t, filmet?Mindegyiket KIPRÓBÁLTAD. A SUP-ot is...
-
-
asdf_
veterán
válasz
luciferc #27515 üzenetére
Nem jogi izé, de iparkamara oldaláról, nyilván nem írnak hülyeséget:
GYAKORI TÉVHITEK
Elutasíthatja-e az e-kereskedő a 14 napon belüli visszaküldést, ha például a következők valamelyikét tapasztalja: a termék használt, nincs meg valamilyen tartozéka vagy pedig az eredeti (bontatlan) csomagolása?
Ha nem áll fenn a fogyasztóvédelmi előírások szerinti kivételek esete, úgy a már használt termékek esetében sem lehet kizárni az indokolás nélküli elállás jogát.
Azonban a fogyasztó számára csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat biztosítja a jogszabály, az ezen mértéket meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel, tehát a vállalkozás nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni, ha a terméket a fogyasztó sérülten vagy hiányosan szolgáltatja vissza.
A kereskedő legfeljebb az értékcsökkenést vonhatja le a fogyasztónak visszafizetendő teljes összegből. Itt sem szabad azonban elfelejteni: csak akkor tehető a fogyasztó ezért az értékcsökkenésért felelőssé, ha már előre tájékoztatták írásban (rendszerint erre a webáruházak honlapján, az ÁSZF-ekben kerül sor) az előbbi levonás lehetőségéről és pontos feltételeiről. Ha nem volt ilyen előzetes tájékoztatás, akkor viszont egyáltalán nem kérhető számon semmilyen értékcsökkenés, és nem is vonható le semmilyen díj a fogyasztónak visszafizetendő összegből!
De nekem simán adja magát, hogy rendben van vízre tevés, hiszen a terméknek bőven lehet olyan tulajdonsága, hogy -meglepetés- használat közben ismerszik meg vele az ember. Mittomén mi lehet egy SUP esetében, fejnehéz, szar az íve és mindig felborulsz vele, a közepén van egy pukli, ami nyomja a lábujjadat, a végén van valami, amibe mindig pont majdnem bevered a fejed, amikor leesel róla, bármi.
De alapvetően itt most halál lényegtelen az elálláson rugózni, mert nem elállni akarunk, hanem hibás teljesítés esete áll fenn (szerintem legalábbis).
-
asdf_
veterán
válasz
Silentfrog #27512 üzenetére
Igazából sokat nem kell variálni. Jelzed, hogy nem azt kaptad amit rendeltél, kéred a rendeltet vagy a pénzt vissza. Ha nem kapod, akkor -pont az ilyesmi esetek miatt remélhetőleg kártyával fizettél és- chargeback. Ennek lehetőségét esetleg jelzed előre az Emagnak, mert ők nem fogják nagyon szeretni ezt -mivel ők a kártyaelfogadók- és esetleg az eladó tökére lépnek szélsebesen.
-
luciferc
őstag
Nem értek egyet, és szerintem bíróság sem értene egyet.
Ha elmész egy boltba TV-t venni, akkor a legtöbb esetben van kiállított példány (ha ott nem, akkor máshol), tehát meg tudod nézni, akár órákig is, hogy milyen. Ugyanez vagy fényképezővel. Ott tehát teljesen életszerű, hogy kibontod, bekapcsolod, nézel valamit, fényképezel, stb.
Ha bemész SUP-ot venni, akkor nem nagyon viheted ki a vízre. Miért járna ez webes vásárlásnál? Szerintem nem jár. Véleményem szerint az elállási jog és annak részeként a kipróbálás kb. addig a mértékig terjed, amit egy boltban is meg tudnál tenni egy bemutató darabbal. Természetesen nem lehet totális megfelelés, de ekkora különbség, hogy elmész és vízre teszed, az szerintem messze túl van azon, ami belefér. Robotgéppel sem állhatsz neki kenyeret dagasztani csak mert weben vetted. Mivel ezt a boltban sem tudod megtenni.
Természetesen ez csak a véleményem, ha valakinek van ideje kereshetne bírósági határozatot, hátha van már ilyen jellegű ítélet. De nem hiszem, hogy elviszi bárki idáig.
A második bekezdéseddel egyetértek, szerintem is hibás teljesítés, ennek mentén is kellene kezelni. Én is leverném a kárt is.
Én mindössze annyit mondok, hogy ha nincs semmi gond és mégis visszaküldöd, akkor szerintem teljesen jogosan dobná vissza a bolt, ha a vizes használat jeleit tapasztalja
-
Tikakukac
titán
válasz
Silentfrog #27512 üzenetére
Ezt a felület-leírás kombót gondold át azért. Az igen vicces lenne
-
asdf_
veterán
válasz
luciferc #27497 üzenetére
Mert a vízre bocsátás szerintem meghaladja az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához feltétlenül szükséges használatot.
Tökre nem. A működésének megállapításához kipróbálod a terméket. A feltétlenül szükséges használatot azzal meríted ki, ha elmész Szlovákiába 1 hétre raftingolni vele (logikátlan túlzás, de érted mire gondolok). A tévét sem csak kibontod és nézegeted a nappaliban, hanem bekapcsolod és több órán keresztül használod, nappal, este, hogy megállapítsd, megfelel-e azt általad vártaknak és/vagy a gyártó által ígérteknek. Fényképezőgéppel is kényszerűen ellősz több tíz képet.
Nem mellesleg, azért feleljen már meg egy termék a várható használati körülményeknek. Milyen hülyeség az már, hogy suprised pilkachu face-t tol az eladó, hogy egy vizi sporteszközt napvédővel bekenve használ az ember. Értelmesebbeknél ez halál evidens. A gyártó szart gyártott, a termék nem felel meg a használat körülményekor teljesen logikusan várható körülményeknek, ennyi. Ez olyan, mintha a tetőablakos feketére fényezett autónak nyáron sorra robbanna szét a tetőablaka, mert hogy meleg van és árnyékban kéne parkolni. Lófenéket. Nem kell szemetet gyártani/forgalmazni. Szépen kenjék a hajukra a SUP-ot, én simán hibás teljesítésnek itélném ezt is és még az okozott kárt is leverném rajtuk.
-
Silentfrog
veterán
válasz
arcitec #27511 üzenetére
Ha a felületet adják akkor meg legyen pontos a leírás.
Ha valami ingyenes kiszállítással hirdetnek akkor legyen az, ha meg 14 napos ingyenes termék-visszaküldés van akkor legyen az.
Sőt a garancia megléte is legyen érvényesíthető , ha ki van írva, ne legyen az hogy ha a forgalmazó Hondurasban van bejegyezve akkor azt mondhassa, elnézést, itt ezt a fogalmat nem ismerjük.
A felületet adják , de felelőségük azért legyen már ha nem is sok ,de egy csekélyke minimum.luciferc.: Teljesen egyetértek veled. " Ha mégis, akkor az emag kártalanítson és szakítsa meg az áruház szerződését, ha a bolt nem kártalanít."
Valakinek azért valami feleősége kell hogy legyen. Az egyik a másikra mutogat a másik meg elérhetetlen harmadik országbeli webshop. ( gondolom bár a csomagom Németországból jött) -
luciferc
őstag
válasz
arcitec #27507 üzenetére
Az emag bizony vállaljon felelősséget az áruházakért a saját felületén legalább annyira, hogy az alap jogszabályokat betartják. Biztos vagyok benne, hogy az említett céggel nem ez az első probléma. Ha mégis, akkor az emag kártalanítson és szakítsa meg az áruház szerződését, ha a bolt nem kártalanít.
-
Silentfrog
veterán
válasz
arcitec #27507 üzenetére
Van egy felület ahol megrendelek valamit egy hazai webáruházból ahol magyarul fel van tüntetve hogy ingyenes elállási jog 14 napon belül visszaküldés 0ft.
Tehát én vagyok a hibás mert megrendeltem, kifizettem egy terméket, és ezt nem tartja be a forgalmazó?
Tudtad? Van egy Fb-csoport Emag károsulak csoportja amibe beleolvasva tudatosul benned hogy tök mindegy ki a forgalmazó, ha szar van nem kapod vissza pénzedet?
Sajnos a webáruházakat a mai világban nem lehet kikerülni, ha csak nem barlangban élsz és nincs szükséged semmire.
Csak halkan kérdezem meg tőled.: Miért én vagyok bárminek az oka? Van valami aranyszabály honnan nem lehet rendelni?
Ha van ilyen összefoglalásod akkor ezt szívesen veszem.
A Hervis az jó? Pl.: Legutóbb ők használt rollert küldtek ki. -
arcitec
addikt
válasz
Silentfrog #27505 üzenetére
Jó pofa vagy, soha többé nem rendelsz az EMAG-tól, mert így jártál, holott nem is az EMAG a hibás. Mint írták ott az egy Marketplace(is), ezért pont elhibáztad, hogy egy kínai noname helyről rendeltél, mert innentől velük vagy kapcsolatban. Tehát ha jót akartál volna magadnak, akkor pont az EMAG-tól kellett volna rendelned, amit ők maguk forgalmaznak és állják a garit is.
Bár ha jelzed a visszaküldést, valóban az EMAG küldi a futárt. Hajrá sikerüljön a visszalépés. Azt amúgy lehet tudni mi az össz. érték? -
Tikakukac
titán
válasz
Silentfrog #27505 üzenetére
Elméletben igen.
Gyakorlatban meg ki hajtja ezt be rajtuk?
-
Silentfrog
veterán
-
asdf_
veterán
válasz
Silentfrog #27501 üzenetére
Sztornó, félreértettem.
Simán hibás teljesítés, az állja a költséget, aki elrontotta.
-
koby11h
őstag
válasz
Silentfrog #27501 üzenetére
Akkor ezt továbbítsd a küldő cégnek és ha nem reagálnak, akkor kérd számon az Emag-on ezt az "ígéretét".
Elviekben így kellene történnie, de ez a kínai cégen fog múlni.Én 2 éve fogadta meg, hogy Emag oldalán csak az Emagtól rendelek, ugyan ezért.
-
Silentfrog
veterán
válasz
koby11h #27500 üzenetére
Picit azért utánakérdezem a vásárlás előtt , megkerestem az emagot és írtam nekik hogy olyan partnertől szeretnék rendelni aki nem ők. Megkérdeztem hogy ilyen esetben mi van ha rosszat , küldenek, hibás a termék , elromlik stb, mert nem szeretnék Kinába postázni . Azt írták jön érte a futár és visszaviszik. Le is mentettem a beszélgetést. Chat volt az emag felületén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó számítógép
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 7 8700F/9800X3D +RTX 3060Ti/3080/3090/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- Honor Magic5 Pro garanciális
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 16/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
- Bomba ár! Microsoft Surface Pro 5 Wifi - i5-7GEN I 4GB I 128GB SSD I W10 I Cam I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest