-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
cuebler
senior tag
naná, hiszen sokan rohangászunk ágaskodó lovacskás, vagy holmi bikák nevét viselő, ne adj'isten a zuffenhausenből való kocsikkal
ha holnap azt mondaná valaki, hogy a ranger-ért ad egy 488gtb-t vagy
egy huracan-t, kérdés és tétovázás nélkül cserélnékpedig három hét múlva cihálódni kell és nem kérdés, a gépek közül melyik a legalkalmasabb munkaeszköz
-
AMD Power
titán
A dög....
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
martillo
tag
Sziasztok,
Mivel keptelenseg rakeresni a topicban a "KA" kifejezesre, igy szeretnem kerdezni, hogy van-e koztetek jelenlegi vagy korabbi Ford KA tulajdonos, akitol kerdezhetnek elso kezes tapasztalatokat.
Illetve altalanossagban erdekelne minden velemeny a kis KA-rol, masodik autokent budapesti munkaba jaros varosi cirkalo uzemmodban.Koszonom,
M -
DeFranco
nagyúr
válasz
AMD Power #9215 üzenetére
a gyerek cucca nem is olyan sok egyébként, pl. a corrado-s táska, a sárga láda, a piros összecsukott láda a punepa és a babakocs az standard menetfelszerelés, a többi az útipoggyász.
mi légnemű család vagyunk a rendelkezésre álló helyet kitöltjük
amúgy még lett volna hely kb. egy hátizsáknyi ha légköbméterre nézem.
@[vilike]: nem csak lementünk a kopaszira délután sétálni egyet
-
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #9230 üzenetére
Szardízel
vehettél volna akkor már egy rendes 2.5T benzineset
-
Mk6 Fiesta esetében az 1.4-1.6CDTI-ben van kettőstömi? És menyire jók ezek a motorok?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
SpaceKombajn #9232 üzenetére
igen, elég valószinű. oktáv kifejezetten könnyű volt méretéhez képest, mondi meg csuklósbusz
-
SpaceKombajn
aktív tag
válasz
bajnokpityu #9222 üzenetére
Esetleg a kocsik súlyának a különbsége?
-
westcoastog
veterán
válasz
Mikulásbá #9227 üzenetére
Frankó.
(#9229) kcsa
Ha meg nincs kivilágítva akkor meg azért szólnak....
Gyorsan rendeltem ledeset, nem gondoltam hogy a holdról is fog látszani. (bár gondolhattam volna..)
A régi világításomban szofitát sem lehetett cserélni, mert a csavarok elvoltak rohadva, nem tudtam kivenni a lámpákat, úgy kellett kitrancsírozni őket a helyéről. -
kcsa
veterán
válasz
westcoastog #9226 üzenetére
Volt már téma azt hiszem, de ha agyonvertek se fogom megérteni miért jó ennyire kivilágítani a rendszámot, hogy messzebről lehessen fotózni traffival?
-
válasz
westcoastog #9226 üzenetére
Amikor felemelik az elejét,ott is befotóznak a keréknél.
-
Jelentem ma reggel leműszakizott a kis Focusom.08:25-től 09.00-ig kész lett minden,papírmunkával.
Elég sokat szigorítottak,mindent fotóznak,a rendszám világítását külön is. -
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #9222 üzenetére
Tobbet?? Hogy a 'szomba
minden ok a mostanival, tuti?
-
Köszönöm a válaszokat.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Plazmacucci #9220 üzenetére
ok, és feltételezés szerint mennyivel olcsóbb/drágább a diesel autót megvenni, melyikben mi romlik el, melyiknek mennyi a karbantartási összege, melyik mennyit fogyaszt, és melyiknek mennyi az értékvesztése?
csupa olyan paraméter, ami tipusonként, évjáratonkén változó. és az se mindegy milyen időtávot veszel.
fogyiról nem is beszélve. nekem perpillanat többet eszik a mondeo 2.0 HDI mint előtte az 1.8TSI oktáv városban, és M0n. Nem sokkal, de azért mégis. és oktáv 200ló volt, mondeo meg 140, tehát nem is megy úgy, tartaléka sincs annyi.
ismerős 1.5dci vel eljár 4 liter körül, még nem romlott el semmi, azonos clio meg 1.4 benyából enne 7-8 litert, és simán lehet, h el-el romlana pár dolog. aztán persze lehet pár éven belül meg bukja a fogyielőnyét egy tisztességes diesel felújítással.
-
-v-
addikt
válasz
Plazmacucci #9217 üzenetére
Ha csak havonta egyszer veszed elo, es akkor mesz palyan egy 100-ast, arra is a dizel jo, pedig ez keves km-re jon ki evente .. szoval en sose ertettem ezt az "evi x ezer alatt nem jo a dizel folotte meg igen" dolgot. Az alkatreszek is a futasteljesitmenytol faradnak .. azt nezd, milyen felhasznalasra kell (persze azert az se jo egy autonak, ha folyton all).
Akkor lehet gond, ha vetel utan pont mindent neked kell kicserelned rajta, mert ha keveset mesz, akkor sok ideig meg kell tartanod utana, hogy megteruljon. Nagy futassal gyorsabban visszajon. -
válasz
Luck Dragon #9219 üzenetére
Évi 7-8 ezret számoltam
-
válasz
Plazmacucci #9217 üzenetére
"Szerintem" napi minimum 50-km. Hisz éves bontásra nézve az majdnem húszezer kilométer. Vagy ha ennél több.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Plazmacucci #9217 üzenetére
nem tartom okos dolognak igy kérdezni, hiába a tc ezt súlykolja. vannak problémásabb, és kevéss problémás dieselek és benzinesek, kijöhet az is, hogy bizonyos dieselek annyira problémamentesek, hogy napi 15km-re már megéri őket venni.
ez nem fehér-fekete.
-
Mennyi az a napi km szám ahol már megéri dízel autót fenntartani? Nem városi közlekedésre gondolok.
-
DeFranco
nagyúr
mi fer egy mk1 sedan foka csomagtartojaba?
figyeljunk a meretaranyokra...
[kép]ez csak a csomagtarto az utasterben semmi nem volt...
nem tudom mennyire latszik de ez baromi sok cucc.
-
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #9211 üzenetére
Miért szegény?
Nagyon jó sorsa volt nálam. Bárki is veszi meg jól fog járni vele.
Amúgy nincs még 100% eldöntve. Classic II G Astra is ott van még a pakliban.
-
-
AMD Power
titán
Vezettük a prémium Fordokat
Kipróbáltuk a teljes Ford Vignale palettátNekem a Edge nagyon bejön. De ez a Vignale brutál félár amit elkérnek. Szerintem nagyon sok.
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #9208 üzenetére
Én örülök ha veszek egy jó állapotú kevés km facelift utáni Mk6 Fiestat.
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz
#42431471 #9205 üzenetére
Az előző generáció euro 5ös volt, a mostani meg 6os.
2.0 TD esetén DPF másképp működik, kb 6-700km-ként regenerál, és nem a motoron keresztül melegiti a részecskeszűrőt, hanem külön "kályha" van rá. Haveromnak ezt mondták a 2.0 Smaxára.
Szóval nem teljesen ugyanaz, programok biztosan különböznek.
-
#42431471
törölt tag
A focusok új 1.5-ös diesel motorjai milyenek? Gondolkozom, hogy idén már cserélném a kocsit, és a jelenlegi PSA motor elég jó volt. Mivel használt kocsiban gondolkozom, ezért tudok még választani az 1.5 meg az 1.6 dieselek között. Ha jól tudom az 1.6-os még ugyanaz mint az előző generációban is volt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
AMD Power #9202 üzenetére
én egy cirka 200lovas turbos benyásról váltottam, és egyelőre tökre élvezem a buszüzemet
azt furcsállom egyedül, hogy város környékén többet eszik, mint a TSI benyásom. M0, átkelni BPn cirka másféllel többre jön ki. nem problémázok rajta, mert annyira nem zavar, csak érthetetlen...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Projektor topic
- DOOM: The Dark Ages - Megérkeztek az első értékelések
- DOOM - The Dark Ages
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen monitort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11 kompatibilis
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest