Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
patomi
őstag
Skacok,
A tetőm vajon miért nem nyílik ki teljesen? Elektromos napfénytető van a kocsin és ha megnyomom a gombot (ugye teljesen benyomom) akkor végállásig hátra kéne mennie. De csak eddig megy hátra:
Viszont ha újra megnyomom a gombot és nyomva tartom, hátra megy teljesen:
Vajon ez mitől lehet? Ha jól emlékszem korábban nem volt ilyen. Lehet valamiért elfelejtette a végállást? -
darvinya
titán
válasz
bajnokpityu #17597 üzenetére
Közel nyár előtt nem érdemes autót venni, mert többe kerülnek.
-
Jenne
őstag
Mármint olajszűrő/levegőszűrő és még pollen/szagszűrő (aktívszenes) ?
Én a Hengst vagy a MANN szűrőket használom, ezek prémium kategória, ezen gyártók termékeit javaslom. Vagy még a Purflux, ami szintén prémium kategória. Ezek első beszállítói az európai autógyáraknak.
Éppen ma vettem a helyi partnerautónál a fiam dízel fiesztájába olaj/levegő és pollenszűrőt. Hengst-et vettem. Tavaly az Unix-nál vettem ezeket, és nagyon boldog voltam, hogy olcsóbban, unix kártyára kedvezménnyel kapom. Na a mostani végösszeg a három szűrőre (a tavalyi unix-árhoz képest) csekély 5 ezerrel volt kevesebb. Levegőszűrő egy ezressel, pollen szűrő (aktív szenes) 2500-al és az olajszűrő is bő ezressel volt olcsóbb. Ugyan azokat vettem most is, csak nem az unixnál. -
zozek
tag
Olaj,levegő szűrőből milyen márka?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bajnokpityu #17592 üzenetére
mi leszen helyette?
-
bajnokpityu
félisten
Mondit lefoglalózták. Az értékvesztésétől eltekintve egyébként szerettem, jó volt vezetni, praktikus volt, és nem volt vele baj.
-
gabor9991
őstag
-
zozek
tag
Sziasztok,
Egy 2007-es 1.6 101 LE focusba milyen olaj és gyertyát ajánlott?
-
flymi
addikt
Videjót még nem töltöttem fel a szervo visításáról, de majd megejtem, napok kérdése...
Unixban voltam. Mondták, h hétpöcsétes papír kell. Szerelőm megcsinálja és akkor megint csere lesz.
Ma is voltam Kaposváron (~60km oda vissza), hát el élmény volt. Végül is a borzalmas is egy fajtája az élménynek. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Anulu79 #17583 üzenetére
És gabor9991:
Kézi vákuum pumpával, amin van mérőóra. Vákkumot csinálsz a rendszerben és nézed, hogy tartja-e vagy esik, ha esik, egyenként kell ellenőrizni a csöveket szintén ezzel a módszerrel, egyik végét a pumpára, másik végét befogod.Ezzel tudod tesztelni a turbók vákuum labdáját, EGR szelepeket, mindent, amit vákkum mozgat. Légteleníteni is lehet vele, folyadékot leszívni, és átkapcsolva nyomást is elő tud állítani, nem csak vákuumot.
-
Anulu79
addikt
Ha valamelyik vákuumcső meg van repedve akkor azt hogyan tudom megkeresni, hogy melyik az?
-
TomMusic
őstag
Akár ez is jó vétel lehet: [link]
Tetszik a C-Max is. -
darvinya
titán
válasz
molnarpeter #17580 üzenetére
Oldószer mentes műgyanta is elég, erősebb lesz mint maga a műanyag.
-
válasz
molnarpeter #17578 üzenetére
Annyira drága lenne egy ilyen műanyag darab? Szerintem lehet megvan a letörött fül, de inkább újat (vagy bontottat) tennék bele. Nem zavaró a dolog csak a tudat, hogy ilyen, az bssza a csőröm.
-
zozek
tag
Sziasztok,
2007-es focusból melyik 1.6-os motorral érdemesebb venni? 101 Le vagy a 116?
-
válasz
Pardise #17573 üzenetére
A Focus felső műszerfal illesztése pl. a jobb oszloponál sem a legszebb, de érdekes, hogy csak fél évvel az átvétel után tűnt csak fel
Ja a riasztósom sikeresen eltörte a bal szellőző keret egyik rögzítőfülét, honnan lehetne ilyen keretet beszerezni szerintetek 3,5 focushoz?
-
Jenne
őstag
válasz
molnarpeter #17569 üzenetére
Filtron az nem prémium minőség, "csak" a közép kategória.
A WIX európai leányvállalata/része, alapból lengyel volt de a WIX felvásárolta, hasonlóan mint a Continental a cseh Barum gumigyárat, majd később a szlovák Matador gumigyárat is.
A Continental sem adja át az első vonalbeli fejlesztéseit sem a Barumnak, sem a Matadornak, hiába Continental csoport tagok, csak a másod vagy talán inkább a harmad vonali fejlesztéseket. Ez az ára, ha egy nagy multi bekebelezi a kisebb gyártókat. (Lásd : Volvo/Iveco-Ikarus buszok) Én próbáltam egyszer a Filtron olajszűrőket, a család három autójából kettőben. Rábeszéltek a boltban. Mindkét autónál az olajcsere után rendszeresen fel-fel villant az olajnyomás-hiányra figyelmeztető jelzés. Tiszta ideg voltam tőle. 200 Km után nem bírtam tovább, olajszűrő cserék és megszűnt a hibajelzés. Hengst szűrőre cseréltünk vissza. Azóta is ez a márka van használva, vagy MANN vagy ritkábban a Purflux. Ezekkel eddig még sosem volt gondunk. -
olasz61
tag
válasz
molnarpeter #17564 üzenetére
A modern akkufelügyelet pedig, ha már úgyis ott van, úgy próbál sakkozni, hogy mindig 80% fölött legyen a töltési szint, de ne feltétlenül 100%, hogy motorféknél lehessen töltögetni. Gyorsításnál lekapcsolja a gerjesztést, gázelvételnél szabályozottan tölt. Ha valamiért hosszú ideig 80%-on reked az akksi, beindulhatna a másodlagos szulfátosodás, ezért ilyenkor frissítési fázist iktat be, amelynél akár 15,2 voltra is megemeli a töltőfeszültséget. Beépített szulfátlanító, ha úgy tetszik.
Végül is jó ez a technika? -
kcsa
veterán
Lengyel brand, a németes hangzás ellenére.
Speciel pont ilyet vettem Hengst után (csábítóan olcsó volt
), általános minősége nem tűnt rossznak, a légszűrő is méretpontos volt (sajnos ez annyire nem evidens, mint amilyennek tűnik).
A pár éves totalcar teszt alapján annyira nem félek a fél-noname szűrőktől sem.
-
Jenne
őstag
válasz
gabor9991 #17565 üzenetére
Szia!
Köszi a választ. Inkább csak rákérdeztem erre a névre, mert még nem hallottam.. Eddig is vagy MANN vagy Hegst szűrőket használtam, (olaj/pollen/levegő) maradok ezeknél, nem akarnék váltani. A HENGST nagyon bevált eddig nálunk a családi autóinkon, mind a három területen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu #17562 üzenetére
Úgy rémlik, neked már van okos akkufelügyelet, ami miatt nem mindig tölti fel teljesen mindig a generátor az akkut. Ha lehúzod a testkábelen a kis szenzort, maxon tartja.
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
A DENCKERMANN mennyire jó minőség a szűrők terén?
Másik kérdésem, fiestához vennék olajleeresztő csavar tömítést. A Febi tömítése (ezt néztem ki) például az Ajusa vagy az Elringhez képes "csak" 1,8 mm vastag, míg ez a másik kettő az 2,1 mm vastagok. A többi adat az megegyezik egymással. Van jelentősége a mínusz 0,3 mm-nek? -
bajnokpityu
félisten
válasz
darvinya #17561 üzenetére
Nekem egy accumatem van. Egy olyan aksi, amire a ford már bejelzett, hogy cserélni kéne, pár napot rádugtam, és 67%ig feltornászta. egy hét alatt se merül le, pöccröff volt -10ben.
ugyanigy tett a pici robogó akksival is, simán feléledt, sőt, volt olyan 2Vig meritettt akksi is, amit utána évekig használtunk, annyira xar teknika...
gondolj bele, ha Ghzel PWMelné a feszt, akkor olyan picike ideig kell pufferként működnie, hogy kb egy körömnyi kondi elég. bármely mai kapcsi tápot láttam, mindben volt a kimeneten egy egy sorbakapcoslt kondi.
ha nem lenne, akkor kihúzás után azonnal megszűnne a kijelzője ezeknek, közben 2-3mp után halványulnak el.
-
darvinya
titán
válasz
bajnokpityu #17560 üzenetére
Elég nagy kondit látsz ebben a csoda kütyüben, mert én biztosan nem látok.
Akkora kondi kellene, amekkora most maga a kütyü.Ebben minimális alkatrész van, ami biztosan nem simítja el a lüktető feszt/áramot.
Ez ólomsavas akku maga a halál.Volt valódi töltöm, ami még rendes trafós volt méretes kondival.
Az felélesztette 6-7 éves akkut is.
De ezek csak tönkre teszik még jobban. -
-
darvinya
titán
válasz
Mikulásbá #17557 üzenetére
És (#17558) bajnokpityu
Kapcsolóüzeme annyit jelent, hogy gyorsan ki-bekapcsolgatjuk feszültséget.
Érthetőbben, mikor felfut kivánt feszültségre, akkor megszakítja az áramkör, és ez ismétlődik jobb esetben GHz-en.
Egyenirányítás itt nem számít, mert négyszögjel így is meg van. -
darvinya
titán
válasz
Real_Necro #17555 üzenetére
Hát…kapcsolóüzemű táp(töltő) nem igazán jó ólom akkuhoz.
-
válasz
Real_Necro #17552 üzenetére
Melyik LIDL-s töltőd van?
-
varsam
őstag
sziasztok,
tervezem hogy megpucolom az autóban az EGR szelepet, EGR hűtőt és a szívócsövét.
Ha ezeket megbontom, akkor milyen tömítéseket kell cserélnem? Tudnátok segíteni cikkszámmal, vagy valami leírással? Esetleg robbantott ábra?
Az alany: 2009-es Ford Mondeo 2.0TDCi, 140LE, QXBA motorkód, kombi.
-
Real_Necro
veterán
válasz
Real_Necro #17549 üzenetére
Kimérték Lestiben. Semmi baja, le van merülve... szóval vagy a Lidl töltő bugos, vagy az autónál lesz valami elektronyos bibi. Rá rakom 1 napra valami hagyományos töltőre aztán megmérem kocsit mit vesz fel nyugalmiban.
-
olasz61
tag
Lehet hogy haldoklik az akkum holott még rendesen indít,hidegen mindig csak 12.20V körül van a feszültség még töltés után is.
-
korpas15
tag
Sziasztok! A Ford Fiesta ST 2.0 2006 megbizhatónak mondható? Vagy problémás?
-
Real_Necro
veterán
válasz
molnarpeter #17548 üzenetére
Főleg rövid távokat megy (második autó), de Lidl töltőt rá szoktam rakni rendszeresen.
Az a furcsa, hogy előjele nem volt, kb 1 hetet állt, de előtte pöccre indult. Ha bizonyíthatóan valami merítette, akkor viszont első dolgom lesz, hogy kimérem mekkora áramot vesz fel alapból. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Real_Necro #17547 üzenetére
Cégtől kb szomszédban van az Unix, szóval gyakran betérünk. Egyszer mesélte az eladó, hogy feltöltve hozták vissza az akkut, elég egyértelmű volt az utalás
Valami legolcsóbb 2 év garis kéne neked szerintem, ha ezz ennyit bírt (kedvezmény nélkül már nem biztos, hogy megéri). Mondjuk otthon EP, Banner, sőt random használt is van néha, de pár gépre és autóra mérten jobban van kapacitás odafigyelni, nameg van több csepptöltő is a békebeli és az Aldis mellé, mind tervezetten felül bírja. Sok a rövid táv?
-
Real_Necro
veterán
válasz
molnarpeter #17546 üzenetére
Nincs messze Lestitől (17. kerület). Lehet akkor ha nem veszik vissza gariba, érdemes átgurulnom unixhoz?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Real_Necro #17545 üzenetére
Unixnál ha lemerült akkut viszel, kb már amiatt is kicserélik
-
Real_Necro
veterán
válasz
Mikulásbá #17532 üzenetére
Exide csak akkor lesz, ha gariban cserélik. Van egy olyan kikötés a garilevélen, hogy ha 11V alatti a kapocsfeszültség, akkor ugrik a gari. Ugyanakkor a 4V miatt mintha zárlatos lenne, de majd a szakik megmondják... ha nem cserélik gariban, megveszem a legolcsóbbat, ami bele megy.
-
Cyrin
addikt
valami értelmesen kinéző dísztárcsát tud valaki 15-ös méretben? fordos nem lehet, mert lelopják a parkolóban, szóval jó az "igénytelen olcsó" is
-
ReFleXx
addikt
dejo hogy most beszelunk az akksikrol, anyam hivott elobb hogy nem indult a kocsija reggel, lemerult az akksi
valami 3-4eve cserelt perion akksija volt. -
olasz61
tag
Ha már akku a téma magam szeretném cserélni de a jobb oldali csavarját nem látom a leszorító lemeznek,nem akartam feszegetni nehogy szétbarmoljam a tartó dobozt.Miért nem tudták felülre tenni mint a bal oldalit.
Focus mk2 2006 1.6 benzines. -
ReFleXx
addikt
válasz
molnarpeter #17534 üzenetére
en anno Lesti boltbol Lesti akkot vettem 3evet birt a Focusban.
-
válasz
Real_Necro #17531 üzenetére
Inkább Exide Premiumot nézz.
-
ReFleXx
addikt
válasz
Real_Necro #17529 üzenetére
Lestinél vettem anno en is akkut a Focusba, emlékszem mondta az arc, hogy már mindegyik akksira csak 1év garit adnak. Ez vagy 5 éve volt. Azota megint változott ez a dolog?
Ha neked 2ev van akkor látogass el hozzajuk mindenkepp ja. -
Real_Necro
veterán
válasz
ReFleXx #17521 üzenetére
Lidl töltőm van, az is 4V-ot ír, aztán át megy Errorba, de próbáltam hagyományos trafós töltővel, azzal sem moccan.
Exide Excell 60Ah (EB602 ha minden igaz)
Lestinél vettem, holnap szerintem beviszem hozzájuk, mondjanak rá valami okosat. Tavaly február elején vettem náluk.
-
#31600896
törölt tag
válasz
gabor9991 #17526 üzenetére
Most a Focus az otthoni garázsban figyel, nem hajtom. Gyertyák 1 éve lettek kicserélve, meg a 4. gyújtókábel. A Check engine az folyamatosan ég egyébként, még lambdaszonda csere után is, de időnként gyorsításkor villogni kezd, majd ha elérek egy bizonyos sebességet ismét ég folyamatosan. Akkor valami nagy eséllyel a gyújtás körül van.
Ez a rángatás, meg időnkénti nehezen gyorsulás 1-2 hete jelentkezett. Fura, mintha a gázpedállal játszadoznék olyan érzetet kelt. Kezdetben ritkábban csinálta, tegnap már naponta többször is.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
gabor9991 #17526 üzenetére
nekem anno kétszer fordult elő hasonló, egymástól vagy 3 évre időben, hogy kánikulai pályázás után egyszer csak fogta magát a kocsi és elkezdett gázadásra egyre jobban rángatni, folyamatosan csökkenő teljesítménnyel (először még lehetett tartani a 70-et, aztán 50, 40, és így tovább)
először akkor amikor hatvantól mogyoródra érkezve belekerültünk a hungaroring miatti dugóba és onnan már csak döcögve tudtunk kigyorsítani, majd pécsről csepelre befutva, ahonnan még valahogy eljutottunk a népligetig vészvillogózva, tojással a pedál alatt, de ott megállt a félidő presszónál a tudomány.
az első esetben elég volt kicsit kigurulni a parkolóba meg sem kellett állni, a második esetben 15 perc járdán felnyitott motorháztetővel állás és vállat vonogatás után simán hazamentem döccenés nélkül.
mint kiderült a kábelek voltak megégve a trafó és a gyertyák között, és ez okozott gyújtáskimaradást az extrém meleggel (mindkétszer piszok kánikula volt) keverve.
már mindenre gondoltam, mert check engine-t nem dobott, azt hittem a benzinpumpa melegedett el mert már kevesebb volt a tankban aztán a szerelő derítette ki mi a gond.
-
gabor9991
őstag
válasz
#31600896 #17523 üzenetére
Villógó check engine lámpa égéskimaradást jelezhet, ha van hibakód olvasód meg tudod nézni melyik henger hibás ilyenkor.
Alacsony fordulatról, nagy gázzal gyorsítva, ha durrog/rángat akkor nagy valószínűséggel gyújtás probléma lesz.
Ezt így nagyon ne erőltesd mert a katalizátorba jutott elégetlen üzemanyag a katalizátort is tönkreteszi. -
#31600896
törölt tag
Üdv.
Szerintetek milyen nyamvadt hibája lehet a kocsimnak?
Hidegen jól megy, majd ha bemelegszik a motor és lelassítok, vagy megállok (körforgalom, tankolás...), akkor gyorsításkor check lámpa villogni kezd, nehezebben gyorsul, zakatolóbb hangja van a motornak, kicsit ráz a kormány, váltáskor rángat az autó, gázadásra olykor meglódul, majd megtorpan majd megint megindul jobban húzni. Elérek egy 70-es tempót minden frankó, gyorsíthatok nem szabályoz le 80-90-re, mint régen a Fiesta gyújtótrafó hibával. Hétvégén viszem szerelőhöz. 1.4 benzin Mk2 Focus.
Tavaly volt vezérlés szett cserélve, mikor megvettem. -
DeFranco
nagyúr
válasz
Real_Necro #17520 üzenetére
miért ne lehetne? megvetted, betetted, tönkrement. szerintem sima ügynek kellene lennie.
-
ReFleXx
addikt
válasz
Real_Necro #17520 üzenetére
Ha van jó töltöd akkor probald meg tölteni.
lidl/aldis töltö kepes ra hogy innen feltöltse, de benne van hogy zárlatos lett jo par cella.
milyen akksi tipus ez pontosan exiden belul? -
Real_Necro
veterán
1 éves Exide akkun 4V-ot mértem a hétvégén. Szerintetek zárlatos, vagy szulfitos?
1 hete még pöccre indult a kocsi... és nem maradt rajta semmi.Kérdés, lehet e így gariztatni, van még elvileg 1 év...?
-
flymi
addikt
Ma végigjártam a város összes benzinkútját hazafelé szépen sorrendben, ahogy útba esnek guminyomás ellenőrzés céljából, mert a 11L fogyasztás valahogy nem tetszett.
Avia -> nem működött, cserébe a bal elsőm laposabb lett.
Shell -> ahogy befordultam már el is zavartak, nem jó a kompresszor.
Mol -> Már a pisztollyal a kezében várt a kutas srác, mind a négybe kellett rakni bőven.
2,1 barra töltöttem mind a négy kereket, elsőkbe talán egy fél bar-ral több ment. Lehet elég lett volna a 2 is, elég hidegek vannak még... -
bajnokpityu
félisten
Brutal jó blokk volt a régi 100lovas 1.6os.takarekos,lelkes,megbizhato.
Ugy vettem megarveresrol enyémet, hogy 2.5liter olajat öntöttem bele, h elerje a pálcát. Tehát nyilván nem nagyon volt előtte cserélve az olaj vagy20 30e kmen keresztül. Nálam volt innentől 100e kmen keresztül. 6os atlaggal eljart, és nem volt mozgó utakadaly. -
Anulu79
addikt
Egy kis infó a pillanatnyi henger kihagyásomra. Meg lett a bűnös. Ezért volt a kihagyás. Gyertya cserekor nem néztem át őket mert úgy gondoltam, hogy ha új akkor nem lehet baja. De tévedtem.
-
Cyrin
addikt
válasz
TomMusic #17498 üzenetére
mostmá abbahagyhatnád
ez már jól néz ki, de minél több kütyü van benne annál több romolhat el, és lehet rá költeni, és te ebből az irányból is nézed. viszont a szélvédőfűtés nagy királyság, volt a mondeomba.
1.6-osra azt mondja a fordos szerelő, a 100 lovas megbízhatóbb.
nekem is ilyen nagy kerekek voltak a mondeon, nagyon utáltam, amikor gumit kellett rá venni. most végre 15-ös van a focuson, ezek a gumiárak sokkal jobban bejönnek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024)- M3, 16GB/256GB (MC8K4MG/A) 8 Ciklus Éjfekete - 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Zalman S2 TG Zalman 600W
- iKing.Hu - Apple Watch Ultra 2 Titanium Szíjjal 49 mm Használt, újszerű
- Xbox Ultimate előfizetések
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! AMD!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest