- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Dell notebook topic
- Mini-ITX
- Autós kamerák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Gaming notebook topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
berek21
senior tag
Ha jól látom, akkor elektromos csatlakozó is van a szűrőn. Ha igen, akkor valószínűleg azon keresztül történik az üzemanyag hőfokának az ellenőrzése is. Nekem 2.2 tdci van, azon így működik. A MANN szűrővel rosszul jártam, mert a benne levő 3 pin közül egy gyárilag!!! hiányzott, ezért vészüzembe kapcsolt a kocsi. Jó darabig eltartott mire rájöttem a hiba okára, ráadásul, cserélni is csak eréjesebb fellépés után tudtam.
LG Velvet eladó!
-
bajnokpityu
félisten
userek most is ölik az 1.0s kisfokákat, mesélték flottaüzemeltetők (nem Peter), h 80%ukat kinyirják 2éves korukig.
mit tehet az autógyár? 1-2% papiron kimutatható hatékonyságnövelésért szinte már ölre mennek, turboval meg papiron sokkal többet lehet nyerni.
de ettől még, megfelelő használattal jók lehetnek. ezeket majd használtan lesz cidri megvenni, mert röntgenszeme senkinek sincs. időben se könnyű utazni..
és valóban, használtpiacról én is inkább vennék 140lóval 2.0litert, mint 180al 1.5litert, csak arra akartam reagálni, hogy nem egyértelmű, hogy a nagy literteljesitmény = rövid élettartam. de ha kérnék új flottakocsit, akkor tuti turbóval kérném, mert kit érdekel, mi lesz vele 3-4 évesen...
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
racerx
őstag
Köszi. Városi 2.(3.) autónak nézegetek egyet (ismerős, 140ezer km), mivel a használati mód (város, ovi, munkahely, bolt 4-5 km es távok), kizárja a dpf-et, ezért ez jó hír. Viszont a fent említett használati mód miatt, azért a többi dizeles nyűgöktől is félek egy picit.
-
Mi5u
tag
"Elvileg és normál használat mellett úgy 160-180 ezer km táján kell gondolkozni egy ilyen szett cserében."
Ha nincs ész nélkül rúgva akkor az jóval többet is elmegy. Az enyémben lassan 300k van és még gyári, úgy ahogy a rettegett DPF is. 1.6TDCI T1DA motorkód.
[ Szerkesztve ]
-
Mi5u
tag
Ez bárhol előfordulhat, pláne ahol a gyártónak egy cikluson belül több beszállító is szállította ugyanazt az alkatrészt.
Ilyen lehet az üzemanyagszűrő, mivel a PSA konszern dízeleit szerelték ugyanazon évjáraton belül a Siemens és a Bosch rendszerével is.[ Szerkesztve ]
-
-
bajnokpityu
félisten
mindenki másképp dönt. ha nyernék lotton, bizony én élménydús kocsit vennék, és aszerint döntenék, melyik ad több élményt. ha angol, akkor legyen az, de minimum 2 féle assistancet vennék hozzá.
egyébként mai (és általában elmúlt 5-8év) japánok általában semmivel se megbizhatóbbak, mint bármely másik, akár ford.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
RazoR
veterán
2 hete vettem egy 1.6 TDCi MK2.5-öt és mivel 2011-es ezért már DPF-es, a szerelőm mondta, hogy havi 1x-2x ki kell menni vele pályára és meghajtanil 20-30 percig és nem lesz vele gond. Nem kell ezt annyira túlmisztifikálni szerintem, ha kicsit odafigyel rá az ember (a dízelekre jobban oda kell) akkor nem lesz vele gond.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
10.000 kilométerenként szoktam olajat cserélni az 1.6-os (101 LE) szívó benzinesben.
Első alkalommal Eneos Premium Hyper S 5W-30, második alkalommal Motul Specific 913D 5W-30 ment bele, azóta pedig kétszer Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30. Az Eneos és a Motul még 7-8.000 kilométer megtétele után is világosabb volt, mint a Castrol 1.000 kilométernél.
Aztán ez jelentheti azt is, hogy a Castrol legalább megfogja a mocskot, ami amúgy a motorolaj dolga a kenés mellett, a másikak meg nem.. Szívem szerint a Motult raknám bele, de a szerviz árajánlata Castrolra 15K, Motulra meg 26K... szóval jó nekem a Castrol is.
Szerk.: hangra nem tűnt fel változás egyik esetben sem. Persze olajcsere után egy kicsit finomabban jár talán, de ez olajfüggetlen.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
troll81
addikt
-
DeFranco
nagyúr
nagykönyv: 2-3 évente ellenőriztetni kell a rendszert és olajat cseréltetni mert mint a motorolaj, fárad, és nem ken rendesen aminek nagy gebasz lehet a vége. 12 év gondozásmentesen elég extrém már.
sztori:
én erről egészen a közelmúltig nem tudtam, kb. egy éve került ez szóba, a kocsit 5 éve vettem tavasszal, akkor volt klímatöltés (a kezdő nagyszervíz alkalmával, preventív jelleggel) értelemszerűen olajcserével. a klíma egyébként jól hűtött, téli átforgatások is megvoltak. tartottam attól hogy mi lesz ha megkínálják a rendszert egy vákuummal, nyomáspróbával, de már megérett a dolog, így elvittem, jól tettem.
májusban vittem töltésre, a 740g gázból megvolt 610g ami teljesen normális veszteség ennyi idő alatt, az olajból viszont fogyott rendesen, 19g helyett csak 9g volt a rendszerben ami édeskevés, épp még elkaptuk. volt némi parány reszelék is az olajban ami szintén nem jó ha csak ott forog a rendszerben. maga az olaj amúgy színre szép volt. egyszerűen a rendszer megette az olaj felét, különösebben el nem szivárgott hiszen a gáz megvolt.
szerencsére a nyomáspróbán simán átment, kapott új olajat és mindenből a névleges töltést így most OK, de nagy gázt kerültem el azzal hogy megnézettem mert a kenés hiányát a kompresszor nem köszöni meg.
érdemes nem sufni klímást választani aki érzésre tölt és bikára nyomáspróbáz mert annak könnyen sírás lehet a vége, én igyekeztem egy megbízható szerelőt választani akinek a honlapja és a gépe is szimpatikus volt.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ha van szivárgás a rendszerből akkor először a gáztöltés fogyogat el szép lassan, nem az olaj.
OK, én nem vitatkozom senkivel, nem vagyok szakember, de azért azt szögezzük le hogy mért adatot egyedül én hoztam és ez az elmondottakkal szöges ellentétben áll.
persze mindenki a saját autója gazdája én nem akarok senkit rábeszélni semmire mert nem is értek hozzá így nem is tudok róla megalapozottan nyilatkozni.
-
-
RazoR
veterán
Köszönöm a részletes infókat, jövőhéten megy is dokihoz az autó! Nálam a motortérben minimálisan érezhető a szag, az utastérben inkább, főleg nagyobb kigyorsítás után, de normálisan haladva is kb állandóan, nagyon enyhén de érezni. Nagyon remélem, hogy megtalálja a szerelőm az okát.
-
nagyúr
Ezeket nem néztem meg, igaz, én még csak gyári szűrüket tettem a kocsiba.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- 3D nyomtatott versenypályák