- Microsoft Surface
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jenne
senior tag
válasz OPiiPO #13414 üzenetére
Köszi.
DPF nincs az általam említett Fiestában, kettős tömegűre figyelek. Taxis barátom Skoda SuperB-vel taxizik, most cserélte le a régi taxit, 5 évesen, 210 ezer km-el, kettős tömegűnek nincs baja, szervizes átvizsgálás után - eladás előtt, pedig taxis üzemmód volt. Tudom, hogy majd lesz vele gond, de ha taxi módban ennyi km-t kibírt, akkor normál üzemben még többet is.
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz OPiiPO #13414 üzenetére
Grátisz a folyamatos változó terhelés miatt szépen telekormolja magát. Aztán jön a vészmód VGT ha leragad, EGR és DPF kiiktatás, stb.
Jenne: fogja bírni valamennyire, néha azért érdemes bemelegíteni és megjáratni rendesen Taxi kicsit más, ott meleg a motor.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz OPiiPO #14151 üzenetére
Már mindegy. Lényeg h nem en szopok a kocsi hibájával. Azóta nem jott elő. Esetleg ha az új tulajnal előjön akkor a kereskedőt zargatja nem engem. Bár szerintem atiratta az i nevére és úgy adta el mint magánszemély és akkor nem kell adózni.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
SzlobiG
félisten
válasz OPiiPO #16044 üzenetére
Mikori évjárat? Porlasztókra tippelnék első körben. Be kéne méretni mindet a magasnyomásúval együtt. Ezenfelül az izzító gyertyákra is ránéznék és a gázolaj szűrőre is.
Ritkán nekem is csinálja idén lettem rá figyelmes, hogy nem egyenletes az alapjárat, de nekem csak pár másodpercig csinálja azt abba hagyja. A kövi tankolásnál prémiumot fog kapni, mert télen azt szoktam és sose volt ez a tünet, hátha most is ez a gond.
A pug 1.6 hdi viszont elég csúnyán csinálja ott a 2-es injektorra már mondták is, hogy gyengélkedik fel kéne újítani...
-
válasz OPiiPO #16507 üzenetére
7-én hétfőn viszem át a műhelybe.
Egy új ára alsó hangon egyébként olyan 105-110k, én kedvezménnyel vásároltam egy felújítottat (36k), ami betétdíjas (+23,5k), de ez utóbbit visszakapom, ha visszaviszem a dobozban a kiszereltet. Listaáron amúgy egy felújított is 70k környéke.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz OPiiPO #16509 üzenetére
Ja, hát ez egy 13 éves Focus, nem egy tavalyi nyócmillás Mondi.
Felújított 136k? Nem egy új?Alkatrészt az Unixból veszem, ott van ismerősnek jelentős kedvezménye, egyébként már a gatyám is ráköltöttem volna a kocsira ha mindent listaáron vennék és márkaszervizben javíttatnám.
A szerelési munkadíjról nem tudok nyilatkozni mivel még nem volt meg, de ez most biztos nem 12 Mátyás lesz, mint a kötelezők cseréjekor (olaj, fagyálló, szűrők, első főtengely szimmering, vezérműszíj + vízpumpa, gyertyák). Persze maszek és nem szakszerviz, de nem is egy sufnibarkács gödörrel.
Ráadásul itt van tőlem 50 méterre, csak át kell sétálnom. Igaz másik irányba ugyanennyire van egy másik szerelő is, szóval ilyen szempontból szerencsés helyen/utcában lakom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
varsam
őstag
válasz OPiiPO #16516 üzenetére
köszi
kb még 2 hét mire meglesz az autó, már tűkön ülök, addig is kikeresem miből mit kell majd vennem az olaj+szűrők cseréjéhez.
Érdemes bármiféle plusz adalékot venni az olajhoz vagy üzemanyaghoz? 216e km van a kocsiban. Esetleg valami DPF tisztító, ha létezik olyan ami ér is valamit?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest