- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Friss fejlemények helyezik új megvilágításba a leégő tápkábelek ügyét
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibaimp
nagyúr
válasz
Sgt. Chris #839 üzenetére
Az lesz az, mármint a VGA 4GB ram-ja!
A HD textura fel lett telepítve? Mert nálam akkor csinálta ezt a 8GB VGA-val (RTX2070), mert annak minimum egy 11GB-s VGA kell.
A beállításokba, mikor állítgatsz, figyeld a VGA ram alakulását, mutatja egy csíkban, hogy áll, ott ne legyen több, mint 4GB.[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv! Beszereztem a standard verziót a 6-ból, de elég gyatrán fut. Jó a VGA nem egy erőgép, de a többi talán nem annyira gáz. Ennek ellenére eléggé szaggat, belassul, az egér csak szaggat a menüben is. Lehet, hogy a 4GB-os VGA okozza? Be lehet ezt valahogy élvezhetőre is állítani, hogy ne legyen gyatra a minősége?
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 7 5800x, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
tibaimp
nagyúr
válasz
homerhamm #837 üzenetére
Igen, vissza kellett töltenem egy régebbi állást!
Jaaj, tudom melyik a pelikános....mikor követni kellett volna a repülő madarat! Visszatöltés lett, számomra kb. lehetetlen volt, mondjuk én béna vagyok az ilyenekhez.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
-
homerhamm
addikt
Végre meglett az unikornis is.
[ Szerkesztve ]
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
Kylesa
aktív tag
válasz
homerhamm #831 üzenetére
Sejtettem, hogy valaki belezavarodik, de olvasd át még egyszer. Annyit akartam írni, hogy a sztori során három karaktert kedveltem meg különösen, ők sajnos mind meghaltak (spoiler tag híján nem írom ki a nevüket). Ha már egyszer a témánál voltam, gondoltam, zárójelben hozzáteszem, hogy amúgy Danit és Olusót is nagyon szerettem. Csak nem néz valaki annyira hülyének, hogy ne tudnám, a társamat fel tudom kapni.
Tudom, rosszul fogalmaztam, de fáradt vagyok, sok volt a meló húsvét előtt. Sorry.
tibaimp: megvan a 3 is, valamikor ingyen adta a Ubisoft, de valamiért sosem jutottam vele pár óránál tovább. Például tavaly valamikor is nekiálltam, de mindig csak a dokiig jutok el benne, aztán uninstall. Pedig valóban nagyon szép és hangulatos is. Sajnos a sztorit már évekkel ezelőtt videókból elspoilereztem magamnak, úgy meg nem akaródzik végigvinni.
[ Szerkesztve ]
it's a danger pretty here in Night City
-
Kylesa
aktív tag
Nos, kicsit késve bár, de tegnap nálam is lepörgött a stáblista.
Furcsa módon olyan ürességet érzek, amit csak a nagyon jó játékok végigjátszása után szoktam. Pedig ez nem volt más, csak egy sokadik Far Cry... de piszkosul jól szórakoztam vele ezalatt a cirka 70 óra alatt. Yara egyszerűen lélegzetelállítóan gyönyörű és részletgazdag, élvezet elveszni benne, a második rész Afrikája mellett számomra a top FC helyszín. A történet igazából nem hozott semmilyen egetrengető pillanatot - a vége azért odacsapott -, ám mégis vitt magával, Antón egy igazi rohadék, nekem eddig a leghatásosabb FC főgonosz. Az általam eddig játszott részekben sosem találtam igazán emlékezetes, kedvelhető karaktereket, itt mindjárt hármat is megszerettem (nem is beszélve magáról Daniról, és a cicusomról, Olusóról). És mind a hárman meghaltak.
Sajnálom, hogy véget ért, nagyon megszerettem, és az általam végigjátszott FC-k közül (2-4-Primal-5-6) egyértelműen a legjobb résszé lépett elő.[ Szerkesztve ]
it's a danger pretty here in Night City
-
tibaimp
nagyúr
-
Kylesa
aktív tag
Mi ez az ikon a minimapen (középen, Dani előtt)? 46 óra óta most találkoztam vele először, nem tudom hová tenni. Csak pálmafák vannak körülöttem, mást nem találok.Szerk.: rájöttem...
(egy föld alatti USB stick volt, az alattam lévő treasure hunt vezetett oda)
[ Szerkesztve ]
it's a danger pretty here in Night City
-
AcCEsS
senior tag
válasz
Zoli bácsi #825 üzenetére
Köszönöm a tippet, időközben meglett a hiba oka, a joysticket kellett kihúznom, az zavarta meg a játékot!
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
-
AcCEsS
senior tag
Én most próbáltam ki először a FC6-ot, de nem igazán sikerült működésre bírnom a billentyűzetet. Vagy a franc tudja. Pl. a Q megnyomására bejön a fegyverválaszó kerek menü, de sehogy nem tudok másik fegyvert választani, és el sem tudom tenni az aktuális fegyvert. Ráadásul haladás közben egyfolytában célra tarva halad a karakter, ami sztem nem normális. A beállításokban jónak tűnik minden, látom milyen funkció mire van felkonfigolva, de ezek közül jó pár nem megy. Hivatalos, Ubisoft verzió, a fájlok ellenőrzése sem talált hibát, töröltem a játék könyvárát is a ...\My Games könyvátból, de semmi nem változott... PC-n játszom. Mi lehet a probléma oka? Van valami ötletetek?
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
shapphire #822 üzenetére
Hali! Ezt nem tudom pontosan melyik küldetés, de voltam én is úgy, hogy elfogytak a küldetések. Úgy sikerült megoldani, hogy amikor behozom a térképet az "M" gombbal, vannak felül menük. Nekem nem hivatalos (Mert tudtommal nincs hivatalos) magyarítással van, nekem az első menü "folyóirat" néven van. Ott látod a függőben lévő küldetéseket. Voltam úgy, hogy a küldetés végénél kifagyott a játék, azt hittem kész. A végén ebben a menüben ott volt, kijelöltem, onnantól már mutatta a térképen. Csak odamentem, lepergett a záró animáció, és vége volt a küldetésnek. Ezután lettek új küldetések. Nekem ez a módszer többször segített, mert nem egyszer jártam így, hogy elfogyott minden küldetés.
Sok sikert! -
shapphire
aktív tag
Sziasztok!
Viszonylag simán, bugok nélkül haladtam a játékkal, de most a Lions den küldetést nem akarja behozni. Az agains the wall után nem tudok tovább menni.
Kiléptem beléptem, voltam ezer bázison, ejtőernyőzés mindenfelé... Van eldugott légvédelmi ágyú? Azt kell semlegesíteni, vagy mi?
-
Zoli bácsi
őstag
Köszönöm a tippet. Természetesen megvolt a 4. rész is, azt még a régi gépen toltam. De már kezdett benne kevés lenni a VGA (Azt hiszem Radeon 7770 volt), eladtam a kártyát, hogy veszek erősebbet. De nem vettem, netezni jó volt az integrált grafika. Azért hiányzott egy kicsit így télen a játék.....
Megnézem ezeket, amiket mondtál, köszi! -
tibaimp
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #819 üzenetére
Ha jól olvasom, akkor a 3. rész tetszett, amúgy nekem is, de ha így van, én javaslom, hogy a 4. részt is told ki, mert nagyon jó az is, nekem az a második kedvencem a 3. rész után!!
Ja és vedd meg hozzá a Valley of the Yetis DLC-t, mert az meg ilyen több lépcsős "védd meg a bázisod" jellegű küldetéseket ad, egy totál új térképen, nekem nagyon bejött, illetve a Season Pass-t, mert az meg Hurk barátunkat hozza el pár plusz mini küldetésben.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Zoli bácsi
őstag
Én november végén, a BF akcióban vettem meg a játékot. Anno a FC4 megjelenésekor játszottam utoljára, most majdnem 10 év kihagyás után 54 évesen vettem egy gépet, amibe van egy alapszintű (Nvidia 3050) VGA. Végigtoltam, kétszer!
Nekem megvolt az összes Far Cry, mindegyikkel játszottam, ahogy gondolom jó páran.
Az biztos hogy az első rész ütött legnagyobbat anno, de talán nekem a 6. rész jött be legjobban.Vagyis, nem is tudom eldönteni, mert a 3. rész is bejött. Szóval a kedvenc a 3. és a 6. rész. Amit legkevésbé szerettem, az a 2. rész.
Az 5. rész ezek miatt az elvont, elrablásos dolgok miatt nem tetszett, de az sem volt rossz.
Vannak hibák a játékban, de összességében nagyon tetszett.Letöltöttem rá egy gépi magyarítást, legalább értem a történetet, és a küldetéseket. Jól eltöltöttem a hosszú téli estéket. Nem tudom, azért elég komolytalan az a "tolószékes" tacskó, bár gondolom poénnak szánták. Újrajátszáskor megszereztem az elején a cicust, legtöbbször őt viszem társnak. A kedvenc fegyver a "Sivatagi sas" pisztoly hangtompítóval, pisztolytávcsővel. Nem is kell mellé mesterlövész puska.
Nekem tetszett a játék, persze a mások által leírt hibákat én is látom, pl. az ellenség viselkedése eléggé bugyuta, és kiszámítható. Nem mindig, néha meglepnek, persze ez benne a jó. Nekem jó szórakozás volt, ha lesz új rész, azt is megveszem. -
Serpiko
addikt
Jól láttom foglalják vissza a bázisokat és egyéb pontokat a katonák?
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
wjbhbdux
veterán
Vki nem tudja a lakcímét a fejlesztőnek aki leprogramozta hogy a new game + egy gombnyomásra felülírja a 100%os mentést?
/s
-
Kristofnchef
friss újonc
Sziasztok.
Én Xboxon játszom vele. Viszont az lenne a kèrdèsem hogy hogy tudok sima.nyilat szerezni.
Illetve hogy megy pontosan a fejlesztés?
Amiket el tudtam adni összeszedett dolgokat meg állatokat abból hol tudok venni és mit? 3 tol játszottam mindegyikkel de ez most kicsit más
Köszönöm szépen -
Locutus
veterán
Nagyon leül a játék, igen. Én is valahol félbehagytam egyszer csak, pedig már fővárosban tartottam, annyira unalmassá, és repetitívvé vált. De azért majd lehet befejzem valamikor.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
RBJ
addikt
Én most szaladtam neki a játéknak. Most jött szembe a game pass on.
Kérdem én menet közben ennyire elvesztettem a fonalat vagy így leül a játék a végére? Eddig jöttek a küldetések sorban, most meg mióta kakaslaborban voltam, utána tojás begyűjtés és likvidálása óta csak kovajgok a nagy semmiben.Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
AMD Power
titán
FC6-ban az Operation rész tartalmazza a fő küldetéseket ugye?
-
-
lanszelot
addikt
válasz
homerhamm #801 üzenetére
Random az idő és a hova is.
Én kinyitottam minden fegyvert, és utána is szedtem össze jó párat, de csak mert arra vitt az utam.
De nem váltottam be, mert minek.
Amúgy is rengeteg cuccot ad a játék.Bár én először kinyitottam a térképet, majd befoglaltam mindent, majd kincset kerestem, csak utána mellék küldik, és legvégén mikor már semmi se volt a fő történet.
Így rettenet sok nyersanyagom volt és mikor kedvem szottyant felhúztam mindent a plafonig. És így is rengeteg alapanyag maradt mire befejeztem.
Van pár rettenet xar mellek küldi pl: bunker, kakas... Es ha az a rengeteg hiba nem lenne iszonyat jó játék lenne.De így még jó pár hetet elő pihenek hogy megnézzem a dlc-ket.
Érnek e bármit. -
-
tibaimp
nagyúr
válasz
homerhamm #798 üzenetére
Rég volt már, de nem úgy van alapból, hogy a légvédelmi ágyúk mellett találhatók? Én úgy emlékszem így van, szóval azt keresd, amit meg könnyű megtalálni, mivel egy nagy piros kör jelzi, és meglesz az uránium is. Ha jól emlékszem!!!
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
homerhamm
addikt
Hol van a térképen az utolsó uránium?
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
lanszelot
addikt
Amit írtál az a fő történet után van.
Mivel nekem addigra minden kész volt, így az játék hiba volt.Az ubi nem válaszol, és a játékban nincs mit csinálni, így számomra ennyi volt a FC6.
Rengeteg hiba.
Nagyon sok akadályozott a játékban.
Pl az utolsó fő küldiben egy felé lehetett menni. Telefonon mondták hogy siessek, mert támadják őket. Egy ajtón mehettem át, nem volt más út, és figyelmeztetés nélkül meghaltam mert elhagytam a játékot. Kezdhettem előről. És mikor oda értem megint, nem volt más út. Ott rohangáltam megint. Majd ismét bementem és arra kellett menni.Borzalom lett ez a rész a hibák miatt.
Amúgy nagyon jó lett volna.Tűz át jön mindenen amikor téged lőnek vele. Falon, sziklán, mindenen.
Ellenfél át lát a sziklán. Lent voltam a barlangba és a helikopter el kezdett lőni, és át lőtt a sziklán.
Amikor a barlangba ugrálni kellett a kék tojásért. Tehát nem ellenség történet volt.
Ott meg elbújni se tudtam.
No meg amiket írtam, videóztam.Egyre rosszabbak a videojátékok.
Hipi szupi grafikára mennek és játszatatlan a játék.
A 3as is pont elég jó grafika volt. Minek jobb?
A játék élmény legyen jó.
Ne a tyúk tojáson megcsillanó fény.Sajnálom, mert minimum 4szer szoktam kitolni a FC-kat.
Utolsó 2 kivétel lett.
-
tibaimp
nagyúr
válasz
lanszelot #795 üzenetére
Ha jól emlékszem van olyan hogy visszafoglalják, mikor a single player részen eljutottál egy bizonyos pontig (talán a legvégéig, vagy ott körülre, mikor már csak a fő boss-t kell megölni). Illetve nem csak egy pontot foglalnak vissza, hanem egy egész terület részt újra fel lehet szabadítani, ezzel, mintegy végtelenítve a játékidőt. Persze ezzel már én sem foglalkoztam.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
lanszelot
addikt
válasz
lanszelot #793 üzenetére
Ja, egy kérdés:
Az ellenőrző pontokat az úton vissza foglalják, vagy ez is glitch?
Már rég mind elfoglaltam. Minden kék a térképen, és ma vissza foglalták az egyiket.
Ilyen még nem volt azért kérdezem.Nem lőttem, és nagyon messze voltam. Nem láthatott csak a coyote.
[ Szerkesztve ]
-
lanszelot
addikt
Csak egy vicces dolog:
Ma magas szikláról, bokorban guggolva telefonon néztem egy tábort, ahol 6 katona mászkált.
Megtámadott közben egy coyote és machete -val rá ütöttem, majd vinnyogva elszaladt. És.... és hívott helikoptert, meg egy teljes hadsereget
Farkas bőrbe bújt járőr 😂🤣 -
tibaimp
nagyúr
válasz
lanszelot #789 üzenetére
Félreértesz! Azt gondoltam, hogy nem tört a játék, mert különben nem írtam volna, hogy írj a support-nak!
A hanghibára gondolsz? Az nem lehet audio driver hiba?[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
lanszelot
addikt
6:19 -nél kezdődik a glitch. A kép villan egyet és jó pár percig glitches.
Eredeti játék. Ubi látja a felhasználó fiókomban a játékot.
Amúgy szóba se állnának.
Ami fura, hogy miért nem látják hány órám van benne.
Megkérdezte hogy a prológusban vagyok e még.
65 óra játékidő, és teljesen elfoglalt terképpel....a videón is látszik. -
tibaimp
nagyúr
válasz
lanszelot #787 üzenetére
Jöhet! Illetve majd amit intéznek, meg válaszolnak. Nagyon kíváncsi vagyok, hova fut ki ez az egész. Én ilyen hibákról nem is hallottam, olyan, mintha nem eredeti játék lenne, és a készítők direkt ellehetetlenítik a tört játékkal való játszást (mint annó, ha jól emlékszem, a Civilization valamelyiknél, a tört változatnál, mikor a játékban az arany bányák egyszer csak malacokat vagy csirkéket kezdtek "termelni" arany helyett...)
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
lanszelot
addikt
Jött is válasz.
Bekértek pár dolgot.
Egyet nem tudtam teljesíteni, hogy a sniper fejlövést vegyem fel amikor nem sebzi.
Már nem igazán találok snipert, és ha találok is nem biztos hogy beadja a glitch et. Csináltam pár videót de nem volt sniper, vagy nem adta be.
Amúgy lett még egy glitch. A kép fura lett. Szellemképes, akadozó.
Ilyen még nem volt, de elküldtem azt a video linket is nekik.
Ha érdekel ide is szivesen belinkelem. -
lanszelot
addikt
Hello,
és folytatódik a glitch halmaz
Rengetegszer oda adtam már a levelet...
Nyitottam egy ügyet az Ubi-nál, majd megírom mit válaszolnak. -
lanszelot
addikt
Gondoltam én ís arra hogy átesett, de itt van egy új.
Pont ma történt. Már vagy 3szor leszedtem azt a kis tábort is.
Mint látod az egyik hulla pozicióban van, mert úgy termett újra.
Azért szedtem le a kis tábort, hogy hátha ott van valaki.
És jó párszor elmentem a "sniper haverom" előtt, mire...
itt a videó róla
Ezekkel nem tudok mit kezdeni.
Iszonyat idegesítő.[ Szerkesztve ]
-
tibaimp
nagyúr
válasz
lanszelot #781 üzenetére
Az 5-el kapcsolatban: kinek, hogy
, nekem bejött!
A 6-al kapcsolatban meg egy tipp: Annó az AC Odyssey-nél jártam úgy, hogy az egyik legendás állat kiesett a grafika alá, így nem lehetett megölni, illetve egyszer csak meghalt magától, de akkor meg a loot-ot nem tudtam kiszedni belőle, ami kellett volna a küldetés leadásához. Írtam egyfajta RMA-t az Ubinak, bekérték a save file-t és megcsinálták!! Nem tudom mit mókoltak, de jó lett, ott volt az állat teteme már a helyén, így ki tudtam loot-olni.
Szóval, próbálj írni a support-nek, hátha...A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
lanszelot
addikt
Először is köszönöm szépen a válaszokat.
A plakát az útzáraknál kell.
Ez egy tábor volt. Ott ki kell nyírni mindenkit, így szabadítod fel.
Ha nem vesznek észre extra, ha foglyokat is kiszabadítasz akkor extra, stb.
Itt nem voltak foglyok se.
Nem vettek észre míg az úton el nem kezdtem garázdálkodni, hogy legyen már vmi.De ez csak 1 hiba. A legnagyobb gond a mentés.
Ha pl felveszel egy FND cache ládát, akkor menteni kellene, de egy olajos hordónál is mentett rég. Most szinte csak küldetés után ment.tibaimp: van ubi nál is file ellenőrzés. Nincs gond vele.
5-el a nagy gondom a random küldetés indulás volt. Utáltam.
Valami közepén voltam és husss, bedobott egy küldetésbe a boss -al. Ami iszonyat unalmas volt. Történet retrenet volt. -
tibaimp
nagyúr
válasz
lanszelot #778 üzenetére
Egyáltalán nem! Nem is értem....
Én is elég nagy rajongó vagyok, meg is an az összes (nekem az 5. rész is tetszett).Van az Ubinál olyan, hogy a játék file-ok ellenőrzése, mint a Steam-en? Vagy ha nincs, akkor próbál már meg újra telepíteni.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
lanszelot
addikt
Hello,
Nagy far cry rajongó vagyok.
Az 5ik rész rettenet volt, azt félig toltam csak ki és töröltem.
No, de pár hete megvettem a 6-ot és tetszett....azaz phffff
Eleinte nagyon jó volt. Alig bírtam letenni.
Dobáltam bele az órákat.
Majd elkezdődött.
Hiba, hiba, hiba, hiba... és még több hiba./pc verzió ubisoft -rol vettem fullos verzió/
Kezdődött, hogy ha fejbe lőttem vkit az meg se sebesült.
Azt hittem mellé lőttem. De nem, kezdett egyre gyakrabban előfordulni.
Majd el kellett foglalnom egy bázist, mindenkit kinyírtam, és semmi. Ott szaladgáltam, fel alá, sehol senki. Már kimentem az útra és ott lőttem az autóval érkezőket, de semmi. Majd gondolt egyet a játék és végtelen számú ellenfelet varázsolt rám. Az utolsó utáni lőszer is elfogyott, és már késsel kaszaboltam őket, mikor kb 1 óra után azt mondtam elég, és hagytam meghalni .
/Utána pár perc alatt meglett az a hely. Mikor megöltem az utolsót kész lett/
Na innentől jött az, hogy a játék el kezdett végtelen ellenfelet dobálni rám amikor úgy gondolta. Akár úgy is mikor fegyver nélkül a mezőn szaladtam.
No, és ma jött el a csúcs: nem ment a játék. Kb 1 órám kuka lett. 2 küldi, meg pár apróság.
Lehet ez se lesz befejezve...Nektek dobálja ezeket a hibákat?
-
petymeg
addikt
Sziasztok!
Hol tudok robbanószert venni a légvédelmi ágyúk felrobbantásához?
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Kylesa
aktív tag
válasz
homerhamm #770 üzenetére
Ez azért van, hogy a magamfajta noobok is játszhassanak vele.
Fiatalabb koromban sem voltam egy villámkezű FPS veterán, hát még így deresedő fejjel... Azt viszont sajnálnám, ha emiatt kimaradnék az FC-kből.
shotika: nálam szépen fut a harmadik rész, bár gyengébb gépem van a tiédnél.it's a danger pretty here in Night City
-
Kylesa
aktív tag
Nekem eddig a 2 volt a legnagyobb kedvenc (ezen kívül eddig csak az 5-öt és a Primalt vittem végig - az 5 tetszett, a Primal kevésbé). A hangulata verhetetlen, a fizikai motor a mai napig egyedülálló, és a sztori is remek volt, csak az állandóan respawnoló ellenfelek kergettek az őrületbe.
A 3 sajnos - sokak szerint pont a legjobb rész - kimaradt, nagyon sokszor nekiálltam már, de valahogy sosem jutottam el benne sokáig, pedig a fenti három résszel együtt ez is ott figyel a UC fiókomban. Remélem, a negyedik és hatodik résszel több sikerrel járok majd.it's a danger pretty here in Night City
-
tibaimp
nagyúr
Ha tetszett a 3, akkor a 4 is be fog jönni. Az 5 se rossz, a ND tűrhető volt számomra, a 6 is tetszett. De a kedvenc akkor is a 3 és a 4. A Primal-nak meg nagyon egyedi a hangulata.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Kylesa
aktív tag
Május 11-én végre Steamen is megjelenik, akkor majd beugrok én is a buliba a csaj Danival.
Pedig mostanában Kyratba akartam utazni (pár hete vettem meg a negyedik részt), de azt így elnapolom.it's a danger pretty here in Night City
-
F_Peter
őstag
Series X-en már nem telepíthető külön a HD textúra pack? A telepített elemeknél nincs, viszont a storeban sem talalom. Viszont a játék most 101GB.
-
Dilikutya
félisten
válasz
homerhamm #761 üzenetére
A kakasossal nem volt bajom, azokat egyben megcsináltam. De a Stranger Things hosszú, és nincs checkpoint, legalábbis én addig nem jutottam el, ha meg ki kell lépni, kezdhetem elölről. Ezért is utálom ezt a kretén checkpoint rendszert. Régi szép idők, F5/F6 quicksave/load.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
shotika
őstag
válasz
Dilikutya #758 üzenetére
Én másfél éve, megjelenéskor megvettem, azóta se vittem még ki. Nemrég beletettem még pár órát, meg lenyomtam a Stranger Thinges küldit (az tetszett), amit azzal hálált meg a játék, hogy miután végeztem vele, visszadobott a játék a közeli faluba, és újra meg kell csinálni...
Shotiii#2629 Gainward RTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Dilikutya
félisten
Az zseniális. Ráadásul visszatért az a hiba is, hogy valamennyi idő elteltével hirtelen beesik az fps a béka segge alá, és csak a játék újraindítása segít.
De igazából végeztem a játékkal, Castillo halott. Most még van valami trónkövetelő faszi, azt már lehet nem vadászom le, nagyon untam már, csak azért nem hagytam abba, mert ha eddig kibírtam, Castillo-t már csak megölöm.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Egy 7Gb-os update-et le is szedett, de 50Gb hely se volt elég neki, a download mappa meg tele van olyan fájlokkal, amik a játékban is ott vannak már.
Na mindegy, eddig nem volt panaszom a kliensre, majd elindul a játék is egyszer.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Indítanám 1-2 hét kihagyás után a játékot ma, erre le akarja tölteni az egészet a UPlay. Miafasz?
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
JohnBart
csendes tag
"Én megjelenés után írtam, hogy úgy érzem, nincs rendesen átgondolva a játék rendszere. Egyszerűen túl nagy, túl sok mindennel van telepakolva, és ezek nagy része teljesen felesleges."
Abszolút egyetértek! Úgy érzem, hogy a dizájnereknek vagy nem volt egy tiszta, világos koncepciója, hogy milyen is legyen a játékmenet, vagy pedig (ami esélyesebb), hogy felülről nyomták őket, hogy rakjanak bele minden szir-sz*rt más open-world Ubi játékokból is, mert ugye "azokban működtek".
"Összeturmixolták az eddigi Far Cry-okat, afféle biztonsági játékként. Nem mondom, hogy rossz játék, de a legnagyobb jó indulattal is csak egy közepes élményt nyújt."
Igen, gameplay téren javarészt a 3-ból, az 5-ből és a New Dawn-ból merít. A 3-ban a második sziget ugye szintén olyan volt, hogy amíg a zsoldosruhát viseltük, csak az őrzött területeken támadtak ránk; az 5-ből főleg a járműlehívás, a gunplay és a kommandírozható állatkák jöttek át; a New Dawnból meg a túltolt kraftolás, a szintezett ellenfelek, és a külön mapokon zajló special opok.
De ezek mellett engem a resource gyűjtögetés és a ládázás a Wildlands-re is emlékeztet, a szintezett régiók és a ruhaszett-rendszer az újabb AC-kre, az endgame a heti küldetésekkel meg a Divisionre. Nem azt mondom, hogy saját magától ne lopjon persze az ember, de tényleg az van ahogy mondod, nem kellett volna ész nélkül mindent belerakni a programba, mert túltelített katyvasz lett a vége.
"Főleg azután szembetűnő, ha ismét elővesszük a Far Cry 5-öt. Az az epizód valahogy képtelen elengedni, annyira jól összerakták."
Szintúgy ezt érzem - megvannak a számomra idegesítő elemei az 5-nek is, de ahhoz én is rendszeresen visszajárok. Nagyon hangulatos a vidéki amerikai miliő, remek a harcrendszer, és bejött a 'kezdő zsaru a pácban' alapvetés is. Nem azt mondom, hogy a 6 heti felkeléseit nincs kedvem letolni (főleg ha a Libertad moddal berakok magam mellé 2-3 "kollégát" is), de kétlem, hogy még egyszer újrajátszanám ezt az epizódot.
"Írtad, hogy lecserélik az engine-t. Erről eddig nem tudtam, de örülök neki, mert a Division Engine-je sokkal modernebb, és hát itt a 6. részben már nagyon érződik, hogy eljárt felette az idő. Maga a látvány persze kellemesre lett faragva, de részleteiben már kijönnek a hiányosságok."
Igen, a pletykák szerint a Snowdropot használják a továbbiakban, pontosan azért, amiért írod (illetve mert a cégen belül más sorozathoz nem használják a technológiát, no meg gyanúm szerint a Dunia netkódja nem is nagyon bírkózna meg a tervezett multis spinoff sokszereplős extraction játékmódjával).
"Játékmenet terén én is azt mondom, hogy vissza kellene kanyarodni egy picit a lineárisabb sztori vezetés felé, és azt hogy legyen benne a Far Cry első részéhez hasonló kihívás, ugyanis a sorozat epizódról epizódra egyre könnyebb lesz."
Na igen, a nehézség meg a másik téma. Még emlékszem rá, hogy az első rész mennyire szívatós tudott lenni (főleg miután megjelentek a Trigenek), hogy a 2-ben mennyire ki kellett használni a terepet és a fedezékeket, vagy hogy a 3-ban és a 4-ben még erősen ajánlott volt lopakodni. A hatodik részre ebből a kihívásból már szinte semmi nem maradt, én a Supremokat és a Resolvereket kerülve is simán ledaráltam mindenkit Action Mode-ban (de elvileg a Guerrilla Mode sem számottevően nehezebb)
[ Szerkesztve ]
-
shotika
őstag
válasz
JohnBart #749 üzenetére
Jól megírt kritika.
Én megjelenés után írtam, hogy úgy érzem, nincs rendesen átgondolva a játék rendszere. Egyszerűen túl nagy, túl sok mindennel van telepakolva, és ezek nagy része teljesen felesleges. Összeturmixolták az eddigi Far Cry-okat, afféle biztonsági játékként. Nem mondom, hogy rossz játék, de a legnagyobb jó indulattal is csak egy közepes élményt nyújt.
Főleg azután szembetűnő, ha ismét elővesszük a Far Cry 5-öt. Az az epizód valahogy képtelen elengedni, annyira jól összerakták.
Írtad, hogy lecserélik az engine-t. Erről eddig nem tudtam, de örülök neki, mert a Division Engine-je sokkal modernebb, és hát itt a 6. részben már nagyon érződik, hogy eljárt felette az idő. Maga a látvány persze kellemesre lett faragva, de részleteiben már kijönnek a hiányosságok.Játékmenet terén én is azt mondom, hogy vissza kellene kanyarodni egy picit a lineárisabb sztori vezetés felé, és azt hogy legyen benne a Far Cry első részéhez hasonló kihívás, ugyanis a sorozat epizódról epizódra egyre könnyebb lesz.
Shotiii#2629 Gainward RTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
JohnBart
csendes tag
Szűk két év után én is végiglőttem magam Yarán egy 80%-os leértékelést követően, íme az én két fillérem. És bocsánat a szóf*sásért.
TL;DR:
Egy sablon Ubisoft: The Game open-world FPS, ami a Far Cry 5 és a New Dawn mellett igen sokat merít a Ghost Recon: Wildlands-ből, a The Divisionből és az újabb Assassin's Creedekből is. Ez a korábbi részek után néhol előnyére, de szerintem összességében inkább hátrányára vált.Bővebben:
A sztorinak cirka 80 óra alatt értem a végére, mivel igyekeztem kimaxolni mindegyik régiót. És bár élveztem a "forradalmat", szerintem a számozott epizódok közül mégis a 6 sikerült a leggyengébben, egyrészt a technikai problémái, másrészt egy csomó megkérdőjelezhető játékmenetbeli döntés miatt. Pro és kontra lentebb.
Pro:
+ Hangulatos és meglepően változatos (bár szerintem feleslegesen nagy) karibi homokozó. Yara tényleg egy önálló országnak érződik, szemben pl. az FC4 Kyratjával.
+ Giancarlo Esposito és Anthony Gonzalez hozzák a kötelezőt, erősek a jeleneteik - főleg az utolsó két küldetésben.
+ Tetszett, hogy ismét beszél a főhős. Én a női Danival játszottam végig a programot, mivel a marketingkampány alapján ő tűnt kánoninak. Nisa Gunduz alakítása teljesen jó, bár néha az adott szituációhoz nem nagyon illett a szöveg és az intonáció (pl. örömittas harci kiáltás lopakodás közben, stb.). Külön plusz, hogy a külső nézetű cutscene-ek miatt a karakterünket a fotómódon kívül is igen sokszor látjuk.
+ A gunplay remek, a fegyvermódosítási vonulat szintén jól sikerült. A másodlagos (canted) irányzékok és a csőszájfékek behozatala jó újítás, utóbbi miatt már érdemes megfontolni, hogy mit rakjunk a flinták csövére: egy hangtompítót, vagy inkább egy, a pontosságot és visszarúgást jelentősen feljavító, de döghangos kompenzátort.
+ Az egyedi, fejleszthető járművek szintén ötletesek.
+ A lovaglás. A pacik a nehezebben taposható ösvények gyors bejárására (és az azok mentén elszórt ellátmány begyűjtésére) ideálisak, emiatt szerintem a légieszközök és a járművek mellett is simán van létjogosultságuk.
+ Változatos mellékküldetések. Az outpostok elfoglalása mellett ott vannak a narratív mellékküldetések és a könnyebb ügyességi/logikai feladványokat nyújtó kincskeresések, az időre menő supply drop vadászat, és a nyersanyagokkal megrakott teherkonvojok is. De bejöttek az újdonságok is ezen a téren, azaz a közúti ellenőrzőpontok, az elpusztítandó légvédelmi állások, és a szövetséges NPC gerillákkal együtt lenyomható rajtaütések. Tetszett az is, hogy az outpostok esetén opcionális mellékfeladatokkal is megdob minket a játék (pl. töltsünk le adatokat egy szerverről, stb.), amiket teljesítve plusz nyersanyagokat kapunk az elfoglalás után.
+ Az új kütyük, mint pl. a járműveket lebénító EMP töltet, az ellenfeleket taggelő felderítőgránát, vagy a telepíthető lövegtorony. Nyilván más Ubisoft címekben (Ghost Recon: Wildlands, The Division) már láttuk ezeket, de itt is jólesik használni őket.
Semleges:
* A Supremo és Resolver cuccok. Én kerültem őket, egyrészt mert szerintem nagyon elszálltak és komolytalanok, másrészt mert csak nagyobb kihívás pl. egy tankot hátbatámadva, gránátvetővel (vagy az üzemanyagtartályát és a motorját szétlőve) elintézni, mint egy hátizsákos katyusával.
* Az állati segítők. Kb. ugyanaz a bajom velük mint a Supremokkal, a Far Cry 5-ből visszatérő Boomert leszámítva mindegyikük borzasztó abszurd, a komolyabb gerillaharcos miliőhöz nem passzoló jószág. (Most komolyan, idomított alligátor, szellemleopárd, és anarchista punk kakas?)
* Bár a beszélő főhősnek örülök, az tény, hogy kb. 8-10 óra után eléggé önismétlővé válik Dani küldetéseken kívüli szövegkönyve, minden taggelést vagy hozzá vágott gránátot kb. ugyanazzal a 4-5 mondattal reagál le.
* A Special Operationök nem rosszak, mindegyik map elég hangulatos és szép lett, de egyszer bőven elég végignyomni őket. A beléjük feccölt munka simán mehetett volna a "fő" mapba is.
* Az AC2-ből átemelt feleletválasztós Bandido operationök szintén érdekesek, de elég hamar ismétlődnek, az értük kapott jutalmak meg annyira nem jelentősek. Azokat a "normál" játékmenet során is simán össze tudjuk gyűjteni.
Kontra:
- Az írás minősége borzasztó hullámzó, de szerintem összességében gyenge. A korábbi részekhez hasonlóan a főgonosz most is elég ritkán bukkan fel, Esposito és Gonzalez jó ~40 percet szerepel a cirka ~20-25 óra alatt végigtolható főszálban. A többi játékidő (és cutscene) a főgenyó frusztrálóan egydimenziós kisfőnökei, és a zömében szintén taszító társak között oszlik meg - a Maximas Matanzas-vonal különösen idegesítő volt. A hangulaton egyébként nem segít az sem, hogy ennek a résznek sem konzisztens a hangvétele: egymást váltják a drámai jelenetek, az olykor gyomorforgató és öncélúan erőszakos snittek, és az abszurd (meg sokszor gyermeteg) poénokkal operáló küldetések.
- A teljesen felesleges és értelmetlen RPG-s szintezési rendszer. Grath-hez hasonlóan nekem sem volt világos, hogy a levelling végső soron miben nyilvánul meg a boltban megvehető készlet terebélyesedésén túl (ahol zömében olyan cuccokat adnak csak, amit a világban elszórt ládákból szintén összeszedhetünk ingyér'). Oké, elvileg a magasabb régiókban az ellenfelek valamennyivel többet sebeznek és jobban nyelik a golyót, de az szintén nem sokat nyom a latba, mivel a Ghost Recon Breakpointhoz hasonlóan a fejlövések kb. mindenkit elsőre padlóra küldenek (főleg páncéltörő lőszerrel), szóval az egész szisztéma a levegőben lóg.
- A kraftolási-testreszabási rendszer rossz értelemben vett időhúzás, mivel állandó resource-gyűjtögetésre készteti a játékosokat (a'la Wildlands). Az egész equipment rendszer MMORPG-s gyökereiről mindent elárul, hogy még a fegyvereinket is ládákból kell összeszedni (vagy meg kell venni az in-game shopban, ugye...), mivel dacára a ténynek, hogy gerillák vagyunk, semmit sem zsákmányolhatunk az ellenfeleinktől (aprópénzt és lőszert leszámítva). Ha valakit kinyírunk, egyszerűen köddé válik a fegyvere és minden felszerelése!
- A hangtompítókat (mert már van vagy négyfajta belőlük) elég keményen nerfelték: rontják a fegyver hatótávját, és fixen mindegyik túlmelegszik egy idő után. Értem a döntés mögött a szándékot (az előző részekben kb. adta magát, hogy mindenre rárakjuk), de szerintem túltolták a dolgot. Én a pisztolyomat és a távcsöves puskámat leszámítva másra nem is raktam fel őket, mert egyszerűen egyik variáns sem bírja addig, hogy egy fél tárat ki tudjak lőni velük halkan egy sorozatlövőből. Gondolom, emögött is a kraftolás elnyújtása állhat (mivel van pl. a lehűlést gyorsító mod is, nyilván).- Az 5-ben behozott jópofa közelharci rendszer ment is levesbe: nincsenek felkapható bézbózütők vagy vascsövek, meleeben mindenkit a bozótvágóval apríthatunk csak fel (hozzáteszem, meglehetősen brutálisan). Tudom, hogy ezzel egyébként kisebbségben vagyok, de én hiányolom az 5 ökölharcait.
- A gerillaharcos miliő dacára nem vihetünk magunkkal emberi társakat úgy, mint az 5-ben. Csak állati segítőink lehetnek (hacsak PC-n nem rakjuk fel a Libertad Modot), és közülük is egyszerre csak egy tarthat velünk.
- Az értelmes skillfát váltó clothing set rendszer. A göncök zöme ocsmány, a jobb darabok pedig vagy paywall mögé vannak zárva, vagy pedig modokkal kell őket elővarázsolni (mint pl. a főhősünk key artokon látható szerelését, ami a normál játékmenetben valamiért csak a Stranger Things-es küldetésben jelenik meg). A bőség igazából azért is felesleges, mert úgyis igen hamar megtaláljuk azt az öt göncöt, ami a játékstílusunknak legmegfelelőbb bónuszokat nyújtja (nálam pl. gyorsabb séta guggolva, és általános védelem lőfegyverek ellen). Grathhez hasonlóan abszolút nem tartom reálisnak, hogy a játékosok az adott szituációnak megfelelően a menübe kilépve állandóan átöltözzenek - nyilván az egész szisztéma a fizetős ruhaszettek tükrében lett megtervezve.
- A Supremo hátizsákok szintén ormótlanok és rondák, én végül PC-n külön moddal elrejtettem őket, ahogy a nevetséges fejfedőket is. Nem tetszett egyébként az sem, hogy az ellenfelek elterelésére szolgáló, korábban állandóan elérhető kődarabokat a Supremokra külön felszerelhető, véges számú baseball-labdára cserélték - ez ugyanis tök feleslegesen elvisz egy gadget slotot, és megadja a kegyelemdöfést az amúgy sem valami combos lopakodásnak.
- A Wolfenstein: Youngbloodból ismerős ammo system teljesen felesleges (bár legalább nem annyira zavaró fejfájás, mint amennyire a játék láttatni akarja). Ahogy a göncöknél, úgy itt sem tartom reálisnak, hogy a szembekerülő ellenfelekhez-járművekhez igazodva állandóan cserélgessük a lőszert a flintáinkban a harc hevében. Én fixen mindegyik lőfegyverembe páncéltörő lövedékeket raktam, mivel azokkal is minden fejlövés halálos volt, a járművek "kezeléséhez" meg külön mindig magamnál tartottam egy gránátvetőt. Külön röhej, hogy a járműpusztító blast töltények konkrétan kevesebbet sebeznek az ellenséges katonákon, mint a sima variáns.
- A sorozat visszatért 2008-ba, a Far Cry 2-höz hasonlóan ugyanis az elfoglalható létesítményeket leszámítva mindenütt újraélednek az ellenfelek. Ezzel pedig odavész az immerzió és az előrehaladás érzete: hiába szabadítjuk fel ugyanis az egyes régiókat a narratíva szerint, azt játék közben nem érezni, mivel mindenütt jelen maradnak a rezsim katonái (gondolom az endgame miatt, amelyben hetente újra fel kell szabadítani Yara valamelyik régióját). Külön illúzióromboló, amikor ezek az ellenséges létesítmények valamely elfoglalt bázis/ellenőrzőpont mellett találhatóak, akkor ugyanis nem hogy nem próbálja meg őket visszafoglalni a rezsim (mint ahogy pl. a Far Cry 4-ben tették olykor), hanem még az ellenséges forgalom (teherautók, UAZ-os őrjáratok, stb.) is ugyanúgy próbálnak keresztülhajtani rajtuk, mintha még mindig az övéké lenne. Borzasztó avíttas, a beleélést tökön szúró látvány a játékvilág statikussága... :-(
- Ostoba AI, ami egyszerűen képtelen arra, hogy a rezsim seregéről elhitesse, hogy egy reguláris hadsereg. A katonák bambák, a 100 méterre lévő tűzharcokkal nem foglalkoznak, az út mentén heverő halott kollégákat leszarják, az pedig hogy milyen gyorsan válunk gyanússá és szúrnak ki minket, teljesen erratikus - van hogy a lövegtoronnyal szerelt kocsink és a felpáncélozott karakterünk sem izgatja őket, máskor meg tök nyugiban krúzolva is azonnal nekünk esnek. A helyzet az, hogy az az AI, ami a Far Cry 3 kalózait és zsoldosait még elfogadhatóan mozgatta 11 éve, egy fasisztoid rezsim reguláris hadseregének szimulálásához már édeskevés. Egyébként ahogy Grath írta a tesztjében, egyszerre tényleg kevés talpassal találkozunk: általában magányos vagy 2-3 fős őrjáratokat látni csak, de a nagyobb bázisokat sem őrzi cirka 8-12 katonánál több.
- A játék még most is bugos. Több küldetésben is találkoztam a missziót megakasztó szkripthibákkal, rendszeresek a vizuális glitchek és a fizikai réteg hibái, párszor pedig hard crashbe is belefutottam.
- A játék olykor egyszerűen nem menti el az aktuális állásunkat, épp ezért érthetetlen hogy miért nincs kézi mentési lehetőség, azt úgy kellett szintén belemoddolni PC-n.
- Külön pofátlanság, hogy a játék állandó online kapcsolatot igényel: ha nem érzékeli a Ubisoft Connect szolgáltatást, akkor nem menti el az állásunkat és kidob a Special Operationökből, akkor is ha szólóban nyomjuk őket.
Összegzés:
Bár megvan a helyszín hangulata, szimpatikus a főszereplő, és vannak benne jó játékelemek, szerintem ez az epizód szerintem mégis egy határozott lépés a rossz irányba. Az erőltetett aRPG-s játékelemek, a zavaróan elnyújtott kraftolási rendszer, a hullámzó sztori, valamint a játékvilág statikussága mind-mind borzasztóan rombolja a beleélést, és összességében egy Just Cause-szerű éretlen sandbox marhulást csinál a máskülönben sokszor gyomorforgató (vagy legalábbis komolynak szánt) sztoriból.Nem tudom, hogy merre akarja vinni innen a sorozatot a Ubi, az ugye már biztos, hogy a következő résszel ejtik a Dunia motort (állítólag a Snowdrop javára), valamint pletykálják, hogy a szólóepizód mellett egy online spinoff is érkezik majd, mindenesetre ezután komolyabb technológiai és játékmenetbeli újítások nélkül szerintem nem lehet több bőrt lehúzni a szériáról.
Bevallom, gameplay tekintetben szerintem nem lenne rossz, ha a játék visszatérne a gyökereihez: azaz egy gigászi, de idővel monotonná váló nagy nyílt világ helyett az új etap simán lehetne egy lineárisabb játék, a Far Cry 1-hez és a Crysisokhoz hasonlóan több, egymás után bejárható, a Special Operationökhöz hasonló méretű mappal - és konzisztens hangulatú történettel.
Megjegyzés: PC-n nagyon-nagyon ajánlom mindenkinek a maximálisan testreszabható Libertad mod használatát, azzal valamennyire orvosolható a fenti, a játékmenettel kapcsolatos sirámok zöme.
-
akerbis
aktív tag
Nem tudjátok miért nem dolgozik a VGA? Nem nagy szám egy GTX 1650, de Win feladatkezelő 40%-os kihasználtságot mutat és a ventije sem pörög, mint szokott.Újraindítottam most jó.
[ Szerkesztve ]
IT Phone :) Gábor
-
tamas.varga5
tag
Helló! A bunkeres küldetés végén ahol Corizo megtalálása a feladat, a chapter 3 /menekülésnél vissza kellene jutni a bunkerbe, de bármit csinálok, nem nyílik az ajtó. Mi lehet az oka? Köszi
Honor 90 pro 12/512 giga - HP Omen 16,1" gamer Ryzen 9 - 32 giga DDR5 - 2 TB SSD - Bang&Olufsen hang - RTX 4070 8gb VGA
-
anubis6
aktív tag
válasz
tamas.varga5 #744 üzenetére
throwable és gadget asszem, már rég néztem
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
anubis6
aktív tag
válasz
tamas.varga5 #742 üzenetére
Nézd meg a munkapadon a táskádnál az eldobhatók leosztását, lehet onnan került ki
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
tamas.varga5
tag
Helló! Légyszi segítsetek, hogyan tudom a gránátokat váltani? Véletlenül átállítottam fénygránátra és sehogy sem tudom visszaállítani ott ahol a baseball labdát, taposóaknát tudom beállítani. Köszi
Honor 90 pro 12/512 giga - HP Omen 16,1" gamer Ryzen 9 - 32 giga DDR5 - 2 TB SSD - Bang&Olufsen hang - RTX 4070 8gb VGA
-
-
Taci
addikt
Sziasztok!
Elakadtam a játékban. Nem látom már semmi feladatot, ami a fő történethez kapcsolódna, csak treasure hunt-ot, az viszont nem érdekel.
Tehát itt a jobb alsó zöld területen vannak már csak (fő)ellenségek, akiknek a neve nincs lehúzva, viszont hiába jártam már be a terület legnagyobb részét, sehol-semmi nem jön fel. Napok óta csak a kincsvadászattal tudok "haladni", de az meg sehova nem visz, unalmas, a fő történetet szeretném csinálni.
Van tippetek, hogyan haladhatnék tovább?
Köszi.
-
Rossi
addikt
Na, a Primal-lal kapcsolatban felkeltetted az érdeklődésemet.
Ráadásul látom van fps boost XSX-re.Egyébként ős FC-s vagyok, anno az első résszel kezdtem, miután lett hozzá gépem.
Ahhoz képest ezek nagyon szép grafikájú, de ultra könnyű lövöldék.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
tibaimp
nagyúr
Rossi: Szerintem is jó az 5. rész, nyomjad! De akkor már célszerű az New Dawn-t is kitolni. Az annyira nem jó, de egyszer elmegy, jó kis lövölde.
A Primal meg olyan szinten egyedülálló FPS, óriási a hangulata, amikor egy szál bottal mászkálsz a sötét erdőben, a ragadozóknak meg csak a szeme világít körülötted....komoly...
Én megvettem, és kijátszottam mind, nekem bejöttek, még az oly utált "toronytájm" is.
homerhamm: nagyon jó a 3. rész is. Várd meg a téli akciót, az Ubin kb. aprópénzért adják már, és is talán 7 EUR-ért vettem meg pár éve.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Rossi
addikt
Nálam azért nagyon gáz, mert előtte toltam végig a Dying Light 2-t, ahol a vége felé többet siklóernyőztem, mint gyalogoltam.
Ott nagyon jól működött.Ettől függetlenül nagyon tetszik a játék, jó pár 10 órát bele fogok tolni.
A 6. rész után gáz végigvinni az 5.-et?
Nekem az kimaradt.[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
tibaimp
nagyúr
Az összes FC-ben, amiben van ejtőernyő vagy siklóernyő (nem is tudom pontosan mikor kezdték el, talán már a 2. részben is volt), azóta ezt ÉN képtelen vagyok megtanulni, kb. fejjel állok bele a sziklába....
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Rossi
addikt
Sziasztok!
XSX-en ejtőernyő nyitásnak van valami trükkje?
Nyomom a B-t hosszan, röviden, sokszor, ernyő nem nyílik, 10-ből 10-szer halál.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
tibaimp
nagyúr
-
acura13
aktív tag
Hello
uplay hibám volt, ujrainstalláltam, most kéri a jatek aktiválo kodját..ami sajna már nincsen meg..hogyan szerezhetem be ujra??Motorola Edge 40, Lexus GS 300, Asus ROG, Motorola Razr V8(retro)
-
Zsoxx
senior tag
A The Lion’s Den-nel kezdődik az endgame.
-
C64
őstag
Hali. 93%-nál nincs már több küldi, ilyenkor mi van? A final mission mitől indul be?
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
Dilikutya
félisten
válasz
energy4ever #710 üzenetére
Megtörtem, és visszább vettem a beállításokban.
A látványon nem változtatott jelentősen, de a VRAM használatot a program 3,9GB helyett 3,7-nek jelzi, így megszűnt a jelenség.
Tény, a 3,9GB eléggé koppra beállítás egy 4GB-os videókártyával, de ez eddig egyetlen más játéknál sem okozott problémát.
Mindenesetre most jó, a térkép ki-be lépés sem akasztja meg, mástól sem lassult be. Az effektek vannak visszább véve, de azt hiszem, a terep részletességet visszaállítottam a kiinduló high-ra, az nem okoz gondot. Biztos, hogy valami memóriahasználattal kapcsolatos bug, mert az RX570 FSR meg mindenféle egyéb hókuszpókusz nélkül is képes 1920x1080-ban stabilan 45-50 fps-re high beállítással, nincsenek akadások, nagy ingadozások sehol, semmilyen akcióban vagy terepen, egészen addig amíg meg nem hülyül, az viszont nem köthető zsúfoltabb jelenethez vagy terephez, és utána nem is áll helyre.
Túlságosan csúnyára nem is lehet egyébként visszabutítani a grafikát, a módosított beállítások sem túl látványosan változtatják a képet, textúrát meg eleve nem is lehet állítani. Ott két lehetőség van csak, vagy használod a HD textúrát, vagy nem, nincs alacsony, közepes beállítás.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
tibaimp
nagyúr
válasz
energy4ever #710 üzenetére
Nálam ki kellett kapcsolni a HD textura-t, utána ment minden szépen!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
anubis6
aktív tag
-
Dilikutya
félisten
Akkor érdemes megvárni a simát akciósan.
Tényleg nem úgy tűnik, hogy érnek annyit a DLC-k. Az 5. rész DLC-i sem érnek sokat, egyedül a vietnami, az is inkább a helyszín miatt, de az 5. részt meg a New Dawn-t deluxe csomagban valami 5000 Ft körül vettem 2 éve az Epic-en, annyit simán megért a komplett csomag.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Új hozzászólás Aktív témák
- VoLTE/VoWiFi
- Elérhető az Apple TV alkalmazás Androidon
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Trollok komolyan
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gurulunk, WAZE?!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Friss fejlemények helyezik új megvilágításba a leégő tápkábelek ügyét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest