Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • troland26

    őstag

    válasz shotika #200 üzenetére

    ok
    Youtubeon hasonló gépen high ba olyan 50 környéke az fps . Nem vágom mi a gond... :F

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog (1)

    válasz shotika #220 üzenetére

    Ebbe én is beleszaladtam az elején, ott piros is lesz mindig és van olyan hely ahol mindig jön majd az enemy, a semmiből spawn-olnak le. Buta egy megoldás de a régi FC-okban is volt ilyen hülyeség. Végtelen mennyiségű katona van ebben a játékban... :(((

    Passer:
    Figyelj... belefut az ember az elején ebbe nekem senki ne mondja meg, hogy előre látatlanba tudni fogja a játék mechanikáját.
    Meg volt a tanulópénz így jártam pár óra kiesett az életemből.
    Mondjuk nem először de mind1.
    Sejtettem a régi részek alapján, hogy lesz benne valami szopacs hát megtaláltam.
    Most már nem küzdök vele tovább.
    Esik ami esik aztán kész.

    Az előbb egy Kincsvadász küldin húztam fel magam amikor a pelinkánt kellett követni.
    Wingsuit legyen nálam. Oké van használtam is.
    Aztán egyszer csak lent vagyunk a földön elindul a hülye madár aztán átrepül a víz felett.
    Hajó vagy dzsecki a közelbe nincs Mission Failed.
    Ha már az elején mondta volna a köcsög game hogy hozzá helikoptert paraszt akkor elsőre meg lett volna. :(((

    A készítők ilyenkor biztos jót mosojognak a bajszuk alatt...

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz shotika #291 üzenetére

    A RAGE motor lassan 18 éves lesz így akár nem is kell új motor ha lehet fejleszteni...
    Dunia Engine 2004 Far Cry (bár már 1999 T-Rex demo alatt is ez volt elvileg)
    Így a háttérbe bőven volt idejük fejlesztgetni nekik is.
    Alapból rossz a processzor kihasználása az engine-nek ami vérciki mert a jelenlegi konzolok már nem 1-2 magos ócskavasak... Persze ez sok engine-re igaz de pl PC-n lehet akármilyen procid stutterel a játék ha épp száguldoznál a szigeten. Konzolon is van egyfajta stutter a kamera mozgatás közben.
    Nem 3 év alatt kell RDR2 szintet hozniuk hanem magukhoz képest a FC2-3 óta semmi előrelépés nincs jah vagyis ez a csodás felemás AMD ray tracing..
    Nem kell az Ubisoftot sajnálni szerintem :U
    Gaming ipar nyűgbaja ez hogy a kiadó sürgeti a játékok kiadását. EA, Ubisoft notoriusak erről.
    Szóval mindegy de én nem ezért veszek high-end pécét hogy a jelenlegi játékok ilyen szintet hozzanak. Mai napig az RDR2 hozza az egyik legjobb látványvilágot és részletességet. 2021-es hardveren még mindig egy 2018-as játék az ami letud nyűgözni látvány, fizika, hangulat és részletesség terén. De pl amit a GTA Trilogy-vel művelnek undorító mint egy falra hányt zöldborsó főzelék.
    Metro EE, Cyberpunk(bugpunk), Days Gone(esetenként) persze van ami csak hangulatba vagy csak grafikába zsír de ami több téren tudná a toppot nyújtani egyszerűen nincs. :)

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • RudY

    addikt

    válasz shotika #300 üzenetére

    Ez a gyökér statiszta szokott AC sorozatban is állandóan hugyozni, kapott is a veséjére ólomkezelést. :DDD

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz shotika #300 üzenetére

    Szóval egy Ubisofthoz mérten aprócska garázsban dolgozó ruszki csapat a viaszbaba hatású baltával kerekített fejekből ugyanazt az enginet használva létre hoztak egy elég valósághű grafikájú Exodus részt :U Kell ennél többet mondanom, hogy miért irtó szánalmas és felháborító amit ezek a csillió dolláros játékok nyújtanak manapság?
    Hiába csacsogtok itt arról, hogy a konzol mozgatja a piacot. PS5/XBOX SX érát élünk amire a fejlesztők már régóta kezet kaptak, hogy itt a hardver erre tudtok lőni. Mit csinálnak? Xarnak rá mert nekik még mindig csak az Xbone 360-as tulajok pénze érdekli akik havi 1x letolnak egy Fifa 1993-at.. Pont most mikor végre egy modern hardverre épülő papíron nagy teljesitményű konzolok vannak és nem léphetík meg szerinted, hogy új motor vagy, hogy tényleg akkor időt és energiát ne adj isten PÉNZT áldozzanak arra, hogy akkor fejlődjenek?
    Még mindig lábbal hajtanánk a kocsikat ha így gondolkozna mindenki baszki..
    De persze ez a mi hibánk is mert a sok retardált fogyasztónak ez megfelel nem akarnak fejlődést látni illetve az, hogy PS4 és PS5 grafika között a különbség az, hogy az egyik 1080p felskálázva 4K a másik 1440p skálázva 4K-ra és gyorsabb betöltés az SSD-nek köszönhetően (lol, PC-n midurva, hogy a jövőt már 8-10éve éljük ha volt rá pénzed) ez már akkor ápgréd, hogy nem baj ha maga a játék amúgy ugyanaz mint 3 évvel ezelőtt csak van benne még 20 mikor tranzakció meg grindfest, hogy hosszúnak tűnjön a játék. Ezeket NEM CSAK az FC6-ra írom, hanem úgy általánosságba a legtöbb játékra de Ubi és EA több játékára igazak pl.
    Mai hardverrel még mindig inkább előveszek egy BF3, FC2, HL2 meg ilyen játékot mert ezek amiket játszva tudom és visszaemlékszem, hogy ezek mekkora állat fejlődések voltak és amúgy a mai napig legendás játékok, elmúlt pár évben hány ilyen kaliber volt? Mert én max PS exkluziv címeket tudok amik jönnek,kijöttek PC-re is és érdekes, valahogy nem kellett 20év mert új motor kell ahhoz, hogy jók legyenek...Adnak a minőségre tehát egy Horizon Zero Daw, Days Gone, Detroit Become Human ha nem is világmegváltó de mégis hiába van benne ugyanaz mint másba valahogy máshogy kapod jól eltalálták, hogy mit mennyire erőltet rád a játék meg ilyenek. God of War-t várom is mint a messiást meg az Uncharted részek is jöhetnek :DDD :DD

    ui.:
    Az, hogy 8 eszközön elérhető szuper így legalább lesz aki meg is veszi mert amúgy jelenlegi konzol gen és PC-re hülye lennék megvenni , nekem is csak procihoz volt promó kód amiből még pénzt is csináltam mert véletlen kettőt küldtek ki... Minőségi játékot így nem fognak csinálni sose mert nem is akarnak csak a tehénfejés aminek egyszer talán vége lesz mert fogyasztóknak elegük lesz belőle.(bár valszeg nem mert a minőség, az elvárások a béka segge alatt vannak még így 2021-ben is sokaknál)

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • Szabi®

    addikt

    válasz shotika #341 üzenetére

    Azt marha jól megcsinálták, mivel pontos helyet nem adott, csak egy "x" sugarú kört, amiben valahol ott van. Imádtam :D

    [ Szerkesztve ]

  • hdekakas

    senior tag

    válasz shotika #376 üzenetére

    Nekem meg pont az a bajom, hogy túl nehéznek találom.
    Úgy kábé 10 óra után abbahagytam, aztán egy hónapja se vettem elő. Igaz, még semmimet nem fejlesztettem. Nem igazán tudom, hogy mit kellene fejleszteni, meg hogy ha fejlesztek, akkor később valami mást jobb lett volna, ezért inkább semmit. :) Túl bonyolultnak látom, hogy mindent fejlesztgetni, ilyet gyűjteni, azt erre felhasználni mert akkor lesz amaz, amiből emezt lehet venni, stb. Fene se tudja, mivel járnék jól, így aztán off. :D

  • hdekakas

    senior tag

    válasz shotika #382 üzenetére

    És a tankokat meg a helikoptereket mivel lehet leszedni?
    Csak géppuskám van, de azzal mehet bele az összes nálam lévő töltény, akkor is nüansznyit csökken csak az életerejük. Nem találkoztam (még) rakétavetővel, mint minden far cry-ban. Azokat szerettem. Legutóbb úgy csináltam, hogy a supremoval sikerült egy tankolt leszedni, de azzal is háromszor kellett rálőni. Utána mindig elbújtam tíz percig mire feltöltött, és megint. De ez így nem túl szórakoztató...

  • Đusty

    addikt

    válasz shotika #408 üzenetére

    Én nem szeretem ha nehéz, sokkal inkább a haladósat főleg ha hosszú. Akkor így könnyű módban nem lesz végtelenített ellenfél? Mert attól kiráz a hideg. Egyébként kellemes csalódás volt így az ingyenes hétvége alatt ez a 2-3 óra, majd egy akcióban behúzom, nekem még a jelenlegi árát azért bőven nem éri meg :)

    [ Szerkesztve ]

  • Nagus

    senior tag

    válasz shotika #408 üzenetére

    De azért az no-comment, hogy az autosave nem rak ki az objektum tetejére. Az ingyenes napok nekem ott végződtek 15%-al, pedig már tankom is volt. Amúgy én a középső szinten indítottam és az túl könnyűnek bizonyult. Beállok egy sarokba és szépen sorban jönnek az npc-k bele a fejlövésbe, ilyet már régen láttam.

  • Devid_81

    nagyúr

    válasz shotika #408 üzenetére

    Ha jol latom i5-9600KF van a gepedben, anno az FC5 nagyon finnyas volt a HT nelkuli procikra.
    Emlekszem akkoriban csereltem le a 9700K-t egy 9900K-ra es eg es fold volt a kulonbseg a HT-s proci javara.
    Nah most ebbol a 'betegsegbol' nem tudom mit orokolt az FC6?!

    ...

  • Devid_81

    nagyúr

    válasz shotika #412 üzenetére

    Nalam micro-lagos volt 9700K-val de meg a New Dawn is elegge, majd 'kisimult' a HT-tol.
    De lehet ezt kesobb javitottak a motorban fene tudja, vagy nem mindenkinek jott elo eleve?!
    Passz :B

    ...

  • beyruth82

    veterán

    válasz shotika #459 üzenetére

    Nagyon jónak számít.Csak nem itt, ugyanis ez a far cry 6 topicja....😂😂😂

  • beyruth82

    veterán

    válasz shotika #567 üzenetére

    Persze nem vagyunk egyformák. Nekem a 30 fps is elég nem bántja szemem. A tv-m pedig amúgy is 60-at képes max megjeleníteni, monitorom pedig 75-öt. Igaz nincs csúcsgépem de laikus szemmel nekem sokkal szebb a xbox-on 4k tv-n a far cry 6 mint pc-men az fhd 75hz-s monitoron, de mint írtam nincs csúcsgépem. Én a különbséget 60 és 120 hz között szerintem nem is látnám már. Stilusommal nem volt gond csak leírtam a megdöbbenésem.Valótlanságot se állítottam hiszen
    (#529) hdekakas írta az 5-10 fps közötti és a max 30 fpses tapasztalatát 3080-as videókarival far cry 6-al.Erre jött a támadás hogy valótlanságot írok. Nem én írtam hanem hdekakas....
    Én arra reagáltam, hogy elképesztő nem általánosságban a pc-re hiszen nekem is van. Személyeskedni se én kezdtem hanem dannyl amit figyelmen kívül hagytam. Ha visszaolvassátok én egyáltalán nem személyeskedek, nem támadom egyik fórumtársat se. :)

  • JohnBart

    csendes tag

    válasz shotika #751 üzenetére

    "Én megjelenés után írtam, hogy úgy érzem, nincs rendesen átgondolva a játék rendszere. Egyszerűen túl nagy, túl sok mindennel van telepakolva, és ezek nagy része teljesen felesleges."

    Abszolút egyetértek! Úgy érzem, hogy a dizájnereknek vagy nem volt egy tiszta, világos koncepciója, hogy milyen is legyen a játékmenet, vagy pedig (ami esélyesebb), hogy felülről nyomták őket, hogy rakjanak bele minden szir-sz*rt más open-world Ubi játékokból is, mert ugye "azokban működtek".

    "Összeturmixolták az eddigi Far Cry-okat, afféle biztonsági játékként. Nem mondom, hogy rossz játék, de a legnagyobb jó indulattal is csak egy közepes élményt nyújt."

    Igen, gameplay téren javarészt a 3-ból, az 5-ből és a New Dawn-ból merít. A 3-ban a második sziget ugye szintén olyan volt, hogy amíg a zsoldosruhát viseltük, csak az őrzött területeken támadtak ránk; az 5-ből főleg a járműlehívás, a gunplay és a kommandírozható állatkák jöttek át; a New Dawnból meg a túltolt kraftolás, a szintezett ellenfelek, és a külön mapokon zajló special opok.

    De ezek mellett engem a resource gyűjtögetés és a ládázás a Wildlands-re is emlékeztet, a szintezett régiók és a ruhaszett-rendszer az újabb AC-kre, az endgame a heti küldetésekkel meg a Divisionre. Nem azt mondom, hogy saját magától ne lopjon persze az ember, de tényleg az van ahogy mondod, nem kellett volna ész nélkül mindent belerakni a programba, mert túltelített katyvasz lett a vége. :)

    "Főleg azután szembetűnő, ha ismét elővesszük a Far Cry 5-öt. Az az epizód valahogy képtelen elengedni, annyira jól összerakták."

    Szintúgy ezt érzem - megvannak a számomra idegesítő elemei az 5-nek is, de ahhoz én is rendszeresen visszajárok. Nagyon hangulatos a vidéki amerikai miliő, remek a harcrendszer, és bejött a 'kezdő zsaru a pácban' alapvetés is. Nem azt mondom, hogy a 6 heti felkeléseit nincs kedvem letolni (főleg ha a Libertad moddal berakok magam mellé 2-3 "kollégát" is), de kétlem, hogy még egyszer újrajátszanám ezt az epizódot.

    "Írtad, hogy lecserélik az engine-t. Erről eddig nem tudtam, de örülök neki, mert a Division Engine-je sokkal modernebb, és hát itt a 6. részben már nagyon érződik, hogy eljárt felette az idő. Maga a látvány persze kellemesre lett faragva, de részleteiben már kijönnek a hiányosságok."

    Igen, a pletykák szerint a Snowdropot használják a továbbiakban, pontosan azért, amiért írod (illetve mert a cégen belül más sorozathoz nem használják a technológiát, no meg gyanúm szerint a Dunia netkódja nem is nagyon bírkózna meg a tervezett multis spinoff sokszereplős extraction játékmódjával).

    "Játékmenet terén én is azt mondom, hogy vissza kellene kanyarodni egy picit a lineárisabb sztori vezetés felé, és azt hogy legyen benne a Far Cry első részéhez hasonló kihívás, ugyanis a sorozat epizódról epizódra egyre könnyebb lesz."

    Na igen, a nehézség meg a másik téma. Még emlékszem rá, hogy az első rész mennyire szívatós tudott lenni (főleg miután megjelentek a Trigenek), hogy a 2-ben mennyire ki kellett használni a terepet és a fedezékeket, vagy hogy a 3-ban és a 4-ben még erősen ajánlott volt lopakodni. A hatodik részre ebből a kihívásból már szinte semmi nem maradt, én a Supremokat és a Resolvereket kerülve is simán ledaráltam mindenkit Action Mode-ban (de elvileg a Guerrilla Mode sem számottevően nehezebb)

    [ Szerkesztve ]

  • Dilikutya

    félisten

    válasz shotika #759 üzenetére

    Annak a küldetésnek kétszer estem neki. Másodjàra se volt időm végigvinni, de nem is fogom, ez a szar nem ment közben.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák