Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz Ryu77 #7935 üzenetére

    Alapvetően az a baja a motornak, hogy nem csak azokat az objektumokat számolja, amit látsz, hanem azokat, amik nem látszanak, de látótávon belül vannak. És ebből rengeteg van, feleslegesen. Olyan modokat kell keresni, amik eltüntetik a fölösleges, sehonnan sem látható objektumokat a területről. Pl a Insignificant Object Remover. Meg kerülni azokat a modokat, amiknél ki kell kapcsolni a precombined objektumokat. Ezek pl a különféle scrap modok. A motor optimalizálatlanságát a beth azzal kerülte meg hogy a számtalan objektumot összepakolt egyetlen objektummá. Amíg nem akarod szétszedni őket, addig nincs vele gond és sokkal könnyebben bánik így a kevesebb objektummal a motor, de ha használsz olyan modokat, amikkel „szét lehet szedni” pl a felesleges levélkupacokat, szemetet, és hasonlókat, akkor vagy szétbontod az előre összekombinált objektumokat, másképp nem csak a levélkupacot tüntetnéd el, de a fél utcát, amivel össze van kapcsolva. És szétbontva már nem egy objektum a fél utca, hanem soktíz, vagy sokszáz, amiből számtalan nem is látható, mert takarja a többi. De a motor mindegyiknek kiszámolja a kinézetét, teljesen feleslegesen.
    A részletesen kidolgozott, ráadásul nagyobb, mozgó élőlény létszámot tartalmazó helyek felé nézve (pl Diamond City), már akkor belassul az egész, amikor még kilométerekre vagy tőle, még csak el se látnál odáig, de a motor már számolgatja az objektumokat.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák