Hirdetés
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- Szörnyű dolognak nevezte a CHIPS-törvényt az USA elnöke
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen egeret válasszak?
- A legdurvább (?) táblagép: ROG Flow Z13 és a Strix Halo
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Azonnali informatikai kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nirvatti
tag
Sziasztok!
Egy kicsit elvesztettem a türelmemet már.Vásároltam két terméket 2024.04.10-én 20 havi 0%-os hitelre. Az egyik termék elromlott, így RMA kérelmet töltöttem ki, azóta szinte semmi nem történt.
2024.10.04-én kitöltöttem a szervizkérelmet a termék javítása miatt.
2024.10.16-án megérkezett a szervizbe a termék.
2024.10.20-án kaptam egy levelet, hogy 30 napra is kitolódhat a javítási folyamat.
2024.11.16-án érdeklődtem az emag chat felületén, hogy mi újság, akkor ezt az információt kaptam:
"A szervízlapon november 7-i az utolsó bejegyzés, mely alapján nem tudták megjavítani a terméket, ezért sztornózták a rendelést."
Akkor megegyeztünk, hogy visszafizetést kérek.
2024.12.03-án érdeklődtem mi újság, elküldtem levélben az eddigi kommunikációt az info@... email címre.
2024.12.12-én újabb chat-es kör jött, ahol végre elküldték számomra a hitel lemondási nyilatkozatot, amit kitöltöttem és visszaküldtem.
Ekkor derült ki, hogy ezt úgy lehet intézni, hogy a megrendelésben szereplő másik (hibátlan) terméket is vissza kell küldenem, így visszatérítik az eddigi összes befizetésemet. Ehhez futárt küldenek, ami a mai napig nem történt meg.
2025.01.03-án személyesen jártam az eMAG Etele plázában található üzletében, ahol szóban igazolták, hogy megkapták a lemondási nyilatkozatot.
2025.01.08-án a hitelt intéző banknál érdeklődtem telefonon, Ők megkapták-e, sajnos még nem...
2025.02.10-én (ma) újra beszéltem a bankkal, akik még mindig nem kapták meg a törlést kérő dokumentumot, de azt mondták juttassam el közvetlenül hozzájuk az iratot.
Megtettem.
eMag chat-et nem kerestem, mert nem vágyom újabb hitegetésre, meg utánanézésre, ami után semmi sem történik.Ami felettébb bosszantó, hogy az eMag a folyamat elején lévő automatikus üzeneteken kívül soha semmit nem kommunikált, csak az én megkeresésemre voltak hajlandóak információmorzsákat elejteni az éppen aktuális státuszról.
Az, hogy egy dokumentumot nem továbbítanak ~3 hónap alatt, az pedig egyenesen felháborító.
Továbbra is fizetem a részleteket, miközben a egyik terméket sem használom (az egyik ugye hibásan náluk, a másikat pedig inkább nem használom, ne legyen értékcsökkenéssel járó hibája).Kihez tudok fordulni jogi panasszal? Békéltető testület?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- PR-Telecom
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- AliExpress tapasztalatok
- BestBuy ruhás topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- League of Legends
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T480 / i5-8350U / 8GB RAM / 256GB / FHD / Több darab / Számla /
- Új bontatlan Technics AZ80 Bluetooth fülhallgató High End, LDAC, HI-Res Audio
- Vízszerelő Budapest összes kerületében
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest