- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED monitor topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Apple MacBook
- Visszafogva, de még visszatér a GeForce RTX 5090D
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nirvatti
tag
Sziasztok!
Egy kicsit elvesztettem a türelmemet már.Vásároltam két terméket 2024.04.10-én 20 havi 0%-os hitelre. Az egyik termék elromlott, így RMA kérelmet töltöttem ki, azóta szinte semmi nem történt.
2024.10.04-én kitöltöttem a szervizkérelmet a termék javítása miatt.
2024.10.16-án megérkezett a szervizbe a termék.
2024.10.20-án kaptam egy levelet, hogy 30 napra is kitolódhat a javítási folyamat.
2024.11.16-án érdeklődtem az emag chat felületén, hogy mi újság, akkor ezt az információt kaptam:
"A szervízlapon november 7-i az utolsó bejegyzés, mely alapján nem tudták megjavítani a terméket, ezért sztornózták a rendelést."
Akkor megegyeztünk, hogy visszafizetést kérek.
2024.12.03-án érdeklődtem mi újság, elküldtem levélben az eddigi kommunikációt az info@... email címre.
2024.12.12-én újabb chat-es kör jött, ahol végre elküldték számomra a hitel lemondási nyilatkozatot, amit kitöltöttem és visszaküldtem.
Ekkor derült ki, hogy ezt úgy lehet intézni, hogy a megrendelésben szereplő másik (hibátlan) terméket is vissza kell küldenem, így visszatérítik az eddigi összes befizetésemet. Ehhez futárt küldenek, ami a mai napig nem történt meg.
2025.01.03-án személyesen jártam az eMAG Etele plázában található üzletében, ahol szóban igazolták, hogy megkapták a lemondási nyilatkozatot.
2025.01.08-án a hitelt intéző banknál érdeklődtem telefonon, Ők megkapták-e, sajnos még nem...
2025.02.10-én (ma) újra beszéltem a bankkal, akik még mindig nem kapták meg a törlést kérő dokumentumot, de azt mondták juttassam el közvetlenül hozzájuk az iratot.
Megtettem.
eMag chat-et nem kerestem, mert nem vágyom újabb hitegetésre, meg utánanézésre, ami után semmi sem történik.Ami felettébb bosszantó, hogy az eMag a folyamat elején lévő automatikus üzeneteken kívül soha semmit nem kommunikált, csak az én megkeresésemre voltak hajlandóak információmorzsákat elejteni az éppen aktuális státuszról.
Az, hogy egy dokumentumot nem továbbítanak ~3 hónap alatt, az pedig egyenesen felháborító.
Továbbra is fizetem a részleteket, miközben a egyik terméket sem használom (az egyik ugye hibásan náluk, a másikat pedig inkább nem használom, ne legyen értékcsökkenéssel járó hibája).Kihez tudok fordulni jogi panasszal? Békéltető testület?
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Yettel topik
- 70mai Omni 4K - körszem-őrszem
- Milyen monitort vegyek?
- BestBuy topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- GT710 passzív videokártya
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen, i7-9700 vagy "félkonfig"/ Win11- Számla, garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest