- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elite csúcstáblával készül a Xiaomi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Online áruhitellel van valakinek tapasztalata? Raktáron lévő terméket rendeltem 11.06-án, este jóvá is hagyták az áruhitelt, szerződés is alá lett írva. Másnap láttam a rendelés követésnél, hogy a szállítási 11.29-12.02 között várható.
Írtam nekik chaten, ahol az ügyintéző szerint ez az aruhitel miatt van így és nem tudnak vele mit csinálni.
Javitsatok ki, ha tévedek, de jóváhagyás után azonnal szállítható lenne a termék, nem? Mire kell 3-3,5 hetet várni? Ha személyesen vesz az ember így valamit, azt is viheti egyből a boltból, nem hetek múlva mehet csak érte. A termék azóta is raktáron van egyébként.
Írtam nekik az oldalukon keresztül rendes panaszt is pár napja, de még nem válaszoltak. Nem túl korrekt, hogy egy hiteligénylés után szembesül vele a vásárló, hogy a termékre még majdnem egy hónapot várhat... -
Nikaré
őstag
válasz tothjozsi96 #3197 üzenetére
Már tavaly elengedtem ezt a BF akciózást, ha nem sürgős akkor várok, hátha lesz akciózás az általam keresett termékből. Kábé ennyire egyszerűsítettem le.
-
tothjozsi96
addikt
-
Nikaré
őstag
válasz tothjozsi96 #3195 üzenetére
BF alkalmából lesz akciós memória javító kapszula.
Csak nem emlékszem, hogy hol?! -
Kaba
veterán
-
ggeleven
őstag
válasz tothjozsi96 #3191 üzenetére
BB és BF topic szerint is nagyon vérszegény.
20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
tothjozsi96
addikt
Csak szerintem vicc ez az EMAG kiemelt BF akció felhozatal?
-
ggeleven
őstag
válasz jack982 #3186 üzenetére
Azt pont nem fogják szerintem.
A Cofidis megvette a Cetelem Bankot, de a név egyelőre marad20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
addikt
Cetelem hitelkártyát már az Etele plázában sem lehet használni
⏺︎ Szeretnél akár 50-90.000 Ft-ot is egyszerűen zsebre tenni bankváltással? ⏺︎ Küldök neked meghívót a Gránit, Unicredit, K&H vagy Raiffeisen Bankok egyikéhez! ⏺︎ További részletekért írj privát üzenetet! ⏺︎ ️
-
Duran
tag
válasz Ateszpapa #3181 üzenetére
Standard emag... nekem 3 napos szállításból két hetes lett.. és nem azt kaptam amit rendeltem . Ráadásul egy jó 30-40%-kal olcsóbb cucc jött.. mikrofonnak mikrofon.. Rrrremek. Elutasították az elállási kérelmemet, hogy beszéljem meg a céggel, ami valami zűrzavaros szürkeimportos francia (cégjegyzékszám alapján) mezőgazdasági nehézgépgyártó én egy mikrofont rendeltem. szerintem pislogtak volna ha hozzájuk fordulok rendesen... A csomagon előkerült egy második cégnév is, ami egy német szállítmányozó vállalat volt.. bent a csomagban meg már jött a harakiricunami kínai valami (talán ő tőlük jöhetett?) egy elmosott wc papírdarabra nyomtatva... elindult a cirkusz, fenyegetőzés békéltetőtestülettel, ez meghozta a kívánt hatást, a pénzt visszautalták, infót nem adtak, hogy a terméket hova küldjem vissza, nagynehezen végül sikerült valakivel telefonon beszélnem, aki azt mondta az ügy le van zárva csináljak a termékkel amit akarok... vicc az egész. Végül ez jól sült el, a káposzta is megmaradt a kecske is jól lakott, a termék itt maradt és végülis megfelel ez is. Minden esetre igen gondoljátok meg, hogy ezzel a céggel akármit is üzleteltek...
Töredezettségmentesíteni azért kell, mert a lemezen a forgás szétdobja az adatokat
-
Ateszpapa
addikt
Rendeltem szemes kávét, mert írta, hogy holnap már a boxban is lesz.
Erre fizetés után, már jött az üzenet, hogy jövőhét kedd vagy szerda lesz a kiszállítás.
Menjenek a pitába, retkes banda.Töröltem is a rendelést, megrendeltem az Alzáról, ők tartani szokták az időpontot.
-
-
Ha rendelek egy ilyen google 30w toltot gyanus hatteru akarkiktol (elorefizetes), nekem kell leboxolnom ha gond van, vagy emag intezi? Bele tudom latni, hogy nem kuldenek semmnit, vagy valami hamisitvanyt kapok.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
Lessmessino
csendes tag
.
[ Szerkesztve ]
AMD Ryzen 7 7800x3d; AMD Powercolor RX 6700XT Hellhound; MSI Mag B650 Tomahawk Wifi; G.Skill 32gb DDR5 6000Mhz; Kingston Fury Renegade 2TB; Corsair HX750; LG 24GN650-B 144Hz; Redragon Kumara; Razer Deathadder V3; Steelseries Arctis 3; Meta Quest 3
-
raziel01
veterán
Sziasztok,
Emagon vettem 2,5 éve egy Tenda routert. Most elromlott, persze rendeltem másikat de mivel a letöltött jótállási jegyen 60 hónap garancia szerepel így garanciáztatnám.
Természetesen a weboldalon fel sem ajánlja a listából erre a termékre a szervizt.
Ilyenkor mi a teendő? Persze ha nem tudja senki akkor írok nekik csak mondom hátra hamarabb kapok választ.[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
Újracsomagolt cuccok eredete teljes homály.
Én vettem tűnük egy felső kategóriás Samsung soundbar-t, leírás szerint újszerű állapotú, hibátlan. Ehhez képest a mélynyomó tiszta por volt, a távirányító kopott, és egy kis hallgatózás után kiderült a bal oldali front középsugárzója nem szól.
Gondolom valaki visszaküldte gariba, ők javítás híjján visszaadták az árát, majd el akarták adni bontottként.
Szerencsére az elállással nem volt gond, így végül visszakaptam a pénzem. -
makoss
veterán
Üdv!
Emagnál nem lehet postán maradóra intézni csomagot?
Hetente egyszer jutok ki olyan helyre ahol át tudnám venni a csomagotKülföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Duran
tag
Igazi szürkeimportos, homályos sz*r az egész.
Az újracsomagolt részt el kell felejteni. Vásároltam tőlük egyszer egy monitort, állításuk szerint felbontott volt, sosem használt. Elsőre okénak is tűnt, aztán kiderült, hogy a monitorban nettó több mint 2 év folyamatos üzemidő volt már. Nem is értem, ez hogyan lehetséges.. én nettó észre sem vettem, jóhiszeműen továbbértékesítettem itt hardverapron a terméket, majd egy teljesen érthetően felháborodott vásárlóval kellett arguáljak napokig, hogy jóvátehessem az akaratlanul elkövetett "átbaszást", mert én a terméket "alighasználtként" írtam le..
A Marketplace egyáltalános létezését is véleményem szerint igen komolyan meg kellene vizsgálni a legalitás szempontjából, mert nettó hamis kamu cuccokat árulnak, mindenféle homályos, véleményem szerint akár nem is létező dobós szirsz*r párizsi meg isten tudja hova valósi székhelyű cégekkel partnerséget vállalva. Itt természetesen a garanciát már az első pillanattól elfelejtheted. Azért, amit az EMAG a saját oldalán feltüntet, véleményem szerint felelősséggel tartozik, ám az ezekhez a partnercégekhez leírtaknak a fele sem igaz.
Ügyfélszolgálatuk mint olyan nem létezik. Az oldaluk szedett vedett, nem ritka a 404, és a mindenféle google fordítózott nyakatekert szövegek.
Már réges régen megfogadtam, hogy nem veszek tőlük egy szál gyufát sem, de a napokban mégis elcsábultam valamire, a gyors szállítás miatt. Raktáron volt, saját cucc volt, így is csúsztak vele vagy egy jó hetet. (Ennyi idő alatt még ha légipostát kérek rá is megjött volna ugyanez a kramanc arról a hitvány temuról is, fele áron). A leírtaknak nem megfelelő, méreteltéréses történet.
Ez idáig nem akartam rájuk pazarolni az időmet, hogy kiventiláljam a nyűgjeimet velük kapcsolatban, de ez most már végképp betette a kaput. Ha csak pár potenciális vásárlójuk belebotlik ebbe az üzenetbe, és emiatt máshonnan rendel, már sikerült beléjük egy kicsit rúgni .
Messzire kerüljétek ezt a céget úgy ahogy van.. Vedd meg máshol ha jót akarsz!
Töredezettségmentesíteni azért kell, mert a lemezen a forgás szétdobja az adatokat
-
Xtomi
tag
Valaki tudja az okát hogy a sameday október eleje óta miért késik annyit?
Addig minden megrendelésem flottul ment, most pl a boxba rendelt árut ki akarták hozni, persze aznap amikor a nem otthonról dolgozok és másik kerületbe ... -
alexnagy777
csendes tag
Nyerő kabarét lehetne belőle rendezni:
- 13-án rendelve lett két termék, mindkettő emag forgalmazású, 15-re volt várható, meg is jöttek volna, de....
- az egyik megsérült náluk, ezért visszahívták, a pénzt nem utalták vissza, mondván, ha kérem akkori áron, csinál új rendelést, mondom oké...
- a másiknál visszajött a pénz, állítólag készlethiányos, aminek semmi nyoma nem volt sehol, azóta sincs természetesen
- eltelt 1 hét, a másik pénze se nálam, se a magnál
- ma visszajött a pénz, pedig úgy volt, hogy nekik megy vissza házon belül
- nekem ezt végig kellett asszisztálnom, amíg ők tetűlassan ide-oda tologatják a papírokat, addig az új rendelés a régi áron állt, jelenleg is állNem tudja az egyik kéz mit csinál a másik. Erősen gondolkodom, hogy ezt a töketlenkedést, ígérgetést és hazudozást "jogi" útra terelem.
-
rolkaDb
aktív tag
válasz rolkaDb #3136 üzenetére
Végső update!
Nem kevés várakozási idő és pár email váltás után az emagos ügyfélszolgálatos hölggyel végre megérkezett a porszívó. Magam is meglepődtem, mert pontosan olyan állapotban kaptam vissza, amilyenben kaptam, nem összekaristolva vagy eltörve. A legnagyobb meglepetés számomra az volt, hogy a hosszú várakozási idő ellenére SIKERÜLT megjavítaniuk és úgy működik, mint új korában.
Szkeptikusan álltam a dologhoz de végül sikerült, amit szerettem volna.
Így jelen esetben én piros pontot adok a Flanco szervíznek, illetve az emag support Hölgynek is!Lentebbi új kommentekhez szolva, leginkább a törött antennás routerhez... Én a szállítás előtti fotókkal kezdtem minden irányból, illetve külön a Hölgy is kiemelte, hogy fotozzam körbe, nem is értem ez hogyan maradhatott el.
-
tylerddd
veterán
válasz Remekelek28 #3167 üzenetére
Nincs már fent, de egy Logitech G305 volt az és egy Lesomee nevű cég frogalmazta.[kép]
Hazai boltokban ez 20 körül van. Ha a Logitech szofverei felismerik és tudod állítani pl. a gombok funkcióját, akkor eredeti.[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
makoss
veterán
válasz HUN_Sector #3162 üzenetére
foggalmam nincs
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
tylerddd
veterán
válasz alexnagy777 #3164 üzenetére
2x kértem visszaküldést, törölték mindkettőt.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
alexnagy777
csendes tag
válasz tylerddd #3163 üzenetére
14 napos elálláson belül vagy?
Nem tudom a francia partnerekkel mi a szitu, én csomószor rendeltem kisebb méretű és értékű cuccokat román, bolgár, lengyel stb partnerektől. Sosem olvastam el az adott partner visszaküldési direktíváját, csak kértem visszaküldést, bevágtam a boxba, és vitték ingyé.Sajnos nincs új a nap alatt, rengeteg a hamis cucc visszajelzések alapján.
-
tylerddd
veterán
Üdv! Egy vásárolt termékkel ("Logitech" egér) kapcsolatban leírtam a véleményem, kulturált formában, ugyanakkor azt is, hogy a nem emag forgalmazású termék bizony hamisítvány, amiket érvekkel alá is támasztottam. Az egeres topikban is megerősítettek, hogy kamu a cucc, meg van is itthon egy ugyanilyen. Mindenfélére hivatkozva nem jelenítették meg az értékelést. Hogy lenne érdemes mégis megírni, hogy ki is tegyék? Az OK, hogy benéztem és egy hamisítványt kaptam, így jártam (nem is küldöm vissza, mert Párizsba a termék árának 50%-a lenne a szállítás), de az pofátlanság, hogy nem jelenítik meg a véleményt. Ráadásul valószínűleg tele van a felület ezekkel a hamisított sza*okkal, más is be**ophatja.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
makoss
veterán
Üdv!
Az emagnál a easybox csomagautomata, üzlet, postapont-ot miért nem lehet kijelölni?
Csak egy van Budapest, Tiszaújvárost nem engedi [kép]Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
-cobra-
aktív tag
Jöjjön egy kis történet az eMAG garanciális ügyintézéséről. Hosszú lesz, bocsi.
Jó másfél hónapja elromlott az egyik ASUS routerem. Nem lehetett bekapcsolni, valószínű alaplapos lett, mert a másik ugyanilyen típusú routerem tápegységével se volt hajlandó életjelet mutatni. Semmi baj, még van bő fél év a 3 év garanciából, gyorsan be is jelentem az eMAG-nak. Az első kellemetlenség akkor ért amikor nem lehetett a visszaküldési űrlapot kitölteni, mert nem látta a terméket a rendszer. Elkezdtem chatelni a csoda asszisztensükkel, majd továbbítottak egy ügyintézőhöz. Emailben küldtek űrlapot, amit azonnal vissza is küldtem nekik, mondták majd jönni fog egy másik email arról, hogy felvették a hibát. Eltelt egy hét, bizony nem jött email, újabb chatelgetés… kiderült, hogy bizony nem vettek fel hibajegyet. Másodjára sikerült ezt regisztrálni, majd a routert betettem a gyári dobozába és az ügyintéző tanácsára fényképet is készítettem róla. Az egész dobozt betettem még egy dobozba, biztos, ami biztos. 2 napra rá jött is a futár, elvitte, sínen vagyunk. 10 napra rá jött egy email, hogy beérkezett a szervízbe a termék. Majd 2 hétre rá jött a hideg zuhany, elutasítják a garanciális javítást ugyanis a router antennája törött, erről csatoltak is egy képet. Elküldtem Nekik a képet, amelyen a visszaküldés előtti ép állapot szerepel, tehát vagy a szállítás során, vagy a szervizelés során sérülhetett meg. Szerintük ezen a fotón nem látszik a lényeg, küldjek másikat, viszont megerősítették, hogy a csomagolás ép volt mikor beérkezett. Ránagyítottam a kérdéses részre, de ez sem volt elég. Ők megpróbálják a szervizes videófelvételt visszakeresni a csomag kibontásáról, hátha azon látszik valami. Itt napokra eltűntek, majd érdeklődtem, hogy van-e már valami fejlemény. Még nyomoznak... ismét eltelt pár nap. Ismét érdeklődök, majd azt az infót kapom, hogy a fent említett indokkal, javítatlanul visszaérkezett a termék a szervízből, sajnálják de ez van. Na ezen a ponton már nagyon felhúztak és vázoltam nekik a sztorimat, miszerint a csomagolásban a termék ép volt, az érintett antenna a másik mögött helyezkedett el, rögzítve, és mivel állításuk szerint a doboz sértetlenül érkezett be, így csak a szervízes törhette el. Bizonyíték erre az ő képük, ahol látszik, hogy az antennát előre felé feszegették. Ha nem ismerik el a felelősségüket akkor kérem az időbélyegzővel ellátott videófelvételt. Ha nem kapom vissza a vételárát, akkor következő lépésként a Békéltető Testülethez fogok menni. Válasz: A kamera aznap sajnos nem működött, így bizonyíték hiányában visszatérítik a vételárat.
A sztori nekem elég egyértelmű: vagy véletlen törte el a szervízes (akkor vállalja a felelősséget), vagy olcsón akarták elintézni a garanciális javítást (ami viszont felháborító). És a vicc az egészben, hogy ennek az antenna törésnek technikailag semmi köze az eredeti hibához, viszont lehet bele kapaszkodni, hogy így már nem garanciaköteles a termék.
Számomra hatalmas csalódás az eMAG ügyintézése, és sajnos nem ez volt az első eset. Máskor már sokkal rosszabbul is jártam, és a Békéltető előtt is volt már randink egymással.
Tanúság magamnak: évek óta vagyok visszatérő vásárlójuk és túlzás nélkül több milliós értékű rendelésen vagyunk túl, de azt hiszem ezen a ponton én ezt a webáruházat elengedem.
Tanúság mindenkinek: ha visszaküldötök bármilyen terméket, ALAPOSAN fotózzátok/videózzátok körbe, mert bizony még jól jöhet!
[ Szerkesztve ]
-
AMD94
kezdő
Sziasztok!
apk belépésnél nem jön meg az sms kód nem enged be az emag.
Ilyenkor mit tudok mit csinálni ?
-
Lmh
őstag
Kuldd vissza, hamisitványt kaptál,nem azt amit igértek.
Mindent visszaküldenek, szallitasi dijat is. 0-ba ki tudsz jönni.Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
hallerlaller
addikt
-
hallerlaller
addikt
Ha nem jött meg egy megrendelés hova kell írni?
Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i
-
tylerddd
veterán
Üdv! Úgy néz ki bevásároltam egy kamu terméket. Elindítottam a visszaküldési folyamatot. Az eMag oldalán ez van [kép], de a leírásokban az, hogy nekem kell intézni a futárt és visszaküldeni a cuccot. Mivel ott van, hogy futár által átvett, én arra gondolnék, hogy az eMag küldi a futárt nekem, hiszen ha én intézem privátban, akkor honnan fogja tudni az emag, hogy feladtam és neki ki kell pipálni azt a lépést?! Köszönöm!
Küldtem vissza fotelt is elállással , de ott közvetlenül az értékesítő céggel álltam kapcsolatban. Most kicsit zavaros nekem ez a "közvetítői" megoldással való logisztika.
[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Nikaré
őstag
Hi!
Tudtok valamit a csomagszállításról?
AWB problémaja van. -
yuri90
tag
Rendeltem an Emagról egy olcsó 1000ft értékű telefontokot + 1000 a szállítás ami meg is érkezett csakhogy nem az a tok amit rendeltem. A képen ami az Emag oldalán található a tok teljesen befedi a kamerákat amit én kaptam az meg csak körbe van vágva a kamera körül négyzet alakban. Egy lyuk van a kameránál ahol a por, kosz bejuthat. Megéri visszaküldeni? A szállítási díjat gondolom nem adják vissza. Arról nem is beszélve, hogy a csomag egy csomag szájmaszkkal volt kitömve.
[link] Úgy látszik nemcsak engem vertek át. A legalsó vélemény csatolt képet amin látszik ,hogy miről beszélek. -
senior tag
Lutri. Nekem eddig szerencsém volt, mindig jó terméket kaptam, eddig nagyrészt vadonat újat, ami ki sem volt bontva, csak esetleg csomagolás sérült volt. Ami valóban újracsomagolt volt, azok is épp, hogy kipróbált, tiszta állapotúak voltak, de valószínű nem mindegy, hogy mit vásárolsz, ki a vevőköre az adott terméknek.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
Nikaré
őstag
Hi!
Újracsomagolt telefon vásárlásnál milyen arányban lehet arra számítani, hogy nem egy szét ütött cucc érkezik?
Van erre valami statisztika? -
BusinessGuy
őstag
válasz BusinessGuy #3144 üzenetére
* és direkt figyeltem hogy emag által forgalmazott motyó legyen, emagon külsős által hirdetett szarért előre sosem fizettem volna, de nem is vettem volna meg....
-
BusinessGuy
őstag
válasz roseA580 #3141 üzenetére
De ez milyen már hogy több mint 1 nappal késöbb rendelve ugyan úgy bolti átvétellel csak helyszinen fizetve ott van pénztekre mig nekem várnom kéne ismeretlen okokból 22-ig miközben a termék továbbra is rendelhető 1 napos határidővel... Nagyon gondolkodok hogy bemegyünk és balhét rendezek kezdve azzal hogy a haver ott lemondja a rendelést én pedig lévén akkor ott van készleten az orrunk elött hisz ugye másik rendelésre beszállitották akkor követelni fogom a terméket amiért fizettem..... Ha pedig nem akkor ott lemondom, biztos megdicsérik mindet hogy konkrétan buktak két ügyfelet és közel 1 millát.... Ráadásul az biztos hogy tovább is viszem a dolgot a fogyasztóvédelemnek...Amúgy is nevetséges volt az egész procedúra mert első körben miután kifizettem jött egy levél hogy rendelés törölve.....Úgy kellett levelezgetnem mert persze egy telefonszámuk vagy normálisabb elérhetőségük sincs...
[ Szerkesztve ]
-
roseA580
tag
Szerencsére az eMAG-on még igen!
Off:És az OLX-en is!
-
roseA580
tag
válasz BusinessGuy #3140 üzenetére
Ha már kifizetted, miért sietnének vele? (már náluk a pénzed)
Nem érdemes előre fizetni, én is sokszor mérgelődtem, hogy miért fizettem ki előre, mert ilyenkor sokszor már nem sietnek a kiszállítással.
Ha csak megrendeltem volna, már sokkal hamarabb használhattam volna. (Kéne az eMAG-ra is egy HA figyelmeztetés: Soha ne utalj/fizess előre!)[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Emag által forgalmazott cucc vásárlása - raktáron lévő termék....
Az általam rendelt motyi rendelése leadva, kifizetve. Amikor leadtam a rendelést tegnap akkor az volt irva hogy szállitás 1 nap/ bemutatóteremben pedig holnap (ma). Kifizettem a rendelést előre bolti átvétellel... Megrendelés státuszában erre az szerepel hogy várható szállitás (a boltba) október 22.....
Ma ismerősöm megrendelte ugyan ezt neki bolti átvétel holnap este 8-tól irta... Nem fizette ki előre csak berendelte... Nála a státusz szállitás a boltba holnap 10-20 között és utána átvehető....
Ez milyen már?......[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok
Néhány terméknél ki van irva h emag genius deals tagként 25% kedvezmény . Ez hol érvényesíthető? Mert én tag vagyok..[ Szerkesztve ]
-
ggeleven
őstag
válasz HUN_Sector #3137 üzenetére
Sameday hasonló. A múltkor 40 perc után letettem...
20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
HUN_Sector
őstag
Ha azt hiszitek az emag ÜSZ borzalmas, a packetát ne kelljen soha hívnotok.
AI kezelő, első fekete pont. Nem érti amit mondasz neki, pl a csomagszámokat sem.
Ha végül kacifántos módon el tudod irányítani magad élő kezelőig, megmondja hogy sokan várnak, hogy technikai okokból nem tud kapcsolni és bontja a vonalat -
rolkaDb
aktív tag
Update!
Írtam a Flanco cégnek angol nyelvű emailt, sajnos nem kaptam választ. Illetve előtte az emagnak is ~1.5 héttel előtte. Már kezdtem elkönyvelni reménytelen szitunak. Azon a napon hívott egy pesti szám, emag ügyfélszolgálatos. Kérte, hogy küldtem el emailben az adataim, hiba leírását, képeket. Majd küld futárt, ez volt kedden. Másnap jött is a futár, de rossz címre, ami a számlán szerepel, nem arra, amit megadtam emailben. Ujabb email váltás után hívott ismét az ügyfeles nő, hogy semmi gond, ír a flanconak és kéri hogy küldjenek új futárt a javított címmel, így is történt. Reggel jött az email, délben pedig a futár és vitte is. Innentől leszek kíváncsi, hogy milyen lesz az ügyintézés menete, gyorsasága, illetve, hogy sikerül-e megcsinálniuk.
Ezzel párhuzamosan unokabáttyám rendelt egy esr magsafes iphone tokot, túlságosan olcsonak tűnt, hogy igaz legyen. Olcsóbb, mint a gyári oldalán. Így is történt, küldtek neki egy 150ft-os aliexpresses tokot, ami még csak nem is magsafes. Ma mehetett visszaküldeni a feladónak...
-
Lmh
őstag
válasz TomPack #3131 üzenetére
Én már odáig sem engedném a dolgokat hogy kamu hamisítványokat áruljanak az oldalamon. Akkor sem ha visszautalják a pénzt. 10ből 5 ember talán észre sem veszi elsőre ha hamisítványt vesz, erre játszanak. Csak a termék egy rakás .... lesz ezzel rosszul jár hosszú távon a vevő, az eredetit gyártó gyártót pedig rossz színben tünteti fel, mert vele azonosítják a terméket. Ez nettó csalás és márkarombolás. Csodálom h a sok megkárosított gyártó még nem perli az emagot.
[ Szerkesztve ]
Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
joocek
aktív tag
-
joocek
aktív tag
válasz torma1981 #3129 üzenetére
Véleményem szerint első olvasatra nem feltétlenül osztom a nézetét. Az eMAG egy jól ismert és megbízható márkanév, volt amelynek sikerült kiharcolnia magának egy pozitív hírnevet. Ez olyan, mintha én vállalnám a kezességet az egyik ajánlásomért. Az eMAG-nak szigorú szűrőrendszert kellene alkalmaznia, hogy megakadályozza az olyan boltok megjelenését a platformján, amelyek nem felelnek meg a minőségi követelményeknek. Sok más jó oldal is ezt teszi, és ez egy bevált gyakorlat.
XBOX Live Gamertag: joocekszbatta
-
rolkaDb
aktív tag
Sziasztok!
Tavalyi BF-kor rendeltem egy porszívót emagon, a forgalmazó Flanco névre hallgat. a Számlán is ez áll.
Namármost a porszívó meghibásodott. Ha emag felé nem lehet fordulni, innentől milyen irányba kellene elindulni vagy mit kellene tennem? Rosszabb esetben mehet a szemétbe.
Előre is köszönöm a válaszokat! -
gorgocska
tag
sziasztok
elvitt a futár tőlem egy tv (emag vásárlás)aug.03-án be is érkezett
11-én meg kapta a logisztikai csapat a levél szerint honnan számit a 30 nap szerelási idő?
kösziTcl 55c835, xbox 360,xbox SS 512gb,,Ps5
-
phrenetiX
tag
Emag úgy látom nem igazán kapkodja el a pénzem visszatérítését. Augusztus 23-án 09:23-kor megállapították, hogy a termék megfelel a visszaküldési feltételeknek, de a pénzem még mindig sehol...
Nem csípem az ilyet.[ Szerkesztve ]
3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)
-
roseA580
tag
válasz alexnagy777 #3109 üzenetére
Szia!
"Ha emag forgalmazású és mentetted a kártyát vásárláskor, boxba helyezés után 30 percen belül visszaér a pénz."
Igen, HA VISA kártyát használtam vásárlásnál, Mastercard esetén sajnos mindig több napot várnom kell.
-
ggeleven
őstag
Engem simán lepattintottak azzal, hogy a csomag már a futárszolgálatnál van és ott kérdezzek rá a kiszállítás időpontjára. Amikor tovább reklamáltam, akkor meg ilyenekkel jöttek érdemi válaszok helyett (messengeren élő emberrel beszélgetve):
Sajnálattal értesültünk arról, hogy elégedetlenséggel tölt el bármely szolgáltatásunk!
Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségek miatt!
Szia. Minden esetben várható szállítási időt küld rendszerünk, érkezni fog egy e-mail mikor átadjuk futárszolgálat részére, így a pontos szállítást a futárcég jelzi avagy a rendszer küldi ki a PIN kódot.
Minden panaszt kezelünk természetesen, de mi ügyfélszolgálat vagyunk és sajnos csodát nem tudunk tenni. Folyamatok szerint tudunk eljárni és ilyen esetben csak a raktár felé tudjuk jelezni, hogy az adott termék, csomagszám még nem került átadásra. Így megkérjük őket, hogy ellenőrizzék azt.
2.4. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.
A szállításról további információ a kézbesítési információknál érhető el: https://www.emag.hu/help/kezbesites/Ahogy fentebb írtad a várható jelentése: esedékes. Így ez eltérhet a megjelölttől, de igyekszünk minden esetben teljesíteni. Ha megnézed a nyomkövetési linket, a termék már másnap a futárszolgálatnál volt, de sajnos hibásan kóórdinálták a kiszállítást, így az a mai napon kerülhet kiszállításta.
20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
Beri78
őstag
Hát még nem tudom mi lesz....mára szabit vettem ki...
Tegnap reggel rendeltem. Budapest.
Tegnap 16:25-re írta az oldal a Csomag elküldve státuszt. De azóta nem vált át a "Csomag a futárszolgálat raktárába" részre
HDT a szállító."...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."
-
phrenetiX
tag
válasz alexnagy777 #3109 üzenetére
Emag forgalmazású volt, jelenleg így áll a dolog: [link]
Viszont utánvéttel fizettem, nem kártyával.
[ Szerkesztve ]
3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)
-
alexnagy777
csendes tag
Függ attól is, hogy melyik város. Bp és nagyobb városoknál lehet, hogy tudják tartani, kisebb helyeken már kétséges. Úgyhogy ez legtöbbször pr duma. Vásárlás során - vagy sokszor után - meg már azt írja az oldal, hogy 23-24-25 stb. Erre is figyelni kell.
Ha emag forgalmazású és mentetted a kártyát vásárláskor, boxba helyezés után 30 percen belül visszaér a pénz.
-
phrenetiX
tag
Köszönöm az infókat, hátha nekem is szerencsém lesz.
3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)
-
Ármester
válasz phrenetiX #3105 üzenetére
Nekem eddig 1-3 munkanapon belül visszaküldték a pénzt (legutóbb péntek délelőtt vitte a futár, hétfő délelőtt már számlámon volt a pénz), ebből a szempontból elég korrektek.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
phrenetiX
tag
Sziasztok! Soha nem küldtem még vissza online rendelt terméket, de most eljött ez is. Emagról vettem a múlt héten egy Huawei Watch Fit 3 okosórát, de nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket így inkább visszaküldeném. Az oldalon el is indítottam a visszaküldési kérelmet, nemsokára viszem is leadni az EasyBoxba. Mik a tapasztalatok a pénzvisszafizetés idejével kapcsolatosan? Tudom, hogy meg van adva egy időkeret, de ezt mennyire kezelik rugalmasan?
3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)
-
roseA580
tag
Velem többször is előfordult, pl. vasárnap megrendeltem és hétfőn már nálam is volt a termék.
Igaz az ellenkezője is, pl. mosógép rendelés (partner) és nagy várakozás után végül elmentünk egy boltba és a csomagtartóban (félig nyitva) hazahoztunk egyet. (itt is ígértek kiszállítást)
Ui:
Természetesen ez fekete péntekes időszakban történt.
Ha az eladó az EMAG akkor nagyobb esélyed van arra hogy betartja az ígéretet, pl. most megyek a helyi postára két terméket átvenni amit péntekre ígértek. (tegnap vette fel a posta tőlük és már is itt vannak)[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkpad T470, 14" FHD IPS, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, W10, 27% áfás számla, 1
- Lenovo Thinkpad T470, 14"HD, i5-6200U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, W10, 27% áfás számla, 1 év gara
- Lenovo Thinkpad T460, 14"HD/FHD, i5-6200U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, W10, 27% áfás számla, 1 év garanc
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500