Legfrissebb anyagok
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
PROHARDVER! témák
- Apple notebookok
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Milyen processzort vegyek?
- CES 2025: AI a grillsütőben
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- E-book olvasók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
Kb. ott tart ma a hidrogén cellás autó mint 100 éve a villanyautó. Létezett, de nem volt reális alternatíva. A Toyotának hosszú távon igaza lehet, viszont nem biztos hogy 100-150 év múlva már nem lesz valami teljesen más technológia. A Tesla szerintem pont azért lett sikeres mert meglátta hogy az akkus technológia már versenyképes alternatíva lehet. A hidrogén kora viszont még nem látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések