Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz WiZARD #2460 üzenetére

    Mielott megvettuk volna a fujszar csinaltvillanyauto eGolfot, elotte nekunk is Ioniq volt a cel, meg is neztem egy parat, kettot Jimmy erdekeltsegi korebol, hat a jo az nem olyan, annyival meg nem volt olcsobb… a Green Cars autoi szepek, sokszor garisak, meg is kerik az arat. Nyilvan van jopar ember, akinek fontosak az Ioniq jo tulajdonsagai (kategoriaban gyors es stabil DC toltes, egesz jo helykinalat, tenyleg jo zene, premiumban jo felszereltseg, “100%-os akku”), az nem jar vele rosszul, de kicsit tul van tolva a tipus ara (Prius-szindroma) es nagyon el vannak hallgatva a negativumai. Nekem egy olyan ember, aki vezette mindet es ertekesit markafuggetlenul ujat es fiatal hasznaltat is, azt mondta, hogy a 3 kozul az ioniq a legjobb villanyauto, a golf a legjobb auto, szegeny leafet meg ne bantsuk :DDD mondjuk ha valakinek az tetszik, nem beszelnem le feltetlenul arrol se, legyen tisztaban mindharom tipus erossegeivel es gyengesegeivel, aztan a felhasznalasi szokasainak es tetszesenk megfeleloen valasszon :R

  • Tiédetis

    senior tag

    válasz WiZARD #2460 üzenetére

    Persze-persze, tudjuk, kamu, humbuk :) A lényeg, hogy hozza azt a távot 200e km után is, ahogy az elején. Nyilván lehet magyarázni hogy miért vagy miért nem. A vevőt általában ez érdekli.

    Te láttál már olyat, aki ingyen dolgozik? Én nem vettem "tőle" mert amit néztünk, annak voltak esztétikai hibái, amit 3 nap múlva már javítottak. De akkor már elszállt az áruk eléggé.
    Ezért mentünk lentebb, Zoe vs Soul. Utóbbi lett. Majd az idő eldönti. De biztos, hogy Leaf nem. Szép, tetszik, jól felszerelt, de ez már nem minden. Bár nekem is ülés fűtés/hűtés, kormány fűtés meg hátsó tolató kamera (kell is, de rohadtul piszkolódik)
    Ha lenne több pénzem, ezt venném újra, de 64kwh-s verziót.

    A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

Új hozzászólás Aktív témák