Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    Szerintem a legfontosabb a script eltakarítása lenne, aztán az irreálisan erős védekezés normálissá tétele és valóshoz közelibb futás/stamina modell. A gyanúm sajnos az, hogy ezek maradnak a régiben vagy még rosszabb lesz.

    Labdakezelés? Valamennyire van hatása a usernek, a játékos orientációja, mozgása, sebessége, a labdaátvétel iránya, ereje ezeket most is lehet befolyásolni. Hogy most a lábfeje milyen helyzetben legyen és azt irányítani lehessen, azt nagyon overkillnek tartanám, és nme is tudom hogyan lehetne megvalósítani irányítás szempontjából. Szerintem jó, hogy ilyenre nem kell figyelni, inkább vegye le a terhet a felhasználóról, hogy ne kelljen még ezzel is foglalkozni. Egy kicsit lehetne jobb a labdakezelése általánosságban a játékosoknak, bár lehet, hogy azokban az esetekben amikor elpattan tőlük a labda inkább a script játszik közbe. Sokszor ez is valószínűnek látszik, mert pl olyan gurított passzokat nem tudnak átvenni amiket az ellenfél a saját játékosának szán, de véletlen az én játékosomat találja meg és mintha nem számítana rá belebotlik. Pedig sima passz, arccal a labda felé, egyszerűen át kellene vennie, mert semmi különbség nincs ahhoz képest mikor ugyanezt a labdát a csapattárstól kapja és átveszi, csak annyi, hogy az ellenféltől jön.

    Nagy hiányosságok szerintem ezen a téren nincsnenek, le lehet venni a labdát ha az ember a való életben is tudja hogyan kell átvenni. Az sokkal inkább zavar, hogy nem lehet megcsinálni egy kényszerítőt, mert a lendület megmaradás törvénye nem létezik ebben a játékban és úgy fordulnak 180 fokot a kényszerítőbe húzott védők mintha 0 kiló lenne a tömegük. Ütemcsel ugyanez, ahogy irányt váltasz 0 másodperc késlekedéssel irányt vált a védő is. Teljesen irreális. Ha ezt meg a szkripet helyreraknák már attól jobb lenne az összes valaha volt PES-nél.

Új hozzászólás Aktív témák