- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az adott eszköz operációs rendszerének nyelvét kérdezi le és az alapján lesz magyar. Nekem nincs Windows-ra ötletem kikerülni ezt, Androidon megy a dolog az eBay app-nál ahogy már írtam.
Egy dolgot tudsz tenni, azt hogy szabályozd a keresést, a jobb felső sarokban az Advanced link és alul a Rendezés alapja résznél választod ami kell, lényegében manuális kiválasztás. -
Írtam hogy hibás a magyaros, más belső tartalom sem érhető el, nem működnek a linkek.
Ha nem tudod egy eBay sütik és böngésző gyorsítótár törlés után újbóli belépéssel előhozni az angol felületet, akkor a böngészőben az F5 vagy a CTRL+F5-el gomb nyomkodással frissíttesd az oldalt, esetleg visszaáll angolra.
Nekem Firefox-ban angol és ninxsógondom.
Az Edge magyart adott fel, de fentiekkel ott is eltüntettem a magyart, né vétózza már az angol felületet.
Valójában én már nem tudom előszedni a magyarított felületet sehol sem. Még Opera böngészővel megnézem és talán be tudjuk azonosítani hogy miként lehet máshogy angolra tenni az oldalt. -
Nem kötekedés, de ezt te hol olvastad: A return-nél a termék vételárát kellett csak visszaküldenem..
Ha a vevő fizeti innen a postát mert elküldi neked a "posta" pénzt hogy feladd a nevében lényegében és azután a saját költségén visszaküldi neked a terméket, melyik törvény szerint kell megbüntetni?
Nem adtál neki semmit, nem szolgáltattál neki semmit, milyen kártérítés ez az eladónak mert meggondolta magát? Nagyon nem világos a dolog és ne értsd félre de én jogalap nélküli gazdagodás kategóriába sorolom.
Én ennél is ebből indulok ki, ha nem is vagyok webshop, mert ez a jogszabály:
Az elállási jog
Ez azt jelenti, hogy ha a vevőnk vásárlása után két héten belül meggondolja magát, vagyis úgy dönt, hogy a termékre nincs szüksége, az nem tetszik neki, jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet a szerződéstől. Ekkor indoklás nélkül visszaküldheti a terméket a webáruháznak, ez pedig az e-kereskedőt arra kötelezi, hogy 14 napon belül térítse vissza a vételárat és (ha van) a szállítási költséget. A termék visszaküldésének költségei mindazonáltal a vevőt terhelik.
Az elállási jog logikája az, hogy az interneten történő vásárlás esetén a vevőnek nincs lehetősége a terméket kipróbálni, kézbe venni, személyesen megvizsgálni, így ezt a jogalkotó a termék visszaküldésének jogával kompenzálja. Az e-kereskedőnek nincs lehetősége arra, hogy mérlegeljen, kötelező visszafizetnie a vevő által kifizetett összeget.
Fontos tudni, hogy a jog az Európai Unió minden tagállamára egyformán vonatkozik, a határokon átnyúló vásárlások esetében is. -
Megváltozott a dolog nem sztornózzák már a jutalékot, elméletben ha a vevő nem minőségi kifogás miatt küldte vissza akkor sztornózzák a jutalékot.Már volt itt róla szó.
A postaköltséget ha te fizetted (free shipping volt a vevőnek) akkor azt nem kell visszaadnod, viszont ha a vevő fizette, akkor a teljes pénz vissza jár neki, mert az idefele utat neki kell fizetni és a termék nálad van, nem büntetheted pénz elvonással. -
Mindent vissza kell adni, de a visszatérítésből a te költségeid elméletileg levonhatóak. Ha te ingyenes szállítással adtad el az akkor a te veszteséged, ha vevő fizette akkor az nem veszteség nálad. Itt az szokott néha lenni a probléma hogy nehéz azt végigvinni hogy visszakaptad ugyan, de gond van vele és kevesebb pénz jár a vevőnek, illetve hamarabb visszaadják neki a pénzt.
Én azt sem látom, hogy ebben az esetben a jutalék visszaadása biztosítva lenne, bár lehet hogy figyelmetlen vagyok.
A legnagyobb gondod meg az, hogy szemetek és nem azt fogják írni hogy nem kell neki, hanem hazudik valamit, hogy hiba van vele és ekkor bizony egyértelmű hogy a jutalékot sem adják vissza, ha azt állítja hogy hamisítvány akkor meg sem terméket sem pénzt nem kaphatsz vissza. Sajnos harcolnod kel az igazadért és ez így nem egészen korrekt. A vevőnek mindig igaz van mentalitás baromság, mert visszaélnek vele. -
Összefoglaló, 8.a Az eBay-en történő eladásról néhány gondolat és ott a Busines policies kép alatt a A vevői korlátozás beállítása, ha el szeretnénk adni valamit, de szűrni szeretnénk a vevőinket. Leírás itt olvasható.
Valamint akinek eladtál valamit azt felveheted tiltólistára -
Nem egészen értem ezt az érdeklődést, de a 21 napot sehol nem láttam leírva és soha nem írtak ilyet. Aki válaszolt neked az félreértett valamit. A vevőnek 5 munkanap igazolt feladás, ha 15 napon belül nincs beírva a nyomkövetés, nem igazolja hogy feladta akkor kérheted a döntésüket. Ha feladja akkor meg lehet hogy 21 nap után lehet reklamálni ha nem kaptad volna meg, bár 30 napra emlékszem. Ha mást állítanak akkor nem mondanak igazat vagy nem értették meg a kérdést.
Melyik eBay oldalon lett eladva? Mert lehetnek eltérő szabályok. -
Ezt tudják, az amit idéztem van érvényben, hogy ők várnak a 15. napig hogy náluk megjelenjen valami feladási információ, jellemzően ilyenkor szokott megjelenni valami link a return requestnél hogy beavatkozzanak.
Érdemes lenne nem tartozásba esni a jutalékkal, amit levonnak és nem jogos azt később jóváírják.
Például nem a vevőnek adnak igazat, marad nálad a pénz, a jutalék akkor esedékes lesz. -
10 munkanapon belül kell feladnia. Jelzed az eBaynek hogy te nem kaptál értesítést erről és ezért vizsgálják ki hogy mi a helyzet. Ha nem került igazoltan feladásra akkor hajtsák végre a szerződési feltételekbe leírt dolgokat.
De ez írják: After 15 business days, if we don't see any indicators that the item is on its way back to you, we may close the return and protect you from negative feedback. -
Ha közben az eBay levonta jutalékot és te visszaadod a pénzt és náluk nem marad a jutalékból semmi a refund miatt akkor jóváírják a következő számlázási ciklusba.
A bruttó vételár lehet befoglalva, ami az eredeti érkezett vételár, a jutalék levonása nélküli, nem több , nincs büntetés. -
Amikor olyat adunk meg hogy nincs visszaküldés és garancia akkor ezt nyomjuk. De a vevő kérhet felülvizsgálatot. Ha egyértelműen tudom igazolni hogy jogtalan a kérése akkor nincs ezzel gond. Ha viszont én egy működőképesnek írt valamit hirdetek de a vevő bizonyítékkal igazolja hogy mégsem az akkor erre hiába nyomok. Más az eljárás.
Nekem kétségeim vannak amikor csak úgy bemondásra el kell fogadnom hogy hibás. Nem küldött azóta se semmi bizonyítékot? Egyszerűen nem értem, nincs semmi neki amivel képet, videót tudna csinálni? 2020-ban?
-
Igazad, az egy másik topik volt. Elnézést.
Itt az eBay tematikus oldalaA PayPal témák
A 3.4. A kereskedelmi tranzakciók visszatérítései részAmennyiben a PayPal Vásárlói védelem keretében elveszít egy reklamációt bármely országban:
Ön köteles lemondani a tétel teljes vételáráról, valamint az eredeti szállítási díjról. Bizonyos esetekben magát a tételt sem fogja visszakapni.
Nem kap majd visszatérítést az értékesítéssel összefüggésben Ön által kifizetett PayPal-díjakból.
Ha a reklamáció szerint a kapott tétel Jelentősen eltér a leírtaktól, akkor előfordulhat, hogy nem kapja vissza a tételt, vagy köteles elfogadni a tétel visszaküldését, és megfizetni a visszaszállítási díjat.
Ha a reklamáció szerint a kapott tétel Jelentősen eltér a leírtaktól, és a reklamáció szerint az Ön által értékesített egyik tétel hamis, akkor köteles teljes visszatérítést fizetni a vevőnek, és nem kaphatja vissza a tételt.Ha nincs rá bizonyíték, hogy nem jó akkor azt ugye nem illik elfogadni oknak, nagyon lényeges hogy miért akarja visszaküldeni, ha ő gondolja meg magát, akkor neked abból nem lehet károd így a jutalékot sztornózzák, de ha hibás akkor az szívás.
Ezért is javasoltam azt hogy jelezd feléjük. -
Irásban, felül vagy alul Help & Contact
Kötheted az adott vásárláshoz vagy megkeresed a Returns & refunds azt ami aktuális és ha ott most adnak üzenet lehetőséget akkor ott. Vagy a Browse Help Articles kikeresed a Returns & refunds témát
Lehet Chat, lehet e-mail ilyen témával Subject: Appealing a decision as a seller
a képernyő alján a Need more help? alatti részek -
Az az elvárás hogy nyomkövetet legyen és nem a legdrágább a visszaküldés.
De nem előre fizeted és nincs általad bérmentesített címke mert az nem lehet, küldje a számlát az összegről és azután kapja vissza, ha úgy döntenék hogy az eladónak kell állnia. Akkor most a vevő már return request-et indította és úgy hogy nem csatolt semmit arról hogy hibás amit kapott?
Mert ha így van akkor valahogy ezt csak tudatnám az eBay-el hogy amíg nincs bizonyíték, addig nem igazán szeretnél semmit sem elfogadni. Vagy pedig a vevő minősítse át arra hogy meggondolta magát és még sem kell neki, akkor csak küldje vissza az előre meghatározott feltételek szerint. -
Pontosan ez van és ez a gond és mégis az látja mindenki amit az előbb írtál, ezért írogattam nekik hogy javítsák már ki ezt a szövegüket. Ha a felületülkön megadhatom ha Buyer pays for return shipping szövegte akkor nem ekll semmit küldeni a vevőnek.
De a trükk az amit írtam, a szöveg az hogy hibás a termék és ezért küldi vissza ekkor már a te Buyer pays for return shipping szöveged nem érvényes. -
Nem tudom már jobban leírni, ezt látja a vevő is, ez egy általános szöveg nem alkalmazható mindig, de ezt az eBay ezt nem hajlandó megváltoztatni azért kell meggyőznöd a vevőt arról amit írtam. Hogy ne tőled várjon ilyet.
A gondom az ha a vevő meggondolja magát és nem kell neki -hibátlan- akkor minden ország fogyasztóvédelmi szabályozása szerint ő fizeti a visszaküldés díját sohasem az eladó, az eBay akkor is ezt írja.
Nem tudtam az elmúlt 4 évben (évente írom) az eBay-t erről meggyőzni.
Mert a paraszt vevő mindig azt írja hogy hibás, még akkor is amikor az nem igaz, nem pedig azt hogy nem kell neki és így jön elő az hogy az eladónak kell fizetni a szállítási költséget.
Ez pedig a legviccesebb szövegük: Wait to get the item back before you refund the buyer."
Elkezd rinyálni a vevő 5-6 nappal később hogy feladta és nem kapta még meg a refund.-ot ezek rögtön leszedik az egyenlegről. Nem kaptam meg, mi van ha sérülten küldte vissza, vagy el fog veszni? Ők írták hogy várjam meg és azért nincs még refund.Mielőtt elfogadnád tisztáznod kel hogy ismeri-e ezt a PayPal szabályt és hajlandó-e annak megfelelően eljárni.
De a legnagyobb problémád az hogy nem tudod cáfolni azt az állítását hogy hibás és ha nem fogadod el akkor kényszeríteni fognak rá és akkor jön az amit olvashattál hogy minden költséget rádterhelnek és akár a terméket sem kapod vissza, szóval nyakig vagy a..... -
Lehet hogy nincs meg a csomagolás. Az eBay-en ki kellet tölteni a visszaküldési címet is, Account settings, Addresses, Return address azt kapja meg, az a hivatalos, de te is megírhatod neki.
Meg kell írnod neki hogy te nem tudsz címkét küldeni, neki kell feladnia nyomkövetett módon és kifizetni, de a PayPal-tól visszaigényelheti a a visszaküldési költséget. Ehhez neki a PayPal használatával kellett eredetileg fizetnie, mert a PP fiókjában a vásárlásnál lévő linkken keresztül lehet kérni a költség megtérítést.
Az oldalt ahol ez le van írva az előbb linkeltem neked is, azt kell megírnod.
Lapozz már vissza a múlt hét 15-16-ra ott írtuk mi az amit nem kapsz vissza. -
Kezdem az utolsóval. Arra írtam az hogy USA vevőnek is jár a PayPal visszaküldés költségtérítése, te nem tudsz return shipping label-t készíteni amelynél ki van fizetve a postázási költség és küldeni a vevőnek.
Nyomkövetősen kell feladnia és azt be kell írni az eBay-en és a PayPal-on is, azután jár vissza a pénz.
A jutalékok egy részét nem fogod visszakapni, 2019 ősze óta új a szabályozás. Múlt héten 15-16-án beszélgettünk itt róla. -
Ha visszaküldi akkor a pénzt vissza kell adnod, miután megkaptad. Nem tudom milyen garanciát és visszaküldési opciót adtál meg de ha PayPal-on keresztül fizetett akkor neki is jár a visszaküldés postaköltség megtérítése ezért erre rá kell vezetni, hogy ne te fizesd a visszapostázást, mert sajnos az eBay még mindig USA-n kívüli eladónál is írogatja a helepet hogy előrefizetett cimkét kell az eladónak küldeni, mi innen nem tudunk USA-ban feladható címkét generálni, de erre van a PayPal visszatérítése évi 12 alkalom és alkalmanként 30 $.
Ha indít return request-et akkor annál te is nyújthatsz be bizonyítékot hogy működött, hogy -nem tudom ezt adtad-e meg- nincs garancia, nincs visszaküldés vagy elfogadod.
Ha nem tudod cáfolni azt az állítását hogy nagy mértékben eltér hirdetésben megadottól akkor neki adnak igazat. Sajnos. -
Az a korábban majd 2 éve megszűnt. A menüpont neve a return request és az üzent részhez kell beírni hogy pontosan mit szeretnél, ha megfelel a dolog csak részkártérítés kell, akkor azt.
Az Összefoglaló, 4. b) eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van segíthet.Nincs kötelező visszaküldés, ha az eladó nem ragaszkodik hozzá. A költséget vagy kifizeti vagy nem, de neked biztosítva van az hogy a visszaküldés díját rögtön a feladás után kérd a PayPal-tól, ők max. 9300 Ft-ig visszaadják neked.
Úgy 20 hsz-el feljebb írtam néhány dolgot a visszaküldéssel, ott van link is az eBay megfelelő oldalára, ahol konkrétabban le van írva. -
Azt írtad hogy egy másikkal számmal kaptad meg, akkor az eredetinek szám bejegyzése csak nem igaz, hiszen nem arról a számú csomagról van szó. De akkor már látod annál is a kézbesítési bejegyzést? Gondolom nem.
Két különböző számról lenne szó függetlenül hogy egy csomagról van szó. A szállítási történet egyezik egyébként? A megérkezési nap, időpont azonos? -
Lásd az előző kettőt. A névben a speed ne tévesszen meg, ez egy economy szállítás a szokásos 30-45 nappal.
Ahol még Ferihegy van reptér névként az úgy 8 éves információ, írogatja az adatokat a logisztikai cég és nem tudja hogy már nem így hívják 2011 óta. A Hubuda sem így van híva vámilag.
Szóval nem ért ide még.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gitáros topic
- Politika
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC Pro - drón szett újszerű állapotban - Garancia +Care Refresh
- Samsung Galaxy S25 Ultra 12/256GB titánszürke garanciával
- Iphone 12 Black 64Gb független 87% akku
- LG 27 Odyssey 144Hz Gamer monitor
- 27% Számlával! HP Gaming! 16.1" IPS 144Hz / 7640HS / RTX 4060 / 16GB DDR5 / 512GB NVMe! BeszámítOK
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest