- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- Fellép a hamisított paszták ellen az Arctic
- Apple asztali gépek
- Házimozi belépő szinten
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- Megemeli a GPU-k árát az NVIDIA?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
Mike Farrel #8495 üzenetére
Kicsit pihentesd utána mehet a folytatás. Sok idő van még a verseny zárásáig.
-
Gomez86
őstag
Meló után gondoltam befejezem a day 1-t legalább.
Beugrottam valami moments-be hogy gyakoroljak, egy Yaris WRC-vel valamelyik Monte páyán végigvergődtem, na mondom ez jó lesz, nyomás
Egyből az S8-on amivel kezdtem csináltam egy defektet az elején
Mondom ilyen nincs, gumicsere, hajrá. Utána egész jól ment a maradék pár szakasz, de napvégi
végeredményre rányomta a bélyegét az összesen két defekt.
De azt mondom még így is elégedett vagyok eddig. Holnap d.u. meg belekezdek a D2-be szerintem. Addig kell ütni amíg forróAddig is, itt egy mementó a D1 végéről:
-
Bandit21
addikt
válasz
Mike Farrel #8495 üzenetére
Sajnálom, de ne add fel van akinél 2 nap is volt td hidd el közép mezőny is elérhető akár még így is.
Nekem most az tetszett nagyon hogy minden szakasz legalább 2 féle volt. Sőt volt egy hosszabb ahol hegynek fel száraz fent jeges aztán lefele újra száraz volt.
-
Mike Farrel
tag
Mai nap gondoltam megkezdem a VB-t, mondván lassabbak az autók talán jobb lesz ez, mint a nagy WRC-kkel volt. Erre rögtön S1-en kaptam egy defektet, de már csak 6 km volt a célig, mondom elszenvedem az autót, aztán majd következő szakaszon megindulok a cserélt kerékkel. Erre mikor a gumi lerobbant a felniről bevágta a TD-t, és eldobott a következő szervízparkba. Ott javítottam az autót indultam is a következő szakaszra csak nem figyeltem, hogy nem egy defektem volt, hanem kettő. Így a jobb elsőm az maradt defektes és így indult a szakasz. Itt nem volt mit tenni cseréltem egy gumit 90mp-ért, mert a 16 km-es szakaszt nehéz lett volna végignyomni, de ez elég is volt ahhoz, hogy a kedvemet elvegye az egésztől. Így szerintem ezt skippelem is, aztán meglátjuk majd a többi helyszínre jövök-e, mert ez így munka után nem a legjobb.
Hétvégente meg inkább az új bicajomra koncetrálok a hegyekben meg a bakancslistás bikeparkokban. -
fagy53
nagyúr
válasz
JulesTS #8489 üzenetére
"de mindíg elfelejtem" - kezdődik...!
Kár, hogy ilyen képet raksz be, mert nemhogy a gép elé ülve, de a saját autóimban sem érzem jól magam ezután, gratulálok a szetthez.
Igazán benyithatnál hozzánk nemcsak nyálcsorgató képpel, hanem tényleges részvétellel a VB-re, hiányzol a csapatból és én is egyedül vagyok itt a fiatalokkal. -
koncsosakos
kezdő
ÚÚÚ, komoly config!
-
JulesTS
addikt
válasz
Találtgyerek #8470 üzenetére
Én a kerékcserét, meg a visszarakást az SGP két (változtatható színű háttérvilágítású) gombjára tervezem rakni, de mindíg elfelejtem...
-
Gomez86
őstag
válasz
Bandit21 #8478 üzenetére
Kitartás! Remélem sikerül kikecmeregni belőle!! és megtalálni a jó megoldást!
Amúgy én valószínűleg inkább próbálnám meg a jobb lábam használni a fékre (ahogy az autóban is), mert azt kevésbé kéne tanulni, mint a kormányon fékezni, de ezt gondolom te is próbáltad vagy számításba vetted.
"A kerdes az lenne, hogy megcsináljam e ezt a jegkori Monte túlélő show -t másolatban?"
Páran már válaszoltak erre így gondolom megvan a döntés, és én is csatlakozom hogy mégegy ilyenre, kb egy időben nem lenne lehetőségem lefutni. Arra használnám hogy ilyenkor mint most hogy nem mentem 3-4 napja, elindítanám azt és ott "gyakorolnék", vagy rázóndnék vissza. Ami nem túl jó, mert a te belefektetett energiádat nem éri meg igazán.
Ahogy fagy53 is írja ilyen gyakorló practice-ek a legrövidebb pályákkal talán célravezetőbbek lennének. -
fagy53
nagyúr
válasz
Bandit21 #8474 üzenetére
"A kerdes az lenne, hogy megcsináljam e ezt a jegkori Monte túlélő show -t másolatban?" - szerintem ne, emlékezz a japán VB másolatra!
Értelme a snecy20-féle pár szakaszos gyakorlásnak lenne az aktuális VB futam előtt. Ez kicsi pályaismeretre, setupra és a többiek idejére jelentene rálátást, ráhangolódást, szerintem ebben segíthetnél. A változatosságról, - ismeretlen helyszínek, időjárási körülmények és kategóriák - snecy20 eddig kiválóan gondoskodott, a koronát meg Találtgyerek VB összeállítása teszi fel.
Minden résztvevőnek és szervezőnek köszönet, hogy így együtt lehetünk. -
Bandit21
addikt
válasz
jlaci74 #8481 üzenetére
Srácok köszi mindenkinek!
Találtgyerek: Ha le veszem a fék erőt akkor gyakorlatilag elég hozza érni. Csak úgy meg a lényege vész el.
Robby: rá keresek régen szedtem ilyeneket most is segít biztosan!
Laci, köszi! Sajnálom, senki se mentes ezektől a dolgoktól de én most a napokban jutottam el oda hogy a kikapcsolódás nem kikapcsolódás mert fáj.
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Bandit21 #8478 üzenetére
A helyes ergonómia megtalálása-beállítása elég összetett és hosszadalmas feladat, pont mint a bringázásnál, ott például egy komoly szektor fejlődött a megoldására ( bikefitting )
Biztos nem vigasztal de nekem a térdeim mellett a csípőm-derekam is tropára van, sokízületi gyulladás ,
az 5 gyerek miatt meg le a kalappal -
RobbyJr
addikt
válasz
Bandit21 #8478 üzenetére
Porc erősítőt nem szedel? MSM egy nagyon olcsó kiegészítő, én azt nagy dózisban szedtem, és segített.
Az se mindegy, hogy milyen közel van hozzád a pedál. Aki kicsit térd fájós, jobb ha kicsit messzebb van a pedál. Nyilván az sem jó, ha teljesen be taposott pedálnál, nyújtva van a térded. -
Bandit21
addikt
válasz
Találtgyerek #8475 üzenetére
Köszi, sajna kb 25 éve fáj a térdem, 18 éves korom körül azt mondta egy sebész hogy műtene akár, de én akkor ezt nem akartam / mertem aztán telt -múlt az idő jöttek egyéb dolgok - gondok (gerinc sérv irodai meló sok gyerek nulla szabadidő) és végül valamikor ősszel amikor a feleségem az ölemben ült oda szaladt a 8 éves Középső fiam hogy akkor O is. De már ugrott is, és Anya ölébe ült csak ugye Anya meg az enyémbe és akkor jött valami hirtelen éles fájdalom.
Az LC fék pedal dolessel játszom egy ideje hogy fáj kevésbé (sajna a SIM nem jó neki) de most a jó idő ahogy bejött elkezdtünk megint bringázni plusz erre jött egy felújítás ahol egy tele pakolt tárolót kellett a garázsba át pakolni lomtalanítani meg a végén a fém tárolót el is tolni (és vissza is kell majd - barkács topicba lehet menni képeket nézni és röhögni)
Apám régen kosarazott atlétikat csinált és 40 volt amikor szét tört a porc a térdében, én most 44 leszek kb számítottam is erre Apám és az öccse térde is mindig fájt nekem O lábam van plusz a sérv miatt pont bal oldalra terhelek plusz emelni tilos lenne 20 kg felett de 5 gyerekkel egy családi házban ezt nem tudom ki hogy oldja meg.
Tehát jelenleg azon agyaltam hogy az eddigi Meki pedál kuplung kar kézifék helyett ne menjek e kézi fékkel.
Bocs mindenkitől off a téma de jól esett elmondani.
-
Steve1207
veterán
válasz
Bandit21 #8474 üzenetére
Nekem teljesen fölösleges, én az éles eseményeken gyakorlok, hogy újra végigmenjem meg nincs idő. Plusz jobban élveztem HC-val végre, le nem menném simával. Baromira örülök, hogy visszajött, hiába volt motorhibám, váltóhibám meg két defektem is cakpak. Anno még HC-val kezdtük a vb-t, azok is élvezetesebbek voltak emiatt. Legalábbis én élem, amikor a javításokkal is nagyobb mértékben kalkulálni kell és be kell vállalni vezetési stílustól függően egyénlieg, hogy miből engedünk és jóvanazsérülten', kinek mi fekszik jobban.
Nekem mindig is ez tetszett a raliban, nem az, hogy mindig patent autóval menjek. -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
Bandit21 #8474 üzenetére
Sajnálom a térdsérülést. Viszont akkor most rá kell feküdni a rally-ra.
A B liga nekem nem jön szóba sajnos. Valószínűleg a saját versenyeim közül is csak a VB lesz teljesítve. Most nagyon sok dolog összejött a következő pár hónapra.
Természetesen a FUN és az RWD lesz indítva. -
Bandit21
addikt
Srácok mivel a vb az rwd es a fun mellé el lettünk halmozva további minden jóval (thenatic a /b és practice) egy jó ideje leálltam a V-bliga létrehozasaval.
Most viszont sok van még a vb -bol és sok volt a TD is. Van akinek csak egy és long előtt van akinek közvetlen long után (nekem ezzel elszállt az egész hiába mentem D2 és D3 már egész jót) és van aki 2x td-zett.
A kerdes az lenne, hogy megcsináljam e ezt a jegkori Monte túlélő show -t másolatban?
Ha igen, mi lenne a vélemény arról hogy hc dm nélkül, de nem 3 napra bontva?
Magyarul az az előny hogy a 2 és a 3 nap elején új autót kaptunk eltűnne cserébe a sérülés nem lenne olyan vészes?Vagy totál másoljam? (Azért merült fel bennem a napokra bontás helyett az egybe rakás mert így nem lenne annyi club)
Nagyon úgy tűnik hogy valami komoly gond van a bal terdemmel és ezért valószínű a pálya versenyzés pihen egy jó ideig. A rally viszont még épp tureshatáron belül van ezért most az a kikapcsolódás nem az ACC.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
EasyRed101st #8472 üzenetére
Gratulálok! Jól mentél mindhárom nap. Csak az az egy szakaszos TD rontotta el kicsit az összképet.
-
EasyRed101st
csendes tag
válasz
Találtgyerek #8470 üzenetére
Nem rossz tipp a billentyűzet, lehet az lesz, köszi!
Igen, mondhatni szerencse a szerencsétlenségben, hogy csak 1 szakasz volt.Közben beértem a harmadik napon is. Az első gyorson rögtön toltam egy félforgás-tolatás kombót, de a többi szakasz mondhatni eseménytelen volt...mondjuk a tempóm sem volt valami eszméletlen
A defekt "benne van", a TD kicsit bosszant, de összességében élveztem a csúszkálást, köszi szépen a versenyt! -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
dundi94 #8467 üzenetére
Szia!
Én is ki akartam menni, de szombaton becsúszott egy 24 órás ügyelet.Vasárnap meg pihenés volt ezután meg kerti munka.
Ügyesen mész. Szerintem ne engedd el teljesen a dolgot, mert ha valaki véletlenül hibázik előtted, akkor előrébb tudsz lépni. Szóval ne csak gurulj, de azért a biztonságos szintet tartsd meg! -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
EasyRed101st #8462 üzenetére
Szia!
Én külön egy jeges szakaszon állítottam be az autót.
Shakedownon szoktam, de megint száraz volt, mint tavaly.
Én billentyűzetre raktam inkább a gumicsere bindjét, ott nagyot nem tudsz tévedni.
A TD-ért kár, de szerencsére csak az utolsóra csúszott be. -
dundi94
tag
Sziasztok!
Hétvégén Rally Hungary volt, de hétfőn kedden haladtam kicsit a VB-vel.
Első nap egy defekten, illetve kisebb hibákon kiívül egész jól sikerült abszorválni. Én a Toyotát választottam, de esélyem sincs Ákos ellen még így sem hogy elvileg gyengébb kocsival megy.És még jön Találtgyerek is ...
Második napból egy gyorst nyomtam le. A szakasz 3/4ig teljesen pariba voltam Ákossal, majd egy kő kicsípte a balhátsómat, onnantól legurultam inkább csak. Így kb 30 sec-et kaptam, kerékcserével minimum másfél perc a bünti.Azt néztem hogy elég légüres térbe kocsizok, lehet nem érné meg feszegetni csak begurulni. Majd kiderül ...
-
fatal`
titán
Na hát én elfelejtettem, hogy az itiner milyen rohadt szar helyenként, úgyhogy sikerült egy TD az első szakaszon, mert fennakadtam egy hídnak a szélén.
Majd valamikor folytatom, ez instant fel is idegesített.
-
fagy53
nagyúr
válasz
Gomez86 #8459 üzenetére
Teljesen igazad van, a leültetett autónál ez lehet gond. A D2 második felénél látván a kritikus sérülést, felemeltem a hátulját,ebben a kanyargós, jeges felállásban elfér egy kis riszálás. Befejezvén a második 4 szakaszt, a nap végén már nem láthattam a meghibásodásokat a 3. napon meg új autó lesz.
-
EasyRed101st
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap és ma én is letoltam az első két napot.
Hyundai-al indultam, hogy legyen az is a rajt listán. A gyakorlás egy vízes szakasz megtétele volt, ennek megfelelően pörögtem is a jeges részeken vagy 4-et mire sikerült valamennyire alkalmazkodnom hozzá.Szerencsémre pont olyan részeken, ahol volt helyem így az autón kb csak a kopó dolgokat kellett javítani az első két szervizben. A 8. szakaszon összehoztam egy ostoba defektet, sok volt még hátra, jeges is, mondom kicserélem....ugye a játék nem írja a gombok nevét csak számokat..először sikerült resetelnem magam az út bal oldaláról az út közepére 5mp-ért cserébe, ezután még vagy 5mp-ig zongoráztam mire meglett amit keresek...(meg kéne már jegyeznem....) ott egy kicsit felment a vérnyomásom, de így utólag inkább röhejes
Második nap egész jól ment magamhoz képest az utolsó gyorsig, ahol csatlakoztam én is a TD klubbhoz....a hegytető után nem sokkal egy bal kanyar kijárata kicsit szélesebbre sikerült es beleakadt valamibe az autó eleje (belülről semmit nem láttam belőle, gondolom egy szikla...) elment a turbó nyomás és elkezdett rázni a kormány, gondoltam lecsorgok és valahol a szakasz utolsó harmadában a kormány összekötő feladta a harcot, elforditottam a kocsi ment tovább egyenesen és kaptam a kedves üzenetet.
Egyébként tetszik ez a napokra bontott rendszer, egyrészt kicsit kompenzálja a játék hibáját, másrészt meg, mert most a szervizben menne a matek kegyetlenül és valószínű inkább hagynám a fenébe, mert nem lenne türelmem szenvedni egy szét hullott autóval, így viszont még annak ellenére is van kedvem tovább menni, hogy bezsákoltam egy csomó büntetést.
Bocsi, ha kicsit megszaladt.. -
Ratrak
tag
válasz
koncsosakos #8443 üzenetére
Irgalmatlan jól mész, élmény nézni komolyan!
-
Ratrak
tag
válasz
Gomez86 #8459 üzenetére
ez így van, az ugrabugra helyszíneken ezért toltam mindig fullra a magasságot és a rugóerőt eleinte. De van ugye, ahol tök mindegy mit csinálsz, le fog érni, hacsak nem sétatempóval mész, és nem ugratsz... Itt a Montén meg van egy csomó olyan kanyar, ahol a hajtű durván emelkedik/süllyed, ott fog leérni. Horvátba' le lehet rakni az autót az aszfaltig, nagyon ritkán és kicsit sérül csak ettől. Amúgy sztem itt is elmegy bőven csontig leültetve, igen, fog sérülni, de ha amúgy nem abuzálod a verdát, akkor nem lesz miatta TD-d.
Mindezek ellenére én már egy jó ideje legfeljebb emelek a default értéken, csökkenteni nem szoktam, akkor nem úgy dolgozik a rugó, és a huplikon-bukkanókon sokkal könnyebben van meg a baj. TT-n persze meg lehet csinálni így gyorsra, de hosszabb versenyen, pláne HC damage-el sokkal többet számít a biztonság szerintem.
Jah, és ha (hátsó) defektet kapsz, akkor is leér a kipu jó eséllyel (főleg, ha a gumi is leszakad, és felnin gurulsz sokat), ezért is értem be critical kipuffal az S3 utáni szervizbe...
-
Gomez86
őstag
Azt sikerült kitúrnom az EA fórumokról hogy ha a kipufogó és vagy a váltó anélkül sérül hogy a kocsit odaverted volna akkor az azért van mert "leér"... Szóval ha kicsit felemeled akkor lehet hogy segít rajta - csak egy tipp-.
Amikor kezdtem a versenyt akkor egyből leültettem én is hogy itt aztán tükör-aszfalt van (minden szempontból
), de aztán ez eszembe jutott és megijedve a HC dmg-től inkább visszaemeltem a kocsit és egyelőre bejön. Ha nem akadok fel egy padkába akkor egyben marad a kipuf legalább.
-
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8456 üzenetére
Köszönöm az eddigieket, bevált ez a 3 nap bár a második nap utolsó szakasza betette a kaput nálam. Már a rajthoz dadogó, füstölgő motorral álltam be, ami nem túl jó az álmoskönyv szerint és csak a jeges részek technikás, de kis teljesítmény igénye tartotta bennünk a lelket.
Leérve a száraz részekhez már csak a műszaki TD volt a mumus, az autó itt már akkor sem ment rendesen, ha akartam. Az idő már annyit sem számított nálam mint eddig, egyedül a célbaérésen volt a hangsúly, sikerült!
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a többiek (felettem lévők) eredményeit egy kifogástalan autóval sem tudom már hozni, de élvezem minden percét az esélytelenségnek is. -
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek #8451 üzenetére
Legfeljebb a sor végén fogok tanyázni, ha fel nem idegesít.
A kevés időt, amit mostanában a játékkal töltöttem általában TT-ztem. Érdekes lesz visszatérni rendes rallyhoz
-
fatal`
titán
Én is megpróbálok elindulni a VB-n, bár a szabadidőt elnézve egy este alatt le kéne nyomnom egy napot.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #8448 üzenetére
Itt szerintem mindenki keresztbe megy. Ha nem húzod rá a kézit, akkor csak az orrát tolja. Úgy sem tudsz előbb kigyorsítani. Így meg legalább az élvezet is megvan.
-
koncsosakos
kezdő
válasz
Találtgyerek #8447 üzenetére
Igazából a jobbos ajtó akadt bele a céltáblába, össze is gyűrte, annyira szerintem nem volt gáz hogy TD-t érjen.
Pedig aggódtam hogy sokat kézifékezek, (és ugye nem keresztbe a leggyorsabb) de nem tudom hogy van-e gyorsabb megoldás.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #8443 üzenetére
Uhh. Ez a célba érkezős jelenet kemény volt. Erre már mehetne egy TD hardcore damage mellett. Nem hiszem, hogy ez az autó tovább ment volna a valóságban.
A második videó nagyon jó. Ügyesen és gyorsan mész a jeges részeken. -
koncsosakos
kezdő
PH VB DAY 2
Ma is nyomtam négy szakaszt, hogy el ne szokjak!
Az első gyorsot szépen óvatosan teljesítettem a célba mégis sikerült seggel beesni [link]2-3-4 nagy esemény nélkül ment le, ide-oda azért folyamat ér az autó, kopik is a festék, de nagyon élvezem a csúszka-mászkát. [link]
Nem unatkoznak a fiúk a szervizben sem!
-
Ratrak
tag
Hehe, megírtam a hsz-t, közben írt Laci is, és pont úgy jött ki, mintha arra reagálnék, hogy megérkezett a keménymag, és jön a beszámolóm, hát, ez így azért elég LOL...
Nade, ma reggel befejeztem a D1S8-11-et, és hát igaz az "egyszer fent, egyszer lent", amilyen vacakul indult az egész számomra, olyan király lett a vége, iszonyúan élveztem ezeket a szakaszokat, a csúszkálást, meg úgy az egészet! Úgy mentem, mintha "ott ülnék az autóban", szóval a nem-jeges és gyors részeken booooorzasztóan túlfékeztem mindent, a csúszósakon sem toltam túl, de (főleg a jégen) játékosra vettem itt ott, és ment azért az autó néha keresztben is......mégis, kb. 2 kicsi koccom volt a 4 stage alatt összesen?!
Imádtam.
Szóval tud ez ilyen is lenni... Ha írni akarnék egy haikut a Montéhoz, az kb így festene:
"Néha az ember a kő,
néha az ember az autó,
és van, hogy te döntesz" -
jlaci74
aktív tag
válasz
Gomez86 #8439 üzenetére
Tókerülő ilyen, általában a fele szembe szeles, én leszoktam róla mielőtt rászoktam volna, első és utolsó pont a Tisza-tó volt, az utolsó harmadában toltam a páromat... azóta a hegyek szerelmese lettem.
Térd téma ismerős, szedj kollagént meg hasonló izület támogató cuccokat. Nálam már hatványozott a baj de még próbálkozom, bringával is, szimulátorral is...PH VB - kezd megérkezni a keménymag is a versenybe, lassan csak Találtgyerek hiányzik
-
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8438 üzenetére
Nagyon jó ez így, csak nem voltunk eléggé képben..
Aki keres az talál, így tudtam folytatni a D2-vel. A fele kész és remek móka ez a változatosan jeges, havas, száraz aszfalt. A D1 közepesen sérült váltója végigment gond nélkül, az új autó kipufogója kritikus, a többi csak sárga így a versenynap felénél.
A D2-t talán holnap befejezem a javítások után.
Nem csodálom, hogy páran elszállnak TD-vel, ez a Monte a technikás vezetést díjazza és nem a tempót! -
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #8437 üzenetére
Nem bringáztam tavaly óta
Ez volt a legnagyobb baj. Második hogy béreltünk és... jobb lett volna sajátot vinni hogy szépen fogalmazzak, harmadik pedig hogy szembe szél fújt (mint az állat) az utolsó 30km-en... Az utóbbit le lehetett volna agyban kűzdeni hogy hiszen nem időre megyek tökmindegy, de mivel rosszul esett hogy lassan mentem erőlködtem és nem esett jól.
Nameg a bal térdem nem nagyon bírja. De szerintem ezen is segített volna ha kicsit gyakorlok előtte. Viszont ez most visszatart a szimulátorozástól (is), mert ha sokat ülök járni is alig tudok utána. De tudom hogy ez elmúlik 1-2 nap alatt.#8438Találtgyerek: Szerintem is így a legjobb, csak elkerülte a figyelmemet a gyakorlati megvalósítás
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #8406 üzenetére
De sajnálom hogy ilyen vége lett
Ahogy nézem a videokat megy fel a pulzusom
#8408Steve1207: Köszi ezért! Hiába hogy tudtam hogy szét lesz szedve valamiért azt hittem hogy ezek egymás után lesznek kiírva ugyan abba a klubba. Jó rossz lett volna szembesülni vele hogy lemaradtam a többi napról. Most gyorsan beléptem azokba a klubbokba is.
#8411Ratrak: Szép az autó
Faintosan néz ki ezen a havas tájon. Kár hogy neked is viszontakságos ez a verseny
#8421snecy20: Tarts ki te is! Majd a következő versenyen felmosol mindenkit megint
Most hétvégén nekem Tisza-tó körbetekerés volt ami nem sikerült túl jól, ma lábadozok, de holap befejezem a D1-t, aztán a napokban jön a D2 amit hétvégéig igyekszem teljesíteni.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8430 üzenetére
Korrektül felbosszantott a játék, megesik, de ennyire még talán sosem. A HC miatt szerintem duplán óvatos is voltam mindenhol, de tehetetlen voltam ez esetben. Kezdettől fogva nem tudok kiegyezni sajnos azzal, ahogy az egyes szakaszokon miként változik, és hogyan jön elő a gumikopás.
Az meg már nem a vicc kategória, amikor annyira leradírozódik egy mindössze három szakaszt megjárt gumi, hogy a jégen konkrétan már megszűnik a fékhatás, száraz részre érve a 4-es erősségű kanyarhoz meg úgy vissza kell lassítani, mintha hajtűt akarnék bevenni vele. Mindegy, offolom a panaszkodós üzemmódot.
Igen, a WRC1-hez újraindult a pontszámítás.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #8426 üzenetére
Még jó, hogy visszavettél. Nem tudom milyen időket lehet menni ezeken a szakaszokon, de szerintem jól mentél.
Örülök, hogy maradsz a Citroen-nél, én is azt tervezem.
A héten én is kezdem a versenyt. -
-
koncsosakos
kezdő
PH VB Day1
Az első szakasz megmutatta, hogy vegyek vissza mivel a jeges részen egy villanyoszlop megfosztott a bal első gumimtól és ajtómtól.
Igazából nem sok tiszta szakaszom volt, talán az utolsó három (itt egy link róla ha valaki belenézne [link] )
Egész összebarátkoztunk a C3-al, szerintem ezzel fogom folytatni a bajnokságot.
Próbáltam nagyon figyelni, okulva belőle milyen egyszerűen belehet gyűjteni egy TD-t, így is folytak az elemek az autóról, volt forgás, tolatás, beakadás, de a ahogy fogytak a kilométerek úgy a hibák is kevesebbek lettek.
Izgalmas verseny, tetszik, bizakodom hogy szoros lesz a vége, szerintem itt egy TD nem a világvége.
Kitartást mindenkinek!
-
snecy20
nagyúr
A PH-Thematic WRC1 bajnokság Ibéria nyitóverseny kapcsán még adós voltam egy eredményhirdetéssel,
...mert vártam pár napot, hogy SzaboAdam1221 jelentkezzen itt a topikban, de ez elmaradt. Megnyerte ugyan a versenyt, a Racenet-en ez ott marad mementónak, de a végeredménynél és a pontok kiosztásánál nem tudjuk az eredményét figyelembe venni, így aztán a versenyt Ákos nyerte, mögötte én, és Dundi jöttünk be 2.-nak és 3.-nak. Voltak jó csaták, az S10 végéig teljesen nyitott volt minden, nekem és Dundinak az utolsó három szakasz gyengébben sikerültek, így ott már nem volt kérdés végül az 1. hely sorsa.
A top6-ban csak Yaris Rally1 végzett, teljes volt a dominancia.
A dobogótól lefelé G0mez és JLaci voltak még el egymással sok közeli szakasz-befutóval, hátrébb meg Mood, Rodolfó és SanZol jöttek még be egymáshoz képest nem túl nagy különbséggel.
Halmai1986 is nagyon szép tempót ment, érdekes lett volna látni hogy hogy kapcsolódik be ellenünk a csatában, kár hogy S4-ig vitte csak.1. KoncsosÁkos
2. snecy988 (+26.002)
3. Dundi (+28.825)Az S13 power stage-en Ákos 5, Dundi 4, én 3, Gomez 2, JLaci pedig 1 plusz ponttal gazdagodott.
A részvételt köszönöm ezúttal is, a dobogósoknak gratula, illetve annak is aki az elvárásainak megfelelően szerepelt, még ha hátrébb is végzett esetleg. Ezekkel a pontokkal távoztunk Ibériából, ami egyben a bajnokság állása is.
1. KoncsosÁkos - 30p
2. snecy988 - 25p
3. Dundi - 23p
4. Jlaci - 17p
5. G0mez - 16p
6. MooD_hun - 12p
7. Rodolfo_hu - 10p
8. Sanzol 68 - 8p
9. Stewie1207 - 7p
10. Bardocz - 6p
11. Ratrak11 - 5p
12. Bandit81 - 4p
13. Legendshunter - 3p
14. Ittvane - 2p
15. ZooleeTBB - 1p -
Bandit21
addikt
válasz
Találtgyerek #8422 üzenetére
Értem, köszi.
A vb Day 1/2/3 idő össze lesz adva a végén?
Nem figyeltem a héten bocs. Jó ez a napokra bontás mert így ha nem td hanem a másik (amikor végleg vége van olyan is ha jól emlékszem) jönne, akkor is lehet folytatni külön napon (szerveren).
Ezért lett így szét szedve (Monte és hc sérülés). hogy lehessen folytatni ha nagyot esünk is? -
snecy20
nagyúr
válasz
Bandit21 #8418 üzenetére
Day2 S4 összehozta mindazokat a dolgokat, amiket nagyon utálok ebben a játékban. Konkrétan a gusztustalan gumikopás, gumifizika aszfalton, amikor már a gumi viseltes.
Téli gumi a negyedik szakasz élettartamán olyan szinten használhatatlan volt, hogy hagyján hogy a jeges részeken már megfékezni sem lehet az autót, a szárazabb részekre érve jön kb. a döbbenet, hogy még a gyenge, kanyarnak alig nevezgető hajlatokhoz is vissza kell lassítani a francba, de annyira hogy az már röhej. Egy ilyenből össze is szedtem egy kettős defektet a 14 perces szakasz közepén, egy gumit cserélni felesleges lett volna, úgyhogy TD - jó volt nekem a megérzésem már az első TD-nél, hogy ezt felesleges folytatnom. Mentem pedig vagy 70-nel egy 120-szal is átküldhető kanyarban..Épp nézem, 111GB a játék az SSD-n, szívesen felszabadítanám róla a helyet most, aztán maradna a Dirt 2.0 néha gravel-ezgetni, a játék aljasságait régebben is nehezen tűrtem, de egy ilyen hosszú versenynél úgy üt bele az emberbe, mint a villámcsapás.Pillanatok alatt elfecsérelt idővé válik az, amit beletett az ember.
-
Bandit21
addikt
Tudom mindenkit húz az ág, ami engem is, de most nagyon felhúztam magam, a tegnapi hibámon.
s3 overallig 8 voltam, tehát hátsó harmad eleje.
Aztán s4-en kiírtam magam s7-ig, így elment a kedvem.
De éreztem, hogy nem megy vészesen szarul.
Most nekiültem befejezni.
S8 közbe gyanús lett, hogy na ez az s4 ahol leestem. Hát bakker konkrétan az út szélétől 3 méterre van a tábla amibe tegnap bele orroltam, nem tudom abból hogy lett td.
Viszont ezt a tegnapi leesős s4-et ma s8-nak ismételve behúztam 4. helyen.
Aztán s9 volt egy rész ahol megijedtem, hogy leeshetek, ezért benne maradt 13 mp kb, anélkül jobb lett volna, így utolsó lettem.
s10 azonban megint 4. lettem, a záró 18,5 km majd végig jeges s11-en pedig most 3. vagyok Snecy mögött nem egész 7 mp-el.
Tudom sokan még bele sem kezdtek, vagy nem jutottak még el a day1 s11-ig, de most nagyon sajnálom, az s4 TD-t, de összességében - bár azzal kezdtem felhúztam magam - mégis örülök, mert Bardi-hoz képest, aki pont ott esett mint én, overall +20 mp-et kaptam végül, amit egy jeges montén bármikor előre aláírok.
De inkább lefutom persze.
Gyanús, hogy ez tényleg kb azért kedvez mert aszfalt, gyenge autó, nincs turbo, és mindenki máshol hibázik, így ha én néha nem akkor itt a listán legalábbis nagyot lehet előre ugrani, de akkor is. Öröm van! Hajrá mindenkinek! -
Steve1207
veterán
válasz
jlaci74 #8415 üzenetére
Nem éreztem nagyon elkopottnak, D2S8-on talán, de szinte minden szerviz előtti szakasz végén érezni lehetett a gumikopást. Vészesnek nem mondanám, pedig D2-n a szerviztől mindegyiken hasonló időket mentünk (ami 15mp-en belül van hozzád képest az nekem jó, meg hasonló).
-
rodolfoHu
lelkes újonc
válasz
jlaci74 #8415 üzenetére
A gumik tényleg gyorsan kopnak,most fejeztem be a 2. nap utolsó 4 szakaszát,és a 3.,de főleg a 4. szakaszon nagyon nem volt már tapadás a hajtűkben,állandóan sodródtam kifelé.A jeges rész elfogyásánál is már nehezebb volt megállapítani,hogy ott most még jeges,vagy csak ennyire nincs már tapadása a gumiknak.
-
jlaci74
aktív tag
#8411 Ratrak
nem semmi hogy volt türelmed defekttel ennyi km-t teljesíteni, nekem nem volt.Este leültem a Day 2 utolsó 4 szakaszára, mondtam magamban tartozol nekem Monte ... vagy én neked ...
Már megint tét nélkül, így bemelegítés nélkül nekiugrottam, ennek megfelelően darabosan, de most nagyobb hiba nélkül kezdtem.
Az S7-en rá kellett jönnöm hogy a gumim borzasztóan fogy, a szakasz vége már küzdelmes volt, az utolsó S8-on meg már a rajt után keresztbe állt az autó, kétszer sziklába akadtam, téli-Monte-spéci gumi ide vagy oda, ez tragikusan elfogyott vagy elhasználtam,
írhatná más is hogy mit tapasztalt...
A cél előtt sikerült is ugratni majd feldőlni de innen már betolom a célba ha kell, gondoltam. Nem kellett ...
-
Steve1207
veterán
válasz
Bandit21 #8412 üzenetére
Szerintem időjárásban nincs különbség, ott is inkább benézés volt, hogy nem ugyanaz, szóval az utóbbire tippelnék. Szimplán nem megszokott a jég és, ha határon mentél eddig (és most is az a beidegződés), akkor még ott van a HC damage is, mint anno kezdetekben (végre, nekem pl hiányzott). Ezt meg könnyű elfelejteni. Én is volt, hogy elkezdtem nyomni, amint lett egy felszabadult szakasz előttem, de már a felénél visszább vettem, mert totál elfelejtettem hirtelen, hogy hopp, amúgy jeges szakasz ez hallode
-
snecy20
nagyúr
Becsületből nekigyürkőztem a folytatásnak.
Az S3-as TD után a 4. előtti szervízre szó szerin katasztrófa állapotban kaptam vissza az autót, (a frontális ütközés, majd szakadékba hullás után ez aligha csoda) gyakorlatilag minden narancs vagy pirosba' volt, ami csak létezik, ennek megfelelően a Day1 az már csak a túlélés és további TD elkerülése, aztán majd kiderül hogy a 2. és 3. napon a közvetlen riválisok ellen lehet-e időt visszahozni.S4-S7 inkább város/falunézés volt, váltó már megkotlóban volt, a felfelé menetek kínlódás 30-50-nel, valószínű érdemesebb lett volna egy nagyobb büntetésért cserébe még javítani amit lehet, mert az S7-nél a 3 perc hátrány az nagyon ronda, de olyan is volt már ott, hogy annyira visszaesett a fordulat, hogy nagyobb emelkedőn benézett 15km/h alá is a sebesség. S8 előtt még jó kérdés milyen szintre lehet megjavítani az autót.
-
Bandit21
addikt
Még mindig több dolog van amit nem értek, mint amit igen.
Bár S4 td miatt nekem ugrott a 4-5-6-7 de az 1-2-3 és 4 td-ig kifejezetten élveztem és lassú sem voltam.
Egyedül S3 végén volt pár nagyobb hiba akkor belső iven próbáltam sziklát mászni de egyébként jól éreztem magam.
Így hirtelen 2 korábbi jeges emlékem van és azokon borzasztó lassú voltam, és nem is élveztem.
Ha csak rólam lenne tapasztalat azt mondanám fejlődtem hurrá.
De mivel ezzel párhuzamosan egyébként fix top 10 sőt inkább dobogó pilóták mondják hogy borzalom az egész, két dologra tippelek:
Ahogy már talán egy észt szakaszon kiderült nem mindig ugyanaz az időjárás koppra mindenkinek?
A másik tipp hogy most lassan kell menni és nekem mint amúgy lassúnak ez sokkal közelebb áll a valós megszokott tempóhoz mint azoknak akik egyébként gyorsak?
Esetleg a 2 együtt. -
Ratrak
tag
Valamelyik nap csináltam egy "nemzetiszín" festést a Fabiához,
majd végül ma én is berúgtam az ajtót a VB-n...Mondjuk valszeg jobb lett volna, ha simán csak berúgok, és hagyom a versenyzést a francba...
Annyi történt ugyanis, hogy még kb. 2 kilit se mentem a Day1 S1-en, amikor sikerült valahogy úgy odab.szni a kocsit, hogy defektet kaptam
Innentől a szakasz ugye agyhalál volt, de, mivel rövid, gondoltam, "lábon" bevonszolom magam a célig. Majdnem sikerült. Kétszer csaptam még ide-oda az autót komolyabban, és sikerült egy 30 másodperces levágás-helyett-vissza-az-útrát is összerakni, szóval mondhatjuk, hogy ennél rosszabbul nehezen indulhatott volna számomra ez a szezon.Ugyanis a S2 rajtjában kiderült számomra, hogy nem, Ratrak nem csak egy sima defektet kapott, hanem rögtön kettőt is
- Így, mivel mindig viszek magammal egy pótkereket, azt hiába rakták fel a két stage között, gyakorlatilag továbbra is defektes autóval kellett elvergődni az S3 utáni első szervizpontig...
Abszo-f.cking-lutely csodálatos. Rémálom volt gyakorlatilag 3 szakaszt végig szerencsétlenkedni felnin csúszó autóval, gyökkettővel, de még úgy is túlcsúszva itt-ott...
...és még kész csoda, hogy sikerült, ugyanis a szervizben a kipuff már criticalon várt, de a többi alkatrész is világított, mint a karácsonyfa.Kimaxoltam a javítási időt, jött belőle még 40 másodperc bünti, itt már ez a rész ugye el volt engedve....
...és utána tulajdonképpen egészen élvezetes versenyeket csináltam, ha őszinte akarok lenni
Többen írjátok, hogy nem szeretitek a jeges Montét, nekem meg ez az egyik kedvencem ebben a játékban (és a DR 2.0-ban is amúgy, ott még sokkal jobb).
Imádom, ahogy csúszkál, és lehet játszani az autóval... Persze vigyázni is kell rá, de én ezeket a jeges szakaszokat nagyon kedvelem! Sajnáltam is, hogy az első 3 stage fun-factorja kimaradt.... De itt a 4-7-ig azért ért némi "kárpótlás"
Valamint, mivel "jófiú" voltam, és karcmentesen hoztam le ezt a pár szakaszt, a szervizből is sikerült a következő helyzetben távozni az autóval:
Ezek alapján remélem a maradék stage-ek le fognak tudni jönni normálisan.
Sajnálom a dolgot, mert nem mentem agyhalott módon. Egyszerűen valahogy benéztem azt a kanyart. Régen is ültem autóban, nem mentem semmi bemelegítést, lehet ez is gond volt... nemtom. Most már mindegy is. Az S4-7 nagyon klassz volt, igyekszem majd a jó dolgokra fókuszálni, és menni tovább. -
Steve1207
veterán
válasz
Bandit21 #8409 üzenetére
Igen, az esélyes lehet. Amúgy ez a racenet probléma viszont, amit múltkor én is kérdeztem, hogy megy-e vagy sem. Most költöztem nemrég és itt még a régebbi digi-s kiépítés van. Azzal meg anno előszeretettel volt probléma, hogy ugyanazon ip-ket osztja ki akár és összeakadhat vagy szolgáltatások nem mehetnek, pl netflix, xbox, ps és bármilyen előfizus vagy többfelhasználós rendszernél. Nekem az bevált, hogy, amikor hibát ír a racenet szimplán újraindítom a modemet és onnantól minden jó. Múltkor is és most is pár napja ez volt és ennyi megoldotta. Igaz más szolgáltatásokkal nem volt még bajom, de kapásból ezzel kezdtem, ha már ez szokott a baja lenni a legtöbb esetben. T-nél is van ilyen az utóbbi 1 évben, más szolgáltató meg nem nagyon van, ami pedig igen, azok ugyanúgy ezen hálózatokat használják.
-
-
jlaci74
aktív tag
Mai Monte - mai TD
Day 2 , S1 - egy forgás amiből nem lett baj,
továbbra is élvezetes a verseny,
a tegnap feladni kényszerült szakasz sem vette el a kedvemet.
S2 - a jeges rajt után érzetre lendületesen haladtam felfelé de egy féktávot elkéstem és a képen látható sebességgel lecsúsztam az útról, nem reklamálok mert a partoldal meredekségét elnézve itt nincs az a nézősereg aki vissza tett volna az útra...
-
Steve1207
veterán
Day 3 is letudva, jöhet a következő !
-
Bandit21
addikt
válasz
Találtgyerek #8403 üzenetére
Annyiban alakul már hogy mivel számomra érthetetlen okból néha egy 4/5 de akár 6 is lehet halálos veszély és olykor az 1 es is olyan hogy nézem hogy hol a fenébe van már aztán rájövök hogy megvolt csak rohadtul nem 1 es, (főleg amikor késik az itiner) hanem inkább 3-4, ezért egy ideje már csak a visszafordítok előtt mantrazom hogy bal szar vödör jön figyeljünk.
Amit szintén nem értek még hogy - főleg most hogy különböző gépekkel más versenyt megyünk egymás után ugyanott - úgy tűnik mintha az itiner nem változna az autó erősségehez. És azért egy group B -nek meg egy Colin szöcskenek nem mérhető össze a tempója. Akkor hogy lehetne mindkettőnek egy kanyar 2 es?
Az egyikkel lehet 70 el a másikkal meg 170 el érek oda.
Vagy ezt rosszul tapasztaltam? -
Bandit21
addikt
válasz
Találtgyerek #8401 üzenetére
Köszönöm igaz de sajna azt kell mondjam hogy ennél óvatosabb már nehezebb vagyok
Azzal szoktam a tempót korlátozni hogy pl
Nem pörgetem pirosba
Nem váltok 2 fölé ha kanyargós rész van
Ha egyenest látok a felénél csinálok pár érintős féket és tesztelem hogy megáll e
Ahol lehet akár 4 kerékkel a szélén hóban megyek.
Ahol nem ott 2 kerékkel jobb/ bal oldalon
Kerülöm a külső belső ívet
Ahogy mondja hogy ICE onnantól akkor is ezt csinálom ha még nem csillog az út
És itinert ami 3/2/1 vagy rosszabb azt mondom magamban előre pl hogy jobb derékszög jön
Mármint ez az ice taktika
Ennek ellenére mentem le tegnap egy domb oldalán külső íven de még közel annyira hogy egy tábla fogjon.
Idegesít ráadásul az is (bár ezzel most talán jól jártam) hogy teljesen fix adják a buntit nem figyeli hogy a pályat mások mennyi idő alatt teszik meg. Simán adja 25 percre a td szakaszt akkor is ha mondjuk 15 perc az átlag idő és akkor is ha 23
Nem mindegy hogy 2 perc a bunti hozzá képest vagy 10. -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
Bandit21 #8400 üzenetére
Nem akarom az észt osztani, hogy óvatosan kell menni, mert lehet én már az első szakaszon leesek és akkor lesz pofára esés.
Tényleg óvatosan kell menni itt, amikor úgy érzed, hogy most aztán mehet a padló, akkor is csak mértékkel.
A visszamászós dolog jogos. Adhatna 3-4 percet is a nehezebb helyzetekben, ahonnan mondjuk a nézők nehezen tolnának ki. Ami lehetetlen, oda meg mehet a TD.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robot fűnyírók
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Filmvilág
- sziku69: Szólánc.
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A04 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest