Hirdetés
- Ilyen videokártyát választana a DOOM Slayer
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Micro Four Thirds
- Milyen egeret válasszak?
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- Milyen videókártyát?
- Milyen SSD-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Va
őstag
Korábbi WRC-kben viszon eszméletlen milyen rossz volt a helyzet levágás téren
De sokat anyáztak miatta így összekapták magukat a fejlesztők, a mostaiakban már sokkal kidolgozottabbak a pályák így nincs sok levágási lehetőség, de ja annyi lenne h buckát, táblát, egyéb tereptárgyat kell olyan helyekre tenni ahol nagy levágást lehet csinálni...
-
biker
nagyúr
egy időben napi tucat "rekord" videót néztem YT-on, ha nem is ilyet vágnak, de mikor szakadék felett megy át úgy,hogy kb a bal két kerék van az úton, a kocsi 80%-a a levegőben, én meg ott ha érintem az út szélét fejreáll az autó mert ott a padka, akkor azért vannak kérdéseim.
Vagy pl mennyire szabályos IRL az, amit kb mindenki tesz az egyik new englandi pályán, a hajtű fa körül helyett a fán belül elmenni a füvön, 3-ban?
Spanyol pályákon rendszeres hogy egy egy kanyart a szalagkorláton támasztva vesznek be. Mert gyorsabb. Persze, a kocsi meg megköszöni. -
Az már jó. Az előre leírt kanyarokat utálom ebbe a játékba, lásd a vízátmosást meg fent a harmadik balos kézi előtt a jobbos kanyart... A víznél ha úgy megyek bele mint az egybe, akkor kibasz oldalra a fizika,( pedig az a leggyorsabb ív ott) ha meg szar íven megyek rá, akkor meg pont jó... A fenti jobbos kanyarnál meg ha 5 telin belemegyek akkor meg csúszok ki. Negyedikben is... Harmadikban is... Másodikban kell vennem a kanyart... Hiába használom a jobbos kis árkot hogy az autót bent tartsa íven szarik rá. Kormányzott kerékkel kibasz balra a fűbe... Na mindegy. Talán a harmadik részbe összeszedik magukat a fiúk.
-
-
sberci
tag
-
GalaHU
addikt
Egyébként sem vagyok az az idegbeteg fajta...
Másrészről meg a gyorsasági közepén nem b@szhatod le a navigátorodat, mert akkor jó eséllyel össze is zavarodik, akkor meg te b@szhatod...
Ez csapatjáték, benne van, hogy bármelyikünk hibázhat, fontos hogy ezt elfogadjuk, és tisztelettel álljunk egymáshoz. Gabival közel 10 évet mentünk együtt, soha egy hangos szó nem volt a kocsiban...
Etapon aztán lehet beszélni hogyan lehet mégjobban csinálni...
-
GalaHU
addikt
Szombathelyen vannak a legjobb minőségű murvás pályák itthon! Fehérvár környékén is van ugye, de az autógyilkos tankcsapdahalmaz, az őrségi meg mintha Finnországban lennél (kis hunyorítással). Ott nem kell félned hogy szétszakad a kocsi a végére, simán lehet lógatni minden kanyarban. Sőt, általában az a gyorsabb...
https://www.youtube.com/watch?v=R_usJ7KKgS4&t=2s
Ez egy 2018-as felvétel a körgyorsaságiról, tűrhető minőségben. Azért vagyok rá büszke, mert egált mentünk Vizelly Karcsival (na jó, kaptam 8 tizedet) aki fogalom Ladás körökben...
-
GalaHU
addikt
Attól függ melyik korszakot nézzük. 2016-ig kifejezetten kompetitíven álltunk a dologhoz, rengeteg időt, energiát és persze pénzt tettünk bele aminek 2 eredménye lett: egyrészt teleraktuk a garázst serleggel, másrészt alig készült rólunk látványos külső felvétel. Egy-egy év végi klipphez még a mókázásra vett Szilveszter Rallye-kkal is alig-alig jött össze 4 percnyi anyag.
2017-től már szinte mindenütt csak a csúszkálásra mentünk, kivéve Szombathely, ott muszáj komolyan versenyezni. Onnan biztos találok valami mozgalmasabb belsőt, murván azért jobban jön a látvány.
-
GalaHU
addikt
Csináltunk, sőt egyszerre 2 kamerával vettük. De hogy egy felvételre vágjam őket ahhoz idő kell, majd a melóban januárban!
Úgyse mi vagyunk ott sztárok hanem a turbószűkítő miatt síró bajnokok...Ha régebbi is jó, akkor ajánlom a 2016-os Zabar-Domaházát, szakadó esőben lett Abszolút első hely a VFTS bemutatkozó futamán.
-
-
sberci
tag
Nem akarok osszetortni benned egy vilagot, remelem mar mas megtette
de nagyon nem erzed akkor a csiziot a murvan. Most letoltam a ph-s ausztralt ugye 540 fokon (linerais) es szinten max 10x osszesen, a 6 szakaszon tekertem tobbet (nem sokkal) 90 foknal a kormanyon, ugye altalaban akkor is azert, mert hibaztam es korrigalni kellett. Na meg amikor kitort a kerekem, a rossz itiner miatt. Igy sok penzt sporolhattal volna, ha megveszed a tescos kormanyt, mert azok is porognak 90 fokot, de neked akkor meg az is sok
mivel te 400 valamennyin tolod, plusz nem linerais szerintem 60 fok amit te tekerhetsz es kell a kormanyon max, marmint ha erzed, mit csinalsz
Eleg hirtelen kormanymozdulatokkal kell operalni, hogy meginduljon az auto segge.
jut eszembe, kezifeket egyaltalan nem hasznaltam a 6 szakaszon, igy szamoltam a fentieket.Azert ne vedd sziven a fentieket, de neha nem art ha oszinte az ember.
-
n3m3r3
tag
Jobb kezes vagyok, ez kis szerencse a szerencsétlenségben.
Nem ilyen korai azért a kormányos műszakom, GTR - FIA GT Racing Game, és a GT Legends volt az első masszívabb ráfekvés. Volt kis RBR is, jó volt írányítani, de valahogy nem jött át.
Igen, a Dirt Rally felforgatott nálam is mindent. Nagyon élveztem a rally részét, de a rallycross mint műfaj annyira új volt ilyen szinten mint játék, hogy leragadtam. Szóval a száz óráddal valamit jobban tudsz. -
n3m3r3
tag
Kb 6-700 valós óra, ami nagyban köszönhető az idei év novemberig tartó betegszabadságának, ami a bal kezem idegsérülését érintette. Ennek ellenére nem adtam fel, az előrendelők között forgattam a sarat,mivel nagyon vártam. Az első részben gyakorlatilag csak online rallycross-t toltam, ebben a részben merültem el igazán a rallyban, és hanyagolom a cross-t furcsa mód, miközben az is remekre sikerült (szerintem). Tán félsz hogy megszorongatlak néha? (mikor nem vágódok neki valaminek
)
-
sberci
tag
ui: vajon letezik-e olyan meghibasodas az eletben, hogy akar 15%-os fekerore is ugy viselkedik az auto, mintha mind a 4 kerek jegen csuszna, persze ugy is lassul, (nem fordul) de mondjuk ha kivulol latnad, akkor porog a kerek
Szerintem nem, de majd a szakik kijavitanak.
Ja a dirtben letezik, aki meg nem talalkozott ilyesmivel -
Imilenni
addikt
-
GalaHU
addikt
Én sem vagyok oda az elsőkerekesekért, de épp a 131-el mentem ezen a szakaszon és akárhogyan feszültem TOP5-nél nem jutottam feljebb, pedig tudtam hol férne még át gyorsabban de folyton elpattant.
Mérgemben megnéztem a Golf-al, és rögtön az elejébe pottyantam, ha meg már ott voltam akkor rámentem a rekordra.
Ennek a szakasznak az elejében mindenki Escort-al megy, és meg is értem mert alapbeállítással is nagyon kezes, erőben meg simán átugorja a Fiat-ot. Csak képtelen vagyok megszokni a jobb oldali kormányt, tövezés nélkül meg nem lehet itt gyorsan menni...
Ha kiadnák balkormányosban, mással nem is mennék!
-
fagy53
nagyúr
Lábról nem ejtettem szót, a kormányzásnál egyelőre még csak a két kezem, jobb és bal jöhet szóba..
Jobbára bal kézzel kormányozok mert a jobb kéz el van foglalva a váltóval meg a kézifékkel.
A bal lábam a H-váltó esetén kuplungol egyébként kitámaszt...
Mivel most egy aut. váltós autóm van, a virtuális világban a gyorsabb fordulok okán megpróbálom rászoktatni magam a ballábas fékezésre, idáig ezt nem vállaltam a két világ keveredése miatt. -
GalaHU
addikt
A kormányos topikban már tárgyaltuk a témát anno...
Én nagy kritikusa vagyok a feltekert FFB-nek, mert teljesen szembemegy a sport/versenyautózás fejlődési irányával. Soha sehol sem cél hogy nehezen lehessen tekerni a kormányt, hogy "birkózni" kelljen vele a kanyarokban. Nyilván kell egy egészséges visszajelző erő, de minden ami fölötte van az felesleges önszívatás.
Különösen igaz ez a rallye-autókra, ahol nagyon gyorsan és adott esetben váratlanul kell kopptól-koppig tekerni, ott kifejezett hátrány a nehéz kormány. Ha elpukkan a szervó, akkor az adott esetben a verseny végét is jelenti.
A mai modern slick-ek melegen úgy fognak mint a zöld festék, szervó nélkül már egy 15-ös kereket is (mondjuk egy Ladán) is emberes tekergetni. Nem véletlen, hogy mióta itthon megjelent a P-csoport (eltérhetsz a Homlóglaptól) elsők között a szervósítást léptük meg a sporttársakkal. (Én már nem is mennék szervó nélküli kocsival).
De rátérve a DD-re. Ez is olyan mint az összes többi versenyfejlesztés: a minőség és/vagy teljesítmény növeléséhez egy határ után már nagyságrendekkel többet kell költened. Nyilván jobb a Base, de hogy megéri-e, azt már a felhasználónak kell eldöntenie.
Nekem simán bírja a XO-Hub-omat a MOMO kormánnyal tekergetni (nem csoda), sokkal közvetlenebb visszajelzést ad vezetés közben és valahogy az egész simábbnak tűnik. Rumlisabb helyzetnél valahogy könnyebb összeszedni, és -erről sose tudjuk meg hogy placebo vagy sem- de mind az AC-ben, mind pedig a Dirt-ben gyorsultam vele. De konkrét mp-et ne kérjetek, de tény, hogy minden rekordomon javítottam...
Nekem fontos volt, hogy mindhárom platformot lefedjem, úgyhogy a teljes piacon egyetlen alternatívája volt (Fana CSL Elite) de az hiába járt nálam, érezhetően tompább volt mint a CW2.
Összefoglalva, minden tekintetben egy picivel jobb, és tágabb felhasználási lehetőséget ad.
-
GalaHU
addikt
Opsz, kicsit zavart érzek az erőben...
A "zölddobozos" kifejezés az a Logitec DFGT-re vonatkozik, ennek plusz példánya távozik a retro-kormánmygyűjteményemből ami kb a PS2-PS3 éra határáig tart. (Nyilván, mivel az aktuális modellek felhalmozásához egy fejlődő afrikai ország GDP-je is kevés lenne)
A rendszeres játékhoz most Fana Podium Racing Wheel F1-et használok, igaz az F1 rim helyett egy XO HUB van felrakva, rajta egy rendes MOMO versenykormánnyal. Korábban Fana V2-es Base-t használtam, az is eladósorba került, valószínűleg erre gondoltál...
-
fagy53
nagyúr
Én arra gondolok, hogy ahol nincs kuplung ott valóban lehet analóg /bowdenes/ fékkel egy versenystartnál kipörgésgátlóst játszani, bár ezt a gázpedállal is meg lehet tenni ha a kézifék, mint nálam, digitális / igen-nem/.
Nem kell lemenni a garázsba a valós autók kézifékét úgy kell használni ahogy leírtad, a hátsó tárcsások különösen alkalmasak finom csúsztatásra...
A WRC 8 fizikája pedig nem rossz, inkább a széria image eléggé visszavágja a vásárlásokat.
4 játék fut nálam most DR1, DR2, WRC 8, RBR, és a vezethetőség szempontjából a sorrend RBR, DR1, DR2 - WRC 8, láthatóan a harmadik hely megosztva. Nagyon fontos a helyes kormány elford szög beállítása, a WRC 8 nagyon kihegyezetten 410-425° és az RBR is hasonló beállítással működik. A WRC 8 ettől eltérő beállítása nekem élvezhetetlen, játszhatatlan, így viszont ideális. -
ndlx
aktív tag
Esküszöm rápróbálok néha a WRC8-ra, ha már suta módon megvettem (fiatal voltam, kellett a pénz), de annyiszor is hagyom abba.
Vannak jó részei, pl monte carlo kifejezetten tetszik, illetve az aszfalt érzés jó benne, még kicsit jobb is mint DR-ben, de nekem a murván csúszkálás a fő irány, és ott a fizika fura kiszámíthatatlan módon működik.
Ami nem is lenne baj, minden megszokható és megtanulható, a fő probléma inkább az, hogy egyszerűen csak nem élvezetes. -
fagy53
nagyúr
Miért ne lehetne?
Pontosan úgy lehet, mint itt...csak a kormányt kell rendesen belőni. Egy L Stratos éppen olyan izgága, mint a DR2 autója és mindkét játékban részben a setup-al, részben jól összehangolt gáz-kormány technikával megeszik reggelire az elsőkerekeseket az RWD-k.A kéziféket meg 100% ban ki kell engedni akárcsak a valóságban.
-
30z.Samu
félisten
Jaja, én konzolra vettem meg, de elvileg ez nem befolyásol semmit, mert van benne crossplay. Legalábbis az eredményeknél felajánlotta hogy ne csak PS tulajokét listázza. Még nem vagyok bent Club-ban, regisztrációt sem csináltam még, azt is meg kell ejteni, mert később az Eventekhez fog kelleni.
-
Gomez86
őstag
Azt hiszem hogy ott a nyoma hogy a Fabia rally meg a C4-el jött be. Mindjárt utána nézek. Amúgy onnan van ez az infom hogy ha azt állítom be géposztálynak akkor rinyál hogy ez DLC kontent és hogy nem mindenki fog tudni játszani.
Szerk:
Season 1:
2000s:
Skoda Fabia Rally 2005
Citroen C4 2010
Ford Focus 2007
Subaru Impreza 2008
[link]Szerk2:
Mi legyen a PH2-ben a géposztály? (4WD plz)
-
ndlx
aktív tag
Na én semmit, mert egyáltalán nem értek hozzá, de érdekelne, főleg az amit írsz, hogy kezesebb lehet tőle.
Pl. a Lancia Stratos nagyon szép kis gyors autó, de számomra annyira lehetetlenül ideges, hogy képtelen vagyok végigmenni egy pályán vele legalább egy keresztbe fordulás nélkül. Úgyhogy maradnak az Opelek, azok nagy kedves érzéketlen jószágok
Néztem már ilyen-olyan videókat setupokról, de attól, hogy megcsinálom, sajnos nem értem. Valami nagyon basic leírás jó lenne ezekhez.
-
ndlx
aktív tag
Egy ellenvélemény.
Vannak az őstehetségek, akik alig gyakorolnak, érzik, ahogy Berci leírta, irigylem érte. Pumba is olyan időt mondott egyszer, amit eddig beletett a játékba, hogy az alapján illetlen így mennie, és Sprinter sem hiszem, hogy órákat gyakorol nap mint nap. Meg biztos sokan még, de azokat nem ismerem
Aztán vagyok én és a hozzám hasonlók, a nagyon lelkes amatőrök, akiknek gyakorolni kell, sokat, sok idő, sok km. Pár hónapja az első kanyarból nem tudtam kijönni RWD-vel, most kb ezt meg tudom csinálni (azért a videó 4x próba volt és ismertem a pályát).
Régen Pumba javasolta, RWD-vel kell megtanulni, mert utána minden más egyszerű. Teljesen bejött a tanácsa, ahogy tanulgatok hátsókerekessel, a többi is sokkal jobban megy.De nekem muszáj tolni bele az órákat sajnos, és bár érezhetően egyre gyorsabb vagyok, ahogy többet megyek, de csak úgy magától nem jön.
Ezt a kormányzás dolgot nem tudom, ránéztem a videómra, de ez alapján sem tudom ez melyiknek számít, az idegbetegnek vagy a másiknak.
@Berci: a kislány volt/vagy még valódi rally versenyző, szóval látott olyat belülről meg vezette meg összetörte meg minden, elismerésem ha vele versenyzel
-
bubu = subaru
Nem az idővel van baj, mert 1-ben nekem is ilyen idők vannak, csak érdekes, hogy a 2.0-ban abban a kanyaraban ahol az egyben nem kellett bűvészkedni, mert nem rántott be balra, itt a 2.0-ban meg meg beránt és már zúzod le a kocsit + pörögsz mint bádoglavór a betonon.hogy berantja az autot az ausztralon, spanyolon stb, rohadtul zavart, de aztan beletorodtem ott valami nagyon nem stimmel a grafikaval
Ott nem a grafika hibázik, hanem a fizika. -
ndlx
aktív tag
Este ha hazaértem, szívesen felteszem, hogy rámtekertél vagy 15mp-et, igazából jó érzés, hogy csak annyit, nem olyan rég egyáltalán nem mentem RWD-vel, itt a fórumon kértem segítséget, hogy miként kezdjek neki, és mivel nem vagyok egy őstehetség, ahhoz, hogy idáig jussak is igencsak gyakorolnom kellett. És messze még a vége
De ne hagyd ki a többit sem, a Jyrkysjarvi pályán kifejezetten szeretném látni mennyit mész, arra emlékeztem még az első részből, plusz rápróbáltam vagy háromszor.
A spanyolon jó lesz nekem az a középmezőny, Sprinterrel durvát mentetek, az első három pálya ideje roppant jól néz ki
@Sub-ZeRo: mondjátok már meg, hol van ilyen behúzós kanyar, nem tűnt fel nekem eddig, kipróbálnám.
Amúgy ez a bubu ugye? Este kipróbálom azon a pályán. -
atomeec
senior tag
-
ndlx
aktív tag
Ja és spanyol:
max rakétával tudnám közelíteni az időidet, kipróbáltam az elsőt time trialban, hát úgymond bőven van tér a fejlődésnek 😁
Majd a nálam jóval expertebbek fognak versenyezni az időddel, én ott megpróbálok egy középmezőnyt.
De nem hagyom ki semmiképp, csak ma végül a finn légitársasággal repültem. -
ndlx
aktív tag
Komolyan ma a spanyol lett volna soron, de ezt a repkedést nem lehetett kihagyni, és abbahagyni is csak nehezen
https://www.youtube.com/watch?v=vcIDFHrBUs8&t=7s
Bocs nem teszek fel többet, de aki nem akarta megvenni a finn pályát, ki ne hagyja, akkora élmény.
-
-
ndlx
aktív tag
Már van kettő PROHARDVER klub, egy könnyebb, meg egy fullos.
Mondjuk nem tudom a fullos mennyire az, maxon van vajon, vagy még lehet szigorítani.Lehet kellene egy harmadik, mondjuk középre, akkor tényleg mindenki azt a nehézséget tolja végig, amelyiket szeretné.
A száguldásfüggőknek holnap úgyis jön a finn pálya, ott csak fel kell tolni 5be az elején és repkedni a pálya végéig
-
ndlx
aktív tag
Ha összerakom az utóbbi pár hozzászólást, a következő jött le: nyugdíjas városnézős tempóban véletlen potya győzelmet vagy jó helyezést mentem, mert a gonosz játék a profikat bünteti random meghibásodással vagy defekttel, de ha lenne végre rendes megengedő törésmodell, akkor az utolsó helyért is küzdenem kellene, mert a profik végre fékezés nélkül végig tudnának menni, én meg csak a kihűlt nyomukat nézném a motoros tolószékemmel. Ez aztán az elismerés 😁
Azt már látom, hogy nem ugyanazt keressük a játékban. Ha lehetne, inkább átvenném a DR2be is a WRC realistic szintű törését. Az már férfias, kicsit jobban meglököd a korlátot és terminal damage.
-
ndlx
aktív tag
Vazz, lebuktam, az volt a stratégiám, hogy nyugdíjas tempóban végigautózom a pályákon, itt-ott megállok, a pályára gödröt ások, sziklát hányok, a többieknek gatya, én meg kényelmesen megnyerem 😁
A time trial gyakorolni jó, de az nem versenykörülmény, hogy odavered, aztán esc-restart. Max annyit tudsz versenyezni, kinek van több ideje az adott pályával szuttyogni.
Versenyen kell menni, aztán ha az ember odaveri, akkor az el van b@szva. Minden más csak needforspeed 🙂
-
atomeec
senior tag
Amiket láttam anno leginkább Dirt Rally első részében, való életben senki sem kockáztatna ekkorákat. Illetve de, nagy dög BMW-kre szoktuk mondani, hogy örök élet (mármint azt hiszi, aki vezeti)...Nekem így megfelel, jelzés értékű az ilyen elszállás, hogy jobban kell figyelni, biztos jobban is ki lehetne találni a sérüléseket, nem csak ez a fránya defekt (a hűtőt könnyebben le lehetne pl amortizálni). Nekem bejön, egyelőre, hogy nem sok időm van játszani, persze megértelek téged is. Sok ilyen eset után rá lehet biztos unni.
-
atomeec
senior tag
Nekem annyiban jön be, hogy jobban kell vigyázni a kocsira, keményen megbüntet a hibákért, más kérdés, hogy a defekt nem kéne koccanás miatt legyen
Nekem sem jött össze, második hátsókerekes menetben második szakaszon talán a hátulját odacsaptam, a jutalmam alant. Nem is erőltettem, mentem nyugdíjba
-
Zoolee1976
aktív tag
Mondom vegigtolom a maradék 3 szakaszt az utolsó napon.Erre kiírja 6.1 gb akar letölteni.Nálunk meg vendégek és ha elindítom a letöltést akkor 3 órán keresztül senki nen tud netezni, hát hagytam.Azért most már lassan 100 gb a játék,de végül is mi a f.sz foglal ennyi helyet?
-
-
ndlx
aktív tag
Saját véleményem szerint: bárhol bármikor bármilyen körülmények között lepattog az útról, néha egy k***rva kavicstól is.
Ráadásul az előbb 5ből 5szor kaptam defektet mert hozzáértem a szalagkorláthoz egy szűk részen, bármilyen szögben érek hozzá, elég súrolni, defekt.
Ki is léptem mert felidegesített.Amúgy nem rossz game, elfér a DR2 mellett, vannak benne egészen jó dolgok, amellett persze, ahogy írod is, a 4WD-n kívül a többi felejtős, RWD teljesen kuka, látszik, hogy max alibiből csinálták.
Az aszfalt egészen jól sikerült. Murván túl sokat repked a kocsi, mintha szárnya nőtt volna.
De a pályák jók. Még ha nem is szépek
Ja és nekem az autók között semmi különbséget nem érezni, tök mindegy mivel megyek, max a hangja más, bár az is csak minimálisan.De az egész szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! NVIDIA!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 Ti 11GB ASUS GT 301 FSP 700W
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 15IMH05H notebook - i5 10300H 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1660Ti W10
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest