- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos fejegységek
- Mini-ITX
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen processzort vegyek?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
Elég egyszerű, csak csinálni kell hozzá egy új komponenst, melyet így kell megcsinálni (pl TButton esetében, de másnál is müxik...)
Bocsi, de sietve dobtam össze... nem biztos, hogy fullosan OK.
---------------------------
Uses SysUtils, Classes, Controls, Messages, Graphics, ExtCtrls, Windows, Forms;
Type
TMyButton = class(TButton)
private
FOnMouseEnter : TNotifyEvent;
FOnMouseLeave : TNotifyEvent;
protected
Procedure msgMouseEnter(Var Msg: TMessage); message CM_MouseEnter;
Procedure msgMouseLeave(Var Msg: TMessage); message CM_MouseLeave;
public
Constructor Create(AOwner: TComponent); override;
published
Property OnMouseEnter : TNotifyEvent read FOnMouseEnter write FOnMouseEnter;
Property OnMouseLeave : TNotifyEvent read FOnMouseLeave write FOnMouseLeave;
End;
constructor TMyButton.Create(AOwner: TComponent);
begin
inherited;
FOnMouseEnter := nil;
FOnMouseLeave := nil;
end;
procedure TMyButton.msgMouseEnter(var Msg: TMessage);
begin
If csDesigning in Self.ComponentState Then EXIT;
If Assigned(FOnMouseEnter) Then FOnMouseEnter(Self);
End;
procedure TMyButton.msgMouseLeave(var Msg: TMessage);
begin
If csDesigning in Self.ComponentState Then EXIT;
If Assigned(FOnMouseLeave) Then FOnMouseLeave(Self);
end;