-
PROHARDVER!
A source motor hihetetlen módon elsz@rt netkóddal rendelkezik. A régi cs és dod óta eszméletlen változáson ment keresztül. Próbálják a valve-s arcok heggeszteni, de néha 1-1 update csak ront a helyzeten, mint javulna.
Elsősorban a 3 fő netkód paraméterre kelle figyelni. Hogy mik is azok: rate/ cl_updaterate/
cl_cmdrate
Ezeket az értékeket kell nagyjából belőni, mindegyik hihetetlen mértékű változást tud előidézni egy pillanat alatt.
Persze a túlzott félreállítás sem éppen célravezető mert könnyen vonhat kick-et vagy ban-t maga után. (ratehax...)
Hogy mire is kell beállítani ezeket az értékeket?? Az saját netedtől függ, sebesség illetve attól, hogy wi-fi-s vagy normál kábeles.
Szóval az átlagos rate értékek így nézhetnek ki: rate 20000, cl_updaterate 100, cl_cmdrate 100.
Ez egy 1Mbit/s (le) | 256Kbit/s (fel) net kapcsolatra ajánlott. Ha valakinek gyorsabb nettel rendelkezik, akkor az teheti 30k/100/100-ra is a ratejeit. Az update/cmdrate-et nincs értelme 100 fölé emelni. Akinek kisebb net sebessége van annak a 16k/80/80-as rate-eket ajánlom, feltéve ha a szerver / adminok engedik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
japeen_hun
tag
válasz
Screamer84 #1303 üzenetére
Nem érted a lényeget!
Ha játszol és mondjuk tétje van, NEM public, és hátba kezd tunkolni valaki és te gyorsan akarod korrigálni, vagyis rántasz egy 180 fokot, de közben leesik az fps 60 alá, az rohadtul tud idegesíteni, mert nem lövöd be! Nem azért mert szemeddel látod hogy szaggat, hanem az agyadban érzékeled hogy nem folyamatos! Egyébként 60fps fölött (stabil 60fps fölött) van az hogy már szinte tökmindegy! Hallottam olyat is hogyha 100fps fölött van a játék, teszem azt 250fps akkor belaggolhat elcsúszhat az egér/célkereszt. Nem tudom ebből mi igaz!
Szerk.: Próbálj meg játszani fps_max 24 játsz mondjuk 30percet, aztán fps_max 70(de csak ha megvan a stabil 70), rögtön felüdülés lesz a szemednek, mindenednek!
[Szerkesztve] -
Apophis
őstag
válasz
Screamer84 #1303 üzenetére
Két gond van ezzel. Először is, ha a CS ingame mutatója, Fraps vagy bármi egyéb 80 FPS-t ír ki a CS:S-ra, akkor az 30 sincs, tisztán érezhető, utánhúzós stb. Másik, hogy ugyan a szem 24 FPS-t már mozgásnak érzékel, de 150-200-ig simán érzékelhető a növekvő ''folyamatosság'', bár ennek inkább quake-szerű játékoknál van szerepe, hiszen CS-ben ha az első lövés mellémegy már rohadtul mindegy, random az egész, tunkolni lehet 5 FPS-el is.
''meg tudnád mondani azt ,hogy a játék 70 vagy éppen 140 fps-el megy''
Komoly gamerek 200 körüli átlag FPSnél egy 20-as csökkenést már zavarónak tartanak.
[Szerkesztve] -
Gumee
tag
válasz
Screamer84 #1303 üzenetére
Folyamatosnak látszik, de erősen látható a külünbség a 25 és az 50 fps közt.
Pl mennyivel kimélőbb egy 100Hz-es monitor egy 60Hz-esnél..
Vagy pl 50Hz-en megy a moncsi 25FPS-el, akkor konkrétan 2x egymás után ugyanaz a kép kerül ki a vidkariból, nem-e?
Vagy hiába kapsz 66ticket másodpercenként, ha ebből csak 25 frame kerül ki a monitorra.
Én megszoktam valamennyire, hogy 20 FPS-en interpolálom a az ellenség helyzetét, mert nem ott van, ahol a monitor mutatja.
Ez tényleg nem felesleges fps hajszolás, hogy minnél több, annál jobb, aztán hót felesleges..sajnos kell az a fix 100 :s
Bár kodi 60-80-al játszik
Új hozzászólás Aktív témák
Archívum 1: [link]
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest