- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shotika
őstag
válasz #75376384 #24 üzenetére
Tyűh, annyira régen toltam, hogy már nem emlékszem. Azt tudom, hogy én pont, hogy a szövetségesekkel szenvedtem sokat, az oroszokkal talán egy keményebb küldetés volt.
A sima C&C Mobius küldi engem jobban idegesít, mert 8-10 évesen, mindenféle youtube nélkül megcsináltam, most meg szenvedek...
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Peppo
őstag
válasz #75376384 #24 üzenetére
Hát, annak idején a Red Alertben tényleg nem nagyon volt érdemes mást csinálni, csak tankot. Akár single, akár multi, sok tank, aztán egyszer csak nyersz. Hacsak a másik nem csinált még többet. Tegnap az első multis meccsen pont így jártam. Neki több tankja volt. Kb. mindenki az oroszokat választotta az erősebb tankok miatt, kivéve, ha szigetes pálya volt, mert akkor viszont a szövetségeseket.
A tengeralattjárókkal volt baj, arra emlékszem. Egymást is seggbe tudták lőni, így aztán túl sokat egyszerre nem lehetett küldeni, inkább kevéssel levadászgatni az ellenfél hajóit. A partra meg ki sem tudtak lőni. Azt csak a kiegben megjelenő Missile Sub tudta. Bár azért a Cruiser még annak a megjelenésével is jobb volt.A balansz nem ebben az RTS-ben érkezett meg, azt kb. a Starcraft előtt senkinek nem sikerült rendesen megcsinálnia.
És hát a single küldetésekben is vannak hülye dolgok. Pl. a fentebb is említett, civilek beleszaladnak a tibériumba című agyhalál. Kíváncsi vagyok, ezeket fogom-e olyan türelemmel viselni, mint régen.
Néha nagyon laggol a multis meccsek alatt, és ilyenkor az irányítás is borzalmas. Némi optimalizáció még ráférne, de gondolom, ezt majd megkapjuk.
-
Gery9112
őstag
válasz #75376384 #36 üzenetére
2 db mentésem van, illetve az első 1-2 küldetésnél volt látványos a stuttering, ahol nem mentettem még egyszer se. Mentéseknél továbbá még nem él a felülírás funkció, az is később fog bekerülni (először azt hittem a hiba nálam van).
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
shotika
őstag
válasz #75376384 #38 üzenetére
Szerintem az lehet mögötte, hogy akkori szinten a Westwoodosoknak korlátozott lehetőségei voltak a gépi AL-al is, és úgy építették fel a küldetéseket hogy az akkori lehetőségekhez mérten meglegyen a kellő kihívás. Maga a játék nem lenne nehéz, de így, hogy rákényszerítenek arra, hogy alternatív megoldásokat találjunk, még mai szinten is megizzaszthat néhány pálya.
Ma már ezek a megoldások idejétmúltak (bár ez nem teljesen igaz, mert az AL fejlődése látványosan visszamaradt az elmúlt 10 évben, még a roppant nehéz Soul játékok is trükköznek), de akkori mércével kell ezekre tekinteniShotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ