Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikrosuttii

    aktív tag

    válasz #97716736 #698 üzenetére

    Nem marad olyan szetted,ami friss,vagy alig kopott.Vagy kapsz egy olyan szettet,ami már csak fél körre-1 körre elég,vagy feladod inkább a versenyt.Szóval,100%-on menőknek billentyűzeten a Hungaroringen ez így sakk matt,és egy esetleges defekt vagy 2 :)

  • barcalaci84

    őstag

    válasz #97716736 #698 üzenetére

    na azért ez nem így van...

    minden 25% -os futamon gond nélkül végig lehet menni egy kiállással...

    mentem már vagy 5 pályán 50%-os futamot:
    ausztrál 2 kiállás (bár szerintem jobb lett volna a 3)

    korea 3 kiállással /de 2 vel is meg lehet

    usa (ez 3 kiállás simán)

    Magyar 3 kiállás minden gond nélkül...

    benzinnel ha folyamatosan követed akkor semmi probléma nem lehet

    Kanada 1 kiállással!!!!

    nagyon is tökéletsen modellezték az idei gumikopást/ Pirelliket
    a játék legerősebb pontja ez...

    oda kell figyelni hogy ne blokkoljanak soha a kerekek, ne pörögjenek ki kigyorsításnál stb
    gumi hőmérsékletet érdemes nézni (ha sötét zöld akkor finomabban kell menni)

    setupnál nem 11-11 es balance és ne 1-1, 11-11 es felfüggesztés legyen

    első pár futamomnál én is szenvedtem , de meg kell tudni kezelni a dolgokat...magyar nagydíjat először nekem is 4 kiállás is neccesnek tűnt...de megtanulható

    UI: viszont a casual rétegnek tényleg beépíthetnének egy opciót hogy kikapcsolhassák legalább offline...
    mert értem hogy valaki nem képes /nem akarja a valósághoz közelebb álló szimulációt...
    De nehogy visszafele induljanak el a fejlesztésben mert a casual réteg a leghangosabb....

    PLEBI :
    szeintem 270 és 330 fok közt van az 1:1 es irányítás
    ha a 270 túl érzékeny neked akkor emeld ameddig kényelmes nem lesz...én 300-on használom speciel az ideit

  • dragonfx

    veterán

    válasz #97716736 #698 üzenetére

    hát igen....
    én gy cisnálnám pofon egyszerű lenne az ottani mérnököknek akár egy patchhal is lehetne orovsolni.
    hogy.....
    én kimegyek 15kör alatt 3x de aki full versenyt nyom az is 3x emnjen ki akkor reális a kiállás aránya...egyszerűen egy szorzot beépitenének...ha nekem a sárga kibir 5öt akkor 50%on bírjon 2x anynit..100%os futamon 4x annyit....ennyi.
    totálésszerű.
    jo sokan huznák a fogukat erre ishogy a 15ös nem reális...dehát az f1 sosem lesz reális mivel a pc gamerek közü enm hinném bárki is lehuzott volna éveket az f1be ergo lenne összehaosnlitási alapja....mindenki tudja hogy se alonso se vettel..se sneki tudásának nyomba nem érhet max gépen virtuálsi körülmnyek között.
    szoval szerintme igy lenne jo.hogy aki reálba tolja 100% futamon az kimenne reális de akir 25ön mit én mert nem akaro 2 orát egy futamon menni és elbaxni a 55. körbe mivel ninc smár flashbackem.....az is megtapasztalja milyena box része a játéknak és tudjon taktikázni....
    nekem ez tetszik benne.
    a benyafogyásra meg kéne valami adat hogy miylne fokozatba milyne gumival mennyi hogy fogy és te mennyit töltesz bele futam előtt konkrét literre....persze átlag adatok kellenének amitől ugye +/- 15% lenne az eltérés mondjuke gy drs.es top kör vs előnymegtartos kört között csak...

    na igne más játékokbol ismerve mit müvel a kocsi tc off.fal...hát még gyakorlok kicsit mire kiprobálom... :C

    693.ra valaki??

  • Đusty

    addikt

    válasz #97716736 #698 üzenetére

    Évek óta ezt csinálják, én már meg sem lepődöm. A classic helyett inkább fordíthattak rá volna időt, hogy rendesen megírják 3 év után, a nagy része úgyis kész volt.

Új hozzászólás Aktív témák