Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AMD_ok

    őstag

    válasz Serpiko #1207 üzenetére

    Kezdd alacsony fokozaton akkor, easy-n vagy intermediate-n,de leginkább a gyakorlásra menj ráá, mint a versenyre, és a pályát ismerd meg először teljes egészében. Keresd meg a féktávot,nem baj ha elsőre kicsúszol (vedd le a törést is az elején), és mint az előbb írtam,a setup nagyon sokat számít. Először sztem hagyd a KERS-t meg a DRS-t, míg a pályát ki nem tapasztalod (meg az irányítást). Nagyon rövid féktávot lehet venni, ha jól be van állítva a kocsi (50 m-es tábla közelében - illetve automata váltóval ez hosszabb lehet). Kigyorsításnál ne padlóig nyomd kapásból, hanem gyorsan ugyan,de fokozatosan növeld a gázt
    Ja és a fő: a leghatékonyabb fékezés úgy működik, hogy tövig benyomod,aztán ahogy lassul az autó, engeded szépen felfelé a gombot

Új hozzászólás Aktív témák