- Bluetooth hangszórók
- 3D nyomtatás
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Milyen processzort vegyek?
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Melyik tápegységet vegyem?
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kezd nagyon elegem lenni ebből a szerződéses szarságból
Az elején még csak bugdácsoltam a Lotus-al, most már felnőttem a mezőnyhöz, a legutóbbi 3 futamon sima pole az időmérőn. Ebből az első a magyar nagydíj. Itt kérdezték ki tekintek riválisnak, és választottam Petrovot, mondom jó lesz az a Renault nekem jövőre. A futamot elbicskáztam, de így is 8. lettem, bőven verve csapatársam és Petrovot is. Nyilatkozat, majd nézem a szerződéseket, a McLaren-en kívül mindenkinél ott volt a kör, és egy kis zöld szelet belőle, a Renault-nál egy kicsit nagyobb. Jön Spa. Időmérő sima. Verseny szintúgy. Nyilatkozat, majd nézem újra, mindenkitől eltűntek a szeletek, hogy "dislike" a nyilatkozatom. Any**d
Most Monza, laza győzelem az időmérőn, nyilatkozat, és szintúgy semmiKözben meg már vagy 4x visszautasítottam a saját csapatom ajánlatát a következő szezonra..
Ezek után meg se nézem mit kérdeznek és mi a válasz, csak végignyokodom aztán szakadjanak meg..
-
Mennyit ugrott 2-ről 4 magra váltva?
Én is most szerzek majd be egy 4 magost a mostani helyett. No nem mintha bajom lenne, nálam megy most is, bár van pár hely(pl monaco) ahol megmagyarázhatatlan okok miatt akad. Remélem azt kiküszöböli..Egyébként tegnap haver gépén is próbálgattuk, és volt vagy 4-5 fps különbség low és high között.. Olyan mintha vga nélküli használatra gyúrták volna a játékot. Lehet azt akarták elérni, hogy ne kelljen erős kártya hozzá, aztán szépe átestek a ló túloldalára.. Nálam minden maxon, élsimítás 2x, 1920x1080, és 60%-on megy a 4850-em
-
válasz
SpongyaBob #2555 üzenetére
Hát akkor ez van..
-
Fiuk, adott egy gép. Athlon x2 5000+, 4G Ram, 8800GT, és 15-20 FPS-t produkál a játék. Minden off, vagy low, akkor is csak 25 köré megy fel, de néha így is 20 körül, itt ott esetleg csókolja alulról a 30-at. 1680x1050 a felbontás.
Ilyen gép ennyire nem elég neki? -
válasz
"Infinity" #2512 üzenetére
Én is csak tőlük kaptam
-
válasz
skylaner #2500 üzenetére
Én sem vágom rá mindig a legdurvább választ, hanem csak okosan. Hát a helyezések nálam vegyes,volt mikor nem hoztam az elvártat sem, volt több alkalom, amikor meg bőven előtte. Eddig 3x szereztem pontot, most a magyar nagydíj előtt 20 pontom van. Mindez Lotus-al.
Mindegy, majd csak alakul valami
(#2503) Ant@
Uhh, passz, nekem talán Kanada környékén jöttek elő.. -
Valahogy nem tudok rájönni, hogy mi alapján kapok szerződéseket, vagy mi alapján nem.. A csapatomtól már kaptam hosszabbításra ajánlatot, a többi csapat mellett(kivéve a 3 top) meg ott figyel a szürke karika, és ha rámegyek, akkor ez:
Ez mi? Most ha teszem azt nyerek, akkor olyat kellene "nyilatkoznom", hogy márpedig a csapat szarik rám, nem volt ez jó? Vagy mi nem tetszik nekik? Én eddig ha valami jó eredményem volt, általában azt nyilatkoztam, hogy jó hétvége volt, és a csapat megtett mindent. Most elkéne kezdenem szidni őket, hogy másik csapattól kapjak ajánlatot?
Frankó lesz, akkor meg majd a jelenlegi tojik a fejemre
-
válasz
Barthezz2 #2484 üzenetére
sorry, lejárt a mod..
Aha, és feltűnt még valami. Ugye azt már kibeszéltük, hogy esőben gyenge az AI. Namost, ahogy mentem 2 gyorskört időmérőn, esőben, valaki jött mögöttem. 2 kört mentem, végig ott jött, és a végén már majdnem letolt a pályáról, ergo gyorsabb volt. Ennek ellenére enyém a pole, a 2. helyezett pedig +4sec-re van.. Érdekes..
-
Ezt nem hiszem el.. Most vagyok a német nagydíjon, és itt megint szaggat itt-ott
-
válasz
Motion_Blur #2211 üzenetére
Szerintem 30-ig bőven jó.
Monaco nálam is olyan.. Monitoroztam, a VGA-t nem használja 60%-ban sem.. -
válasz
Motion_Blur #2204 üzenetére
nekem ezt azóta csinálja, amióta lecseréltem a videokártyámat (4870->5870), mondjuk addig nem is nagyon mentem versenyt, mert nem futott rendesen..
Nem ment 4870-en? Nálam 4850-en fut..
-
-
Végre egy jó helyezésem lett a lotus-al
Valencia, időmérő 7. hely, futam 3. Alonso és Vettel volt előttem, gyorsabb voltam, de besárgult a 2 hátsó gumim, és még volt 5-6 kör, így inkább visszavettem, mintsem megint egy defekt tegyen keresztbe..
Jóez -
válasz
Unbaised-Ben #2109 üzenetére
Érdekes volt, bár volt ott bőven más téma is, nemcsak F1 2010.
Azt hiányolom eddig az összes tesztből, hogy nem hosszabb táv után beszélnek róla. Mert a gumikopás, üzemanyag, defekt azért úgy jön elő..
Arról nem beszélve, hogy ők is TimeTrialt nyomtak, ahol valóban 0 szimuláció.. -
válasz
heihachi #2107 üzenetére
Keménnyel indulsz, akkor meg azért szar, mert az elején otthagynak, és a végén lágyon meg tuti nem tudod visszahozni, vagy kinyomod a szemét, és defekt..
Én is most restartoltam a futamot. Kaptam egy áthajtásost, merthogy gyors voltam a boxutcába. Csak azt nem tudom, hogyan, mikor az a nyomorult automatika viszi helyettem, nem én
No mindegy, mondom küzdök a végén a lágyon, erre egy kör után defekt.. hát rohadjon meg
-
Hát ez az Ai tényleg nem a legtökéletesebb. Spanyolországban szarrá vertek, most ugyan olyan nehézség mellett simán megvertem mindenkit szárazon, a q3 esős volt, ott meg aztán méginkább kapták a súlyos másodperceket..
-
válasz
Steady74 #2089 üzenetére
Hát ez baromira nem igaz.. Én ha akarnék sem tudnék gyorsan bemenni, mert hiába van kikapcsolva a pit segéd, akkor is befékez jóval a vonal előtt a megfelelő tempóra, de ha többen vagyunk a boxban, ugyan így megszívom
Semmi köze a fehér vonal átlépésének ehhez. Azért van, mert megvárja a nyalókás, hogy mindenki elmenjen, és "biztonságosan" hajthass ki. Bug..
Úgy lehet kiküszöbölni, hogy az ajánlott box stratégia helyett pár körrel előbb, vagy később mész ki, és akkor talán nem kerülsz forgalomba.
-
Hát, csak nem sikerült összekuporgatnom az első pontomat, de marha jót meccseltem Isztambulban
5.-ről indultam, maradtam is ott, tartottam az előttemlévők tempóját, 2-3 kör után a trükkös 4-eskanyar előtt az emelkedős jobbosba épp gyorsítok kifele, erre meg az egyik ferrari száll keresztbe, a többiek meg padlófékkel csikorognakÉpp meg tudtam állni, majd a kanyar után meg szélárnyékból 3-at egyszerre e kerékvetőn keresztül
Box után visszaestem, előzgettem kicsit a vége előtt pár körrel meg megpördültem, és vissza 13.-nakMég kettőt megelőztem, és befutónál 11. Vettellel a seggemben
-
Beszarok.. Időmérőn megyek gyorskörön, kijönek elém és persze nem enged el. A kör felénél végre kifékezem féktávon, és elémegyek, erre kapom a figyelmeztetést, hogy feltartom.. hát beszabehu
-
Az isztambuli pálya nekem lett kitalálva
Az eddig vergődő Lotus-al simán hozom az élcsapatok szintjét
Viszont aranyos volt megint.. Practice alatt 2 kemény gumim kapott defektet 1 kör után, csak úgy a semmiből(#1836) sagesz93: Azt a részt én is néztem. Tuti ez van. Én már kaptam még valamit is. Nem néztem mi az, csak láttam hogy megint van egy kockám(vagy mi az
)
-
Most megnéztem, monaco-ban mentem egy gyorskört practice alatt, a GPU kihasználtsága nem éri el a 60%-ot..
(#1763) sephi: Akár, vagy legyen bárkié, csak adják ki PC-re.
(#1762) kpal: Csak nem egyedül kell majd multiznom akkor
-
Látom jókat meccseltek online. Remélem később sem fog elfogyni a lelkesedésetek, mert én is szeretném majd megvenni, és akkor érkezem majd közétek. Vagy a jövő havi keretbe belefér, vagy megvárom akkor már a hivatalos magyar live-ot, és akkor.
Bár a Grid-ből kiindulva még évek múlva is ezt toljuk, így talán nem kések még le semmit -
válasz
Dr. Romano #1689 üzenetére
Szoktak néha nálam hibázni, ha jól emlékszem volt, hogy valaki ki is esett(lehet én löktem ki azért
), de tény, sokat nem bakiznak, és általában full grid befejezi..
Ez szerintem sehol se állítható -
válasz
Rolly Dy07 #1610 üzenetére
Ja hát, ehhez képest én elbújhatok
Bár lehet beszerzek egy F1 autót, és bedobom a szoba közepére, mint Lauda(#1631) Karajev7: Szerintem kihagyta a reggeli kábelezést, és már nagyon kell neki
-
válasz
werszomjas #1577 üzenetére
Az f*sza
Akkor viszont már sokadik motorom nyüstölöm
-
válasz
Rolly Dy07 #1597 üzenetére
Komolyan mondom, nemtudom hogy csinálod.. Kikapcsolt gumi és üzemanyag esetén én is ilyet megyek, de ha be van nyomva, kinyomom a szemét a gépnek se tudok. És az a gond, hogy nem látom, hol marad bent ennyi, mert akár hol tiprok rá jobban, tuti crash vagy kicsúszás..
Megnézném élőbe, hogy nyomod, de gondolom nem te vagy a szomszédom -
válasz
Rolly Dy07 #1570 üzenetére
Remélem lesz valami NINJA vagy VETERAN fokozat is mert elég gyenguszok.
Hát már akinek
Esőben viszont tényleg gyengék, ott én is simán verem őket -
Pedig ha óvatosan mész esőben, akkor simán verhetőek. Karrierben legalább is lassabbak nálam. 4 esős körön szereztem 7 pozíciót, úgy hogy ki is pörögtem.. Igaz benne volt egy okos boxtaktika is
Mindenki cserélt már kereket, én meg megvártam az esőt, és egyből inter ment fel, a többiek meg mehetek ki mégegyszer
(#1555) pcguru1:
Engem az érdekelne, hogy ilyen igazolásokat hogy lehet? Mert ha a kamionban rámegyek az ügynökömre, ott csak a csapatok és pilóták leírását nézhetem meg.. Meg ugyan itt van a saját csapatom mellett ilyen kis "tortagrafikon". Az megint mi? -
válasz
BalaNce87 #1524 üzenetére
Veled értek egyet. Főleg, hogy sok ember nemhogy négymagost, de még kétmagost sem használ, akkor nem úgy kéne kiadni egy játékot, hogy csak 4 magon tud elmenni rendesen.
Az meg a másik dolog, hogy ha 4 mag nélkül nem fut, az 4 magosra van, ha mindenen elfut, de "tojok rátok" hozzáállással van 1-2 rész, ahol csak 4 mag viszi, az optimalizálatlanság.(#1522) szab.tam:
Nem kentem én VGA-ra semmit, és elhiszem én neked, hogy a proci miatt akad. De szvsz ettől még mindig szimplán optimalizálatlan.. -
válasz
szab.tam #1515 üzenetére
(ja, és ezt talán Rudinak is el kéne mesélnetek adalékként az idióta hétvégi "csúcskonfig" gépajánlójához...)
Én ott azon az oldalon álltam, hogy ha "ésszel építés" a fő cél, akkor bizony elég egy jobb 2 magos. Itt sem hiszem, hogy a procikat kellene hibáztatni azért, hogy mindenhol mindenkinek oké, csak 1-2 hely van, ahol akad, hanem inkább a játék optimalizálatlansága lehet a fő okozó
-
válasz
#75912448 #1485 üzenetére
Nemtudom, de szerintem is nehezebb a karrier, mint kívül játszani. Ez ilyen
(#1482) sagesz93:
Nálam is ez volt. Olyan szépen tartottam mögöttem vonatba a fél mezőnyt körökigAztán skippeltem én is..
Folytattam Monaco-val. Szabadedzés, első köröm, gép puff, újraindulNemtom mi baja volt..
(#1480) Rototti: Hát konkrétan ugyan azokat a fokozatokat használom, mint te, látszatra nem is gyorsabb a te köröd, de azért 3 sec-el jobbat mész mint én
Megyek, lefekszem..
-
-
Jajj, ezt a spanyol pályát nem nekem találták ki
Küzdök, de nem akar menni. Igaz elég pár tizedet javítanom, és mindjárt 10. vagyok a mostani előkelő 20. helyemről, de nem akar összejönni
-
válasz
Rolly Dy07 #1400 üzenetére
Nem kértem, csak mondtam, hogy úgy jobb lett volna. Az látszott, hogy szépen vezetsz, csak jobban kíváncsi lettem volna rá, hogy hol, hányas fokozat, milyen gázadás, meg ilyenek. Ez meg itt sokszor nem látszott.
De mondom, miattam nem kellEgyébként már csak azért is kipróbáltam Legend ellen
Ferrarival ott voltam elöl bőven. Pole nem lett meg, mert elb**tam a kört
Nagyon elverni nem tudom őket, dehát ez van..
G27-ed is jobb mint az én speedlink-em, meg gondolom többet is tolod ilyen game-kal..De gyakorlok bőszen, és miután megvettem, szeretettel állnék ki ellened multiban
Na, most egy kis valódi F1, aztán megyünk vissza virtuálisba
-
Ki milyen technikával, hogy rajtol? Valahogy nem tudok rájönni, hogy lehetne rendesen, és mindig elmennek páran..
(#1375) Rolly Dy07:
Nem kukacoskodni akarok, de tényleg, de aki még nem látta, hogy mész, nem ez a legalkalmasabb videó rá.. Se időeredményedet, se egy full kört nem látni belső kamerából. Ez jószerivel annyit mutat, hogy hiba nélkül körbemész..
Na mindegy, hagyjuk, nem kell meggyőzni, mivel mások is állítják, hogy gyors vagy. Legyen úgy, elhiszem -
Én azt elhiszem, hogy jól megy, és nem ma kezdte, de állítása szerin gyakorlatilag itt mindenkinél 10s-el legalább gyorsabb, és Lotus-al lever itt minket, még ha ferrariban ülünk is..
Illetve Legend Ai ellen is neki gyakorlatilag unalmas, mert beül egy ferrariba és 3 kört rájuk ver 20 körös versenyen. Na ezt így egy kicsit nehezen hiszem el..
Persze lehet így van, de én azért kicsit szkeptikus vagyok..(#1353) AMD_ok: igen, kormány..
-
válasz
Rolly Dy07 #1347 üzenetére
Nem vagy profi? Hát itt rajtad kívül mindenki a Prof AI-kal sem bír el, te meg 3-4 sec-et dobálsz a Legend AI-ra..
-
válasz
Rolly Dy07 #1323 üzenetére
Milyen kört mész Lotus-al, hogy a Legend AI-kat lenyomod?
Valahogy nem tudom elképzelni, hogy kíméled is a kocsikat, mert nálad se defekt se semmi, meg full ellenfelek ellen 4. vagy.. -
válasz
Rolly Dy07 #1304 üzenetére
Nekem nincs bajom a kihívással, csak ne ilyen durván
A boxtaktika sem jó sehogy sem. Most is, 10.-ről rajtoltam, buktam 2-t rajtnál, de az közben visszajött(meg még +2), így 23 kör után mentem lecserélni a gumikat lágyra a 8. helyről. Hova jövök vissza? 20.-nak, pedig most a boxkiállásom is rendben volt. A maradék 8 körön a friss lággyal még összekapartam 2 helyet, és 18.. Én nemtudom, az AI hogy box-ol, de nem úgy, ahogy én, az tuti..Így sosem fogok másik csapattól szerződést kapni, az is biztos
(#1306) Nagymelák:
Na erről beszélek. Ezt konkrétan élvezem is, hogy tiporni kell a helyekért. De hogy e mellé még ott szivat, ahol tud, az már sok.. -
válasz
Rolly Dy07 #1295 üzenetére
Mindig nyerni? 18. hely az eddigi legjobb helyezésem.. Lotus-al a Prof szintű ellenfelekkel azért nem olyan piskóta ám, hogy mindig elöl..
És igen, szar. Egy szezon alatt nem szednek össze ennyi defektet a való életben, mint amennyit a játék egy féltávos futamon össze tud neked fabrikálni. És érdekes módon, senki a világon nem kap, csak te. Ez minden, csak nem normális.
Rendben, kell ilyen is, de nem így. Hidd el, nem csak te tudsz óvatosan menni, de ha ennél óvatosabban megyek, 24. se leszek.. -
válasz
Rolly Dy07 #1282 üzenetére
Szerintem meg szimplán szar a játék ebből a szempontból. Malay hétvégén, az időmérő alatt 2 szett lágy gumim ment galyra, fél(!!!) kör alatt. Kivezetőkörön..
Most toltam a futamot, boxbejáratnál eldurrant a kemény jobb hátsó(23 kör után), úgy, hogy nem szólt előtte egy mukkot sem a mérnök, hogy baj van.. Pedig tolongott mögöttem a tömeg, mert feltartottam őket, hogy vigyázzak a gumikra.. Ez így baromira idegesítő
Emiatt fogom visszakapcsolni a kipörgésgátlót, mert azzal talán lehet annyit nyerni. Vagy egy futamot sem fejezek be emiatt 20.-nál jobb helyen..
Ez is alt+f4, és megyek újból.. -
Nemtudom már ki, de valaki rákérdezett egy olyan hibára, hogy indítás után feldob a game egy kis ablakot a közepén egy piros X-el, hogy mi az.
Nos, elvileg az egymagos proci miatt van ez a hibaüzenet. a Codemasters azt mondja, fog futni single core cpu-n is, de részleteket nem tudni.
Ha neked(aki kérdezte) dula core(vagy nagyobb)procid van, akkor cáfolata vagy az általam talált infónak, viszont ha egymagos, akkor valóban ez lehet a gond. (nem hivatalos infót találtam, szóval nem 100%, hogy ez van)
-
Alo azért behozta pole-ba
És szerintem ott koccolta a falat, hiába mondják, hogy nem..
-
válasz
Rolly Dy07 #1230 üzenetére
Azért ne arra gondolj, hogy az itthoni valós időjárási kép alapján van a játékban is
-
válasz
SpongyaBob #1182 üzenetére
Pedig neked azért kéne
Maradjunk annyiban, meg kell várni azt a patch-et hozzá..
-
válasz
skylaner #1115 üzenetére
A gumi szimulálást mért lőtted ki?
Én amúgy Prof AI-k ellen nyomom, a kis csapatokkal így is nehéz. A Legend ellenfelekkel nem tudtam lépést tartani. Aztán fene tudja, a valós erőviszonokat lehet ott is tudnám, de így elsőre inkább marad a Prof.
Ja, és nálam minden segítség OFF, üzemanyag, gumi on, törés full
-
válasz
werszomjas #1106 üzenetére
Engem is melbourne-be sújtott a defekt. Igaz a box előtt 2 kanyarral, de pont kigyorsításnál, szóval még frankón meg is pörögtem emiatt. 10 ről 20.-ra.. Én is 2 futam után 0 pont
Vigasztal, hogy a valóságban sincs a Lotus-nak
Szerintem is jó,mint fentebb kifejtettem. Minden pozícióért megküzdök, közben még arra is figyelni kell, hogy ki ne csússzak, vagy el ne csesszem.
(#1104) Unbaised-Ben: Na a kijárat a másik. Már nyomom a gázt, a motor pörög, mert a váltó meg nem reagál, mert még a gép nyomja, vagy a fene tudja mi van ott..
Egyébként valaki kérdezte, hogy változik-e az idő(azaz megy-e le a nap). Ez a futam ugye 5-kor van ottani idő szerint, és igen, nálam változott 29 kör alatt. Nem nagy mértékben, de igen.
Csak onnan tudom, hogy a féktávokat egy-két helyen a kanyar távolságát jelző táblához lövöm be, és itt a 3. jobbos kanyar előtt, pont sárga volt a plakát az út mellett, és ilyen kiss semmi, szintén sárga jelzők voltak. Na azt a verseny felétől már nem láttam, pedig előtte igen. Más volt a fényhatás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bluetooth hangszórók
- 3D nyomtatás
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1
- LEGO klub
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MIUI / HyperOS topik
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- További aktív témák...
- Venture Electronics VE RunAbout RA 2B-FE Amplifier
- Venture Electronics VE RunAbout RA 2B-FE Amplifier
- Sürgősen eladó egy újszerű AI-erőmű!
- MICROSOFT SURFACE PRO 7 12.3" i5-10th 8GB/256GB Notebookká alakitható Windows Tablet
- BEACN MIC Dynamic Podcast RGB USB-C - Professzionális stúdióminőségű Mikrofon - Win/Mac - Ár alatt!
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest