Hirdetés
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
-
PROHARDVER!
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
válasz
kenwood #15541 üzenetére
Jól ráéreztél, amit idézel az konkrétan az egyik legnagyobb hazai Cisco partner üzemeltetési területe volt.
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
a) "XY szerverünk nem elérhető." se egy IP címet nem kérnek, se alapvető hibakeresési metódusokra nem kérik meg ügyfelet (pl. más szerver elérhető abban a szerverteremben?). közel üres ticketet kapsz, bejelentő oldali kontaktot is te szerezz, nulláról indulsz L2-n. Mire összeszeded az infókat 90% persze kiderül: szerveroldali hiba.
b) "nincs wifi" bejelentve egy országosan 120 telephelyes ügyféltől, általános sysadmin címről. ennyi.szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
c) proaktív monitoringos ügyfél, monitoring rendszer nyitja a ticketet/küldi az emailt az L1-re. L1 rá se néz, azonnal riadóztatja L2 ügyeletest, holott sokszor csak pillanatnyi áramkimaradás.Persze a 80-20 itt is érvényesült, az ügyfelek 20%-a volt ilyen.
Összességében amúgy hasznos munkák ezek softskill terén, megtanulsz rövid idő alatt hatékonyan infókat megszerezni, illetve terelni az amúgy neked fizető ügyfélt a hibajelenségtől a megoldás felé. A karrier későbbi részén (főleg troubleshooting feladatoknál) kiválóan látszik, ki az, aki csinált ilyet, és ki az aki így vagy úgy egyből magasabb pozikban kezdett. Csak éppen sok időt vesznek igénybe és egy L2, legtöbb esetben azért CCNA tudásszintű, sokszor CCNP aspiráns rendszermérnök nem callcenteresként szeretné tölteni a munkaidejét éveken át.
A mostani helyemen hálisten jó a Level1, L2-re se jut kezelhetetlen mennyiségű jegy, L3-ra meg tényleg csak ha komoly gikszer vagy design hiba van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mos, főz, takarít ez a furcsa figura
- Hobby elektronika
- iPhone topik
- PlayStation 5
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Új 0km es GARANCIAS acer nitro 15 rtx 4060 ryzen 7
- Új garanciás MSI Alpha ! R9 7945hx 32 ram 17 col 240hz qhd rtx 4070
- Ár értékbajnok! Prémium kategória 4060 ESZMÉLETLEN JÓ ÁRON! GIGABYTE AORUS rtx 4060
- ENNYI PÉNZÉRT ilyen konfigot nem kapsz! Prémium kategória! Gigabyte aorus rtx 4070 i9 14900hx 2k qhd
- Tökéletes E sport gamer! Újszerű HP victus rtx 3050 ryzen 5600h 16gb ram 512 ssd
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad WUXGA Touch i5-1145G7 vPro 16GB 256GB 4G LTE GPS Win11 Pro Garancia
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3661, 100% Akkum
- AKCIÓ! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest