- Samsung LCD és LED TV-k
- Ilyet se láttunk még, 1000-rel promotálja X3D-s CPU-it az AMD
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Galaxy Tab A11 néven érkezik a Galaxy Tab A9 utódja
- Váratlanul lehet VRAM-gyilkos a DirectX 12 érkező funkciója
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Bluetooth hangszórók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nfsu17
veterán
Nagyon amatőr vagyok, de a hp 735-ösöm csinál 2 felbontásban...maxban és 640x480-ban.
Ha picit elbújik a Nap max felbontásban nagyon zajos a kép, míg 640-ben jobb..erre gondoltál? -
And
veterán
Hi! Arra gondolsz, hogy ha a készítendő kép felbontását csökkented a gép menüjében, akkor ugyanannyi input-pixellel foglalkozik-e a jelfeldolgozó, mint teljes felbontásnál? Mivel az optika mindig ugyanakkora képet vetít, és a perspektíva / látószög ugyanaz marad, szerintem igen. A képkivágás (az érzékelő felületének csak egy kisebb részéről történő képkészítés) szvsz inkább digitális zoomot jelent. Abból kiindulva, hogy az utólag, programmal visszaméretezett képben a zajtartalom nem annyira feltűnő, szerintem a kisebb felbontás jótékony hatással van a zajra, mert kiátlagolódik. De lehet, hogy ezt az az eljárás (resampling) is befolyásolja, amivel csökkentik a felbontást.
-
mustaar
csendes tag
Halo.
Ha egy maximum 5 mpixelesre tervezett ccd -re csak 3 mpixelt erőltetek rá akkor elvben csökkeni kéne a zajnak? Szóval mindig a teljes ccd-t használja a gép?
Előre is köszönöm: Mustár
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3049, 94% Akkumulátor
- KÜLÖNLEGES RITKASÁG!!! VADIÚJ Surface Pro 12 12" Snapdragon X Plus 16GB 512GB LEVENDULA 686g
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 Aorus R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB Zalman N5 MF CM 650W