Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz Segal #6484 üzenetére

    Az "smg-vel rohangálók" védelmében (én is az vagyok), úgy gondolom, hogy a CoD mégiscsak inkább egy gyors, pörgős, reflexeken alapuló, tizedmásodpercek alatt meghozott döntéseken múló, önfeledt rohanás.

    Egy "flow", ami tökéletesen kikapcsol, bármilyen hangulatodban is kapcsolod be a gépet és bármennyit is játszol vele.

    A sarok mögül az orrukat kidugva (hasalva, görnyedve), mozdulatlanul lapulva az ajtó felé bambulás szerintem nem CoD. Az egy jellemtelen, sunyi kempelés. Akkor is az, ha éppen azért csinálja a (12 éves kisgyerek), hogy megszerezze a fegyverére az aktuális "Pink Zebra" skint, a "fityegőt", hogy teljesítse a napi challenge-t, hogy így-úgy-amúgy kimaxolja, felcsicsázza a statisztikáját, a KDR-jét, a fegyóját. (Ami kb. nulla mértékben érdekel -rajta kívül- bárki mást is.)

    (Most őszintén, ki látja/értékeli bárkinek is az arany fegyverét?!)

    Egyszerűen annyira más műfaj a két stílus, mintha autóversenyen az 1.4-es dízel Fiestá-kat engednék össze pörgős, benzines V8-asokkal. Hogy lenne már nekem esélyem lelőni egy sötét "lyukból" egy 50m-es nyílt, akadálymentes szakaszt LMG-vel pásztázó kempert az smg-mmel? Alma vs. körte.

    Szép komótosan (mint egy vágóhídon) lekaszálja a szerencsétlen futkosókat, aztán átcammog egy másik lyukba, frankón összegyűjti a Killstreak-eket, aztán félrehúzódik egy (még sötétebb) lyukba, onnan "lechoppereli" az összes ellenséges játékost, aztán (2-3-4-es KDR-rel) toronymagasan megnyeri a meccset. Közben meg pl. egy Gunfight-ban 2 másodperc alatt meghalna. Megmozdulni sem bírna...

    Ez nem játék. Ez nem teljesítmény. A két "műfajban" játszókat (ha szelektálni lehetne egyáltalán) össze sem lenne szabad engedni. Legyenek klasszikus rush-olós meccsek, meg legyenek szupcsi "elfekvős" pályák, ahol a map két végéről, hasalva lövik egymást az arra fogékonyak, aztán hajrá...

    Na, pont az említettek miatt ez a játék számomra a "Shoot the Ship"-re korlátozódik. A Shipment mondjuk, már sok is egy kicsit, de a Shoot House egy jól eltalált, pörgésre kényszerítő, igazi CoD-os pálya. Imádom.

    A fent leírt problémák jellegéről elég sokat elárul, hogy a "Shoot the Ship"-en szinte mindig (összesített) első-másodikként szoktam végezni, a többi pályán (már ameddig az idegeim bírják), a középmezőnyért is megszenvedek. Ott (is) a kempelésnek érik be a gyümölcse. (Naná...)

    Ja és ne mondja nekem senki, hogy ez is egy stílus, meg az is egy stílus. Ez nem stílus-eltérés, hanem "eltérő világokról" van szó.

    Pontosabban eltérő jellemekről, Eltérő emberi mentalitásokról.

    Egyszerűen elrontja a szórakozásomat ezzel a felfogással. Játszok 4-5 meccset és úgy felbax a szélmalomharc, hogy kikapcsolom a gépet. (Hol van már az 5-10 évvel ezelőtti MW2, amikor önfeledten, görcsölés nélkül, fél napokat el lehetett vele játszani.)

    Úgy gondolom, a IW is felismerte ezt a problémát, ezért emelték ki előbb a "Shoot House"-t, most a "Shoot the Ship"-et, ill. csinálták meg a "Cranked"-et. Szerintem ez tökéletes megoldás. Aki (hozzám hasonlóan) pörögni akar, az játszik ezeken, a többiek meg mennek az egyéb pályákra, aztán azt csinálnak egymással, amit akarnak...

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

Új hozzászólás Aktív témák